STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

@smartygirl wrote:

nog geen rood hier! wil pas na het weekend testen, heb ook geen testen in huis dus kan ook niet testen!

nog steeds geen baies’kom nu wordt het weer wat minder warm is wel zo prettig tijdens de bevalling warm krijg je het dan toch wel :lol:

owwwwwwwwww spannend meis, duimpjes draaien hier…hoop zo voor je dat je een vette roze test hebt!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ik vrees zelf gezien de pukkels in mijn gezicht en de lichte kramp in mijn buik dat mijn ongi er toch aan zit te komen… maar goed we zullen zien!

:slight_smile: Oooh wat spannend hier.Ik hoop voor je dat je test toch positief is hoor lenneke.Mag onderhand wel weer 1 hoor.

Leuk Marscha,je rijbewijs halen.Altijd makkelijk als je het heb.Ben je wel vaak de klos om terug te rijden als hubbie wat heeft gedronken natuurlijk.Die van mij zegt altijd ‘wij rijden altijd om en om.Ik heen en zij terug hahahahaha’ Nou vind ik het niet erg hoor.

Ik zou zeker weer beginnen hoor Diaantje.Altijd makkelijk om het te hebben en hoe meer je rijdt hoe makkelijker het gaat.

Hopelijk van het weekend nog babynieuws van 1 van jullie.

De babykamer is klaar.Kunnen we gaan beginnen met poetsen en opruimen.Zodra ik foto’s heb zal ik proberen ze erop te zetten.Iedere keer lukt het niet .de pc loopt de een of andere manier vast.

Ik ga nog even stofzuigen en dweilen en dan op de bank.

fijne avond

liefs Alexandra

goedemorgen meiden…

Nou hier nog steeds niets…met een druk weekend voor de boeg …2 voetbal toernooien op zaterdag en zondag… ben ik bang dat tuttebel gewoon lekker blijft zitten…

En als ze wel komt dat ik er dus alleen bij lig hahahahha

Hoe staat het bij jou Henrieke?..word nu wel tijd hoor…of ben je nu al aan het puffen…ik hoop het meis !! :thumbup:

Nee hoor, niets puffen :hand:

@Diana, ik ben benieuwd of jullie tuttebel zich wat van voetbal aantrekt :mrgreen:

@Lenneke, zolang er nog geen rood is gesignaleerd blijven we hoop houden :wink:

ahhhhhhhhh lieverd…word je toch gaar van !!!

Had er nog met Jac over…ik wil gewoon verder…dat alles weer “normal” is…heb het gevoel dat ik stil sta…echt " zit/lig/hang/" tewachten…

Ben zo benieuwd naar ons kleine meisje …verlangen is zooooooo sterk…

Dat gevoel heb ik ook heel sterk gehad met 38 weken, maar daarna heb ik dat weer redelijk van me af kunnen zetten, want ik sliep echt heel slecht :wink: Nu klooi ik een beetje aan, veel lezen, klein beetje huishouden, stiekum even mn werkmail checken (oh wat ben ik blij dat ze me haast nergens meer op kopieren, kan ik me er ook niet mee bemoeien) en wachten op het telefoontje van de VK om af te spreken wat we gaan doen…

Nu eerst maar eens even beneden stofzuigen (of toch maar met mn boek op de bank :wink: )

Maar ben wel heeeeeeeeel nieuwsgierig, dus het is steeds moeilijker om maar gewoon ‘te wachten’ hoor :pray:

tja meis…we moeten er even doorheen…hoop gauw dat de VK je verder kan helpen…maakt neit uit wat…als het maar gebeurd he…

Wij moeten de 19e weer …hoop echt dat ik niet meer heen hoef…al krijg ik ook het gevoel dat zolang ik me druk maak hierover het dus alleen maar langer duurd…

Heb ook al heel wat boeken uitgelezen( vooral boeken van Stephen King )…ben even uitgelezen hahaha…dus gaan we maar weer het rijtje huishouden af… :wink:

Regent het bij jullie ook zo hard…qua temperatuur heerlijk even…maar hopelijk niet de hele dag…hmmmmmmmm…zit echt op de klaag stoel he…sorry…* klaag uurtje over* :mrgreen:

Hier nog steeds droog :wink: Het is wel lekker koel zo, maar nog niet naar buiten geweest (zelfs de konijnen niet gevoerd :oops: )

Ik dacht ook dat ik het ECHT niet zou redden tot die 40 weken door te lopen en je ziet het… hobbel nog steeds rustig verder…

Pfff, heb eigenlijk helemaal geen zin in huishouden… eigenlijk heb ik nergens zin in… klaag even met je mee

hihih…ja wilden dus al beginnen…maar blijf maar hangen achter de PC…he maar hoe doe je dat dan met Santos?..is het niet moeilijk dat je nu niet kan rijden?

(vind m echt een prachtig beestje…zelden zo’n mooie tekening gezien op een paard…)

Santos is in december al verkocht :cry: Een hele moeilijke keuze, maar in de sport konden we haast niet verder komen en hij is nog jong (8 jaar), dus toch maar besloten om hem te verkopen en me eerst op ons gezinnetje te richten. Hopelijk na deze kleine komt er nog 1 (of 2) en daarna ga ik hoop ik zelf weer een paardje te kunnen kopen. In tussentijd kan ik bij een vriendin rijden :wink: Kom nu trouwens zelf niet meer op een paard hoor! Koste me met 26 weken genoeg moeite om erop te klimmen, dus nu helemaal niet meer :lol:

Heb dus nu geen omkijken naar de paardjes en ga even bij anderen buurten als ik zin heb 8) Moet het nu doen met onze 3 poezebeesten (de kleinste is zooooo lief… krijg elke morgen minimaal 1 muisje :mrgreen: ) en 2 konijnen…

ah gossie , wat jammer he…maar je krijgt er straks zoiets moois voor terug…ik heb ook jaren gereden (was wel een stuk jonger toen hoor hahaha)…en ik hoop eigenlijk dat tuttebel gek op paardjes word…de mannen hier denken daar natuurlijk heeeeeeeel anders over…word een voetbalvrouw :mrgreen: :wink:

Dat vind ik ook ontzettend schattig! Ze hebben hier puppy-voetbal, dan worden de 4/5 jarigen met elkaar in een afgezet veldje gezet en gaan ze ook voetballen :lol: Als het een meisje is en ze is 6 kan ze daarna gaan paardrijden (goed verdeeld toch :mrgreen: )

haha ja precies…eerst maar eens zorgen dat ze komt hahahha

Ga zo even naar de winkel…heb in ene onwijs trek in cherry cola:eh: …en de mannen willen macaroni eten vanavond…en heb alles in huis…behalve de macaroni…wel zo handig he…

Spreek je later … :thumbup:

wij gaan vanavond pannekoeken eten :lol:

Zonet bij de VK geweest, ze was verbaasd dat het strippen vorige keer geen effect had gehad… dus weer gestript… nu bijna 2 cm ontsluiting… hopen dat het nu meer effect heeft :pray: Anders pas dinsdag weer een afspraak…als de kleine er dan niet is weer strippen… do/vr evt naar het ziekenhuis en een afspraak maken voor inleiden… Ga dus heel hard duimen dat het niet zover hoeft te komen :wink:

pfff 2 cm…schiet niet op zo…nou duim met je mee hoor!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

als dit niet helpt… :wall:

He Henrieke balen, ik hoop dat het gaat helpen en dat je niet ingeleid hoeft te worden, want dat lijkt me op de een of andere manier toch heftiger dan spontaan beginnen.

mascha wat goed zeg dat je gaat beginnen met je rijbewijs. Lijkt me zelf ook erg makkelijk maar ik ben ook zo’n schijterd dus ik doe het niet :oops:

Lenneke, spannend dus wel knap dat je eventueel pas na het weekend wil gaan testen. ik hoop het zo voor je, ik zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown:

Wij gaan vanmiddag lekker de babykamer en kinderwagen bestellen en hopelijk heeft manlief nog wat extra geduld zodat ik nog even verder kan snuffelen naar wat andere spulletjes :mrgreen:

:slight_smile: Ik ben benieuwd Santos.Hopelijk heeft het geholpen en loop je nu te puffen.Ik zal heel hard voor je duimen. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier flink aan het poetsen.De babykamer moet schoongemaakt worden.Het is eindelijk klaar.Hubbie neemt vavavond het bedje en de commode nog mee en dan kan ik alles inruimen.Eindelijk klaar.Ook de laatste dingen klaar gezet voor mijn vluchtkoffertje hahahaha.Die kunnen we ook gaan inpakken.

De envelopjes voor de kaartjes zijn ook geschreven.Ik wordt er wel een stuk rustiger van dat alles klaar is.Kunnen we echt nog even uitrusten.

fijne dag nog allemaal.

liefs Alexandra

:slight_smile: Ho0i babymuisje,veel plezier vanmiddag met shoppen.Is altijd leuk babyspulletjes uitzoeken.

groetjes

@Saskia, veel plezier met shoppen!! Hubbie wil vast nog wel even blijven snuffelen :mrgreen:

@Alexandra, jij bent snel met de kaartjes enz! Dat heb ik pas met mn verlof gedaan :wink: Maar wel fijn dat jullie het kamertje ook af kunnen maken :wink:

Pff het regent hier nu ook :? Wilde ik nog even naar de bieb… dan toch die stofzuiger maar eens pakken 8)