he meis, fijn dat alles goed was met kleine beeb, en dat je het hartje hebt kunnen horen…blijft iets magisch vind ik…
Prachtige echo’s ook
Ben heel benieuwd hoe jullie babykamertje eruit komt tezien…dus tegen die tijd FOTOOOOOO hahah
Hier vanmorgen naar de VK geweest…ook hier was alles prima…beeb doet het goed in mijn buik…oke…is goed natuurlijk…maar van mij mag ze er nu best wel uit komen hoor…(hoop dat tuttebel er toch genoeg van krijgt van die kleine ruimte en gauw kennis komt maken met haar gezinnetje…)
We hebben in ieder geval wel een nieuwe afspraak gemaakt bij de VK voor volgende week maandag avond…maar hoop dat dat dan niet nodig zal zijn…
Mooie echo Saskia! Vind het nog elke keer super om het hartje te horen Leuk he, kleertjes kopen :mrgreen:
@Diana, fijn dat alles goed was!
Ben zonet gestript, had al 1cm ontsluiting, dus ben benieuwd of het gaat werken Als het niet werkt bellen ze vrijdag of ze dan weer gaan strippen… nu maar duimen dat het door gaat zetten
oh spannend meis…hoop zo dat je straks /vannacht je kleintje in je armen kan houden…
Zal w.s toch niet kunnen slapen dus gaan we maar flink :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier gaan we ook duimen!!!
Lief dat julile zo hard duimen, maar hier gebeurt maar errug weinig… Ga er dus maar vanuit dat het nog wel een weekje kan duren…
Zodra er nieuws is laat ik het weten
hehhhhhhhhhhhhh, dacht echt ff nou gaat het gebeuren voor henrieke en hubbie…pfffff…hoeveel geduld moet een mens hebben he :wall: hahahah
Nouja…we wachten maar af dan he…hou het hier in de gaten hoor…
Hier ook weinig actie…gisterenavond nog een beetje hoop dat het nu toch voor het echie was…maar helaas …ook hier vind het tuttebel het stiekem toch tewarm om nu geboren teworden…hopen dat ze ervan het weekend anders over denkt …word gelukkig een stukkie mijnder warm dan he…
Hoe gaat het met de meiden die wachten op hun NOD?..jullie zullen onderhand wel moe worden van ons geklaag :roll: :oops: …sorry meiden…is echt niet de bedoeling hoor…
Tjee Henrieke jammer dat het niet echt gewerkt heeft, hopelijk gebeurd er vrijdag meer als je dan nog gestript gaat worden. Je hebt het weer dan in ieder geval mee zitten, niet meer zo warm als nou. Zet hem op he meid.
he jammer nog geen babynieuws!
hier in ieder geval nog steeds niet ongesteld dus dat geeft de burger moed he! dus wie weet henrieke beval jij op het moment dat ik weet of ik wel/niet zwanger ben!
maar ga weer door ben nog steeds uitlogeren!
@smartygirl wrote:
he jammer nog geen babynieuws!
hier in ieder geval nog steeds niet ongesteld dus dat geeft de burger moed he! dus wie weet henrieke beval jij op het moment dat ik weet of ik wel/niet zwanger ben!
maar ga weer door ben nog steeds uitlogeren!
Wanneer ga je weer testen???
zo meiden…geodemorgen…
Hier dus nog steeds geen heugelijk babynieuws?..en hoe staat het met de roze test nieuws??..kom op meiden …heb echt behoefte aan goed nieuws hoor hahaha
Hier een verschrikkelijke klote nacht gehad…best pittige krampen gehad vannacht …maar beebje HO MAAR …
Mijn doos voelt als of er even 20 matrozen over heen gegaan zijn…( kan me er iets bij voorstellen hihihi)…niet grappig …zoooo zeer met opstaan en de eerste paar passen…
Ben er echt aan toe hoor dat tuttebel komt…ben er zoooooo klaar mee !
En jij Henrireke?..moet voor jou zo onderhand toch ook wel op zijn he…heb met je tedoen meis…
@Diana, bij jou gebeurt er tenminste wat…
mn bekken werkt echt niet meer mee met omdraaien en uit bed stappen, maar dat is alles… wacht dus rustig door :?
Ga zo eerst maar eens wat klusjes doen… bezig blijven he…
Ik ben ook wel weer benieuwd naar wat nieuwtjes! Als mijn beeb dan niet komt, hebben we misschien toch wel andere nieuwtjes?? (streepjes of zo???)
Nou meiden, ik zit hier te wachten op geboren beebjes hoor
Hier helaas geen nieuws ja wel nieuws, maar anders dan jullie hopen. In mijn geval zullen jullie toch weer echt een maandje ongeveer moeten wachten
Mijn nieuws is dat ik van hubbie weer mag beginnen met me rijlessen. Hopelijk kan ik me daar dan voorlopig even op storten en lukt het allemaal vanzelf. Of niet, maar ik heb dan hopelijk wel me rijbewijs, iets wat ik toch eigenlijk wel erg graag wil. Een jaar geleden de keus gehad of beebje of rijbewijs, ik gekozen voor beebje, alleen is onze financiele situatie erop vooruit gegaan dus heb ik een beetje lopen zeuren nu en hubbie is akkoord. :dance:
he wat goed!!!..nou hopen dat je heel gauw je rijbewijs hebt…
Ik ben er voorlopig mee gestopt…mede door de zwangerschap…maar weet nog niet of ik er wel mee door ga…hubbie vind van wel…maar ben echt een schijterd…dus ben nog aan het overwegen :think:
@Mascha, super dat je je met je rijbewijs bezig kan houden! Nu maar hopen dat je het ook stop moet zetten
@Diana, ik kan echt niet meer zonder hoor! Wij hebben hier dan ook echt 2 auto’s nodig, want we werken allebei een andere kant op en openbaar vervoer is niet optimaal in Drenthe Het is in elk geval altijd makkelijk om hem te hebben, of je wel of niet veel rijdt 8)
Ben de hele morgen alweer bezig geweest, gestreken, boven stofzuigen, boodschappen… dus mag nu even op de bank en straks nog even beneden stofzuigen Beeb interesseert het echt niet, of ik me nu rustig houdt of druk maak… hij blijft gewoon zitten :wall:
WAAR BLIJVEN DE BEEB`S!!!
JOEHOE!!!
:mrgreen:
LEKKER BIJ MAMA IN DE BUIK :mrgreen: Ze hebben echt nog geen zin om zich te laten zien :snooty:
nog geen rood hier! wil pas na het weekend testen, heb ook geen testen in huis dus kan ook niet testen!
nog steeds geen baies’kom nu wordt het weer wat minder warm is wel zo prettig tijdens de bevalling warm krijg je het dan toch wel :lol:
tja hier ook zo’n eigewijze muts…verschrikkelijk druk in de buik ( elk open plekje benut ze ,lijkt het wel)…maar d’r eigen laten zien ho maar…pfff…dat word nog wat hahahah :wall:
@smartygirl wrote:
nog geen rood hier! wil pas na het weekend testen, heb ook geen testen in huis dus kan ook niet testen!
nog steeds geen baies’kom nu wordt het weer wat minder warm is wel zo prettig tijdens de bevalling warm krijg je het dan toch wel :lol:
Knap hoor dat je pas na het weekend gaat testen! Ik hoop toch dat onze beeb wel besluit eerder te komen hoor

haha ik hoop het ook voor je meid!