He Mascha, balen… :hug:
@Lenneke, die testen ken ik zooooooooo goed Heb je alweer getest??? (ben net zo nieuwsgierig als Nadine hoor 8) )
@Nadine, van mij mag het nu wel hoor… heerlijk hoor, dit weer, lekker in de schaduw niets doen, maar ben nu wel zooooooooo benieuwd :mrgreen:
Het blijft heerlijk weer, ook van het weekend, dus lekker samen met hubbie genieten en BBQen
nou ik denk dat het toch een opdroog streepje was!
dus meiden jullie moeten nog minstens 1 week geduld hebben want ga nu pas tegen volgend weekend testen, dan zit ik weer op mijn langste "normale"cyclus van 35 dagen ik houdt jullie nog even mooi in spanning (heb vanochtend namelijk nog een test van kruidvat gedaan en was niets op te zien, maar ja kan natuurlijk gewoon ook nog veel te vroeg zijn he!)
he mascha meid wat balen zeg! :hug:
aah jammer!
volgende week dan maar een positieve test! :thumbup:
Dan wachten we weer een weekje Toch lastig die onregelmatige cycussen he :-*
@santos_05 wrote:
Dan wachten we weer een weekjeToch lastig die onregelmatige cycussen he :-*
ja makkelijk is anders he! maar goed zat nu nog niet eens op dag 28 hoor, dus was gewoon ook een stomme actie maar goed heb van de week genoeg afleiding, ga van maandag tot donderdag logeren bij mijn zus en dinsdags mijn trouwjurk ophalen!en dan vrijdag, zaterdag en zondag werken en als ik dan nog niet ongesteld ben zullen we eens testen!
liefs Len
Mascha ik had het ook zo gehoopt dat het raak was enorm balen zeg :hug:
Lenneke wel spannend hoor, we moeten dus nog een weekje geduld hebben.
hier gaan we vanaaf lekker bbq, heb er nu al zin in mjam :mrgreen:
Fijn weekend allemaal en geniet lekker van het weertje.
zo en dit is mijn taart geworden, wie komt er een vorkje mee prikken :lol:
ohhhhh meis…hoe doe je het toch?..HEERLIJK !!!
Ik kom graag ff mee pikken hoor…
Verder niets temelden…wachten en wachten maar af…hoe gaat het bij jou Henrieke?..al gerommel aan die kant?..word onderhand wel tijd hoor dat beebje zich even komt voorstellen! :inlove:
Lenneke, die ziet er erg lekker uit!!! Geef mij maar een vorkje hoor.
Voor de mamma’s onder ons een fijne moederdag gewenst!!! Laten we hopen dat er vandaag 1tje geboren wordt. Het lijkt mij wel leuk zo op moederdag moeder worden. Een oude buurman van ons werd vader op vaderdag
Ik ga lekker met hubbie naar de camping!!!
Gisteravond bij schoonzus geweest eindelijk der verjaardagscadeautje gegeven (ze was in januari jarig) en ze vond het erg leuk. Ik had een foto van Jaimie (me neefje) op canvas laten drukken. Tuurlijk zijn er weer foto’s gemaakt van Jaimie ook samen met mij en ik moet zeggen zo’n kind op schoot staat me wel. Binnenkort maar even foto’s spammen.
Het gaat trouwens erg goed met Jaimie, hij is nu 5 maanden en staat al aan je handen brabbelt een eind weg, hij schijnt 2 maanden voor te lopen op zijn ontwikkeling op dit moment.
Heerlijke taart Lenneke :inlove:
Jullie ook allemaal fijne moederdag!! Hier nog niets te bekennen helaas… mijn moeder is ook op moederdag geboren, dus het zou leuk zijn, maar ben er bang voor…
Marscha, veel plezier op de camping
Bij jou al wat te bekennen Diana?!?
Wij gaan weer rustig door Vanmiddag even naar schoonmoeders en vanavond naar moeders, dan hebben we moederdag er weer op zitten… nu maar hopen dat we er niet aan toekomen om nog op visite te gaan vandaag
goedemorgen meiden,
Hier alles nog steeds rustig… :wall: …had gehoopt dat het wellicht vannacht zou gebeuren…maar nee hoor…tuttebel was zelfs errug rustig waardoor ik zelfs een paar uurtjes heb kunnen slapen… …ook wel weer lekker…
Mischien (weet het wel zeker) ben ik er gewoon teveel mee bezig…dus heb me voor genomen dat ze pas over 2 weken komt…dus alles wat eerder komt is mee genomen…
En trouwens…Henrieke is eerder aan de beurt :thumbup: …hoe gaat het bij jou meis…al gerommel daar binnen?..
pffffffff nee
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo frustrerend he dat wachten… :roll:
Betrep mezelf erop dat ik bij elk “pijntje” vurig hoop dat het doorzet…zo jammer van mezelf…
Meiden het komt wanneer het wil komen he Ze hebben het gewoon nog teveel naar hun zin bij jullie in de buik :mrgreen: Ik hoop voor jullie dat jullie niet al te lang meer hoeven te wachten.
Lenneke die taart ziet er erg jammie uit, doe mij ook maar een lekker groot stuk mjam :mrgreen:
Mascha kom maar op met die foto’s van je neefje, lekker spammen.
hoi Marscha,balen meid,maar kop op volgende ronde weer een kans en jullie tijd komt echt wel.Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt het is je echt gegunt.
Diaantje en Henrieke,hopelijk duurt het niet al te lang meer.Jullie zijn eerst aan de beurt en dan ik.We wachten rustig af,maar iets eerser zou inderdaad niet erg zijn,maar ik ga ook maar van 2 weken overtijd uit dan kan het niet tegenvallen hahahaha.
Lenneke spannend meid,ik hoop voor je dat hij volgende week positief is.Zou een leuk huwelijks cadeau zijn.Dan is ook al zo he.Als je dan van dit weer hebt dan kan het helemaal niet meer stuk.
Hier genieten we ook lekker van het mooie weer,Jammer dat de kids morgen weer naar school moeten.Het is zo lekker rustig zo .morgen wordt hte weer styressen om ze op tijd op school te hebben en zo.Nog maar 6 weken en ze hebben hier al zomervakantie en als het goed is is de beeb dan al geboren.
fijne dag allemaal
liefs Alexandra
Morgen mogen we weer naar de VK, dus dan horen we wat de plannen zijn Ik ga er ook maar vanuit dat frum 2 weken te laat komt, want anders slaap ik snachts niet… idd, elke beweging/ harde buik vraag je je dan af of het een wee zal worden :lol: Ik probeer het dus maar te negeren
Over 6 weken alweer vakantie!! Valt echt vroeg dit jaar he
Hubbie is naar de trekkertrek, dus ik ga even op de bank liggen
Ja inderdaad,hopelijk is het dan ook mooi weer en niet zo als vorig jaar bijna 6 weken regen.
Gezellig de trekkertrek.gingen wij ook wel eens naar toe.Een groot feest.
Hopelijk gebeurt het niet vandaag dan he hahahahaha.
Rust maar lekker uit.Nu kan het nog.Ik ga lekker de tuin in.Er staat een beetje een windje dus goed te doen.
fijne dag allemaal.
liefs Alexandra
Alles weer terug naar het normale leventje?!? Hubbies naar het werk en kinders weer naar school Hier helaas ook, hubbie naar het werk en ik nog steeds dik en rond thuis :snooty:
We wachten weer rustig af en ga mn bed maar een afhalen
@Alexandra, nog lekker bruin geworden van het weekend
@Diana, bij jou ook nog geen activiteiten?!?
nope…volledige stilte daar…stilte voor de storm??..i hope so…
Straks naar de VK…even een kleine afleiding dan maar hahahah…
Pfffff…zit je eerst tewachten op je ei, dan op een NOD en dan de eerste 12 weken in de ’ kritieke fase van een zwangerschap" , en dan weer tot de baby komt…pffffffffff…wij hebben ff geduld he hahah :mrgreen:
Bij jou dus ook alles rustig…schiet niet op zo…hoop dat het stiekem vandaag los barst voor je !! :inlove: :thumbup:
Ga maar even een wasje ophangen…weer een afleiding… :liar: :roll:
Ik ben vandaag ook bij de VK geweest voor controle. Mijn bloeddruk was nu in orde en gelukkig niet meer te lag. Ik heb dus blijkbaar nu genoeg zout naar binnen gewerkt :mrgreen: Toen heb ik voor het eerst het hartje gehoord :inlove: Wat was dat mooi om te horen zeg dus ik zei ook tegen de vk dat ik dit mooier vond dat de eerste echo omdat dat toen alleen maar een vlek was Ze deed gelijk het licht uit en kreeg ik een echo
Nu dus een erg duidelijk beebje te zien. Het was aan het springen en aan het zwaaien met de handjes, erg leuk om te zien :inlove:
We zijn gisteren nog naar Babydump in Grou geweest. We hebben al een kinderwagen en kinderkamer uitgezocht alleen nog niet besteld. Dat moeten we binnenkort maar eens doen. Ik heb al wel een 1ste aankoop voor de baby gedaan, nl. een babypakje met mutsje en een knuffelkonijn :mrgreen:
beeb van de zijkant
beeb van de achterkant
1ste aankoop beebje