Ik weet niet of testen nodig is… Heb een beetje last van me buik, denk dus dat me ongi eraan zit te komen… :?
@Mascha, zolang ongi er nog niet is… blijven we duimen!!
@Nadine, wat een vrolijke meid is Silve :inlove:
Wij zijn net bij de VK geweest en daarna naar het ziekenhuis voor een CTG. Onze kleine liet zich naar mijn gevoel te weinig ‘horen’, dus maar even laten checken. Alles was gelukkig goed en tijdens de CTG was frum alweer druk :doh:
Volgende week weer naar de VK en dan worden we direct gestript als het mogelijk is (en de kleine zich voor die tijd nog niet aangekondigd heeft natuurlijk)
wat een spannende tijden weer allemaal meiden!
hier zitten we weer op de wachtbank! maar ben er deze maand niet zoveel mee bezig, want over 4 weken trouwen we!
en morgen ben ik jarig! wordt 23!
mascha meid geen bloed is nog moed houden he! je weet het maar nooit!
nou ik ga weer, even wat recepten zoeken voor lekkere broodjes!
liefs Len
Alvast gefeliciteerd :mrgreen:
Heb je alle voorbereidingen al klaar voor de bruiloft?!?
@santos_05 wrote:
Alvast gefeliciteerd :mrgreen:
Heb je alle voorbereidingen al klaar voor de bruiloft?!?
zo goed als alles, volgende week mijn jurk op halen!
muziek voor tijdens het trouwen nog even op cd zetten, gesprekje met de ambtenaar en mijn planning voor de dag op papier zetten!
liefs len
Bijna klaar dus!! Hoop dat je net zulk mooi weer hebt als dat het nu is :mrgreen:
Nog even een fotootje van vandaag
Wow…
Ben jij ff blij dat het er bijna op zit, tenminste niet al te lang met zo’n dikke buik in het warme weer.
Nog geen ongi te bekennen hierro…
Heb ook ontdekt dat ik de pijn in me buik alleen maar heb als ik er te veel mee bezig ben. Zolang ik dus aan het werk ben en druk bezig ben en er eigenlijk dus niet bij stil sta dan heb ik er geen last van.
Misschien dan toch gewoon me darmen omdat ik een beetje aan het stressen ben van wordt ik wel of wordt ik niet ongi…
Tegen iedereen hou ik vol dat het geen probleem is dat frum blijft zitten tot de 27e, maar stiekum mag het van mij wel al hoor Gelukkig gaat het wel heel goed, dus ga ik er maar niet vanuit dat frum eerder komt, want dan slaap ik zo slecht (dan komt de twijfel…voel ik ECHT nog niets
)
Ik hoop dat je de ongikrampen inbeeld door de stress Ik blijf gewoon doorduimen :thumbup:
:thumbup:
@Diana, overal heb ik wel een laagje vet erbij gekregen hoor… alleen is het gelukkig vrij goed verdeeld
henrieke die het maar net zoals ik bij kaja deed op de uitgerekende datum! dat krijgt maar 5% van de zwanger voor elkaar, dus dat is redelijk uniek!
hier alles nog steeds ok! gister dagje ouder geworden, veel kaarten gehad en wat telefoontjes, van mijn vriend en kaja een boek en van mijn schoonmoeder en haar vriend plantjes voor de tuin, en spullen voor de douche, scrub, douche gel en bodylotion!
Jij ruikt tenminste weer lekker als je uit de douche komt :mrgreen: Niet veel visite gehad? Wel lekker verwend dus!
Ga eens even kijken of ik het luchtbed opgeblazen krijg, want als ik wil liggen dan moet ik weer naar binnen (ook al is het binnen eigenlijk best lekker nu )
@santos_05 wrote:
Jij ruikt tenminste weer lekker als je uit de douche komt :mrgreen: Niet veel visite gehad? Wel lekker verwend dus!
Ga eens even kijken of ik het luchtbed opgeblazen krijg, want als ik wil liggen dan moet ik weer naar binnen (ook al is het binnen eigenlijk best lekker nu)
nee heb niet veel visite gehad, die komen zondag allemaal! vier mijn verjaardag lekker 2 keer! 2 keer taart is ook niet verkeerd! ga zelf mijn taart maken, zal het resultaat wel laren zien!
wat voor taart ga je maken :mrgreen:
het deeg net zoals slagroomtaart maar dan met kwark er tussen en dan fondant erover heen en dan helemaal versieren!
en hoe is het met je luchtbedje, al op geblazen?
bij mij wordt er nu een badje in de tuin opgeblazen! ook gezellig!
Lenneke nog van harte gefeliciteerd
iedereen is volgens mij van het lekkere weertje aan het genieten, net als ik.
Nog geen nieuws van Mascha, jammer hoop niet dat de ongi er is, ik duim ook nog steeds mee :thumbup:
Nou hier dan een buikfoto van mij toen ik 12 weken zwanger was. Het stelt niks voor en is lang niet zo dik als die van jou Henrieke :mrgreen: Er is dus echt geen verschil met voor de zwangerschap Had gedacht dat ik nu toch al een klein buikje zou hebben.
@Lenneke, klinkt lekker! Ben benieuwd naar de foto
Luchtbed is niet opgepompt… de pomp paste niet en kan de elektrische niet vinden… heb nu 4 stoelkussens op het gras gelegd, gewoon kussen erbij en heerlijk een paar uurtjes geslapen
@Saskia, met 12 weken zag je bij mij ook nog niet zoveel, maar daarna ben ik giga gegroeid 8) Sommigen worden sneller dik, maar uiteindelijk krijg je net zo’n toeter hoor :mrgreen: :mrgreen:
Heb vandaag ook heerlijk helemaal NIETS gedaan! Het is net echt vakantie :lol:
Hoi Hoi,ik heb een poosje geen melding gehad dat er berichten waren,dus moet nog even bijlezen.Zag alleen die geweldige foto voorbij komen.Wat een super buik.Die van mij komt ook al aardig in de richting.Heerlijk genieten er nog van.
Marscha,hopelijk is het deze keer zover.Ik zal voor je duimen.Ik ben benieuwd!!
Op de rest reageer ik nog wel.Eerst even wat teruglezen als ik er aan toe kom.Ben bezig met de laatste dingetjes en genieten van het weer natuurlijk.Heerlijk.De jongens lekker in het zwembad achter.Moeders lekker in de luie stoel met d’r voetjes omhoog.Wat wil een mens nog meer hahahahaah
We gaan lekker eten nu.fijne avond nog
liefs Alexandra
bij mijn zwangerschap van kaja duurde het ook lang voordat er echt iets te zien was, maar tegen het einde was ik ook mooi rond! vanaf dat ik thuis zat leek het wel of mijn buik dagelijks groeide!(maar moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds wel eens terug verlang naar die buik, vooral dat heerlijke gerommel!) hopelijk mag ik snel weer met mijn buikje pronken!
(ik had gister een test gedaan cb maar dacht dat hij niet positief was, heb hem in de la gesmeten maar toen ik later ging kijken stond er toch heel licht een+. maar weet nu niet goed of hij positief is of dat het een indroog lijntje is…dus we wachten nog maar even en dan testen we maar nog eens…)
maar goed hier hebben mijn vriend en kaja lekker samen in het badje gezeten en ik lekker met een boekje in een stoel, heerlijk zulke dagen!
maar ik ga kaja nog wat voorlezen en dan gaat hij naar bed!
liefs LEn
Meiden hij heeft weer toegeslagen…
balen mascha! :hug:
doe nog eens een test lenneke (nee hoor ben niet nieuwsgierig :liar: )
santos: wat een mooi rond buikje :thumbup: maandag ga je bevallen denk ik! :mrgreen:
babymuisje: wat een mooi buikje en voor je het weet is het een toeter hoor en ben je hem alweer zat! en wat ben je nog heerlijk slank :thumbup:
mogguh meiden…
Lieve Mascha, ontzettend balen meis…even slikken…even snikkken…en dan maar weer alle moed en frustratie bij elkaar en op naar de volgende ronde…
hele dikke knuffel voor jou meis… :hug:
Hier zijn gangetje…we wachten en wachten maar af…gelukkig lekker in de tuin…onder het genot van een heerlijk kopje thee en onder een parasolletje!
LIFE IS GOOD !!!