STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

zo wat een heerlijke toeter zeg!

hier is het even drama in huis, Kaja wil buiten spelen, maar het regent zucht…

Hier schijnt het zonnetje! Ik stuur hem wel even jullie kant op, want ik zit nu toch binnen :mrgreen:

:slight_smile: Wat een mooie toeter zeg.Geniet er nog even van,maar ik kan me voorstellen dat je het beu bent.Ik begin het zelf ook af en toe wel beu te worden en ik moet nog 8 weken hahahahaha.

Ik zal nu eerst eens proberen om zelf foto’s te plaatsen.

Liefs Alexandra

Nou ik heb weer wat gemist.

Suus van harte gefeliciteerd met jullie kleine man, geniet er van.

Henrieke wat al een enorme buik zeg, erg mooi.

Mascha :hug: zelfs als je er druk mee bezig bent kan je gewoon zwanger raken hoor :wink: Ik ben er nl. ook de hele tijd erg druk mee bezig geweest en uiteindelijk is het bij ons ook gelukt. Ik duim heel hard voor jullie dat het bij jullie snel raak mag zijn :hug:

Voor de rest weet ik niet meer wat er getypt is.

Hier gaat alles goed. Ik heb de 12 weken eindelijk bereikt. Wat duurde dat lang en nu ik achteraf terug kijk denk ik ach dat viel toch eigenlijk wel mee :smiley: Tja als je steeds zo misselijk bent dan duren de dagen wel erg lang. De tijd zal nu wel sneller voorbij vliegen denk ik zo. Allemaal nog een fijne hemelvaart gewenst.

:slight_smile: hoi babymuisje,super joh de 12 weken voorbij.kan je lekker gaan genieten.hopelijk ben je snel niet meer zo misselijk.

vandaag doen we lekker rustig aan.de oudste is morgen jarig en daar gaan we mee naar een buitenspeeltuin samen met wat vrienden en hun kids.Zaterdag vieren we zijn verjaardag voor de familie en ook die van hubbie gelijk.Die is vrijdag altijd heel laat klaar met werken dus dan we dat zaterdag.

ze geven super weer dus lekker gaan genieten.We zullen wel gelijk weer op gaan zwellen net als vorig weekend,maar dat geeft niet hahahahaha.

liefs Alexandra

Ach meiden zal ik toch maar weer eens schitteren met me aanwezigheid… :stuck_out_tongue:

Jeetje wat zag ik daar een mooie buik voorbij komen. :mrgreen:

Fijn om te horen dat het met alle beebs tot nu toe goed gaat.

Inderdaad ik dacht al dat ik schitterde met me afwezigheid, maar van Linda hebben we al een hele poos inderdaad niets gehoord.

Henrieke en Diana, meiden ik zou zo met jullie ruilen hoor, geef mij die buik maar ff, kan ik alvast wennen, en dan kunnen jullie een nachtje op de buik slapen :wink:

Momenteel weet ik niet wat ik ervan moet denken, tja dat schijn ik vaak te zeggen de afgelopen maanden, gisteravond opeens een giga ongi gevoel in me buik, terwijl ik toch echt volgende week pas weer aan de beurt ben voordat of liever eigenlijk niet :slight_smile:

Hey meiden! Ik zal me ook weer eens even melden :lol:

Hier gaat alles eigenlijk goed, Meike doet het super, al blijft ze eigenwijs met drinken. We zijn druk bezig met vingervoeden in de hoop dat ze alsnog door krijgt dat ze de melk ook rechtstreeks kan veroveren bij mij :think:

Er zit wel vooruitgang in, maar het is nog steeds niet alles. En ach, zo’n borstkolf heeft ook z’n charme :lol: :lol: :wink:

Maar buiten dat gaat alles super! Meike is een ongelofelijk tevreden meisje, slaapt veel (tussen alle voedingen en spuitluiers door), maar kan ook heel tevreden een tijdje om zich heen kijken. Het badje vind ze heerlijk net als een hele tijd op schoot lekker knuffelen. Kan echt bijna niet geloven dat ze alweer een week oud is. Ben echt helemaal verliefd op m’n meisje! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Suus, hoe gaat het met Sem?? Lekker aan het genieten van je mannetje??

@Santos, da’s een flinke buik hoor, die jij met je mee mag dragen! Die kleine zal het goed naar z’n zin hebben daarbinnen :mrgreen:

@Enidan, wel leuk idd hè, 2 x Louise als 2e naam bij onze meisjes… ik wist dat natuurlijk al stiekem wel een tijdje, maar ja… dat verklappen deed ik toch maar niet :mrgreen:

@Diaantje & Santos: het is nu ook tijd voor jullie hè! Mei is aangebroken!!! Dat de beebs maar snel mogen komen!!! :inlove:

@Babymuisje, heerlijk, de eerste mijlpaal bereikt! Op naar de volgende!!!

Enne, voor alle meiden die helaas nog geen beeb in hun buik hebben :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

he meiden…hoe is het hier…

Voel me niet echt 100%…hele harde buiken en toch ook wel een beetje misselijk…pfffff…

Lastig…net nu ik mijn oudste beloofd had om een jas tegaan halen voor m…saampies met de bus…en lekker eten bij KFC .

Moet er nu even niet aan denken… :shifty:

Ga maar even liggen…wellicht voel ik me straks beter…

kom vanavond weer ff buurten oke?

he diana wat vervelend dat je zo’n slechte dag hebt. hopelijk knap je op na je dutje :wink:

Debby wat gaat de tijd toch snel zeg. Is de kleine meid alweer 1 week oud. hopelijk krijgt ze het drinken (zuigen) snel door en kan je heerlijk borstvoeding gaan geven.

Mascha vervelend dat je nu al het ongi gevoel hebt. Hopelijk blijft het alleen bij het gevoel en komt er niks :wink:

Alexandra gefeliciteerd met de jarige job en veel plezier bij de speeltuin. hopelijk zwel je niet helemaal op :mrgreen:

@Saskia, gefeliciteerd met de 12 weken!! Fijn idee he, dat je die grens voorbij bent :wink:

@Diana, ben je nog toegekomen aan winkelen?

@Debby, WIJ WILLEN OOK!!! Ben al helemaal jaloers meis :mrgreen: Met het voeden komt het vast vanzelf goed :wink:

@Mascha, je mag mijn buik wel een dagje hebben hoor, maar ik denk dat dat hetzelfde is als de misselijkheid. Eerst zeg je dat je het graaaag overneemt, maar als je het eenmaal bent ben je het al gauw zat :sick: :mrgreen: We hopen gewoon heel hard voor je dat je gauw misselijk en een dikke buik van jezelf hebt :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: Blijf maar lekker zeggen dat je niet weet wat je ervan moet denken hoor, dan hopen wij heel snel te lezen dat het toch twee streepjes waren :wink:

@Alexandra, nog gefeliciteerd met je oudste! Twee zware dagen achter elkaar, dus rustig aan vandaag he :wink:

Hier alles nog goed uit te houden. Elke keer tussendoor even liggen, dan kan ik nog heel veel doen, maar het gaat zo langzaam. Met hubbie thuis doe je ook niet veel in het huishouden, dus lekker buitenzitten met een boek, heerlijk niets doen :angel: Rustig afwachten en smeken of beebje alsjeblieft eerder komt (had zelf gezegd 3 mei… dus…ben bang dat ik verlies :lol: )

HAHAHAHA @ Henrieke

Ik heb gister lekker genoten van het zonnetje bij me schoonouders op de camping. Hadden de hond van me zusje mee, nou dat beestje heeft de tijd van der leven gehad. Ze is lekker aan het spelen geweest met de hond van me schoonouders, aan het eind van de dag waren beide honden helemaal op. Op de terugreis naar huis lag ze al te slapen op de achterbank eenmaal thuisgekomen dook ze meteen der mandje in.

Schoonpappa dacht dat we misschien wel nieuws hadden, omdat we zomaar langskwamen… Hhhmmm nee paps nog even een weekje wachten weten we meer.

Hubbie is door het zonnetje helemaal bruingekleurd, gewoon jaloers makend. Ik ben ook wel gekleurd, alleen neigt het meer naar rood.

mogguh meiden…

Hiere alles rustig…weer… :roll: …wilde dus lekker van het weekend naar Arnhem…nou kwam niet verder dan de schutting deur…kreeg in eens zo’n kramp dat ik toch maar weer terug ben gegaan…heeft af en aan geduurd maar bleken gewoon oefenweeen…pfffff…alsof je die nog nodig hebt na 2 kids… :wink: .

Heb ook zo’n last van opgezette voeten…heb geen enkels meer…lijk wel van die varkenspootjes…

pfffff…oke ik stop met klagen…moet dankbaar zijn dat ik het allemaal mag meemaken …maar ben eerlijk als ik zeg…ze mag wel…NUUUUUUUUUUUUUU

kom later wel weer buurten …ga nu even buiten zitten…

Vanavond naar de VK…ben benieuwd of ze al is ingedaald…

laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

wat ongeduldig toch weer :smiley:

Ik zit hier ook heerlijk buiten in de zon, wat een weertje toch weer.

@Mascha, lastig he dat anderen elke keer ‘verwachten’ dat jullie met HET nieuws komen :hug: Maar jullie hadden dus een lekker weekend!

@Diana, :hug: nog even meis… succes bij de VK! Wij mogen morgen weer!

Onze kleine is al 2 weken ingedaald… ben de vraag ‘of ik nou nog steeds rondloop’ ook wel zat… want…

…het gaat eigenlijk nog harstikke goed! Heb twee weken geleden in een dipje gezeten dat frum wel MOEST komen, maar nu gaat het eigenlijk weer goed! Tuurlijk, mooi rustig aan, maar het gaat prima :wink: Ga er nu dus maar vanuit dat frum tot de 27e blijft zitten en alles wat hij/zij eerder komt is meegenomen :lol:

Ga even boodschappen doen en daarna weer lekker van het mooie weer genieten :wink:

ja precies meis…je hebt gelijk…elke dag dat ze langer zitten is beter voor de beebs he…

Ik ga ook maar weer eens Ying Yang-en…is iedereen bij gebaat hahahah

fijne dag allemaal…kom straks weer buurten :thumbup:

mogguh meiden…

Hoe gaat het hier?

Hier alles relaxed…wel heel onrustig geslapen…wellicht door de geweldige opmerking van de VK gisterenavond toen we het hartje gingen luisteren…

" goh…je kan echt horen dat het een jongen is he?:shock: "

-ehhh nou nee toch?..volgens de gyn’s was het toch echt een meisje!.. :eh:

" ohhh :think: …nou aan de hartslag tehoren klinkt het als een jongen…die hebben een rustiger hartslag dan een meisje…nouja…het is een bakerpraatje he… :roll: "

GREAT …JUST GREAT !!! :naughty:

haha, dus snel nog even een jongensnaam verzinnen, ‘voor het geval dat…’ :lol:

Was alles goed met jullie kleine meid?

Hier heerlijk geslapen en vanmorgen lekker liggen lezen! Ga dus maar eens even buiten de stoelen klaarzetten en dan naar buiten in het zonnetje. Stofzuigen komt vandaag nog wel een keertje :wink: Het is hier dus ook nog steeds rustig… :zzz:

hahah, ja jongens naam hadden we al…waren we zo over uit…meisjesnaam heeft nog heel wat voeten in de aarde gehad…krijg je met 4 stemmen hahahah.

Maar met tuttebel ging alles goed, ook lekker ingedaald…dus volgens de VK zijn we er klaar voor…maar ja die zegt wel meer :wink:

moest jij niet vandaag??

Hoe gaat het verder met de rest van de meiden?

Hier alles goed hoor, ook heerlijk van het weertje aan het genieten :smiley:

Fijn dat alles goed was met de kleine meid, of word het toch stiekem een jongen :mrgreen: Toch nog spannend dus eigenlijk die laatste loodjes.

Goeie instelling lijkt me Henrieke. De beeb komt wanneer hij/zij er aan toe is :wink:

het wordt spannend hiero…

volgens mij mag mascha weer bijna testen (ik duim heel hard voor je meis :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: )

en santos jij mag nu wel eens bevallen :mrgreen:

silve doet het top :thumbup: ze groeit als kool