Hij weegt 3470 gram en is 49 cm lang. Alles is goed gegaan! Geen ingrepen nodig en “alleen” een beetje uitgescheurd. Hij heeft wel in het vruchtwater gepoept en daarom moeten Suus en Sem een nachtje blijven…
ze verontschuldigde zich voor het feit dat ze hier niet meer was geweest om te melden dat ze pufjes had :roll: :mrgreen:
SUZANNE EN HUBBIE, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN SEM!!!
nou henrieke, ik weet een hele mooie bevallingsdatum voor je maar dan moet je toch nog wel ruim 1 week wachten! 7 mei mooie dag! ben ik jarig namelijk!
ik ga zo weer moet om 16.00 gaan werken en heb slaapdienst, en dan morgen meteen aansluiten vergadering zucht drukke tijden maar nog even en dan heb ik vakantie!(daar ben ik dan aan toe, want naast werken zijn we ook weer volop aan het klussen :oops: )
Maar zoals jullie allemaal al weten ben ik al weer bijna zo’n 3 dagen mama van een klein meisje dat we Meike Louise hebben genoemd!!! :inlove:
Het is allemaal heel snel gegaan, en zonder problemen! Meike is wel een kleintje: slechts 2845 gram bij haar geboorte. Maar verder is ze helemaal gezond en ze kijkt haar ogen uit!
Het enige wat nog wat moeilijk gaat is de borstvoeding, Meike is nogal ongeduldig en vergeet dat ze moet zuigen om melk te krijgen… hoezo eigenwijs!
We zijn nu dus druk aan het oefenen met haar, en ondertussen aan het vingervoeden om haar zuigreflex te blijven stimuleren. Dat gaat iig wel goed!
Ik heb eindelijk ook de eerste foto’s online gezet in het showforum van de mei-mama’s (ook al ben ik nu stiekem een april-mama geworden!).
Oja enne:
Suzanne en man, GEFELICITEERD met je zoontje Sem!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Henrieke, jij bent nu aan de beurt hoor!!! :dance:
Debby en hubbie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Meike!!!
Suzanne en hubbie jullie ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sem!!!
Meiden sorry dat ik zo weinig online ben, maar ik heb meegelezen alleen hier niet de puf gehad om te reageren, alleen dit kon ik natuurlijk niet overslaan.
Ik probeer een beetje afstand te nemen van alles, alleen gaat dat helaas niet zo als gepland, momenteel hoor ik overal om me heen de berichten van ik word mamma, ik word oma, geloof me ondanks het feit dat ik voor hun heel blij ben doet het bij mij allemaal heel veel pijn. Mijn miskraam speelt me momenteel weer heel veel parten, zal wel komen omdat ik ook bijna uitgerekend zou zijn en omdat ik natuurlijk voor zover ik weet nog niet opnieuw zwanger ben. Ook wordt ik doodmoe van de goed bedoelde adviezen, wees er niet te veel mee bezig, of doe dit, doe dat… Ik weet dat het allemaal goed bedoeld is, maar ik word het allemaal een beetje moe. Ik weet dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn, alleen is zoiets makkelijker gezegd als gedaan.
Afgelopen week 2 dames in de winkel gehad die allebei dachten dat ik zwanger was… hhhmmm nee ik ben gewoon mollig van me eigen.
Dus meiden vandaar dat ik schitterde met mijn afwezigheid en dit zal ook de reden zijn, waarom ik momenteel niet te veel zal reageren, ik blijf wel meelezen hoor en als er dadelijk de andere beebs geboren zullen worden kunnen jullie van mij gewoon een felicitatie verwachten.
@Debby, ook hier heb ik over je post heen gelezen… die zsdementie krijg ik steeds meer last van Fijn dat alles goed is met jullie en met het drinken komt het vast goed Geniet lekker van jullie meissie :inlove:
Hoi Debby,fijn dat het allemaal goed is gegaan.Nu kan je lekker gaan genieten.En dat drinken komt dan ook vast wel goed hoor.Als ze eenmaal door heeft hoe het moet hou jezelf dan maar vast hahahahaha.
heb even een rotdag vandaag…werd wakker met een onbehagelijk gevoel…
pfffffff ben het echt zat… …voel me in ene zo mega emo…
Jongens weten niet wat ze overkomen…waren al bang dat ik weeen had hahahah( en jac is natuurlijk gewoon werken dus Kenneth zag de bui al hangen… …van meepuffen en natuurlijk het aller goorste van de navelstreng doorknippen hahahah)
Maargoed, weet niet waarom ik zo emotioneel ben…hormonen…
Morgen weer een dag…
@ debby…heel herkenbaar wat de BV betreft, is in het begin altijd even hannissen…maar komt goed meis…net wat Alexandra zegt…als ze eenmaal door heeft hoe of wat…berg je maar hahahahah
Voel je je net de melkunie :mrgreen: …
Heerlijk genieten van al het nieuwe , je kraamtijd, en vooral van je kleine meis! :inlove:
@Diana, heeeeel herkenbaar hoor! Zo’n dag had ik gister
Kan me normaal gesproken redelijk inhouden, even mopperen en dan weer vergeten dat ik ergens boos over was… maar gister :roll: Eerst de zoveelste ***mail van een familielid dat ik gigaboos de telefoon heb gepakt en goed duidelijk heb gemaakt dat als hij geen gewone mailtjes kan sturen dat ik dan liever heb dat hij geen contact meer opneemt… :evil: Daarna jutte de buurman zn hond op tegen de kat die in ONZE tuin zat, beesie helemaal over de rooie en ik dus ook tegen de buurman (hij zag ons niet, want wij zaten achter de schutting)
Wel lachen, want Roel zei er helemaal niets van en heeft me aan zitten kijken alsof het allemaal heel normaal was en at rustig verder :lol: Krijgt ze dan toch nog last van die hormonen :mrgreen:
Kunnen die weeen nou echt niet eerder komen?!?! Elke nacht vraag ik me af wanneer het alsjeblieft al zover zal zijn, ben zo nieuwsgierig en wil graag weer eens lekker op mn buik slapen
aah nog een louise :inlove: silve haar 2e naam is ook louise… vernoemd naar de oma van niels (hubbie dus) ik ga snel bij de mei mamas kijken naar de fotos van je kleine meissie debbie!!
suus gefeliciteerd met sem… geniet lekker van je kleine man!! snel foto`s droppen hier he! ik ben benieuwd naar de kersverse hummeltjes :inlove:
mascha: ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen… misschien zeg ik toch alleen t verkeerde… gewoon een dikke knuffel dan maar :hug: en nog een :hug: en hoop echt dat je snel een positieve test in je handen hebt…
jaja dames… wat heb ik er naar uitgekeken om op mn buik te liggen tijdens de laatste maandjes… nu wil t nog niet echt omdat die (.)(.) zwaar in de weg liggen… :mrgreen:
jaja dames… wat heb ik er naar uitgekeken om op mn buik te liggen tijdens de laatste maandjes… nu wil t nog niet echt omdat die (.)(.) zwaar in de weg liggen… :mrgreen:
haha,vdat willen we helemaaaaaaal niet weten natuurlijk :mrgreen: :lol:
Vanmiddag weer een check bij de VK, jij ook weer naar de gyn Diana?
Hier pas weer 5 mei naar de VK…vanwege het werk van Jac wil ik graag s’avonds …helaas was het eerste open plekkie dus pas de 5e mei beschikbaar…nouja…kan Jac er wel bij zijn in ieder geval…
@Diana, jullie dus volgende week weer… Roel is ook elke controle nog meegeweest, maar nu we elke week heen moeten kan het helaas niet meer Wij kunnen nooit 's avonds dus plannen anders eind van de middag
Ben jij het ook zat?!? Vandaag gaat het weer beter dan gister, minder last van brandend maagzuur en bewegen gaat weer beter, maar toch… beeb mag van mij komen
@Nadine, alles goed met Silve?!?
@Debby, al gewend aan het mama zijn? Hoe gaat het met drinken? Meike is echt een mooie meid, zag op hyves dat ze net zo’n mutsje heeft als wij hebben gekocht (het enige roze wat wij gekocht hebben)
Hoe gaat het eigenlijk met Linda (Paco)??
Alvast fijne koninginnedag en hemelvaart, hier komt nu het zonnetje, hopen dat het zo blijft :mrgreen: