kwam ff checken hoe ze er voor stond…spannend…
Morgen nog maar een keer kijken hahahah
Zat net op hyves …Debbie heeft een dochter gekregen…(weet niet of ze de naam hier bekend wil maken…dus wacht haar zelf maar af hahahah)
VAN HARTE MEIS !!!, lekker genieten !! :inlove:
GEFELICITEERD DEBBY!!!
Ga direct even op hyves kijken
YEAHH!!! debbie gefeliciteerd!!! nog n meissie dr bij :dance:
wat is haar hyve eigenlijk,wil ook ff spieken :mrgreen:
Je hebt PB
Nu Debby bevallen is hoop ik dat onze kleine zich ook snel aanmeldt, ben nu zoooooo nieuwsgierig :mrgreen:
Debby van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
Dan moet nu Suzanne nog…
Ja woensdag op koninginnedag heb ik prive ook feest. We zijn dan een half jaar getrouwd en ik ben dan precies 12 weken. Is wel erg feestelijk voor ons deze koninginnedag :mrgreen:
Debby gefeliciteerd! Ben toch wel benieuwd naar de naam van je meisje… even bij de mei mama’s spieken!
Hier dus weer thuis. Had mijn vriendin de lompe gyn die Jim ook letterlijk op de wereld getrokken heeft. Niet echt een tactisch mens. CTG was goed en ze wilde ons al weer naar huis sturen maar heb haar er even aan herinnert dat vruchtwater ook bekeken moest worden (ze had zich blijkbaar goed ingelezen :roll: ) nou dan maar even gauw die toeter op mijn buik en het was idd niet veel maar zo lang de beeb goed beweegt vond zij het niet nodig actie te ondernemen. Maandag weer terug en dan heb ik een andere gyn, volgens de vk een heel lief en meelevend mens, de twee ergsten heb ik nu gehad en zei al tegen de vk ik kende ze gelukkig al en wist dat ik er niet te veel van moest verwachten dus dan is de teleurstelling of de onzekerheid niet zo groot. We konden uit haar woorden wel een beetje opmaken dat ze volgende week misschien wat meer gaan doen, we zullen zien, maar hopen dat we het goed hebben dan hè?! De vk vond ook eigenlijk wel dat ze mogen gaan inleiden omdat het ook de tweede is en omdat de ruimte in mijn buik gewoon echt op is.
@Saskia, alvast gefeliciteerd!!!
@Suzanne, Debby’s dochter heet Meike Louise :mrgreen: De tweede Louise bij de mei-mama’s :lol:
Wat balen dat je nu weer naar huis kon… hopen dat ze volgende week idd meer aktie gaan ondernemen! Nu eerst het weekend doorkomen, hopelijk kondigd de kleine zich vanzelf aan
Hier alles rustig, ga even lekker op de bank, want ben de hele dag op pad geweest!
ow debby gefeliciteerd meid!
ik krijg er wat van, kreeg weer geen melding dat er hier gereageerd was :evil:
maar goed wij hebben de buikgriep op visite, ik dinsdag, kaja gister en hans vandaag zucht!
en mannen en ziek zijn he…
maar goed ga weer verder zusteren!
:dance: Hoi Debby en hubbie natuurlijk.GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER en wat een leuke naam.Hopelijk alles goed gegaan.Ga nu maar lekker genieten.
Hopelijk duurt het voor jou nu ook niet lang meer suzanne.
Dan zijn wij nog aan de beurt he Diaantje,eerst jij en dan ik en dan degene nog die daarna komen.Maar dat duurt dan weer even geloof ik.
Nou Tante Soesa,hopleijk dient de kleine uk zichzelf aan van het weekend en anders hoop ik voor je dat ze maandag aktie gaan ondernemen.Probeer eens wat dingen,of het helpt dat weet ik niet,maar kwaad kan het zeker niet.Zoals bitterlemon drinken,een orgasme wil wel eens zetje geven zeggen ze hahahahaha.en ik las net bij de juni stoppers dat frambozenbladthee ook kan helpen.Of het allemaal wat doet weet ikniet hoor,maar je weet het nooit.
Hier een beetje een dipdagje.Alle het drukke werken van de afgelopen week kwam eruit denk ik.Ik ben toch wel heel erg bezig geweest om alles op zolder in orde te krijgen en heb toch iets te weinig rust genomen,waardoor het vandaag niet veel was.Ook nogal last van mijn hormonen.Er zijn wat traantjes weer gevloeid hahahaha.
Ik kan niet wachten tot hubbie thuis is van zijn werk.kan ik even lekker bij hem uithuilen.
Allemaal een prettig weekend.Ze geven mooi weer dus geniet er lekker van.
liefs Alexandra
@snackertje wrote:
Dan zijn wij nog aan de beurt he Diaantje,eerst jij en dan ik en dan degene nog die daarna komen.Maar dat duurt dan weer even geloof ik.
Ik eerst hoor!!!!!
@santos_05 wrote:
@snackertje wrote:
Ik eerst hoor!!!!!
ja zeg..kom op...ze heeft al zo lang moeten wachten!!..
zei de ene buik tegen de ander..hihihi :mrgreen:
OHHH Sorry hoor.Ik dacht dat we er dan allemaal waren hahahaha.hopelijk duurt het voor jou ook niet te lang meer.Gaat het nog goed???Wordt je het al beu??
liefs Alexandra
OHHH Sorry hoor.Ik dacht dat we er dan allemaal waren hahahaha.hopelijk duurt het voor jou ook niet te lang meer.Gaat het nog goed???Wordt je het al beu??
liefs Alexandra
we wachten allemaal met ongeduld op onze beebs…heel gek…lijkt wel of het bij deze beeb nog extra kriebelt… :oops:
Ik ben druk aan het aftellen, maar beeb nog niet :lol:
Ik verveel me overdag wel een beetje hoor en als ik dan weg ga ben ik 's avonds kapot :evil: Nou ja, vandaag maar weer een beetje aanklooien en bij hubbie kijken, die is aardappels aan het poten (heeft hij ook weekend :? ). Voel me nu wel een beetje zeikerd worden
Fijn weekend allemaal en Suzanne ik hoop dat de baby zich snel uit zichzelf meldt en anders hoop ik dat je volgende week ingeleid word.
@lieke1 schreef wrote:
Ik denk dat ik hier voor Suus een voorzichtige BIA mag neerzetten!
Net een sms dat ze ongeveer een uur krampen had en ze klonk ook zo aan de foon.
Zodra ik of Nannietje is meer weten houden we jullie op de hoogte!
BIA (zie april-mama’s) Suzanne succes!!
Verder iedereen fijn weekend!
jeah suzanne zet m op!!! spannend :mrgreen: