STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

Mmmm dat gevoel heb ik al 4 weken :mrgreen:

:slight_smile: Hoi Allemaal,wat wordt het spannend hier!!Ben benieuwd wanneer je ga bevallen??Als het zover is zet hem op he hahahha.

Diaantje,mooie buik hoor!! Ongeveer net zo als die van mij denk ik.Ik zal toch ook eens foto’s platsen hoor.Het komt er gewoon niet van.Ik ben met zoveel andere dingen bezig.Een dag is veel te kort.Ik heb wat bijgelezen,maar het was zoveel dat ik even niet terug ga reageren als jullie het niet erg vinden.

Hier was het heerlijk weer vandaag.Ik ben lekker aan de poets geweest samen met de jongens.Die waren hartstikke lief vandaag,Ik denk dat de nesteldrang heeft toegeslagen hahahaha.

Woensdag verhuizen we naar de zolder.ONZE SLAAPKAMER IS KLAAR!!!Op naar de babaykamer afmaken.Ik krijg nu toch wel een beetje de kriebels dat die nu echt af moet.Nog 10 weken ongeveer,maar ja het kunnen er ook 7 zijn en van onze oudste lag ik nu in het ziekenhuis en ben ik met 32 weken bevallen.Ik vind dit altijd zo’n spannende tijd en ben altijd blij als ik weer over de 32 weken heen ben.

Ik ga zo lekker op de bank hangen en lekker op tijd naar bed.Hubbie is vandaag laat thuis van zijn werk.

Morgen gaan we naar de schouwburg.Naar een voorstelling van Raymann.Ik ben benieuwd en heb er erg veel zin in.het is zooo lang geleden dat ik met hubbie samen op pad ben geweest.Wordt weer gezellig!!!

Weltrusten voor straks.

liefs Alexandra

Dus een lekker productieve zondag gehad Alexandra. Mooi dat jullie slaapkamer nu af is en dat je nu met de babykamer aan de slag kan gaan. heel veel plezier vandaag bij Raymann.

Hier had ik zaterdag een erg goeie dag en heb het hele huis gepoetst. Zondag was weer een baaldag want ik was weer misselijk en vandaag gaat het weer goed en zit ik weer heerlijk te smullen van de autodrop :smiley:

@Alexandra, fijn dat jullie slaapkamer klaar is!! Heb je daar geen omkijken meer naar en kan je bezig met de babykamer :wink:

@Saskia, nu al nesteldrang :lol: Ik wacht nog steeds op die van mij… maar heb de hoop al opgegeven 8)

Heb nog weer een dikkebuikfoto van gister (en van de buns die lekker in het zonnetje genieten)

Zo voelden wij ons gisteren… de buns geven het goed weer :lol:

En mijn dikke buik, jaja, met zelfontspanner heb ik geen excuus meer 8) Sylleke vind me maar gek heen en weer rennen :mrgreen:

Vandaag 37 wkn en een bezoekje aan de VK, dus ben benieuwd! Het is nu echt binnen NU en 5 weken :lol:

ohjjjj prachtig buikje meis…37 weken al…wat gaat het snel dan he…

Hier alles lekker…ook vanavond weer naar de GYN…altijd weer leuk he !

Hoe gaat het met de rest?

Hier gaat alles goed.

Zou Suzanne nog steeds geen kleine hebben?

Nog steeds BIB hier meiden! Morgen heb ik een CTG en echo (gisteren ook gehad) omdat hij wat rustiger is dan ik gewend ben. CTG was goed op de echo leek het dat vruchtwater wat minder werd, daarom wordt dat morgen nog een keer bekeken en dan zullen we zien. Of ik word deze week nog ingeleid als het niet goed is, anders laten ze me vast nog even doorwaggelen…

Hier nog buikfotootjes van 2 dagen geleden…

Wauw en jij hebt met zo’n buik tot het eind toe in je gewone broeken gelopen :shock: Knap hoor :wink: Goed dat je nu zo onder controle staat!

Uhm ja, maar dat komt omdat alleen mijn buik gegroeid is en niet de rest van mijn lichaam zeg maar. Overigens kan dat alleen met heupbroeken hoor. Dus gewone nette broeken dat kon met 13 weken al niet meer.

mijn heupbroeken zaten met een week of 17 ook al niet lekker meer :wink:

Ik ben wel overal gegroeid, dus hoop dat ik na de bevalling wel alweer in een heupbroek pas, want om nou nog een paar weken in mn zwangerschapskleding te blijven lopen :think:

Nee, henrieke dat lijkt me ook niks. Hopelijk is het extr gewicht net zo snel eraf als dat het er aan komt.

Susan hopelijk valt het mee met het vruchtwater maar aan de andere kant als het niet zo is dan heb je misschien wel de baby deze week in je handen en dat moet ook lekker zijn :smiley:

Ik liep na twee weken weer in mijn eigen broeken (zaten alleen niet lekker omdat ik nog wat last van mijn hechtingen had :? ).

Verder was alles goed vandaag in het zkh, vruchtwater nog steeds niet veel maar niet verontrustend. Vrijdag mag ik weer… pfff wel een gedoe hoor steeds toch een paar uur zoet mee steeds maar goed als beebje het maar goed maakt!

Ik ga Jim halen van het kdv!

removed

Hi Debby, SUCCES!!! Ben benieuwd hoe het gaat :wink:

@Suzanne, bij jou nog niets te bekennen?!? Morgen weer voor een CTG??

Hier ook niet zo’n best nachtje gehad, maar als het goed is niet van de weeen :wink: Gewoon niet lekker meer liggen, benen die willen bewegen en een beeb die vind dat mama wakker moet zijn :mrgreen: Maar daarvoor hebben we verlof :lol:

:slight_smile: hoi Debby,wat spannend zeg.Ik ben benieuwd en wacht met spanning af op wat nieuws!!!Veel succes meid.Komt helemaal goed.Nog even en dan kan je van je kleine genieten!!!

Hoe is het met suzanne,nog steeds BIB.Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis??

Vervelend wordt dat liggen he.Wij zijn gisteren naar de zolder verhuist en ik heb slecht geslapen!!!Ik kon mijn draai niet vinden of zo.Of ik was te moe.Vandaag doe ik rustig aan.Gisteren echt veel te veel gedaan.Verder gaat alles goed.Nog even lekker genieten van die kleine uk in mijn buik.Bij de oudste lag ik nu in het ziekenhuis en die is met 32 weken geboren.Toen was alles al klaar.Nu moeten we de babykamer nog doen.hahahaha.

Het wiegje komt een maandag weer naar hier,dus slapen kan die kleine dan in ieder geval al wel.

de kamer gaan we nu aan beginnen.

hoe is het met de rest???

Ik ga nog even wat kadootjes halen,want hubbie is maandag jarig en de ouste is volgende week vrijdag jarig.Nog leuke plannen voor koninginendag??

ik ga genieten van het zonnetje.

liefs Alexandra

wauwww Debby…spanned meis…heel veel suc6 zet m op…we horen wel hoe of wat he?

Hier ook een bud nacht gehad…pffff…die oefenweeen…heb regelmatig naast mijn bed gestaan omdat liggen ff niet ging…nu is alles weer rustig…ga zo denk ik maar even tukkie doen…

:zzz:

Debby heel veel succes hoor, zet hem op :thumbup:

Hier gaat alles gewoon z’n gangetje. Niet echt plannen voor koninginnedag. Mijn schoonzusje gaat naar makkum toen (waar mijn schoonouders wonen) waar de koningin dit jaar op bezoek komt maar wij gaan niet heen. Wij blijven lekker thuis en gaan misschien de stad nog even in.

:slight_smile: Hoi Babymuisje,is ook gezellig hoor thuis blijven.Mijn hubbie moet werken,dus ik denk dat ik met de kids iets ga doen.Wij wonen midden in het centrum,dus het is moeilijk om dan thuis te blijven.Ik zie dat je ook al weer richting de 12 weken gaat.Super joh.Dan ben je de ‘magische’ grens voorbij.

liefs Alexandra

Al nieuws van Debby???

Op koninginnedag ga ik niet zoveel doen… hubbie gaat motor rijden en helaas kan ik dit jaar niet mee (kom toch echt niet meer achterop de motor :lol: ). Daarna met zn allen het terras op, dan ben ik natuurlijk wel van de partij (tenzij frummel het daar niet mee eens is natuurlijk…) :mrgreen:

Berichtje bij de mei-mama’s… :lol:

@lenie wrote:

ik kreeg een sms van de vriend van Debby

Het gaat hard nu!!!