Ik heb mn jas meestal los, maar soms kom je er niet onderuit :mrgreen: Bij huis trek ik ook vaak een fleezejas aan die zijn wat ruimer en als oude jas een jas van Roel 8)
@Diana, ik loop nu ook al lekker op mn sandalen, hoef ik mn sokken niet aan te trekken :lol:
@Saskia, wij vonden de 1echo meer bijzonder dan dat het al iets zei en hadden ook besloten om verder geen echo’s te doen, tot we op de 20 weken echo al een echt mensje zagen en het naar ons idee allemaal veel te snel ging
Heerlijk dagje zo, heb haast niets gedaan! Net echt vakantie :lol:
@santos_05 wrote:
I
@Diana, ik loop nu ook al lekker op mn sandalen, hoef ik mn sokken niet aan te trekken :lol:
hahahahah... :mrgreen:
Ja hier gaan we ook al vocht vasthouden...hoor ik uit de hele subtiele opmerkingen van familie enzo.. :eh:
Pas mijn laarzen al lang niet meer...( nou kan ik natuurlijk zeggen dat dat komt van aaaaaaaaaallllllllll dat vocht....maar moet toegeven..ben nu 22 kg aan gekomen)
Lang leven de slipper ......hoog tokkie gehalte...
En als we echt weg moeten gaan we voor de adidasjes.heel charmant ook ...
oke..einde klaagzang....nog heel even meis...dan mag je al...
Heb jij ook al zo'n last van die mega harde buiken en oefenweeen...?, begin soms echt tetwijfelen of het het " echte " werk is...
:think: ..slik....
hoogzwangere dames… ik leef met jullie mee…
ik ken t hoge tokkie gehalte maar al te goed en zeker met die hoognodige kilos en dat extra vocht zie je dr helemaal beroerd uit..(ik althans)<br /> ik span de kroon wat dat betreft denk ik.. ik heb een paar foto
s van toen mn vliezen net gebroken waren en van een paar uur later… :shock:
hahaha… ik zal ze eens opzoeken… (als jullie ze willen zien natuurlijk :mrgreen: )
ECHT WEL !!! dat we die willen zien…
Wel moedig hoor, dat jij foto’s hebt hahahah
ik moet nog even over die drempel heen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
deze fotos vind ik ook mooi,, samen met mn moppie.. :inlove:<br /> <br /> zal ik zo die rampzalige foto
s dr op zetten
pfff die foto`s staan op een webalbum, krijg ze nu niet meer op mn pc :? moet ik ze eerst misschien ff uitprinten en dan weer scannen…
doe ik morgen wel ff… ben moe
oh meis , prachtige foto’s !!!
Wat een schatje …zucht…heb het over je kleine meid he hahahah
IK WIL OOOOOOK !! :inlove:
Mooie foto’s Nadine :inlove: Ben wel heel benieuwd naar de foto’s waar je er minder florisant op staat :mrgreen:
Hier nog maar weinig harde buiken enz, alleen als ik auto rijd, maar dat heb ik al een hele tijd Roel is naar Engeland, dus frummel MOET blijven zitten tot zondag 8) Hij is de hele zwangerschap amper weg geweest en nu op het laatste moment moet hij toch nog even weg, baal wel hoor :think:
Ga even wat verder in huis…
Nadine erg mooie foto’s hoor en moet zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar die minder mooie foto’s
Henrieke balen zeg dat Roel op het laatste moment nog weg moet naar Engeland.
Nadine mooie foto’s! :inlove:
Mascha weer een ronde verder, balen meid!
Verder gaat het goed met alle zwangere mama’s lees ik. Vocht vasthouden is wel vervelend, heb ik gelukkig geen last van. Het wordt wat warmer hoop dat het niet nog erger wordt voor jullie!
Hier nog steeds BIB maar Jim en ik zijn ziek geweest en ik voel me nog steeds niet echt happy, waarschijnlijk de oververmoeidheid die er uit komt en een verkoudheid die niet door wil zetten. Had me mijn verlof toch iets relaxter voorgesteld… had ook zoveel plannen waar niks van terecht is gekomen, maar goed dat komt dan wel weer als broertje er is.
Hier ook een hoog tokkie gehalte, loop eigenlijk alleen nog in joggingbroeken mijn spijkerbroeken zitten me echt niet lekker meer (had wel nog gewoon mijn eigen broeken aan) die zitten te prikken in mijn buik.
jee suus…schiet al op voor je he…begint het al te rommelen??
kom maar kleintje…we wachten in spanning !! :inlove:
ff buikfoto…33 weken…
Mooie buik hoor. Nog een paar weken wachten en dan zal ik ook wel een buikje krijgen.
mooie buik diaan :thumbup: :thumbup: ik ga hem bijna missen :liar:
t wordt wel spannend he tante soesa??! ik ben benieuwd hoe lang de kleine op zich laat wachten…
nou ik krijg die fotos dus niet op mn pc,, heb laatst al mn foto
s dr afgehaald en op een webalbum gezet :? ik baal dr flink van!
silve heeft gister haar eerste prikkies gehad… ze heeft maar even gehuild maar s middags begon ze zich toch niet zo lekker te voelen… ze zag pips en had wat lichte verhoging… aaah zielig he?!
vandaag voel ik me niet helemaal lekker, keelpijn en koppijn en nogal moe
Mooie buik Diana!
@Nadine, ik ga straks die strakke buik wel missen hoor, dit ik de eerste keer dat het vel op mn buik mooi strak is :lol:
Niet allebei ziek worden he! Lekker naar bed gaan als Silve ook slaapt!
Nog een paar daagjes en dan mogen onze frummels ook komen!
Bij Suzanne is nog niets te bekennen he? Vandaag is het namelijk de 18e
Nee dames nog helemaal niks hartstikke BIB. Jim was een week te vroeg, denk dat broertje maar een weekje langer blijft zitten…
Zal hub vanavond maar eens vragen nog een buikfotootje te maken en dan hoop ik echt dat het de laatste is! Maar ja kan zo nog 2 weken gaan duren hè? i.i.g niet veel langer…
spannend suus…KOM MAAR KLEINTJE !!!
:inlove:
Nou ik zou zeggen mocht het dit weekend gebeuren, zet hem op :mrgreen:
Voor de rest ook van mij een prettig weekend allemaal.
haha, heb het gevoel alsof het al de hele week weekend is :mrgreen: