STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

ik hoop t ook :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

diaantje: fijn zeg dat alles goed is met je kleine hummel :thumbup: nu maar wachten, ik ben echt razend nieuwsgierig naar jullie beebs :mrgreen:

Nou meiden hier nog geen ongi te bekennen, maar ook geen zwangerschap volgens de test…

Geen ongi is goed bericht! Ik blijf voor je duimen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Mascha spannend meid! Ik hoop voor je dat je gewoon een late eisprong hebt gehad en je wat later positief test! En anders dan maar hopen dat de :twisted: zich snel aandienen, weet je iig waar je aan toe bent!

Fijn dat alle beebs het verder goed doen en babymuisje mooi boontje hoor! Over 3 weken is het al helemaal een klein mensje, gaat zo snel!

Hier nog BIB (Beeb In Buik) hoor, maar hij moet nog even blijven zitten, Jim is ziek namelijk en ik voel me zelf ook niet helemaal lekker… Gelukkig reageert Jim goed op paracetamol, vanochtend 39.3 koorts maar hij is weer aardig tierig na zijn pcm’tje. Morgen op nacontrole bij de KNO, ben benieuwd hoe zijn oren dan zijn (gisteren even laten kijken omdat hij weer steeds 's nachts wakker werd maar toen was het goed). Hij zit helemaal dicht neusje en oogjes dus grote kans dat het weer op zijn oren slaat… Verder heersen de waterpokken op het kdv en ik weet dus niet of ik ze zelf gehad heb, dus het zou mooi zijn als beeb zeker nog een weekje blijft hangen… Als hij net zo snel is als Jim zou ik overmorgen gaan bevallen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren, mijn bloeddruk was vandaag vrij laag en bij Jim was hij daags van te voren echt vrij hoog voor mijn doen.

Mascha ik blijf ook nog even door duimen voor je, ik hoop het zo voor je.

Suzanne, niet fijn dat je jezelf niet al te lekker voelt. Hoop voor je dat de beeb inderdaad wat langer blijft zitten zodat je weer helemaal fit bent en Jim ook weer fit is.

Hoe is het de rest van de dames en beebs?

@Mascha, nog geen nieuws?

@Suzanne, nu maar hopen dat beeb rekening met jullie houdt :wink:

Met deze beeb gaat het prima! Nog 1 dagje werken, heerlijk :inlove: Ga nu lekker in bad, even relaxen :wink:

willen de hoogzwangere dames hun dikke buik ff showen :mrgreen:

ik ben benieuwd naar die mooie buiken!! :wink:

@Nadine, mijn laatste foto is van pasen (zal hem wel even opzoeken, maar zal hubbie vragen om een nieuwe te maken)

@Mascha, al nieuws??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Vandaag is mijn laatste dagje voor mn verlof, beetje opruimen, internetten, lang pauze en ouwehoeren, dan om een uur of 3 richting huis :dance: :mrgreen:

Henrieke, wat een mooie dikke buik heb je. Lekker hoor dat dit je laatste dagje is. Heerlijk gaan genieten van de zwangerschapsverlof :smiley:

Mascha je houd ons wel in spanning zeg.

mooie buik zeg!! :thumbup:

je bent niet veel aangekomen ofwel?

ben benieuwd naar de recente foto, de laatste weken groeit je buik flink (bij mij dan :wink: )

@enidan23 wrote:

mooie buik zeg!! :thumbup:

je bent niet veel aangekomen ofwel?

ben benieuwd naar de recente foto, de laatste weken groeit je buik flink (bij mij dan :wink: )

Niet veel? Pffff, 20 kilo tot nu toe :wink:

@Saskia, hoe gaat het met jou? Last van kwaaltjes??

@Nadine, hoe gaat het met Silve? Heb je alweer foto’s???

Ja hier wel nieuws hoor…

Heb alleen momenteel niet zo heel veel zin om lekker gezellig te doen, sorry…

Dan was het geen positief nieuws waarschijllijk :hug: Balen meis :hug:

Mascha balen dat je ongesteld bent geworden, kan me voorstellen dat je even geen zin hebt om gezellig hier mee te kletsen :hug:

Hier bijna geen last van kwaaltjes. Af en toe een vlaag van misselijkheid, ik slaap erg slecht s’nachts en ik zit goed verstopt (gebruik inmiddels roosvicee laxo en dat helpt tot nu toe) maar verder heb ik gelukkig nergens last van.

Macha balen zeg :cry: … :hug:

babymuisje: fijn dat je niet veel klachten hebt, krijg je eigenlijk ook nog een 12weken echo??

santos: oow haha 20 kilo, das idd toch ook wel wat… :wink: ik ben in totaal 28kilo aangekomen :? pfff en moet er nu nog 14 kwijt!!

ik zal eens kijken voor nog een paar mooie foto`s van mn kleine meissie…

ow mascha meid :hug:

voor de rest hou ik het even kort, ben een paar dagen wezen logeren bij mijn zus en om een trouw jurk geweest en ben geslaagd!

helaas ook ik ongesteld geworden…

ben er dit keer echt verdrietig om

@Lenneke :hug: Balen meis… hoop dat je wel een mooie trouwjurk hebt gevonden!

@Suzanne, nog steeds BIB zag ik bij de aprilmama’s 8) Is het nog een beetje vol te houden?

Zaterdag zijn we naar de open dag van de scheepvaart geweest, toevallig was er 1 foto met een dikke buik, de foto ging eigenlijk niet om mij, maar om jullie een idee te geven hoe strak mn jas stond (mocht lekker op het terrein parkeren zodat ik niet zo’n eind hoefde te lopen :mrgreen: )

Lenneke balen zeg :hug:

Henrieke het ziet er naar uit dat je bijna uit je jas knapt :wink: Ik denk dat ik datzelfde probleem ga krijgen aangezien ik 12 november uitgerekend ben. Gelukkig ga ik 4 weken van te voren met zwangerschapsverlof en neem mijn vakantiedagen, ca 3 weken, daarvoor nog op dus zal in september thuis zitten en hopelijk is het dan nog mooi weer. Ik ben dus niet van plan om een nieuwe winterjas voor die dikke buik aan te schaffen, zonde geld vind ik.

Nadine ik krijg volgens mij alleen nog met 20 weken de echo en thats it. Vind het wel erg jammer hoor, want ik had zo graag een ieniemienie mensje willen zien op de echo. We vonden het beide een beetje tegenvallen en hebben nu eigenlijk niks met de echo en ook nog niet echt iets met de baby die in de buik zou moeten zitten. We hebben alleen een vlek op het scherm gezien. Het rare is dat wij het dus niet zo heel veel aan vinden maar iedereen die de echo ziet is erg enthousiast. Heel raar want wij hebben dat dus totaal niet :frowning:

he meiden,

@ Lenneke en Mascha…wat ontzettend balen zeg…hele dikke knuffel !!

@ henrieke…flinke buik hoor :thumbup: …hier ook het zelfde jassen drama…staat al zo strak dat het bij de zakken begint uit tescheuren…maar verdom om voor 5 en half week een nieuwe jas tekopen… :hand:

Durf me bijna niet tebewegen in die jas…word tijd voor de zomer hahahah

Zal gauw nieuwe buik foto plaatsen…moet ze nog uploaden …

laterrrrrrrrr