Mascha, nog even en dan weet je meer, hou je de spanning nog uit? Ik duim in ieder geval heel hard voor je dat het raak is
Tante Soesa, wat vliegt de tijd zeg. misschien heb je wel gelijk en heb je volgende week de kleine in je armen
Wij zijn weer terug van de vk en hebben een kloppend hartje gezien :inlove: Was wel eg vreemd vond ik want het zag er als een vlek uit. Ik had dus ook niet echt van wow er zit een baby in mijn buik. Hopelijk komt dat nog.
jeah gefeliciteerd meis!!! :thumbup:
Dankje
GEFELICITEERD
De spanning is nog uit te houden hoor, al ben ik nog steeds niet lekker. :sick: Heb eigenlijk het idee dat het niet raak is, heb namelijk zaterdag al getest en daar was nog niets op te zien. Ik heb daar en tegen wel het idee dat me (.)(.) wat gevoeliger zijn dan normaal, maar goed I don’t want to get my hopes up…
zaterdag is ook veelste vroeg om te testen, dus een negatieve test zegt niks. dus we duimen stevig door! :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Je moet ook niet voor je nod testen gekkie. Ik heb de dag dat ik ongi moest worden getest en toen was het direct vet positief. Je moet dus nog even 2 dagen wachten en hopelijk heb je dan wel een positieve test in handen. Die negatieve test zegt nog niks, want dat was veel te vroeg. De misselijkheid en (.)(.) zijn natuurlik wel positieve tekens alhoewel er bij mij helemaal geen kwaaltjes waren maar dat zegt ook niks. ik duim in ieder geval nog even flink voor je door :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
De vorige keer, was het anders wel 4 dagen voor me NOD een vage streep op een test, dus ja ach…
ow babymuisje super die echo! ja zo vroeg lijkt het nog niet echt op een baby he! maar dat komt vanzelf! ik heb bij kaja de eerste echo met 10 weken gehad en dan zie je al best wat!
ach mascha wie weet test je over een paar dagen wel vet positief!
ik moet nog ruim een week wachten, maar goed we hebben wel goed geklust… dus we hebben wel iets meer hoop dit keer!
het wordt spannend hiero!!
lenneke ik duim echt heel hard voor je (en voor mascha natuurlijk))
mascha nog steeds geen ongie?? nog in kunnen houden met testen?? of heb je er nog n test tegen aangegooit :mrgreen:
ik ben zoooo nieuwsgierig!!! t is je zo ontzettend gegunt :thumbup:
ik ga zo ff wandelen, t zonnetje schijnt hier, t is alleen nog erg koud dus ik wacht nog ff een uurtje
Testdagen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@Saskia, mooie beeb :inlove:
@Nadine, veel plezier met wandelen!!
@Suzanne, al beeb gesignaleerd ???
Wij gaan vanmiddag weer voor APK! Nog 2 daagjes werken :dance:
Mascha en Lenneke dat word dus nog erg spannend. Ik vind het ook erg spannend voor jullie, ik hoop zo dat het raak is. Ik duim nog flink hard voor jullie.
Hier is het ook zulk lekker weer Nadine, het zonnetje schijnt heerlijk maar nog wel een beetje frisjes.
Henrieke, nog 2 dagen werken tjee zeg lekker hoor. Ik ben zelf aan vakantie toe en zit er erg sterk aan te denken om een paar dagen vrij te nemen maar eigenlijk wil ik alle vrije dagen meenemen voor na mijn zwangerschapsverlof dus ik zit te twijfelen of ik het moet doen of niet :think:
He meiden,
ben naar de gyn geweest, en alles lijkt goed !!
Vruchtwater was niet minder geworden en ze woog zelfs al 2 kg…is al dat rusten toch nog ergens goed voor hahahaha
Mag nu zelfs thuis bevallen…
Voel me nu een stuk geruster, kan niet wachten tot het zover is !!
Meiden, duimpies draaien gewoon door hoor hier !!, hoop dat het gauw raak is !!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
nu ga ik heerlijk naar bed…ben onwijs moe…
laterrrrrrrrrrrrr
@Saskia, ik wilde ook geen vrij nemen, maar heb straks zo lang ‘vakantie’ dat ik wel vond dat ik een paar daagjes verdiend had
@Diana, fijn dat het goed gaat met jullie kleine meid! Nog mooi rustig houden dan kan ze goed doorgroeien!!
Onze frummel is weer APK goedgekeurd… op naar de 37 weken keuring!
alle beebs weer door de keuring?
super dat het allemaal toch wel lekker gaat met die babies!
en mascha weet je al iets vandaag is je NOD he??!!
ik duim voor je hoor meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat we beide deze ronde maar zwanger mogen zijn!
hier nog lekker op de wachtbank, vind het ook wel prima dit keer het wachten, we zien het wel!
maar ik ga nu lekker te voet naar de bakker met Kaja
weet je al meer mascha??
Henrieke en Diana, fijn dat de kleine weer goed door de apk is gekomen
Mascha, hier zijn we ook nieuwsgierig naar hoe het er voor staat, ik duim nog steeds :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Lenneke nog even wachten …
Hier vandaag inderdaad me NOD Lenneke enne so far so good zal ik maar zeggen… Nog geen ongi te zien, heb heel af en toe wel ongi buikpijn, maar dat is echt maar 2 tellen ofzo terwijl het normaal echt aanhoudend is. Verder geen ongi klachten alleen is er hier een wedstrijdje sliploeren aan de gang
Als er morgen nog geen ongi te bekennen is gaan we weer testen.
ooww wat spannend!!! :mrgreen:
waarom heb je vandaag niet getest??
Nadine ik heb vanmorgen niet getest, omdat mijn ongi sinds die miskraam niet standaard s’morgens aanwezig is en vaak pas in de loop van de dag aankomt zetten. Ook ben ik een beetje bang voor een teleurstelling, ben de afgelopen paar maanden al zo vaak teleurgesteld, had geen zin in een zoveelste.
Hoop heeeel hard dat ongi niet is komen opdagen