STOPPERS VAN MEI 2007 - DEEL 4 - MASCHA GEFELICITEERD!!!!!!

Nee zoveel jonger is ze niet hoor zo’n 3,5 jaar, maar ik kan me bijvoorbeeld nog goed herinneren dat ik met me moeder mee ging op controle en dat ik ook altijd even naar het hartje van de baby mocht luisteren. Op 1x na dan, toen moest ik in de kleedruimte wachten, jeetje wat heb ik lopen brullen toendertijd zeg. Nu is dat babytje alweer 24 en ik alweer 27 de tijd vliegt voorbij. Zeker als ik bedenk dat ik nu zelf voor zo’n klein hummeltje bezig ben.

haha, dan scheel je net zoveel met je zusje als ik met mn broertje, maar kan me er echt helemaal niets meer van herrinneren dat mn moeder zwanger was :wink:

Nou zo te lezen heeft iedereen weer een goed weekend achter de rug :smiley:

Hier hadden we gister koopzondag bij de bouwmarkten. We hebben dus even gekeken naar laminaat voor boven. Hubbie wil graag boven op de overloop en de slaapkamers allemaal hetzelfde. Dus die kan donderdag of vrijdag of misschien wel in het weekend beginnen me het laminaat leggen op de babykamer. Lekker vroeg maar dan is het in ieder geval al klaar, want het moet toch. :smiley:

Zo hebben wij het ook gedaan Saskia, toen we er kwamen wonen overal laminaat in de slaapkamers, dus nu geen omkijken meer naar :wink:

hier ook bijna overal laminaat! behalve op de logeer kamer, maar als dat straks de kamer van kaja wordt komt daar ook laminaat te liggen!

lekker makkelijk en inderdaad geen omkijken naar!

hier alles prima, zit in mijn vruchtbare dagen, dus ja heb het druk :lol:

liefs Len

haha, ga wat ‘nuttigs’ doen Lenneke :lol: :mrgreen:

@santos_05 wrote:

haha, ga wat ‘nuttigs’ doen Lenneke :lol: :mrgreen:

nou ik moet mezelf even nuttig zelf vermaken, vriendlief is werken!

en ja we moeten even in het voren werken, ik heb morgen slaapdienst…

haha, vervelend he dat er tussendoor ook nog gewerkt moet worden :wink:

@santos_05 wrote:

haha, vervelend he dat er tussendoor ook nog gewerkt moet worden :wink:

ja vind slaapdiensten nooit zo erg hoor, maar dit keer komt het eigenlijk niet zo uit… ach ja dan klussen we er maar om heen he

Zit niks anders op he Lenneke, veel plezier en succes met het klussen. hopelijk levert het een dikke vette streep op :wink: :thumbup:

Vandaag hier eindelijk een goede dag. Ik ben gelukkig niet zo erg misselijk en heb de beneden verdieping eens goed gestofzogen en ik ben zelfs salmiakbollen aan het snoepen :shock: Als dat maar goed komt vanavond.

Lenneke ik hoop dat het klussen wat heeft opgeleverd ik blijf hier voor je duimen :pray:

Hier een beetje twijfels, ben zo’n beetje de gehele dag :sick: maar dit kan ook door de zenuwen komen of misschien toch wel gewoon een beetje ziek aangezien er in mijn omgeving al meerdere mensen niet lekker zijn geweest. Al moet ik wel zeggen dat ik dit al heb sinds vorige week donderdag.

Ik ben vorige week woensdag bij de huisarts geweest i.v.m. me “lekkende” (.) Hij zegt dat dit gewoon nog hormonen zijn van die zwangerschap. Wel zit er in de 1 meer weefsel als in de ander. Het kan verder gelukkig geen kwaad. Ik moet het nog maar een paar menstruaties aankijken…

Een paar menstruaties aankijken hhhmmm… liever niet, heb ik ook gezegd, kon ie wel begrijpen.

Nou nog een paar daagjes en dan weet ik meer :pray: Lenneke wij gaan ervoor :thumbup: :thumbup:

@Mascha, waarom moet je het nog aankijken? Wat kunnen ze er aan doen?

Hier gaat alles goed, vandaag lekker dagje vrij, dus beetje in huis rommelen en straks even winkelen :wink: Morgen nog werken en dan volgende week nog 4 daagjes, en dan verlof!! Het is nu echt aftellen :lol:

Ga heel hard voor jullie duimen dames :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup:

nou mascha jij nog een weekje!

wij hebben ons best weer gedaan, dus nu is het weer afwachten…

ow al bijna verlof santos! heerlijk joh!

Mascha en Lenneke ik duim voor jullie en natuurlijk ook voor jou Linda :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Zal er voor de zekerheid nog even wat hcgtjes tegenaan gooien :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Maandag hier de eerste echo en het intakegesprek. Hopelijk krijgen we een mooie echo mee en krijgen we een kloppend hartje te zien :inlove:

Babymuisje, meid ik duim hier zo hard voor een kloppend hartje, dat wil je niet weten.

Aangezien het iets hormonaals is kunnen ze er heel weinig aan doen. Wat ze kunnen doen is iets waardoor ik dus op dat moment niet zwanger zou kunnen worden. Tja en dat wil ik niet natuurlijk. Een eventuele nieuwe zwangerschap zou het in ieder geval niet in de weg moeten staan.

goede morgen dames!

mascha&lenneke mn duimen draaien nog steeds overuren voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

santos: geniet lekker van je verlof… en ik begin steeds nieuwsgieriger naar die kleine hummel in je buik te worden :mrgreen:

babymuisje: spannend… maandag de echo!! ik hoop dat alles goed is met die kleine garnaal in je buik!

tante soesa: het begint lekker op te schieten nu… als je net als ik 1 week te vroeg bevalt,heb je volgende week al lekker je beeb in je armen :thumbup: ik hou je in de gaten hoor! (spiek regelmatig ff bij de aprilmamas of er al mooie beebs geboren zijn :mrgreen: )

nou met mij en silve gaat het goed… maatje 50/56 begint haar eindelijk een beetje strak te zitten en ze past al maatje 62… :dance: daar heb ik namelijk de meeste kleertjes van…

verder eigenlijk niks te melden!

@Nadine, ik ben ook ontzettend nieuwsgierig, dus van mij mag hij/zij over 3 weekjes wel al komen :mrgreen:

@Mascha, balen dat je gewoon af moet wachten, maar idd, je wilt wel zwanger kunnen worden natuurlijk!

@Suzanne, nog maar heel eventjes nu!! Spannend!!! Rommelt er al wat?!?

Ik ga nog even werken, bijna weekend!

Mascha lief dat je duimt voor een kloppend hartje :smiley: Ik ga er gewoon vanuit dat alles in orde is, lekker positief blijven is mijn instelling.

Nadine fijn dat de kleine meid maatje 62 aan kan, ze groeit dus lekker.

Dus de volgende die zou moeten bevallen is suzanne? Spannend hoor, wat gaat de tijd dan snel zeg :shock:

Henrieke nog even en je kan ook met verlof, lekker hoor.

Voor de rest allemaal een goed weekend en maandag kom ik zekers ff vertellen hoe de echo was en natuurlijk ff showen (als het me lukt, want ik heb geen scanner, moet dus een foto van de echo maken)

Babymuisje moet je ook zeker doen…

Ben ik ook weer eens even!

Mascha het wordt voor jou weer spannend zie ik, ik hoop dat je misselijkheid en lekkende (.)(.) hormonaal zijn, maar dan wel om de juiste redenen!

Babymuisje heel veel succes vandaag bij de vk! Ik duim voor een mooie echo hoor!

Nadine fijn dat het goed gaat met Silve en al weer naar maatje 62! Wat gaat het hard zeg! (Jim loopt altijd een maatje achter met kleren, smurfje :inlove: dus die was pas 4 maanden toen hij in 62 ging).

Hier nog steeds BIB (Beeb In Buik). Jim is een weekje te vroeg geboren en dat verwacht ik deze keer eigenlijk ook. Dat zou dus dan a.s. weekend zijn :shifty: ik denk dan of ergens in de loop van volgende week, we zullen zien hè! Misschien haal ik koninginnedag wel gewoon met een dikke buik (hoop het niet hoor das nog zo ver weg!). Beebje ligt nog steeds te draaien in mijn bekken en dat geeft heel veel pijn in mijn ene lies, voel de spier daar gewoon op en neer schieten, of er iemand een vinger achter duwt of zo auw! Verder druk met het huishouden en Jim vermaken op de dagen dat hij thuis is, mijn dagen zijn dus best vol gelukkig!