Mirretje, fijn dat het beter gaat met thomas. Soms is er tegen de avond weer even een terugslag. Zetpilletje geven is dan echt niet erg hoor meid!
Charissa, alvast een hele fijna vakantie.
Jane, ik vond Richy ook leuk.
Femmie, balen hoor die onzekerheid. Wanneer heb je voor het laatst getest?
maak me trouwens wel zorgen om Tilly. Heb nog niets van haar gehoord!
Jane, onze HA kennende zal er weinig gaan gebeuren als ik daarheen ga. Ik zal dan moeten weten wat ik wil, en het probleem is dat ik dat niet weet.
Hihi ja grote neus, grote…Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat dat niet altijd klopt :oops:
Maak me ook zorgen om tilly. Meis, waar ben je?!?!
Laatst test was uhm, afgelopen donderdag wawa (moest ff heel hard denken). Was echt negatiever dan negatief. Heb hem zelfs in het licht gehouden omdat jij of jane? zo ook de eerste vage streep opving. Maar echt helemaal niets te zien. Ik weet het dus niet. Geef mijn lichaam eerst de tijd om een ongi door te laten zetten.
Nou meiden ik ga op verjaardagen. Denk dat het laat gaat worden vanavond dus ik spreek jullie morgenavond weer (denk ik, moet ook sporten dan). Maar kom zoiezo ff checken, om patricia te feliciteren :mrgreen:
@femmie wrote:
Laatst test was uhm, afgelopen donderdag wawa (moest ff heel hard denken). Was echt negatiever dan negatief. Heb hem zelfs in het licht gehouden omdat jij of jane? zo ook de eerste vage streep opving. Maar echt helemaal niets te zien. Ik weet het dus niet. Geef mijn lichaam eerst de tijd om een ongi door te laten zetten.
Na mijn stoppen met de pil duurde het 3 maanden voordat ik ongesteld werd na de eerste ongesteldheid van de pil. Misschien moet jouw lichaam eerst inderdaad ook op regel komen.
Drie maanden nou dat duurt dan nog wel een tijd zeg, heb je dan in die drie maanden ook geen eisprong. Een kennis van mij werd zwanger door de pil heen en je hoort ook nog vaak verhalen van vergeten en meteen zwanger. dus dan zou je toch denken dat er een ei springt is het niet :think:
Tilly ligt denk ik lekker te rusten, ze zal ons in de loop van de dag wel wat laten horen hoop ik
Joyce bedankt voor de tip van die siroop. Ik heb alleen nu nergens meer last van, maar ik heb hele gevoeliged darmen dus de kans is groot dat ik het binnenkort weer heb en dan ga ik het gebruiken.
Ik hoop dat de misselijkheid bij jou een beetje afneemt. over cadeautjes gesproken…
Ik heb net drie kaartjes voor de negen maanden beurs besteld nu dacht ik als ik nu met kerst die kaartjes leuk in pak en zonder verder bericht aan mijn moeder en oma geef, zouden ze de hint dan door hebben.? vinden jullie dat een leuk idee of zijn er nog andere suggesties. Joyce jij had ook wat leuks toch met sokjes enzo?
Is iemand daar wel eens geweest is het leuk??
Liefs jane
@jane wrote:
Drie maanden nou dat duurt dan nog wel een tijd zeg, heb je dan in die drie maanden ook geen eisprong.
Idd heb je dan geen eisprong, maar dat weet je pas naderhand als je dus niet ongesteld geworden bent.
Tilly, meid ik hoop zo dat het de pijnen zijn die mirretje beschreef. :kaars:
Wawa, gelukkig is jouw buikpijn voorbij. Lastig dat je je dreumes niet zo goed kunt tillen.
Mirretje, ah, eindelijk voelt Thomas zich weer wat beter!
Patricia, meid ik zie ook een streepje! Ik ben erg blij voor je, maar ben ook stik jaloers…sorry Ik gun het alle zwangeren echt hoor, maar bij mij is het game over. Het zou ook veel te mooi zijn. De oma van deze club is vast als laatste aan de beurt… Hopelijk heb jij een te gek verjaardagscadeau voor je vriend.
jane, lastig jho, die misselijkheid. Ik vind die kaartjes wel een leuke hint. Ze hebben het dan vast wel door!
femmie, he jij had je dag echt niet hè. Zou je nog aan het ontpillen zijn?
BB, jammer dat je een dipje hebt meid. Gaat het vanmiddag al wat beter?
Gelukkig is Rayana weer beter!
Charissa, alvast een fijne vakantie!!
…
Waar kan ik die ellendige tickers vinden? Ik kan ze al weer niet vinden. Kok-forum is goed, maar de site vind ik erg onoverzichtelijk.
Zeg omaat’je laat m’lena je maar niet horen en buiten dat ben je maar anderhalf jaar ouder dan ik. Ik begrijp uit je mineur dat die verekte :evil: :evil: bij je op bezoek zijn gekomen. En dan wordt je ook nog geconfronteerd met al die super vruchtbare wezens hier bij de oktoberstoppers, want eerlijk is eerlijk na ongeveer twee maanden 6 zwangeren is niet normaal dan hoor je al snel bij de laatste. Joos kop op meid. een dikke :hug: voor jou
(ik ben niet misselijk hoor, ik heb eigenlijk helemaal nergens last van)
Bedankt dat je toch ff meedenkt over die kaartjes lief van je maar als je zin hebt om gewoon even af te reageren mag dat hoor omaatje
liefs jane
Joos, knuf voor jou en ik stuur wat :: :: :: :: naar je toe.
Wolkje, jammer dat je een negatieve test had vanmorgen. Ik zag het bij novemberstoppers.
dank je, ik voel me inderdaad ff wat minder nu. Stom hè…ik voelde het toch al aankomen.
het gaat inderdaad wel snel hier, ik hoop dat er wat vruchtbaarheid van de andere dames naar mij toe afstraalt :**:
Joos, je bent dan wel precies op tijd ongesteld geworden he? Dat is ook wel weer positief
Ja dat is waar. Terugkijkend op de kalender zie ik dat ik al maandan achter elkaar op de 17e ongesteld word. Da’s wel opmerkelijk.
Ik wil ook niet te veel zitten mokken, maar het kwam net ff hard aan. We gaan nu weer vooruit kijken. De vruchtbare dagen liggen midden in de vakantie…voldoende klustijd dus! :dance:
(sorry mamalena, we zijn beide de omaatjes hier he )
@Joos wrote:
(sorry mamalena, we zijn beide de omaatjes hier he)
Als het bij beide nou volgende maand raak is, zou dat fijn zijn!
Hoi meiden,
Had ik net een heel bericht getypt, doet zoonlief de computer uit. Hij heeft kennelijk dat knopje ontdekt :wall: :wall:
Maar, heb een stuk minder last van mijn buik vandaag. Ik voel het af en toe nog wel en dan doet het ook flink zeer, maar het wordt minder vaak. Het zullen dan toch groeipijnen zijn, die zijn dan deze keer nog erger dan tijdens de vorige zwangerschap.
Vanaf nu gaat ik het stiekem toch iets rustiger aan doen, wie weet helpt dat een klein beetje.
Eerst dit maar even plaatsen, dan straks maar weer de rest.
:-*
Fijn dat het iets beter gaat Tilly!
Misschien is het inderdad verstandig om rustig aan te doen. Baat het niet…toch?
Fijn wat van je te horen Tilly, ik zit de hele dag al te checken of je ergens schrijft.
wawa, we zijn veel weggeweest vandaag en we hebben lekker meegeslapen met zoonlief. Ik heb vanmiddag wel gelijk gekeken hoe het met jou ging, maar had verder geen puf om te reageren. Gelukkig gaat het dus met ons allebei een stuk beter. Mijn buikpijn is nog niet echt over, die van jou dan? Ook nog steeds af en toe flinke steken?
Hoi allemaal :-
De visite is de deur uit dus voordat ik aan de afwas ga eerst ff KoK-ken :mrgreen:
2 pagina’s om bij te lezen!
Poeh, ik vind ook niet dat je jezelf die dingen zoals een glas wijn moet ontnemen hoor! Lekker van genieten nu het nog kan
Tilly hoe is het nu met de krampen?? Ik heb wel aan jou en Wawa gedacht hoor vandaag… :hug: Gelukkig Wawa dat het met jou in ieder geval een stuk beter gaat! :thumbup:
Mirretje hoe is het nu met Thomas? Ik hoop dat het nog steeds goed gaat. Een dikke :hug: voor jullie.
Jane ik lees steeds meer overeenkomsten tussen ons… Mijn vriend en ik zijn ook een tijdje uit elkaar geweest. Achteraf gezien is het heel goed geweest voor onze relatie.
Hoe gaat het verder met jou? Beginnen de kwaaltjes al te komen??
Joos schreef:
Patricia, meid ik zie ook een streepje! Ik ben erg blij voor je, maar ben ook stik jaloers…sorry Ik gun het alle zwangeren echt hoor, maar bij mij is het game over. Het zou ook veel te mooi zijn. De oma van deze club is vast als laatste aan de beurt… Hopelijk heb jij een te gek verjaardagscadeau voor je vriend.
Joos doe niet zo gek! Ten eerste ga ik er niet van uit dat ik zwanger ben totdat ik een dikke vette streep heb! Ten 2e ben je geen oma!!! :x
Mijn zus wordt volgende maand 36 en is ook pas afgelopen maart bevallen van haar zoontje! Ik kan me je onzekerheid wel voostellen hoor… Ook in ben jaloers op alle zwangeren hier. Niet omdat ik het ze niet gun, maar gewoon omdat ik zelf graag wil. Ik denk dat dat voor jou ook geldt. Kop op meid!! :-
Vergeet niet dat we hier met een grote groep schrijven in vergelijking met de andere stoppers. Hier is ook pas zo’n 30% zwanger hoor!
Tot nu toe is het me nog steeds gelukt om mijn mond te houden over die vage test van gisteren. Ik kan ook bijna zelf niet geloven dat het echt waar zou zijn… Ik voel helemaal niets!! Ik ga dus ook nog echt niet uit van een :thumbup: test morgen.
Het enige wat me opvalt is als ik me helemaal uitrek of mijn buik inhoudt, dat ik een soort spierpijn heb. En mijn temp was vanmorgen 37,2. dat is de hoogst gemeten temp van deze maand… :think:
Nou, ik ga aan de afwas en kom zo nog wel ff spieken hier!
Patricia, ik moet stiekem heel erg om je lachen :oops: :mrgreen:
Misschien denk je dat ik het niet mag zeggen, maar meid jij bent momenteel echt heel erg zwanger hoor!!! De temperatuur die jij vanmorgen had laat voor mij geen twijfel meer over. Je weet vast nog wel dat ik ook altijd de temp opnam. Bij mijn eerste zwangerschap en ook bij deze ging de temp op het laatst net nog een tikkie omhoog en daar bleef het dan bij. Hij ging niet naar beneden omdat ik zwanger was.
Nu denk je misschien dat het wel heel erg gewaagd is dat ik zeg dat je zwanger bent, maar ik weet het nu echt zeker. Ik zeg het nooit maar zo!
Mocht je morgen geen positievere test hebben dan moet er wel iets anders aan de hand zijn want jij bent ECHT ZWANGER!!!
Oh, en trouwens ik had ook nergens last van hoor toen ik zwanger bleek te zijn. Dus ook die reden kan ik zo wegwuiven!