Stoppers Oktober 2006 - Ons hart huilt voor Wawa,Jane,Tilly

En we kunnen weer verder!!!



Vragen, opmerkingen, veranderingen etc. met betrekking tot het lijstje graag even via pb!. Dan heb ik namelijk alle gegevens goed bij de hand en kan ik er ook niet overheen lezen…



En als het lijstje niet aangepast is dan eerst even op F5 drukken zodat de nieuwe gegevens tevoorschijn komen en als er niets verandert dan gewoon even een dag afwachten
.













Wij wensen Wawa en man heel veel sterkte toe :vlinder:



Wij wensen Jane en haar vriend heel veel sterkte toe :vlinder:



Wij wensen Tilly en haar man heel veel sterkte toe :vlinder:







Onze gedachten zijn bij jullie :kaars: :cry: :cry:

Allereerst, thanx voor alle lieve berichtje t.o.v. Theo. Heb ze aan hem doorgegeven :-* :hug: :hug:



Een datum prikken om te stoppen met roken helpt niet, is echt uitstel :mrgreen: Ik kan het weten, ben nu wel al een tijdje gestopt maar gewoon gezegd, ‘en nu ga ik stoppen!’



Femmie, heb je NOD aangepast, balen meid :hug: We gaan er gewoon weer voor de volgende ronde! En 1 januari is een superleuke datum!

Is het nog gelukt om het stucwerk te verwijderen?



Poeh, wat goed dat je een pb hebt durven sturen :thumbup: Leuk om misschien weer eens lekker met je neef te kunnen babbelen :smiley:



Mamalena, lekker vakantie! Geniet ervan! :dance: :dance:



Jane, lekkere emodoos, boel tissues erdoorheen gegaan dus dinsdag :wink:



ehhhhhhhhhhhh ik weet het verder niet meer :oops: :oops:



Kom later nog terug…

GEVONDEN!!!



Ik ga ff snel ego doen want ik moet nog huishouden doen



Thomas is ziek en heeft koorts, het snot loopt werkelijk uit alle gaten



Had vanmorgen voor hij naar bed ging al 38,2 en vanmiddag voor hij naar de creche ging ook…

Ik kon me niet meer afmelden en heb hem op goed geluk heen gebracht met lood in mijn schoenen.



Hij heeft het fantastisch gedaan, heeft daar vooral geslapen, maar toen hij om half 6 wakker werd had hij 39.1

Ik ben gebeld en ben meteen naar hem toe gegaan.



Nu blijft hij morgen lekker thuis, nou ja, hij gaat naar opa en oma…

Arme knul…



Ik hoop nog tot later en anders tot morgen ofzo!

Meiden, met mij gaat het prima hoor. Heb weer wat lekkerder gewerkt. Heb alles naast me neergelegd en we gaan gewoon verder.



BB ik had mezelf wel een beetje ingepraat niet zwanger te zijn, maar het blijft jammer natuurlijk. Ik weet nu dat ik niet zwanger ben en dat is tenminste een stukje duidelijkheid. Zit nu alleen met dezelfde onduidelijkheid als jij. Hoe zit het nu met de cyclus?



Patricia, geen ongi is normaal wel hoop, maar ik lees zoveel verhalen hier op het net dat je na het stoppen van de pil makkelijk 3 maanden moet wachten voor je cyclus op gang komt dat ik het daar nu voor de volle 100% op gooi, zeker omdat mijn eerste ongi ook al zo vaag was.

Ja het is wel leuk dat we al een babykamer hebben ja. Schiet het bij jullie een beetje op met een nieuw huis? Of krijg je niets gevonden?

HAHA patricia, sliep jij vanochtend nog toen je kwam kokken? Eerst zeg je dat de neg test balen is en daarna vraag je me of ik het nog vol kan houden :mrgreen:



Jane ik heb idd nog het meeste de balen dat ik nu geen idee heb wanneer mijn cyclus gaat starten of al gestart is en wanneer ik mijn ongi dan mag verwachten enzo.

Ik blijf het wel vaag vinden dat ik na de 1e ronde na 29 dgn 1 ongi dag gehad heb en deze ronde na 25 dgn ongi krampen en oud bruin bloedverlies. Het zit nml wel elke keer rond die 28 dgn en het lijkt dus dat mijn hormonen wel iets doen in mijn lichaam. Maar misschien nog niet voldoende ofzo. Ik heb geen idee.

Daarnaast spaar ik nog altijd voor het UMC. Maar eigenlijk denk ik dat het zinloos is, maar carolien heeft vakantie. Jane, Wawa of iemand? Heeft iemand van jullie een telefoonnummer waar ik evt ook naar kan bellen met vragen?



Hier hetgeen dat je er onderzocht wordt in het umc:

Bij onvruchtbaarheid is er bij 30% van de paren geen oorzaak te vinden. Bepaalde factoren zouden erop kunnen wijzen, dat bij deze vrouwen een probleem bestaat in de fase van de embryo innesteling.



Ben een beetje bang dat ik nu niet meer mee mag doen omdat mijn cyclus zo van slag is. Dan kan ik die arme vrouwen niet helpen :cry:



Knap hoor jane dat je je mond hebt weten te houden bij je vriendin :clap:

Is het kerststuk mooi geworden?



Mamalena, je hebt vakantie. Wat heerlijk!!! :dance:



BB er zijn mensen die ervan overtuigd zijn dat de stress die het stoppen met roken met zich meebrengt schadelijker is dan het roken zelf.

Gelukkig kan ik er niet overmee praten. Maar ik denk als je het kan, je het echt moet proberen. En meiden, jullie kunnen het! Daar ben ik van overtuigd :stuck_out_tongue:



Patricia, gaat je vriend dan ook stoppen? Is wel zo makkelijk voor jou (en jullie beide) om het vol te houden. Het is natuurlijk niet alleen tijdens de zwangerschap maar ook als straks het kindje er is beter om niet te roken (is mijn mening hoor)



Haha BB jij hebt er zin in om te stoppen!!! :liar: Je kan wel met patricia een strijd aangaan dat jullie het allebei volhouden :dance:



Poeh, wat lief dat je zo teleurgesteld was. Ik hoop inderdaad dat mijn hormonen nu actief in gang gaan komen en wie weet heb ik dan met kerst mijn eisprong, zou leuk zijn :mrgreen: als het dan raak is.



Leuke foto’s BB



Jeetje jane, wat kan jij sommige dingen soms goed verwoorden hier :thumbup: zoals dat van die streep bij patricia en dat stoppen met roken. Ik sluit me volledig bij je aan.



Wow jane, gewoon 9 jaar niet naar de tandarts? En dan ook nog eens gewoon geen gaatjes? Knap hoor! Wel heerlijk als je dan naar buiten stapt. Heeft de kapper er iets leuks van gemaakt?

En hoe voelde het om te zeggen dat je zwanger bent?



Joos jij mag nog niet testen!!! :naughty: `

Patricia jij mag ook nog niet testen!!! :naughty:



Charissa heb het stukwerk er zo goed als af. Gelukkig maar. Maar er staat ons nog op meerdere fronten eea aan kluswerk te wachten :mrgreen:



Mirretje beterschap met thomas!!



Nou ik ga eens kijken of ik de kerstsfeer in huis kan brengen (wordt moeilijk, het is een puinhoop met al die klusspullen door het huis).

Kom strakjes nog weer even kijken. :-*

Hey femmie je kan haar gewoon mailen hoor adres staat bij topic help umc, ze mailt direct terug. Zat ik er toch niet ver naast met mijn 25 % Ik kon helaas ook niet helpen, maar omdat ik toch iets wil doen komt dinsdag moeders voor moeders. Mijn vriendin gaat in januari aan de ivf en stiekem fantaseren we dat zij dan mijn hormonen krijgt.

Femmy ik ben blij dat je een beetje een goede dag hebt gehad.



Charissa super bedankt weer voor een nieuw deel deel 6 en jaja 6 zwangeren al en er komen er nog meer bij. Hoezo ik emo doos :mrgreen: :cry: :mrgreen: :cry: :mrgreen: :cry:



Mirretje een dikke :hug: voor thomas en jullie natuurlijk. Wat een dilemma joh dat je had vandaag. Moeilijk hoor, gelukkig is ie moger in goede handen en fijn dat de crech belde, je wil toch weten hoe het hem vergaat. beterschap.



Ga nu ff csi kijken, laters :-*

Heey deel 6! Met hopelijk net zoveel zwangeren erbij als in deel 5 :thumbup:

Bedankt Charissa!



Mirretje, he wat sneu dat Thomas weer ziek is. Hij lijkt er maar niet vanaf te komen hè. Beterschap.



Jane, jammer dat je niet met het onderzoek mee kon doen, maar moeders voor moeders is ook een goed initiatief. Hopelijk is jou vriendin snel zwanger met jouw hormonen :thumbup:



femmie :hug: Hopelijk is je cyclus snel op orde. Veel plezier met het gezellig maken van je huis!



poeh, wat grappig om hier familie tegen te komen!



(nu ga ik nog snel even het einde van deel 5 lezen)

Ik ben best zielig. Ik sta niet in het lijstje van zwangeren :roll: Oeps F5 Ik zie het al



Verder giga moe. Wil alleen femmie even een knuf geven. Voor de rest ben ik te moe.

Speciaal voor jullie :-*

dank je wawa :hug: terug en truste :-*



Voor alle oktober stoppers!

Jane volgens mijn pendel ben je zwanger van een meisje, ik ben benieuwd of dat ook klopt :wink: :slight_smile:

Hoi meiden,



Ook ik ben elke keer best wel moe en heb dus ook moeite om op iedereen te reageren. Best wel balen!! :wall: Ik lees wel alles hoor!!



Femmie, balen dat je een negatieve test had. Ik ging er toch stiekem een beetje vanuit dat je zwanger zou zijn. Maar, helaas! Nu hoop ik heel hard voor je dat je cyclus snel goed op gang mag komen zodat jij weer weet waar je aan toe bent. Je krijgt in elke geval een dikke :hug: van mij :mrgreen:

Dank je wel voor je lieve kaartje. Als ik zoiets kon op de computer kreeg iedereen er ook één van mij :-



Patricia, oei oei oei, wat maak je het weer spannend!! Heb je dan niets geleerd van mijn domme fout :wall: :wall: :wink: :mrgreen: :mrgreen: ? Grapje!!! Ik keek ook inderdaad zo rond de 10 minuten weer naar de test en toen was hij positief. Ik hoop voor je dat het daadwerkelijk iets moois te betekenen heeft en je niet heivg teleurgesteld gaat worden. Meid, hou vol en wacht nog even met testen!! :thumbup:



Joos, ook jij volhouden meid!! Nog even en je zit echt op je nod, dan kun je wel testen. Je kunt het :thumbup: :mrgreen: :wink:



Charissa, wat fijn dat Theo onze berichtjes waardeerd! Nu maar hopen dat hij snel weer helemaal fit is. De vakantie gaat jullie vast heel goed doen!



BB en Patricia, ik weet het iedereen heeft het over jullie roken. Ik dus ook maar even. Jullie kunnen echt stoppen hoor, je moet het gewoon doen. Ik stond ook niet te springen om te stoppen met roken, maar mijn verstand zij…gewoon doen. En, het is gelukt dus jullie kunnen het ook. Hoop dat jullie ons niet zien als een stelletje …we proberen te helpen :mrgreen: :-




Wawa, jij bent dus ook zo moe?! Ik ben er niet heel erg vervelend van, maar ben wel moe. Ik probeer dan ook regelmatig mee te slapen met onze kleine man. Kun jij dat ook? Niet zo vaak denk ik hè? Je werkt natuurlijk ook nog vrij veel. Maar, als je thuis bent moet je wel uitrusten hoor!!! Denk je daar een beetje om?!! :naughty: :-* :mrgreen:

:-



Mirretje, wat sneu dat Thomas zo ziek is :hug: Zitten hem nog steeds die doorkomende tanden/kiezen dwars? Hoe gaat het met zijn billen?

Ik hoop voor je dat hij er snel weer bovenop is en dat hij vannacht een beetje lekker kan slapen. Sterkte er maar weer mee :hug: :-




Jane, dat is inderdaad bijzonder hè! Die eerste keer zeggen: ‘ik ben zwanger’! Wel leuk hè?!! Hoe gaat het verder met je? Erge last van je darmen? Ik heb het tot op heden nog niet zo erg als tijdens mijn vorige zwangerschap. Wat je kunt doen is brandnetelthee drinken, dat stimuleert je darmen en kan verder geen kwaad. Het hielp bij mij wel wat. Ook 's morgens beginnen met een glas lauw water helpt heel goed. Hoop dat je wat aan de tips hebt. :mrgreen:



Mamalena, geniet je een beetje van je vakantie? Ik moet alleen volgende week nog de maandag en dinsdag werken en dan heb ook ik vakantie. Geniet ervan meid!!!



BB, wat heeft jou kleine meid een mooi keukentje gekregen zeg!! Echt heel leuk. Speelt ze er ook leuk mee?



Poeh, hoe gaat het nu met je? Denk je dat je manlief niet kan overtuigen om toch een keertje gezellig te klussen? Dan kruip je gewoon lekker bij hem in bed, en dan… :wink: Lastig hoor. Ik hoop voor je dat het toch een beetje goed komt. Nog een paar dagen en dan is hij even vrij.



Kyr@, ook jouw mannetje is dus zo druk? Maakt hij wel tijd vrij voor het klussen? Hoe gaat het trouwens met de sneeuw, heb je alweer wat gehad?

Ik hoor net dat er bij ons misschien dinsdag sneeuw gaat vallen :roll: Ja, ja, we wachten af!

Is jou kerstboom inmiddels voorzien van alles lampjes?



Marije, hoe is het met Jesse?



Wolkje, met jou ook alles goed?



Zo, ik heb toch volgens mij iedereen weer gehad. :dance:



Dan nu nog even over mijzelf. Ik heb mijn banner toch maar weer opnieuw aangepast. De vk heeft het volgens mij echt mis, zij volgens mij uit van 28 dagen terwijl het er toch echt denk ik zo’n 32 zijn. Mijn banner is nu weer ok!

Vandaag kwam mijn vriendin die inmiddels bij het ziekenhuis loopt i.v.m. een uitblijvende zwangerschap. Zij vertelde dat ze wel graag wilde dat we gewoon dingen bleven vertellen ondanks dat zij tot op heden niet zwanger kunnen worden. We hebben het er weer een tijdje over gehad en uiteindelijk heb ik het dan met heel veel tranen :cry: verteld: ‘ik ben weer zwanger’. Ze vond het heel erg leuk!! Het heeft wel twee kanten natuurlijk, maar dat geldt ook voor ons. In onze vriendengroep heeft nog niemand kinderen :frowning: Ik ben zo blij dat ze het nu weet!! De vorige keer waren zij de eersten die het wisten. Het zijn onze beste vrienden. Nu hoop ik zo dat zij ook snel zwanger mogen worden :pray:



Dat was het dan wel. Ik stop snel, voordat ik een hele pagina in mijn eentje vol heb geschreven. Welterusten en tot morgen :zzz: :-*

dankjewel allemaal!! Heerlijk gevoel om vakantie te hebben. Ben nu een beetje zat. Hihi!!! :lol: :lol:

hihihi mamalena :dance:



moet nu terug gaan, moet rayana nog wegbrengen naar de onthaalmoeder…



doeidoei!!!

Vannacht een uur wakker geweest van de misselijkheid en nu weer. Pfoef, ik word er helemaal gek van. Heb ik niet op deze manier bij dreumes gehad. Poeh, zijn het er twee? Kun je effe voor me pendelen?

Nou lekker nachtje gehad… NOT!!!



Thomas steeds wakker en huilen en snotteren.

Niks hielp, beetje sap, schone luier, lekker bij mij in bed…

En ik zal dan wel een verotte moeder zijn, maar ik was er op den duur zo zat van dat ik hem huilend en wel weer in zijn eigen bed heb gelegd… :cry:

Ik moest gewoon slapen…

Maar ja… uiteindelijk is het veel als ik 2 uur heb kunnen slapen…

En vanmorgen om 8 uur had ie heel erg honger…



Zijn billen gaan weer goed op het moment.

Zolang ik het elke keer met sudocrem blijf insmeren heeft hij er geen last van.



Ik kan vandaag verder niet reageren…

Heb vandaag een etentje.

Maar ik weet ook niet of ik die helemaal uitzit.

Zit toch niet lekker als mijn kindje ziek is :oops:

Jeetje Mir, hoe is het nu met Thomas? En met jou?? :hug:



Hahaha, femmie ik was en beetje in de war denk ik :think: :think: :oops: Maar op naar de volgende ronde dus! :pray:



Wat een schattige kerstkaart Femmie!! Bedankt :-



Mijn vriend stopt in principe niet mee met roken :? Maar hij gaat wel rekening me me houden… Dus minder roken en alleen in de keuken ofzo…



Joos? Hoe staat het ervoor bij jou? Wat zegt je gevoel?? Jij ook bedankt voor je lieve kaartje :-




Jane ik heb de test binnen!!! Bedankt! :-* :-



Tilly, jullie zeueren niet hoor over het roken. Als mensen maar vaak genoeg zeggen dat het echt :wall: is, lukt het ook echt wel :wink:



Voor alle andere meiden ook een dikke :-
en fijne dag. Ik ga naar werk!!



Liefs, patricia

Mirretje, veel sterkte meid.



Patricia, misschien ben ik heel erg, maar ik zou nooooooooooooit in de rook gaan zitten als ik zwanger ben! Het gaat wel om de gezondheid van je kindje.

Hoi Meiden,



Patricia26 jammer dat je vriend niet mee stopt. Mijn vriend wou ook niet stoppen hij is wel minder gaan roken maar hij mag ook absoluut niet bij mij of mijn zoon roken en ook niet binnen. (word er altijd beetje ziekig van) :oops:



Mirretje2 Wat naar dat je zoontje zo ziek is. Ik zou ook niet rustig kunnen zitten hoor sterkte en beterschap voor thomas :-



Wawa wat vervelend dat je je zo misselijk voelt, elke zwangerschap is ook weer anders hé. Hopen dat je je snel weer wat fitter voelt. :-




Mamalena Fijne vakantie !! :dance:



TillyBedankt voor je vraag, hier alles goed wacht nog met spanning of op mijn :evil: … Ik vind het wel heel dapper dat je het je vrienden verteld hebt, ik ken het het is heel moeilijk. Hoop inderdaad dat zei ook gauw een kindje mogen verwachten :pray:



Joos Bedankt voor je onwijs mooie kaart. Wat heb je dat mooi gedaan !!:clap:



Femmie ook Mega bedankt voor je kaart ziet er ook toppie uit :thumbup: Ik hoop dat je het een beetje kerstig en gezellig thuis kan maken !!



Verder alle meiden een dikke :hug: knuf



En dat er maar een hoop zwanger zich mogen melden in dit deel !!



Zo nog even een berichtje van mijtjes. Gaat wel aardig beetje er doorheen maar jank me zelf wel sterk :mrgreen:. Buikpijn dus mijn :evil: zit er waarschijnlijk aan te komen. Op naar de volgende ronde :pray:.



Poeh wat denk je is het dan raak ?? :pray:



Dikke knuffel en :-*

Wolkje, spannend hoor vandaag je nod. Ik duim voor je