Stoppers Oktober 2006 - Ons hart huilt voor Wawa,Jane,Tilly

Wawa, in principe heb je gelijk…maar zo erg ben ik niet :wink:

Wawa, ze zeggen tcoh dat je van een meisje meestal misselijker bent?? :wink:

Wolkje mijn :thumbup: :thumbup: draaien voor je hoor!

Hier een beetje onbestemd gevoel in mijn buik. Lijkt op ongikrampen, maar dit zit echt in het midden… :think:

Ik heb een kater… :wall:

@mamalena wrote:

Ik heb een kater… :wall:

:hug:

@patricia26 wrote:

Wawa, ze zeggen tcoh dat je van een meisje meestal misselijker bent?? :wink:

Geen idee, maar ik hoop dat het niet erger wordt dan dit.

Dat hoop ik ook voor je Wawa :pray:

M’lena, dat si vervelend, maar wel een teken dat het gezellig geweest is toch?? :smiley: En misschien is het voorlopig wel de laatste keer geweest :wink: Heb je nog een druk programma vandaag of kun je lekker rustig aan doen? :hug:

Wolkje je buikpijn hoeft nie per definitie :evil: te betekenen he?? Hoe is het??

Hoi lieve meiden,

Net contact gehad met een mevrouw van moeders voor moeders. Donderdag 21 december komen ze langs. Ik ben heel benieuwd! Ik weet dat je urine op moet vangen in flessen, maar kan één van jullie ook precies uitleggen wat het inhoudt? Weet het eigenlijk niet zo goed :oops:

Ik heb net in de stad een t-shirtje met lange mouwen besteld met de volgende tekst erop: Ik ben stoer want…(aan de voorkant) ik word grote broer (aan de achterkant). Een oranje shirt met donkerblauwe letters. Volgende week woensdag kan ik hem ophalen. Ik hoop zo dat hij leuk wordt!! :mrgreen: Dan moet hij nog even tot de jaarwisseling in de kast blijven liggen en dan trekken we hem aan :dance:

Ik ga maar eens even wat eten. De kleine man ligt op bed dus nu even tijd voor mezelf, heerlijk!

:-*

Hoi Patrici26 pff voel me echt Mega K*T :cry:

Zit ier weer te janken ben er echt flink doorheen (mischien wel doordat ik eerst ziek was en daarna die stomme neus dat ik gewoon oververmoeid ben). Wou gaan zwemmen vandaag maar heb echt geen zin meer ondertussen dat ik de zwemspullen bijelkaar zoek van mijn dreumes zort de kleine ondertussen dat er een bom ontploft is op de bovenverdieping. Alle kleren uit de kast van ons getrokken de luiertas overhoop gehaald ondertussen dat ik de kast weer indeel enz enz ben echt mega boos tegen hem geworden heb staan gillen krijzen en janken. Heb hem in de box gezet (die ik deze week weer naar beneden heb gehaald) en ben de puinhoop al huilend weer aan het opruimen. :cry: Pfffff

Sorry, maar het lucht wel ff op :oops:

kus astrid

@Tilly wrote:

Net contact gehad met een mevrouw van moeders voor moeders. Donderdag 21 december komen ze langs. Ik ben heel benieuwd! Ik weet dat je urine op moet vangen in flessen, maar kan één van jullie ook precies uitleggen wat het inhoudt? Weet het eigenlijk niet zo goed :oops:

Plassen in een soort maatbeker, dan neus dicht, deksel van groene fles draaien, snel gieten, dop erop, naar een andere ruimte rennen en ademhalen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Maar het is voor het goede doel! :shifty:

@Tilly wrote:

Ik heb net in de stad een t-shirtje met lange mouwen besteld met de volgende tekst erop: Ik ben stoer want…(aan de voorkant) ik word grote broer (aan de achterkant). Een oranje shirt met donkerblauwe letters. Volgende week woensdag kan ik hem ophalen. Ik hoop zo dat hij leuk wordt!! :mrgreen: Dan moet hij nog even tot de jaarwisseling in de kast blijven liggen en dan trekken we hem aan :dance:

Liefffffffff, plaats je tzt even een foto?

@Wolk-je wrote:

Hoi Patrici26 pff voel me echt Mega K*T :cry:

Zit ier weer te janken ben er echt flink doorheen (mischien wel doordat ik eerst ziek was en daarna die stomme neus dat ik gewoon oververmoeid ben). Wou gaan zwemmen vandaag maar heb echt geen zin meer ondertussen dat ik de zwemspullen bijelkaar zoek van mijn dreumes zort de kleine ondertussen dat er een bom ontploft is op de bovenverdieping. Alle kleren uit de kast van ons getrokken de luiertas overhoop gehaald ondertussen dat ik de kast weer indeel enz enz ben echt mega boos tegen hem geworden heb staan gillen krijzen en janken. Heb hem in de box gezet (die ik deze week weer naar beneden heb gehaald) en ben de puinhoop al huilend weer aan het opruimen. :cry: Pfffff

Sorry, maar het lucht wel ff op :oops:

kus astrid

Klinkt als zwanger of aankomende ongesteldheid. In ieder geval veel hormoontjes. Dikke knuffel voor jou en ga jezelf maar even lekker verwennen met iets. Ben je ondertussen al ongesteld geworden?

Wawa nee ben nog niet ongesteld geworden wel mega buikpijn. Gisteren getest ook al mega last van huilbuien maar was helaas negatief. We wachten dus op de :evil:

Ga toch maar even zwemmen om af te koelen :oops:

@Wawa wrote:

@Tilly wrote:

Plassen in een soort maatbeker, dan neus dicht, deksel van groene fles draaien, snel gieten, dop erop, naar een andere ruimte rennen en ademhalen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Maar het is voor het goede doel! :shifty:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moet hier echt verschrikkelijk om lachen.
Maar, okè dan zal het wel goed komen denk ik. Wanneer moet je je urine opvangen, alleen 's morgens?
Ja, ik laat tzt een foto zien. :mrgreen:

Wolk-je, wat klink jij verdrietig zeg. De hormonen racen echt door jou lijf hè?!! Hoop voor je dat het iets goeds mag betekenen, maar die negatieve test zegt misschien ook wel waarom je zo reageert. We wachten af meis. Hoop dat je de dag een beetje door kan komen.

:-*

@Tilly wrote:

@Wawa wrote:
@Tilly wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moet hier echt verschrikkelijk om lachen.
Maar, okè dan zal het wel goed komen denk ik. Wanneer moet je je urine opvangen, alleen 's morgens?
Ja, ik laat tzt een foto zien. :mrgreen:

:sick: Neeeeeeeeeej, de hele dag t/m week 13. een hele opgave hoor. Ik vond het een verademing als ik op visite was en niet in die fles hoefde te plassen :oops: :roll: , maar ik durf het niet hardop te zeggen. Weet je, als jij mij nou opgeeft, dan krijg jij een cadeautje. Dan geef ik de volgende weer op en zo verder. Op die manier helpen we elkaar ook nog een beetje. Jane, jij had je al opgegeven of niet?
Joyce???? Doe jij ook mee?

@Wolk-je wrote:

Wawa nee ben nog niet ongesteld geworden wel mega buikpijn. Gisteren getest ook al mega last van huilbuien maar was helaas negatief. We wachten dus op de :evil:

Ga toch maar even zwemmen om af te koelen :oops:

Meissie, heel veel sterkte en een knuffel van mij :hug:

Astrid, waar ga je trouwens zwemmen. Ik zie dat je niet zover bij mij vandaan woont. :mrgreen:

Tilly heb de hele week al beetje neiging tot deze hormoon uitbarstingen. Heb daarom juist een test gedaan omdat ik het niet kon plaatsen. Maar helaas nog geen antwoord.

Ik ga zwemmen mannetje is weer Mega lief :inlove:

Wawa in de helster in Elst mischien tot straks dan haha :mrgreen:

@Wolk-je wrote:

Ik ga zwemmen mannetje is weer Mega lief :inlove:

Dat is wel lekker op een dag dat jezelf niet helemaal fit bent :inlove:

Hihi ja he hij geeft me dan een knuffel en huild gewoon mee. Zo’n schatje :inlove:

Wolkje, je hebt PB

Ik zag uhm als het goed is jij ook :-*

Ga nu doeggg