Stoppers Oktober 2006 - Ons hart huilt voor Wawa,Jane,Tilly

@Wolk-je wrote:

Ik zag uhm als het goed is jij ook :-*



Ga nu doeggg




:mrgreen: Veel plezier

Wawa, wil jij weer meedoen dan? Zo ja, dan wil ik jou wel opgeven hoor. Ik neem aan dat ik dan iets meer gegevens van je moet hebben, pb je die dan even?

Trouwens, is het niet zo dat je tot week 16 moet plassen?

@Tilly wrote:

Wawa, wil jij weer meedoen dan? Zo ja, dan wil ik jou wel opgeven hoor. Ik neem aan dat ik dan iets meer gegevens van je moet hebben, pb je die dan even?

Trouwens, is het niet zo dat je tot week 16 moet plassen?




Ik zal mijn gegevens even aan je mailen. Wie mag ik opgeven?

Oh balen ik heb mezelf al opgegeven, Als ik dat geweten had. Ze komt dinsdag cadeautje en stinkflessen brengen…



Tully wel herken baar hoor mijn beste vriendin kan alleen zwanger worden van ivf, maar ze was heel blij voor me en ik ga dus nu hormoontje voor haar sparen bij mvm. Toch voelt het vervelend. Ik word zwanger bij de tweed poging en zij via een hele grote omweg. Ik vind het eerleijk van je dat je het zo snel vertelt hebt en ik hoop dat je vrienden ook snel in blijde verwchting zijn.



WAWA zo misselijk joh, en wawa en tilly beide zo moe. Ik heb alleen een wat viezige smaak in mond, maar voel nu al enkele dagen niets, ook mijn buik is weer plat. maar tilly ik drnk al van die speciale thee, pruimen rosevice lacto mt pruimen en vee noten en dat lauwe glas water ook, Bedankt voor de tip en nu is het minder hoop dat het zo blijft.



Tilly jij sport ook nog gewoon he? Doe je dan hetzelfde of doe je het rustiger aan.



Wolkje jeetje wat word jij geleid door je emo’s goed dat je toch bent gaan zwemmen en dat je kindje zo lief is.



Mirretje een dikke knuf voor thomas en ik hoop dat je wat meer slaap kan vatten.



Femmie en joos bednakt voor de mooie en lieve kaart. :-*



Poeh volgens de chinese kalender wordt het ook een meisje mijn voorgevoel is ook een meisje, mijn vriend hoopt op een jongetje, we fantaseerde even over namen en konden alleen op één meisjes naam komen die we steeds maar weer het mooiste vonden. Dus ik denk dat je pendel gelijk krijgt. Vriend komt tussen de vrouwen te zitten haha.



tot vanavond. liefs jane

Zo uitgezwommen en afgekoeld :dance:

@Wolk-je wrote:

Zo uitgezwommen en afgekoeld :dance:




Volgens mij ben je er echt wat van opgeknapt of niet?

Nog steeds niet ongi?

@Wawa wrote:

Volgens mij ben je er echt wat van opgeknapt of niet?

Nog steeds niet ongi?
.



Ja idd lekker van opgeknapt. Heb mezelf en mijn zoon ook getrakteerd op een frietje. Dus hebben daar aso frietje mayo zitten eten :oops:.



En dan zitten ze je echt aan te kijken van nah… :roll:



Maja lekker boeiend ik ben er weer ff mega van opgeknapt.



Nog niet ongi idd (was anders wel lullig geweest in het water haha :mrgreen:)

Pfoef, wat is dreumes vandaag jengelig. Ik wacht gewoon op het tijdstip, dat manlief thuiskomt. Schaam schaam. Hebben jullie er ook van die dagen tussenzitten?

Hier ook weleens Wawa :oops: denk dat iedereen wel eens zijn dag niet heeft en het niet trekt met de kleine.



Ik merk wel altijd dat als ik me rot voel de kleine juist een beetje vervelend word.



Schaam me trouwens weer diep hoor. Vertelde al eerder dat ik boos op de kleine werd. Maar geef hem daarna weer een mega knuffel hoor en moet dan altijd huilen. Ben mega mega dankbaar dat hij nog bij me mag zijn en hoop dat hij dat altijd blijft. Het is zo’n heerlijk ventje :inlove:



Het is hier wel rustig joehoe waar is iedereen ?? 8)



edit: denk hetzelfde als wat ik nu ga doen (eten klaarmaken)

Hoi meiden,



Ook hier staat het eten op.



Wawa, ik wacht ook geregeld met smart op de thuiskomst van manlief. Nu ook, er is er één strontvervelend :oops: Maar, ik hou wel van hem hoor.

Moet nu nodig weer naar hem toe. Het eten is inmiddels ook klaar.



Ik spreek jullie vast wel weer.



:-*

Gister heb ik Logan gezien. wat een schatje hij was vollop aan het kwijlen want zijn tandjes komen door. Was de camera vergeten :wall:

Weet nou ook meer van het verhaal over de moeder. Logan is haar 3e kind. Haar eerste is een jongetje dat in een pleeg gezin zit, een meisje dat woont bij de opa en oma( jaaaaaa het meisje wilden ze wel) en dan Logan. ze is nou wel gesteriliseerd. Ik kan er niet bij hoe zo’n iemand 3 kinderen krijgt. ze is 27 jaar dus het gaat niet meer om een puber.

Logan heeft het goed nou en heeft zijn vader tenminste nog daar die ook voor hem zorgt.



Verder kreeg ik te horen dat Alissa(dochter van johns zus) weer is weg gelopen van huis. Dat is dus een echte trouble tiener hoor. Ze is 17 en is al 4 dagen vermist. Ze heeft haar mobiel nr veranderd en laat nix van zich horen. Laatste tip dat ze hadden was dat ze met een 29 jarige drugsjojo mee is. Ik hoop dat ze weer terug is met kerst en gewoon gezellig bij ons aan tafel zit met het eten. Verder valt er weinig te doen aan de situatie. de politie heeft h aar de vorige keren opgepakt en thuis gebracht. Maar tja als ze 18 word kan ze gaan en staan waar ze wil. Ik hoop zooo dat ze oke is en niet aan de drugs zit (wat toch wel een grote kans is)



ik lees dalijk wel bij als devin op bed ligt…



:-*

Kyr@, wat een pech bij jullie familie allemaal. Maar fijn, dat Logan zo’n lekker ding is :mrgreen:

Tsjonge Kyra, wat een toestand met de dochter van je schoonzus. Klinkt niet echt hoopgevend :frowning:

We leuk om te horen dat Logan zo’n schatje is :mrgreen: Dan weet je nu weer precies waarom je een tweede wilt, of niet?



Ik heb vanavond verjaardag van mijn vriendin dus ik zal hier niet veel meer zijn. Morgen wel weer hoor!! :mrgreen: :mrgreen:



Misschien spiek ik nog even hier voor we weg gaan, maar…



Voor jullie allemaal een dikke :-* en een fijne avond! :mrgreen:

Zo ik heb weer lekker bijgelezen :slight_smile:

Wolkje wat erg dat je je zo k*t voelde! Ik ken dat wel hoor, ik heb ook van die dagen… Maar nu ga je je natuurlijk toch afvragen of het misschien met een evt zwangerschap te maken heeft :think:

Ik ben blij dat je toch bent gaan zwemmen en zo te horen ben je er flink van opgeknapt :dance: Nog geen :evil: :evil: ?



Mirretje hoe is het nu met Thomas??



Mamalena ben je al lekker aan het genieten van je vakantie?? Vast wel he? Is je kater al over??

En denk eraan, er moet geklust worden !! :mrgreen:



Joos, hoe voel jij je? Kun je nog ff wachten met testen??



Ik weet nog niet of ik tzt ga meedoen met MvM… Mijn zus heeft het wel gedaan en het is wel voor een heel goed doel natuurlijk, maar ik denk er nog ff over na. Als ik besluit mee te doen mag 1 van julie mij zeker opgeven. Ik moest wel ontzettend lachen om de beschrijving over MvM van Wawa :mrgreen:



Wat een leuk idee van dat t-shirt Tilly!! Je familie zal het vast geweldig vinden…



Jane, wil je wel het geslacht weten bij de 20 weken echo?? Mijn vriend maakt het niks uit en ik heb stiekum wel vorkeur voor een jongetje :oops:

Wij hebben ook al een meisjesnaam :mrgreen: Maar voor een jongen nog geen idee… :think:



Jeetje wat een verhaal weer Wendy over Alyssa… Maar is het in Amerika niet zo dat je op je 21e pas volwassen bent??

Wat leuk dat Logan zo’n lekker ventje is :inlove:



Fijne verjaardag Tilly!!



Hoe is het met alle anderen???

Poeh? BB? Marije? Pino? Charissa??



Ik ben net thuis van werk en het eerst wat ik doe is ff KoK-ken :mrgreen: Ben alleen en heb ook helemaal geen zin om eten te maken. Ik heb ook eigenljk niet zoveel honger…



Misschien later vanavond een pizza laten bezorgen :mrgreen:

patricia, nee als ze 18 word dan hebben de ouders geen rechten meer over haar. Het is zoo naar want het is zo’n lieve en mooie meid die helemaal naar de knoppen gaat :cry:

Dat is dan inderdaad heel zonde van zo’n meisje… :frowning:



Euhmmm… mag ik julle ff heel iets anders vragen?? Is bloem nou hetzelfde als meel?? :smiley: :smiley:

@patricia26 wrote:

Euhmmm… mag ik julle ff heel iets anders vragen?? Is bloem nou hetzelfde als meel?? :smiley: :smiley:




Ligt eraan welke bloem je bedoelt :lol: , maar als je beide keren het witte spul bedoelt, dan is het antwoord ja. :mrgreen:

Hahaha…lekker droog ben jij weer Wawa :mrgreen: Maar bedankt. Ben niet zo’n keukenprinses :oops:



Jane, op die test van jou staat dat je 4 dagen voor je nod al kan testen… :think: Niet dat ik het nu doe hoor, heb veel te veel gedronken vandaag…



Ik ben benieuwd of Joos zich nog in heeft kunnen houden?



Ik ga nu ff lekker douchen en dan heerlijk op de bank…

@patricia26 wrote:

Hahaha…lekker droog ben jij weer Wawa :mrgreen: Maar bedankt. Ben niet zo’n keukenprinses :oops:


:mrgreen: Maar wat ga je dan maken :think: Bij mij komt alles standaard uit pakketten! :oops:

Ja, bij mij ook. Die Knorr wereldgerechten!! Een perfecte uitvinding! :smiley:



Hahahaha nou ik wil voor mijn vriend’s verjaardag Turkse soep maken, en bij de ingredienten staat 2 eetlepels meel… Dus vandaar :mrgreen:



Maar nu ben ik er echt vandoor. Morgen weer werken :?



Fijne avond allemaal!! :-*