Stoppers Oktober 2006 - Ons hart huilt voor Wawa,Jane,Tilly

@patricia26 wrote:

Ja, bij mij ook. Die Knorr wereldgerechten!! Een perfecte uitvinding! :smiley:



Hahahaha nou ik wil voor mijn vriend’s verjaardag Turkse soep maken, en bij de ingredienten staat 2 eetlepels meel… Dus vandaar :mrgreen:



Maar nu ben ik er echt vandoor. Morgen weer werken :?



Fijne avond allemaal!! :-*




Hier C1000 wereldgerechten. is net wat goedkoper :oops:

haay haay allemaal…



hier weer een berichtje van mij.

wawa je vroeg of ik mee ging doen aan mvm? neej dit x niet van plan met jessica wel gedaan en vind het eigenlijk wel goed zoow! heb t rouwens zelf mijn beste vrdn die 3 en half jaar er over heeft moeten doen om uiteindelijk te bevallen van een 2 ling via ivf icsi. dus ook een beetje van mijn hormonen he ( hihihi we laggen er samen altijd om)



hier ook ontzettend MOE MOE MOE egt gisteraaf lag ik al om 20:15 te slapen tot vanmorgen 8:00 en tegen 3 uur vanmiddag weer ineens alsof ik zo in slaap kan vallen!

die misselijkheid lijkt hier nu ook erger te worden zon beetje de hele dag een beroerd gevoel na het eten voor het eten het maakt geen verschil maar (gelukkig) is het (nog) niet zo erg dat ik moet :sick: …



ik las ook van jane geloof ik …?

dat je moeilijk naar het toilet kan hier het zelfde probleem heel herkenbaar uit de zwangerschap van jessica en heb nu ook weer een fles lactulose siroop in de kast staan egt een aanrader!!!



kuzz joyce

Balen joyce, die misselijkheid en moeheid. knuf voor jou.

Hoi hoi



Jeetje Wendy wat een toestand daar bij jou. Pff daar word je echt niet vrolijk van als het je dochter is zou echt mega in de rats zitten. Hoop idd dat ze gezellig aan tafel zit met kerst :pray:. Ben trouwens wel heel benieuwd naar een foto van Logan.



Joycevdw heel veel sterkte hoop dat je je snel weer wat lekkerder voeld :hug:



Tilly fijne verjaardag (van je vriendin)



Patricia26 hier nog geen … :evil: :evil: ontdekt, en je zou het idd gaan denken maar we wachten nog maar ff. Smakkelijk met je pizza :mrgreen:



p.s. wat schrijf ik ineens mega veel :mrgreen:

hey wokje dat zat ik me net ook te bedenken meestal kom ik hier maar 1 x in de week!



kuzz joyce

oh knorr wereld gerechten, is dat ook van die lasagnette ? :drool: ik hoop dat het in het pakket zit dat ondeweg is… vind ik zooooo lekker



Joyce, balen dat je zo misselijk bent de hele dag. Hoop dat het snel overgaat :-*



wolk-je, spannend daar bij jou … nog geen :evil:

@joycevdw wrote:

hey wokje dat zat ik me net ook te bedenken meestal kom ik hier maar 1 x in de week!



kuzz joyce




Kom maar vaker m.n. vrijdag overdag als ik vrij ben. Wolkje natuurlijk ook :mrgreen:

@joycevdw wrote:

hey wokje dat zat ik me net ook te bedenken meestal kom ik hier maar 1 x in de week!



kuzz joyce




Het is nu rustig kan ik het teminste bij houden :mrgreen:

Meiden, ik ga duiken!













































Nee, niet het zwembad in, maaaaaaaaar …















































tadadadadadada, mijn bedje in. Ik heb net Kerstkaarten uitgeschreven. lekker lui: gewoon bij 't Kruidvat gekocht. Ben nu heel moe Trusten.

bij deze wawa zal ik er aan denken om vrijdags is langs te komen!!



hahahahahha



kuzz joyce hoeist verder moet jou dan jij had al een echo afspraak staan?

spannenddddd man!

@joycevdw wrote:

bij deze wawa zal ik er aan denken om vrijdags is langs te komen!!



hahahahahha



kuzz joyce hoeist verder moet jou dan jij had al een echo afspraak staan?

spannenddddd man!




Ja, 29 december. :mrgreen: Wanneer jij? Ik ga nu echt naar bed trouwens :think:

29 jan pas man… en 3 jan intake gesprek



duuuurrt alemaal nog zoooow lnag

Joyce waar haal je die siroop is dat van een bepaald merk. Ik wil dat ook. Thanks voor de tip.



Patricia slaapse en werkse morgen, het klopt dat je die test vier dagen van te voren kan doen daar adverteren ze mee, maar zeg nu eerlijk je kan ze altijd doen, maar of je het gewenste reslutaat krijgt dus…Patricia en ja jij ook Joos niet testen

Mijn vriend heeft al dochter zou een zoontje wel leuk vinden, maar maakt hem in principe verder niet uit hoor, ik ben volgens mij wel een jongens mama, maar ach dat kun je pas zeggen als je mama bent. Dus het ligt gewoon lekker open en alles is heel erg welkom. Mijn vriendje wil het niet weten ik twijfel nog. Ach twintig weken is nog ver we zien het wel.



Wendy wat een drama verhaal joh over dat meisje en is dat de dochter van dezelfde zus die nu voor Logan zorgt. Pff dat klinkt allemaal heftig en zwaar. Ik hoop dat ze een beetje een fijne kerst zullen hebben, en dat die meid snel beseft dat ze maar één familie heeft. Ik heb zondag weer nachtdienst, kom je even met me kletsen en voor de meiden die s’nachts niet kunnen slapen. Patricia jij misschien ook nachtdienst?



M’lena you naughty girl, nou geniet er maar lekker van, er gaat niets boven een avondje lekker los, ik zal nog even respectievelijke 9 MAANDEN moeten wachten.



Wolkje, wawa en joyce jullie hebben lekker gekletst samen, ik heb me vermaakt hoor. Wolkje hopelijk voel je je weer wat beter en Joyce hopelijk voor jou wordt dat misselijk zijn niet ergen. Herken je dat van die viezige smaak in je mond.



Femmie ben je druk aan het klussen meid. In huis dan he?



mirretje hoe is het met jouw kleine.



Tilly slaap lekker en rust lekker uit.



wawa fijne verjaardag.



Voor alle andere meiden dikke :-*

meuning :angel:



ik moet weer gaan werken bah



tot later :-* :-* :-*

Goedemorgen allemaal!!



Mirretje hoe is het met jouw kleine man??



Wolkje, we hebben geen pizza meer gegeten gisteren :mrgreen: Eigenlijk helemaal niets :o :mrgreen:

Nog steeds geen :evil: dus? Je houdt het wel spannend :wink:



Kyra, die lasagnette is inderdaad ook uit zo’n pak!! Heerlijk…alleen heb ik die de laatste tijd niet meer gegeten want onze oven is stuk :?



Joyce pas 29 jan. een echo?? Wat laat! Hoe komt dat? Dan ben je volgens mij al bijna 12 weken of vergis ik me?

Balen da je zo :sick: bent… :hug:



Jane, ik ben zondag en maandag vrij ivm de verjaardag van Oktay. Ik denk dus niet dat ik hier veel zal zijn. Maar natuurlijk kom ik maandag wel ff de uitslag van de zs test vertellen :wink:

Ik denk eigenlijk wel dat mijn ongi eraan komt… :frowning: Lichte krampjes links in mijn buik… Mijn temp is wel nog steeds ‘hoog’.



BB, werkze vandaag! Wat doe jij eigenlijk?Of heb je dat al eens verteld/wil je dat niet vertellen…?



Voor alle andere meiden een dikke :-* en fijne dag.

Hier wederom een ego bericht!



Thomas had gisteren 40 graden koorts en weer de hele nacht wakker dus mama ook :zzz:



Als zijn koorts niet gezakt is aan het einde van de middag moeten we naar de HAP…

Hij had net nog 39.5 dus ik heb er een hard hoofd in… :frowning:



Ik kom weer kletsen zodra Thomas weer wat beter is.

Het lukt nu even niet :frowning:




:-* voor jullie allemaal!!!

Jane, uhmmmm fijne verjaardag. Ik heb last van zwangerschapsdementie, dus help me een beetje.



vannacht eindelijk weer een goede nacht :mrgreen:

Mirretje, sterkte met Thomas. Wil hij wel goed drinken? Is het belangrijkste. Onze dreumes had laatst 40,5, maar het zakte na een lange nacht en een paracetamol tot 37,5, dus het kan wel. Bij kinderen gaat de temp snel omhoog, maar ook snel naar beneden. Red jij het zelf allemaal wel?

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer eens even. Moest verplicht rust houden van de huisarts. Omdat ik extreem misselijk was en niks binnenhield droogde ik bijna uit. Dus verplicht op bed, oppas voor dochterlief en het huishouden aan anderen uitbesteedt.

Inmiddels gaat het met behulp van medicijnen iets beter…zolang ik niks doe ook niet misselijk.



JANE GEFELICITEERD!!!



Donderdag de echo gehad. ik zal hem op de foto site zetten.

Liefs allemaal :-*

Is Jane jarig dan?? :o



Mirretje sterkte met Thomas :hug: Klinkt niet zo best…