Stoppers Oktober 2006 - Ons hart huilt voor Wawa,Jane,Tilly

Uhmmmm, jane gefeliciteerd??? :oops:

Chrisje, fijn dat je er weer bent meid en ik ga snel naar het showtopic kijken

Chrisje wat fijn om weer wat van je te horen. Pas goed op jezelf hoor!! :hug:

Ik ga snel naar de foto kijken en hoop je snel weer hier te zien :-*

Wawa, volgens mij is Jane niet jarig… :?

Hey grappenmakers het lijkt inderdaad net of ik nu jarig ben haha.

Nee ik zou toch zweren dat wawa gisteren schreef dat ze een verjaardag had, maar ik hem me misschien vergist met een ander kindje :oops: chrisje is door haar ziekte een tijd weg geweest en feliciteerd mij volgens mij met mijn zwangerschap dus. Maar felicitaties zijn altijd welkom hoor, schrijf namelijk net bij de augustus mama’s dat ik me helemaal niet zwanger voel. Iedereen is daar zo lekker aan het zwangeren, maar vandaag voel ik weer helemaal niets, geen steekje of misselijkheidje niets :think: Ben in staat om vandaag nog een testje te halen haha.

Patricia er komen dus leuke dagen aan voor jou, maar ik weet zeker dat jij een gaatje kan vinden om even te laten weten wat het testje zegt. Ga je zondag om 12 uur s’nachts testen dat kan he want dan is ie jarig, als je dat doet ik ben er de hele nacht hoor haha. Ik wil geen valse hoop geven, maar ik had ook ongi pijnen vlak voor NOD althans daar leek het het meeste op dus dat zegt helemaal niets, maar ik begrijp heel goed dat je van het slechtste uit gaat kan het altijd meevallen he :wink:

Chrisje fijn om weer wat van je te horen, was wel geschrokken hoor, dat die misselijkheid zo erg kan zijn pff, nou rust rust en rust. Nu moest je zeker een hoop mensen vertellen dat je zwanger bent, werk en zo.?

liefs jane

He meiden,

Sorry dat ik er gisteravond niet was, maar we hadden een storing in de kabel. De tv, radio, computer, telefoon. Niets deed het. En wat zie je dan altijd 9 maanden nadat er zoiets gebeurd is? Een babyboom :mrgreen:

We zullen zien of het zijn vruchten afgeworpen heeft :mrgreen: :oops:

Maar goed, ik ga alles bijlezen. Zie dat ik 6 pagina’s achter loop :wall:

We zijn hier in huis ook volop aan het puinruimen. Dus ik weet niet of ik dadelijk direct al reageer op iedereen, maar toch allemaal een hele fijne dag :-*

Jane, ik denk dat ik maandagmorgen test. Als ik dat volhoudt… :mrgreen:

Ik wil zowieso met ochtendurine testen, voor de meeste zekerheid :wink:

Femmie, ik hoop dat gisteravond zijn vruchten gaat afwerpen! Ik duim voor je en succes met opruimen.

Ik hoef vandaag maar een half dagje te werken, dus ben om half 1 lekker klaar. Dan boodschappen doen en naar huis. Mijn vriend moet om 1 uur beginnen dus die loop ik dan net weer mis…Maarja het is niet anders…

Oh balen is dat patricia daar kan ik altijd de schurft aan hebben, dat je elkaar net mis loopt. Ik ga zo naar mondhygieniste en misschien toch een testje halen of vinden jullie dat heel stom?? :oops: wel lekker zo’n half dagje.

Femmie babyboom die snap ik ff niet :oops:

Volgens mij ga jij dit weekend flink klussen en dan niet alleen in je huis.

Zonder tv, radio, internet en tv kun je nog maar eén ding samen doen.

DE KOFFER IN DUIKEN Ook mooi.

Mirretje hoe gaat het met Thomas? vanochtend dus niet zo best is de temp nu al gedaald.

Succes bij de MH!! :thumbup: :thumbup:

Jane, het is eigenlijk wel stom :mrgreen: Maar ik weet bijna zeker dat ik het ook zou doen :mrgreen: Dus als het je gerust stelt…halen die test!

He meiden,

Ik heb alles gelezen en weer veel gelachen, maar ik stap nu bij deze weer in.

Jane, als ik babyboem schrijf, snap je hem dan wel? :lol:

Anders hier even de uitleg (eigenlijk zei je het zelf al):

Soms is er een babyboom ergens en als ze dan gaan onderzoeken, blijft vaak dat 9 maanden van te voren de stroom uitgevallen was ofzo. Ik snap daar nooit iets van omdat ik me niet kan voorstellen dat samen met stroom ook de werking van condooms en de pil uitvalt, maar goed.

Mirretje ik hoop dat dreumes snel weer beter is.

Kyr@ wat een verhaal bij de dochter van je broer.

Patricia en joos. Spannend! :stuck_out_tongue: Ik duim heeeeeeeeeeeeeeel hard voor jullie.

Mamalena, drink jij nog gewoon als je zwanger wil worden?

Uhm… de rest ben ik echt ff kwijt :oops: wij gaan nu even een kraan uitzoeken voor in de wc. Ben benieuwd of we wat leuks kunnen vinden.

Tot straks!

@patricia26 wrote:

Ik ben benieuwd of Joos zich nog in heeft kunnen houden?

yep, ik heb nog niet getest. Is ook niet nodig denk ik. Want ik voel me net als andere maanden :? Er is nog niks, maar ik bereid me alvast voor op de volgende ronde.

Ik zit nu met een zieke hond thuis. Hij is al wat ouder en begint steeds meer kwaaltjes te krijgen. Hij heeft nu moeite om zijn hoopjes op te houden :twisted: Vaak redt hij het niet tot het uitlaat veldje, dus ik loop nu steeds met een schepje rond. Gisteren had hij een hoopje voor de achterdeur gedaan. Hij lag er naast, helemaal in elkaar gedeukt en bang, omdat hij weet dat dat niet mag.
Zo zielig, ik heb me toch en potje staan janken! De rest van de avond heb ik lekker met hem in mijn armen op de bank gelegen. We aan jullie gedacht, maar ben niet meer gaan kijken, sorry.

femmie: jaaa die babyboom in twente nadat er een storing was geweest hahaha, er zijn nog meer voorbeelden toch? Misschien dat de luie bankhangers elkaar dan weer ontmoeten en het gelijk gezellig maken?

Mirretje, ach die kleine Thomas...hoe gaat het nu? Is je vriend nu wel thuis?

Kyr@, jeetje meid wat een verhalen. Daar wil je als toekomstig ouder (van een puber) toch liever niet over nadenken :? Ik hoop dat het meisje snel weer thuis is!

Jane, gekke meid, stuur je je testen naar Patricia en mij en nu wil je toch gaan testen! Zal ik de test terug sturen? k Voel me wel een beetje schuldig nu. Als jij je zekerder voelt door nog een test te doen, vind ik dat echt niet stom hoor!

Patricia, en? wat voel je, wat denk je en wat zei de test (of heb je je in kunnen houden)???

Chrisje, goed je weer te zien! Hopelijk is die misselijkheid snel voorbij.
Ik ga na dit berichtje meteen je foto bekijken!

Joos, meid, wat sneu voor jullie hond.

Jane, de ene heeft meer last van kwaaltjes dan de andere hoor. Had je al een afspraak bij VK gemaakt?

Ik heb wel moeten lachen om het grapje van de felicitaties. Ik zit hier met tranen in de ogen van het lachen en probeer het uit te leggen aan mijn man en die snapt het helemaal niet.

Even de uitleg. Jane schrijft “Wawa, gefeliciteerd”, dus ik reageer daarop en vraag “Uhm, Jane, gefeliciteerd, ik snap het niet”. Vervolgens gaat iedereen Jane feliciteren inclusief ikzelf (was ondertussen vergeten dat ik dat berichtje had geplaatst en dat de andere meiden het verkeerd gelezen kunnen hebben). Maar Jane is dus helemaal niet jarig!!! Ik lig hier helemaal in een deuk van het lachen.

Spannend hoor zoveel mijn rond de NOD: even kijken -> Wolkje, Patricia, Femmie, Joos nog meer???

Ik heb een goed gesprek met manlief gehad en die zei dat ik echt niet hoef te testen, het geeft me niet meer bevestiging dan dat ik nu al heb. als ik een dikke vette streep zou zien, verzin ik wel wat anders om te denken dat het loos, is of mis kan gaan. Het is gewoon nog onwerkelijk voor me en omdat ik geen kwaaltjes heb nog onwerkelijker.

Joos ik heb vijf testen gedaan varieerend van vaag tot minder vaag tot een streep en een dikke vette, dus en dinsdag komt mvm nog een test doen. Nou die paar daagjes red ik wel.

Wawa ik heb nog geen afspraak gemaakt om bovengenoemde reden denk ik. Zit het echt wat uittsstellen, zo van nou ik weet niet zeker of dus even wachten nog. Daarnaast heb ik gelezen dat je met 10 weken het hartje kan horen dus wil ik rond die tijd een afspraak, of moet ik al eerder ik weet het niet zo goed :wall:

Ja wat een misverstand he, maar klopte het nou dat jij een verjaardag had of had ik het mis weet het nog steeds niet, alleen dan dat ik niet jarig ben en jij ook niet haha

Joos wat vervelend van je hond, joh. Ik kan daar ook echt van huilen, waar eigenlijk niet van :think: Ik heb de hond van een vriendin een week te logeer ivm vakantie en ik vind het heel erg druk stiekem een beetje spijt, vandaag uit pure armoe een uur naar de lek geweest om ze uit te laten razen. Thuis hele huis onder modder en twee stinkende vieze honden, ben dus net ps klaar met schoonmaken en nu zijn zij uitgerust en beginnen weer te dollen. Oh ik baal er een beetje van.

nou druk met honden, zieken kinderen of gewoon moe van andere dingen, voor iedereen :hug: :zzz:

liefs jane

Jane, HA dacht dat de eerste echo met 11 a 12 weken zou zijn, alleen maken ze bij onze VK tegenwoordig een echo met 8 weken. De regels zijn veranderd. Over 3 weken mag je dus al voor een echo. Het hartje kun je dan niet horen, maar wel zien bewegen. Een garnaal met knipperlicht :mrgreen: . gewoon bellen meid, ik ben dit keer ook veel onzekerder, maar als het nu niet goed zit, zit het over 3 weken ook niet goed en dan kun je het beter eerder weten. Tot die tijd moet je gewoon proberen te genieten, dat jullie papa en mama gaan worden. Als alles wel goed zit, dan is het zo zonde dat je niet van de eerste weken hebt kunnen genieten. Een hele dikke knuf voor jou.

Hoi meiden, de boodschappen zijn weer binnen en nu moet ik nog het hele huis aan kant maken voor de visite morgen, mar eerst ff Kok-ken :wink:

Joos, ik heb me nog in kunnen houden. Tot nu toe zegt de test alleen maar ‘HIER LIG IK!! PATRIEEEEEEEEEEEES!!!’ :mrgreen:

Ik voel me ook niet anders dan andere maanden, maar heb toch wel een beetje hoop. Hoop die ik waarschijnlijk zelf veroorzaakt heb door van de week na een uur nog een naar mijn test te gaan kijken :wall:

Wat sneu voor jullie hond trouwens… :hug:

Hahaha… ook ik snap het nu pas Wawa :wink:

Meiden, iets in me zegt dat ik moet gaan testen nu… :oops: :oops: Ik ben zo bang dat mijn ongi uitblijft door de spanningen. Als ik nu test en het is :thumbdown: weet ik vrijwel zeker dat ik maandag gewoon ongi wordt.

Tsja, als ik zwanger ben zal er nu best wel een streepje komen toch??

oh patricia dat weet ik niet, ik kan je goed volgen met je pieker gedachtes, maar als je nu niets ziet kan het maandag wel zo zijn *denk maar aan wawa die teste pas na achtdagen positief, aan de andere kant ik teste ook voor mijn NOD en zag na enkele minuten een heel vaag streepje als ik hem tegen het licht hield. tsja en dan weet je het, maar je plan was om te wachten voor het verjaardags cadeautje dus moeilijk hoor.

succes,

dank je voor :hug: wawa ik ga maandag dan maar bellen en over drie weken afspraak maken, gaan partners mee op zo’n afsrpaak??

Liefs jane

Als het :thumbup: is kan ik het nog wel voor me houden hoor tot morgenavond 12 uur :wink:

Het kan nu :thumbup: zijn inderdaad terwijk ik wel zwanger ben, maar dat kan maandag ook :roll: Ik denk dat die anderhalve dag niet zo heel veel uitmaakt…

De beschrijving van de test zegt:

Hoe snel kan het resultaat worden afgelezen?

Een positief resultaat (2 lijnen) kan binnen 3 minuten verschijnen. Interpreteer geen resultaten voordat de controlelijn verschenen is.

Hoe lang is het resultaat geldig?

Interpreteer geen resultaten meer na 30 minuten

Wat betekent dan een vage lijn na 5 minuten??? :o :shock:

dat betekend Zwanger!!!(denk ik)

Over een paar daagies weer testen!!!

Ha je een vage lijn patricia? Spannend!!! Ik kan je er echt niets over zeggen. Ik weet wel dat die testen idd na 3 minuten tot 30 minuten af te lezen zijn. Bij mij kwam die controlestreep direct, en daarna niets… en toen… niets… en toen…nog niets.

Ik weet wel dat BB eerst ook allemaal vage strepen had, maar jane en tilly daarentegen ook. Je maakt het dus wel heel erg spannend! Gewoon blijven testen! (niet vandaag natuurlijk, maar maandag weer :mrgreen: )

Chrisje wat fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat.

Joos, wat vervelend zo’n zieke hond. Je wordt toch niet boos op hem als ie de poep langs de deur legt? :frowning: Knuffel hem maar lekker, daar heeft ie recht op toch! Is ie ziek omdat ie oud is, of gewoon omdat ie ziekjes is? (hoop het laatste) En ik zou ook kei hard huilen hoor joos! Dat doe ik nu zelfs al nu is het van je lees. Ik vind het zo zielig voor jullie allemaal. Geniet maar lekker van elkaar :hug:

Nou meiden. Ik heb het huisje helemaal mooi in kerstsfeer. Dadelijk nog wat kleine dingetjes afronden en dan is het klaar en erg leuk geworden.

Ik heb me toch ook zo’n lieve vriend. Mijn hormonen zijn namelijk echt met me aan het dollen en ik val af en toe zo uit. Net smeet ik kei hard met een kastdeur omdat ik niet kon vinden wat ik zocht :wall: Ik voel me dan zo’n tr*t dat ik dat doe en dan komt hij heel lief aanzetten en komt mee zoeken.

Ik hoop maar dat ik gauw ik mijn ritme zit. Ow ik hoop zo dat mijn :twisted: snel komt. Zo idioot dat ik daar nog ooit zo naar zou verlangen.

Maar goed, ik lees jullie strakjes weer en patricia ik :pray: voor je