Hahaha… ik word een beetje gek hier. Maarja dat is mijn eigen stomme schuld en ik hoef dan ook geen medelijden (als jullie dat al van plan waren :mrgreen: )
Ik wil je niet teveel hoop geven, maar…
ik zie hem ook hoor!!!
Ik denk dat deze ietsje duidelijker is :
Maar… ik heb natuurlijk nog geen 100% zekerheid dus ga maandag nog een keer testen…
Dus ik ga nu nog even snel naar het Kruidvat om een nieuwe test te halen :mrgreen: Tot zo! :-*
ik zie ook een lijntje hoor!!!
(voor het geval dat jullie het denken…ik ben geen stopper maar volg pino an Charissa)
Hoi Patries,
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik zie een heel vaag streepje. Net zo’n streepje als ik de eerste keer had na zo’n 10 minuten. Meid, zou je dan toch misschien zwanger zijn? :dance: :mrgreen: Zou het zo gaaf vinden!!
Ik heb vandaag wel alles gelezen van iedereen maar heb nog geen tijd gehad om te reageren. Vanavond zal ik een poging wagen.
:-*
Hihi patricia spannend hoor (maar nu de test wel echt laten liggen tot maandag he! :naughty: )
Jane, waren dat de testen die jij hebt gekregen? Ik had van die testen die alleen een staafje waren.
Sorry hoor meiden, maar ik moet het ff kwijt.
Alles wat ik zo mooi opgehangen heb is weer naar beneden gekomen
Voel me echt ellendig. Geen idee wat er met me aan de hand is maar ik loop hier echt brullend door het huis heen vanwege een paar van die stomme kerstslingers
En ik verrek van de pijn in mijn rug en ben moe en… Nou ja, ik ga maar even op de bank liggen ofzo, misschien dat het helpt.
Misschien tot vanavond allemaal en anders een fijne en gezellig avond saampjes gewenst :-*
Femmie toch!! :hug: De hormonen gieren echt door je lijf he? :?
Meid, ga lekker op de bank liggen en doe vanavond niets meer. Laat je lekker verwennen en neem een hete douche/bad. Daarna vroeg naar bed en dan zul je zien dat het morgen vast beter gaat!! :thumbup:
Nou, hier dus weer een nieuwe test in huis. Ik heb echt nog zo mijn twijfels. Misschien is de test wel onder invloed van de :: :: :**: van Jane :mrgreen:
Tilly, wanneer had jij die vage streep dan?? Voor, op of na je NOD?
Patricia, ik had die test na mijn nod. Maar, dat zegt niets natuurlijk. Het gaat om de bevruchting, die zal bij mij laat plaats hebben gevonden denk ik dus had ik ook pas laat een positieve test.
Meid, ik vind het zo spannend!!! :mrgreen: Heb je het ook al aan je vriend verteld?
Joos, houd jij het nog vol om niet te testen? Volhouden hoor!!
:-*
@femmie wrote:
Sorry hoor meiden, maar ik moet het ff kwijt.
Alles wat ik zo mooi opgehangen heb is weer naar beneden gekomen![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me echt ellendig. Geen idee wat er met me aan de hand is maar ik loop hier echt brullend door het huis heen vanwege een paar van die stomme kerstslingers![]()
![]()
En ik verrek van de pijn in mijn rug en ben moe en… Nou ja, ik ga maar even op de bank liggen ofzo, misschien dat het helpt.
Misschien tot vanavond allemaal en anders een fijne en gezellig avond saampjes gewenst :-
Ach meid, wat een pech heb je toch!!

Slim dat je even bent gaan liggen. Dat zorgt er misschien voor dat je je straks weer wat beter voelt.
Een dikke :hug: en :-
Nee Tilly, mijn vriend weet nog van niks. Ik wil hem niet blij maken met een dode mus Ik ben pas tevreden als ik een dikke vette streep heb. Voor mijn gevoel kan het nu nog steeds alle kanten op.
Ben benieuwd wat Wawa eigenlijk van mijn streepje vind. Ik vind haar altijd wel nuchter en kritisch (en dat bedoel ik positief :mrgreen: )
Hoi Dames,
ff een ego berichtje van mij.
Kom net uit de stad dacht na mega buikpijn nog steeds van nou zou het wel doorkomen de :evil: maar nog niet gevonden. Ik krijg stiekum een beetje stille hoop.
Had ik de test mischien te vroeg gedaan dat als ik hem maandag zou doen wel positief zou zijn ? Heb met clear blue getest ?? (donderdag)
Ik word beetje gek nu… adem in adem uit…
Lees strakjes jullie berichtjes en kom er dan op terug. Moest even mijn hart luchten :oops:
Dikke :-*
Ow meiden wat maken jullie het spannend allemaal!!!
Ik duim echt heel hard voor jullie.
Ik denk ook dat het aan de hormonen ligt patricia. Gelukkig zijn ze weer wat gezakt. Ben nog niet supervrolijk, maar loop niet meer te janken. Ik herken dat gedrag echt niet van mezelf. Niet normaal wat je hormonen met je kunnen doen hè.
Tilly ik heb het nog niet teruggehangen. Ik had toenstraks alles tijdens een kwade jankbui in een doos gesmeten om het op te ruimen, maar heb nu bedacht dat het toch wel gezellig is als het allemaal hangt. Doe het nu niet meer zelf, laat mijn vriend met zijn inzichtelijke klusideeen het allemaal doen (of iig me helpen). Hopelijk blijft het dan wel allemaal op zijn plaats.
Heb al wel geaccepteerd dat vandaag gewoon niet mijn dag is. Net tijdens het koken stond mijn vest bijna in de fik :wall: en verder gaat alles wat er fout kan gaan gewoon ook echt fout. Dus ik doe vrij weinig meer vanavond.
Behalve Kokken en tv kijken, want wat kan daar nu mee mis gaan?
Dit staat op de website van matcare:
Wat als ik maar een heel licht tweede streepje zie, ben ik dan toch zwanger?Ja. Een zwangerschapstest toont aan of er wel of geen hCG aanwezig is in de urine. Geen hCG = 1 streepje, wel hCG = 2 streepjes. Er kan geen tweede streepje (testlijn) ontstaan als u niet zwanger bent. Dus ook als de tweede streep heel licht is, is de uitslag positief en bent u zwanger (tenzij u een miskraam hebt gehad korter dan 8 weken geleden).
:think: :think: :think:
PROFICIAT
En jij maar bang zijn dat het niet ging lukken :mrgreen:
Wanneer ga je het je vriend vertellen?
Euhmm… dank je wel :mrgreen: maar toch zet ik de felicitaties nog even aan de kant hoor… Sorry.
Ik wil echt zeker zijn en als ik maandag een :thumbup: test heb pak ik je felicitaties weer :mrgreen:
Ik ga mijn vriend dus ook nog niks vertellen…
Ik vind het gewoon nog een beetje eng. Ik geloof er ook geen reet van :shifty:
Het kan ook zijn dat ik wel bevrucht ben, maar dat het toch al mis gegaan is… Ja toch? Ik wil dus echt wachten op een vettere streep
Hihi patricia, kan me voorstellen, ik denk dat tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, ik het ook niet kan geloven. Ik zal mijn felicitatie even aanpassen zodat je hem over het hoofd ziet :mrgreen: en dan doe ik het echt goed als je echt een dikke vette streep hebt :mrgreen:
Tsja, ik ben trouwens wel heel benieuwd hoe mijn vriend zal reageren mocht het echt zo zijn. Ik heb in oktober mijn spiraal laten verwijderen met het idee dat ik aan het begin van de zomer (mei ofzo) zwanger zou zijn :mrgreen:
Lieve patricia ik kan verdorie die foto’s niet zien balen kan je hem niet pb en. Patricia ik denk echt dat het positief is, Ik teste ook één dag vaag voor mijn nod en dat na ruim vijf minuten duurde echt langer.
Patricia maandag test jij echt een vette streep. En was het mijn testje, die doet er zoiezo wat langer over want ik heb hem van de week ook gedaan en moest echte even wachten voordat ik wat zag en hij was lichter dan controle streep maar wel duidelijk.
Oh ik hoop het voor je.
Femmie meid wat balen, ga lekker op de bank liggen en doen niets meer. Wat een pech dag en je was nog wel zo trots op al dat moois in je huis.
:hug: :hug:
Wolkje jij houdt het ook spannend zeg ik :thumbup: :thumbup: