Leuk toch als het nu veel vroeger al raak is :mrgreen: Hoop het echt zo voor je!
Ik heb hem gezien en als je kijkt op het showforum zie je dat de mijne niet heel veel duidelijker is, nee patricia dit is heel hoopgevend
liefs jane
Ja jane, soms heb je van die dagen dat het allemaal niet wil lukken.
Vind het hier eigenlijk ook wel gezellig.
Ga over een half uurtje wel ff x-factor :oops: kijken, maar blijf tot die tijd gezellig bij jullie.
Vooralsnog gaat het kokken me goed af :mrgreen:
Gezellig dat je hier nog ff blijft femmie :hug:
Jane het was inderdaad jouw test… Maar ik ben nog een beetje huiverig :mrgreen:
Ik ga even op het showforum kijken…
Heb ik net ook gedaan en zag wel een foto maar kon de test niet vinden. Toen ik goed keek zag ik hem ineens HAHA. Die test was net zo vaag als de streep, maar hij was er wel
patricia ik :thumbup: voor je.
oh ik hoop zo voor je dat je je vriend dit verjaardags cadeau kan geven
Kan kan de foto niet vinden???
Als jullie tijd hebben, kijk eens op www punt bambishop punt enel. En dan bij modellenwedstrijd. Mijn zus heeft haar zoontje net opgegeven, hij staat onderaan in de rode kleertjes :inlove:
wat een scheetje patricia. Zou leuk zijn als ie wint
Zou inderaad leuk zijn he? Jammer dat we niet kunnen stemmen :mrgreen:
Waar staat die test van Jane dan precies? Ik zie 'm niet…
Patricia, ook ik vind het heel hoopgevend meid. Ik snap dat je wat huiverig bent, was ik toen ook. Bij mij is het wel heel goed afgelopen, net als bij Jane, dus…nu jij ook maar. :mrgreen:
Wat kan jij nu inderdaad je vriend waarschijnlijk een mooi cadeau geven zeg!! Dat koop je nergens in de winkel :lol:
Meiden, ik heb echt een beroerde middag achter de rug. Ik heb zulke vervelende steken in mijn buik, echt van die aankomende ongi steken. Nu weet ik wel dat dat ook bij een zwangerschap hoort, maar toch merk ik dat ik er nu heel moe van ben geworden. Ik denk dat ik me stiekem toch heel erg veel zorgen maak. Echt, ik kan niet eens meer echt lachen, zo moe en onzeker voel ik me. Ach, dat klinkt wel heel triest hè?! Maar, jullie begrijpen me vast wel.
Tot later maar weer :mrgreen:
:-*
Ja wat een poepie dat mondje helemaal geweldig, Die kleertjes zijn ook leuk, nou hij maakt kans hoor. Nu even afwachten of ie een neefje of nichtje krijgt.
Femmie die foto was net zo vaag als die test en die test was al vaag en die streep was vaag en ik ben vaag en de volgende test was ook vaag de laatste twee van de vijf waren minder vaag maar nog steeds vaag, alles is vaag en ik kijk door een vage rozen bril. En dan patricia die test is ook vaag, maar das dezelfde vage test als mijn vage test en drie keer raden hoe haar streep was VAAG en maandag is ie minder vaag, maar nog steeds vaag, maar volgende week als je eigenlijk wel zeker weet dat je zwanger bent omdat je de hele dag boven de pot hangt en nog steeds niet ongesteld bent dan is die streep eindelijk niet VAAG.
PFF wordt je daar nou niet vaag van.
Tilly :hug: Ik begrijp je…maar nog niet helemaal :mrgreen: Maar ik denk dat ik ook zo’n tut zal zijn die steeds denkt dat het mis is…
Ik heb de test van Jane gevonden inmiddels, maar die is toch wel iets donkerder dan die van mij hoor…
Jane ik lig hier ff helemaal in een deuk :mrgreen: Vage tekst, maar wel lekker (of ging die nou anders??)
Oh tilly lees net je berichtje, rustig aan hoor, niet teveel zorgen proberen te maken en een beetje rusten. Hoop dat de krampen snel afnemen. en dat je weer wat meer kan ontspannen. Wanneer stopt dat zorgen maken tilly na die twaalf weken, want ik lees er veel over. Wawa maakt zich ook al zo’n zorgen. En ik werd ook niet vrolijk van die mk verhalen hier op het KOK. Dat hakt er wel in. Maar voor ons geldt vooralsnog dat er niets aan de hand is en dat we een stel overbezorgde hormonen bommen zijn.
Liefs
hmm jane :think: vaag allemaal… :lol:
Tilly, ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt. Ik ben dan nog wel nooit zwanger geweest, maar kan me daar echt wel wat bij voorstellen. Doe het maar rustig aan en probeer zoveel mogelijk toch te lachen (lees dat vage verhaal van jane maar, dat moet echt op je lachspieren werken).
En als je er niet van kan genieten, is dat jammer, maar dan is het nu eenmaal zo. Soms maken mensen het nog erger omdat ze niet genieten en dan ook nog eens gaan balen dat ze er niet van genieten. Hoop voor je dat je daar geen last van hebt. Wanneer heb je je echo? Misschien dat je dat wat meer zekerheid geeft :-* En ik hoop natuurlijk ook dat je ongi steken weer snel wegzijn en je wat minder onzeker hoeft te zijn :-*
Meiden ik duik achter de tv. Misschien tot straks nog even voor
Ik duik er ook achter ga ook x factor kijken, laters
kus kus kus
Hihi, ik dacht dat ik de enige was die dat ging kijken jane, maar jij dus ook. Veel plezier en tot straks of morgen :-*
ik ga zo lunchen met mijn schoonzus dus ik ben er straks weer om te lezen en anders morgen/maandag.
iedereen alvast weltrusten :-*
en allemaal een fijne zondag morgen.
Ik ook :mrgreen: En ik denk niet dat ik daarna nog terug kom. Vriendje komt ook zo thuis…maar :silenced: :silenced:
Morgen heb ik het waarschijnlijk te druk om te KoK-ken, maar dat betekent ook te druk om te testen :dance:
Maandagmorgen meld ik me dus weer!!
Fijn weekend nog allemaal en ik hoop dat jullie voor me willen :thumbup: :thumbup:
Liefs, patricia
Jane, wat wil jezelf graag. Ik vond het prettig dat mijn man tijdens de echo en de intake meeging. Daarna ging ik eigenlijk altijd alleen, want elke keer beide vrij “nemen� is bijna onmogelijk. Volg je gevoel.
Patricia, ik zie toch duidelijk een streepje. Lijkt me positief meid!
Pak de speen maar vast in! Maar wel even testen op de verjaardag he?
Femmie, lekker genieten van de kerstsfeer of het nou op de grond ligt of hangt! Lekker op de bank kruipen met je vriendje.
Wolkje, je maakt het wel spannend hoor.
Tilly, hier nog iemand met giga buikpijn en ongikrampen, als dit doorzet zit ik morgen bij HAP.
Kyr@, geniet van je lunch