Hee patricia wat zie ik nou???
Vaag streepje
Ik ga voor je duimen dat het maandag duidelijker is :thumbup:
Joos sterkte met je hond meid…
Dikke knuf voor hem :hug:
Verder heb ik niet gelezen… ben ff vluchtig aan het kijken hier…
Thomas had net voor het slapen gaan weer 39,5…
Het leek vanmiddag (nadat hij eerst weer 40 graden had) wat beter, het zakte naar 38,5 en hij ging zelfs nog ff mee naar de winkel…
Maar ja, het stijgt dus al weer…
Thomas drinkt en eet nog wel… maar hij drinkt lang niet alles op en extra vocht wil hij ook niet.
Tja… wat moet je dan nog…
Als hij weer bij de 40 graden komt dan heeft hij 2 dagen lang redelijk hoge koorts gehad…
Met pieken en dalen…
Dus dan gaan we toch maar weer bellen…
Ik ben echt helemaal afgepeigerd…
2 nachten achter elkaar niet slapen breekt op.
Dus vanavond is Lech aan de beurt
Ik ga weer bij mijn mannetje kijken…
Mirjam, wat vervelend voor jullie en Thomas zelf natuurlijk! Hoop dat de koorts na vannacht toch weer opnieuw afneemt en hij misschien morgen weer een beetje opknapt. Ook wens ik jullie een hele fijne nachtrust want die kunnen jullie nu wel gebruiken!!!
Nog even volhouden meid, nog even en dan is hij er weer bovenop.
(optimistisch hè?, maar misschien helpt het een beetje :mrgreen: )
:-*
@Wawa wrote:
Tilly, hier nog iemand met giga buikpijn en ongikrampen, als dit doorzet zit ik morgen bij HAP.
Ja, ik heb nu echt hele erge buikpijn. Ik wacht even af of het de hele tijd zo blijft en morgen ook nog. Als dat het geval is ga ook ik naar de HAP. Maar, misschien is het wel gewoon weer één of andere groeipijn, de baarmoeder die oprekt, de banden die er flink van langs krijgen. Zo voelt het niet, het voelt echt fout. Toch, misschien valt het mee.
Hoe is het nu met jou dan?
Patricia, ik zie ook echt een vaag streepje hoor, oh meis ik ga zo hard voor jou
het zou zo gaaf zijn als jij nu ook zwanger bent en eh als het zo is wel even flink :: :: :: :: :: :: :**: rondstrooien voor mij en de andere meiden die nog niet zwanger zijn he
Femmie :hug: omdat je een baal dag hebt.
Mir, :hug: voor thomas en voor jezelf, ik hoop dat Thomas snel weer
beter is en dat jij ook weer aan je rust toe komt.
Tilly, voor jou ook een dikke :hug: en er branden hier :kaars: :kaars: :kaars: ik hoop wel dat alles goed is.
Wawa, ook voor jou :kaars: :kaars: :kaars: jes en een :hug:
Ik heb besloten dat als zolang ik nog niet zwanger ben dat ik ook mag genieten en eh na 2 glazen wijn, eindelijk weer eens heerlijk geklust :oops:
Ik kan het nog zo graag willen dat ik snel zwanger wordt, maar wat heb je er eigenlijk echt over te zeggen?
Het komt wanneer het komt en ondertussen wil ik ook nog aan mijzelf denken.
Ik moet zeggen dat dit makkelijker gezegt is dan gedaan helemaal nadat een neef van mijn vriend net papa is geworden van een lief meisje…
Ik wil ook zo graag…
@Tilly wrote:
@Wawa wrote:
Tilly, hier nog iemand met giga buikpijn en ongikrampen, als dit doorzet zit ik morgen bij HAP.
Ja, ik heb nu echt hele erge buikpijn. Ik wacht even af of het de hele tijd zo blijft en morgen ook nog. Als dat het geval is ga ook ik naar de HAP. Maar, misschien is het wel gewoon weer één of andere groeipijn, de baarmoeder die oprekt, de banden die er flink van langs krijgen. Zo voelt het niet, het voelt echt fout. Toch, misschien valt het mee.
Hoe is het nu met jou dan?
Ik ga nu naar bed. Ik heb echt giga buikpijn en maak me best ongerust. Ik heb bij zwanger zijn topic geopend. Ik hoop, dat ik snel in slaap val en morgen zonder buikpijn en bloedverlies weer opsta. Dikke knuf voor jou :hug:
wawa, ik
voor jou dat alles goed is meis en heb nog een paar :kaars: :kaars: :kaars: aan gedaan :hug:
oh poeh hier voor jou :: :: :: :: :: :: en er bestaat niets boven een paar glazen wijn en een lekker kluspartij. Helemaal lekker toch. Jij kan vast ook snel je familie verblijden met goed nieuws :thumbup:
Mirretje wat balen joh dat ventje thomas nog zo ziek is, ik hoop voor jullie dat het vanacht wat beter gaat en hij al die ziekte kiemen er lekker uitzweet en slaapt. :hug:
Tilly dat klinkt niet best, ik hoop dat je snel een niet al te ernstige verklaarbare reden kan vinden of horen voor je verontruste gevoelens.
:kaars: :kaars: :hug:
Ook wawa die ook al zo ongerust is, heb jij ook al last van die krampen.
Ik hoop morgen van jullie te horen dat het minder is. Dikke knuffel :hug: en lekker vroeg naar bed Liefs.
Jane :vlinder:
Tilly en Wawa, wat ellendig die krampen. Het enige wat ik kan doen is heel erg hard voor jullie en jullie kindjes en dat doe ik ook!
Ik hoop echt dat jullie een goede nacht hebben en morgen weer zonder klachten opstaan. En anders…echt rust houden! Lekker op bed blijven liggen en niet teveel inspannends doen en bij twijfel direct de HAP bellen. Liever 1 keer te veel dan 1 keer te weinig!
Meiden :hug: en en ondertussen
ik de hele nacht voor jullie door :-*
Mirretje, slaap maar lekker bij vanacht. Zou heerlijk zijn als je man het vanacht oppakt zodat jij er morgen ook weer tegenaan kan. 2 nachten niet slapen is slopend en zeker met een zieke kleine in huis :hug:
Poeh vervelend he dat je zo graag wil maar er niets over te zeggen hebt. Ik ervaar dat op dit moment ook. Enige wat we kunnen doen is klussen. En ik heb op het net gelezen dat een glaasje af en toe geen kwaad kan omdat je het dan leuker hebt in bed. Dat zou ook weer bevordelijk kunnen zijn voor een evt bevruchting (nu niet ineens kei veel gaan zuipen he! :naughty: :mrgreen: )
Patricia, is het gelukt je mond dicht te houden? Knap hoor als je dat kan!! Ik denk dat ik zon vage streep direct zou delen. Ja of juist niet als ik zelf nog niet helemaal overtuigd ben. Als het je gelukt is zou je wel een erg leuk verjaardagskado hebben.
Dan toch nog even koetjes en kalfjespraat:
Jane, voor wie ben jij bij x-factor in de groep van <25? Ik vind richie wel erg leuk :mrgreen:
Heb inderdaad lekker op de bank gelegen, maar niet met mijn vriend, maar met mijn vriendje de kat :mrgreen: Hij heeft mij heerlijk warm gehouden en is ook altijd erg gezellig.
Mijn vriend is volop aan het klussen. Ach en dan ben ik de kwaadste niet, dus heb hem zijn gang laten gaan :mrgreen:
Ik duik ook mijn bedje in. Goede allemaal en tot morgen :hug:
hay hay lieve lieverds…
jane die lactulose siroop is te verkrijgen via de apotheker maar ook op recept bij je ha ( dan hoef je hem niet zelf te betalen scheelt alweer )
jeetje wawa en tilly ik dat er nix aan de hand is … schrik er egt even van doe maar kalm aan!!
hier word de misselijkheid steeds erger heb vandaag weinig kunnen eten… vanaaf voelde ik me weer ff wat beter en heb dan ook uitbundig gegeten gebakken karbonade met aardappeltjes uit de oven en een hele schaal sla salade! hhhmmmm
verders moe moe moe maar goed dan hoort er gewoon bij maar die misselijkheid ppfffttt verschrikkelijkheid en neej iemand vroeg of ik het herkende uit jessica dr zwangerschap neej duss ( gelukkig niet) ja 2 x in totaal overgegeven maar meteen daarna weer kiplekker !
ik heb alle kadootjes hier al klaar liggen voor alle familie leden… morgen word een soort als 2 e moeder van ons 50 en gaan we met hun uit eten… die wille we dus morgen al ons goede nieuws vertellen… ben zoow benieuwd hoe zij zullen reageren!!! dit horen jullie nog van mij!
oooow en jessica heeft vandaag weer iets uitgevreten… gggrrrr hoezooow stout??
donkerbruine schoensmeer op de muur gesmeerd! ggggrrrrrr
dus als iemand een tip heeft hoe dit van een muur af te krijgen graag meteen melden hier!!
ons huis staat te koop ( nu sinds 2 weken) en kunne die muur egt niet zoow laten zitten!! ooow ooow ooow die jessica ook :naughty:
kuzzz joyce
@Tilly en Wawa
Heel veel duimpjes hier die hopen en duimen (uiteraard) dat het gewoon een groeipijn is.
De eerste 3 maanden van mijn zwangerschappen heb ik ook krom gelegen van de steken en krampen…
De dokter zei toen heel bot: “Zolang je niet bloed is er niets aan de hand”
:?
Lekker meelevend als je je doodongerust maakt.
:-* voor jullie!
@Poeh
Eindelijk effe tijd gehad samen
En soms een wijntje terwijl je bezig bent om kindjes te maken, schijnt juist best goed te werken!
@Joyce
Bah balen dat je je zo misselijk voelt.
Doe maar rustig aan meid!
Stoute jessica :lol:
Verder weet ik het ff niet meer :oops:
Ik probeer zo nu en dan ook weer eens wat te reageren…
bah er komt elke keer wel weer wat tussen :?
Thomas ligt nu na een extra flesje van 120cc met 39.4 op bed.
Ik ben niet zo’n voorstander van zetpillen…
Maar zo in de nacht raadde het HAP ons dat wel aan.
Alleen overdag moesten we dat niet doen.
Dan moet zijn lijfje het zelf doen, maar 's nachts heeft hij zijn slaap wel nodig en wij ook als ik eerlijk mag zijn
We kijken het nu morgen nog even aan…
Bah ik vind het niets aan als mijn kleine moppie ziek is…
Zo zielig voor hem…
Hier goede nacht gedraaid en de buikpijn is nu weg. Nog wel gewone zwangerschapskwaaltjes, zoals pijnlijke borsten en moe. Als de buikpijn weer opzet bel ik misschien even of de VK of de HAP. Misschien doe ik toch te druk met dreumes ofzo. Dreumes is behoorlijk zwaar en dingen als in de fiets tillen, de commode optillen, in de kinderstoel zetten e.d. moet ik toch doen. Ik probeer zo min mogelijk te tillen hoor.
Hoe is het nu met jou Tilly? Ik hoop, dat het beter met je gaat.
Mirretje, na 3 dagen koorts ( boven 39) op die leeftijd krijg je vaak AB voorgeschreven ook al kunnen ze de oorzaak niet vinden. Vandaag is dag 3 toch? Veel sterkte voor jullie
Joyce, blue wonder helpt vaak tegen dat soort dingen. Succes ermee.
hoi meiden,
ik meld me ff ook weer.
patricia ik zie hem ook hoor!!!
ik hoop het zooooo voor je meid!!!
mirretje! wat erg zeg! ik hoop dat het heel snel over is! altijd zielig he dat je kindje niet lekker is… ik duim voor jullie!
wawa en tilly: ik weet nog toen ik zwanger was dat ik ook erg last had van die pijnen, en er was niks aan de hand. ik heb die pijnen gehad tot ik 5 maanden was (niet erg hoopgevend maar toch) wij hebben ook eens in de kliniek gestaan op 16 weken ik kon er bijna niet meer van lopen en wist zeker “dit gaat mis!” en er was helemaal niks aan de hand. dit bewijst dat pijn niet altijd gepaard gaat met dat er iets mis gaat ik hoop dat ik jullie wat gerust heb kunnen stellen. maar als je eigen gevoel zegt dat je het moet laten nakijken, gewoon doen hoor! veel beterschapjes!
joyce: niet leuk he zo misselijk! probeer eens nog voor je rechtkomt om op te staan smorgens, al liggend een beschuitje of droog koekje te eten (petit beurre ofzo) en dan nog eventjes te blijven liggen, en vervolgens zachtjes op te staan. bij mij hielp dit wel even.
hoe gaat het met de rest van de meiden???
chrisje: nog veel beterschapjes ook voor jou hoor! ik hoopdat je je snel weer toppie voelt en volop kunt genieten!!!
rayana is al weer beter. ze heeft gisteren mee geholpen met de kerstboom.
ik weet neit of ik er vandaag nog ga zijn, zit even in een dipje. zou er graag met iemand over praten maar weet niet of dat kan. en of ik dat wel helemaal wil. hm, lekker vaag. enfin, ik meld me weer af, ik denk aan jullie allemaal!!!
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Even kort, kids van Theo zijn hier en krijgen zo visite van mijn ouders om e.e.a. nog te bespreken voor centerparcs…
Patricia, duimen gaan draaien hier voor morgen, maar ik zie ook een streepje hoor!
Jannigje, wat lief dat je ons volgt :-* :-
Vanaaf reageer ik voor de laatste keer even uitgebreid, komende week geen tijd en daarna ben ik weg, dus tot vanaaf!!!
:- :-* :-*
Tilly hoe is het jou vergaan vanacht?
Wawa, wat heerlijk om te horen dat het afgezakt is. Heeft mijn duimen toch geholpen.
Heb de halve nacht aan jullie twee moeten denken. Ik lag namelijk wakker met ongikrampen :oops:
Denk dat ik ze iig van jou heb overgenomen wawa, maar… met liefde en plezier hoor!!!
Ik dacht dus vanacht van, nou daar komt mijn ongi dan eindelijk, maar nee niets is minder waar. Nergens ook maar enig spoortje van ongi (behalve dan die krampen, want die gaan vrolijk door). Die krampen heb ik al enige dagen af en toe, maar vanacht zette het echt door. Misschien in de loop van de dag dan. Zou wel fijn zijn, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Mirretje, wat balen dat kleine dreumes zo ziek blijft. Heb je wel wat kunnen slapen?
Charissa, voor als ik je niet meer spreek
EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!enuhm, je eisprong valt erin dus misschien komt er wel iets moois uit voort :mrgreen:
BB wat is er gaande meis. Als je het kwijt wilt mag je altijd pb-en hoor! :hug:
Joyce, geen idee wat schoensmeer van de muur haalt. Het is echt vies spul en het ligt er ook aan wat voor muren je hebt.
Ow en dan nog ander nieuws:
De kerstversiering hangt :mrgreen:
Mijn vriend heeft me meegeholpen en gewoon zo her en der een schroef ingedraaid waar we wat aan op kunnen hangen. Dat ik daar niet aan gedacht heb :wall:
Maar het hangt en ik ben vrolijk :mrgreen:
En mijn vriend zei:
zucht volgend jaar maar weer gewoon een kerstboom.
Hihi.
Ik ga hier maar eens eea opruimen. De wasmachine moet aan en de wasopvouwen en stofzuigen en…(ja het is hier echt een bende :oops: )
Verder hebben we vandaag enkele verjaardagen, dus ik weet niet of ik vandaag nog langskom. Anders morgenavond wrs even.
Hele fijne dag allemaal en patricia, veel succes en plezier morgen!!! Ik voor je
Femmie, ik heb liever dat je zwangerschapspijntjes hebt dan ongesteld wordt hoor meid. ik blijf duimen :mrgreen:
Ja wawa, ik dacht vanacht ook van, als ik nu niet ongesteld wordt, zijn het misschien toch zwangerschapskrampen zoals jij en tilly hebben.
Ik ga er, net zoals de test, echt voor 99% vanuit dat ik niet zwanger ben,maar ja je weet nooit waar die 1% hem in zit hè :?
Mocht mijn ongi echt uitblijven ga ik misschien toch maar eens een bezoekje brengen aan HA.
Zo hier is ik weer!!
Uitgeslapen en al
Thomas heeft tot half 11 vanmorgen geslapen :shock:
En hij had 37.2 toen hij uit bed kwam :dance:
Hij heeft een fles van 210cc met 7 scheppen leeggedronken en lijkt eindelijk weer een beetje vrolijk!
Ik denk dat ik vanaf hier weer in kan haken…
@Femmie
Irritant he als je lijf zo met je aan de haal gaat…
Vind ik echt nog erger dan het feit dat ik een negatieve test had…
Het maakt je zo onzeker :?
@BB
Je mag hier alles kwijt hoor!
Dus als je de behoefte voelt, gewoon doen!
:-* :hug:
Meiden tot later!
Mirretje, wat heerlijk dat ie weer opknapt! Hopelijk zet deze lijn zich voort
Ja je hebt gelijk mirretje, die nega test was een teleurstelling, maar ik heb nu geen idee waar mijn lichaam mee bezig is, wat ik kan verwachten, of ik in mijn klusperiode zit of wat dan ook. Gister allemaal jankbuien en al enige dagen en nu dus voor mijn doen vrij heftige ongikrampen, maar gewoon geen echte ongi. Ik kan het ook allemaal met geen meter vergelijken met 11 jaar geleden. 11 jaar geleden had ik nooit buik of rugpijn, alleen maar heel veel :twisted: . Nu is het echt gewoon tegenover gestelt.
Ik stond gister wel op het punt om te stoppen met het onderzoek voor UMC, maar ben blij dat ik doorgezet heb. Als mijn ongi nu ook echt doorzet, mag ik misschien toch mee blijven doen
Oh femmie wat is er toch met jouw lichaam aan de hand he? Zou je niet gewoon even naa HA gaan joh, misschien dat die iets voor je kan doen, of misschien toch nog een test.
Dit is vandaag in tegenstelling tot gisteren een goede dag.
Thomas is weer wat beter,
Wawa haar vervelende buikkrampen zijn over
Femmie haar slingers hange er weer
en charissa gaat op vakantie.
Alleen BB meid succes joh, ik sluit me aan bij de andere meiden, hier mag je alles delen of PB’en. Wel fijn dat je kleintje weer beter is.
Poeh hoe is de stemming bij jou ook weer wat beter.
Femmie die katten zijn bij mij niet weg te slaan kruipen helemaal tegen mij aan.
Ik weet niet of je het wist maar mijn mannetje is halfbloedje dus Richie is duidelijk ook mijn favoriet en wat deed ie het gisteren leuk he echt een entertainer. Vind alleen zijn neus behoorlijk groot, maar je weet wat ze daarover zeggen he grote neuzen grote euh handen?? :oops:
Tilly meid heb jij ook goed nieuws op deze prachtige dag laat de buikpijnen minder zijn.
Patricia meid als jij vanacht gaat doorhalen met je manlief uur ik ben op de lijn hoor, ik kijk regelmatig ben er de hele nacht. Spannend en succes met de drukte in huis. God het zou toch wel heel speciaal zijn he die 18 e. Ik bedacht me dat november een beetje bijzonder voor ons is. Ben niet zo goed in data maar in November 2002 vreeen wij voor het aller eerst. na ongeveer twee jaar gingen we uit elkaar in November 2004 kwamen we weer bij elkaar in November 2005 kochten we ons huis en in de november 2006 daarna raak ik zwanger. grappig he. jullie maand is dus december en meer precies de 18 e Go for it!
liefs jane