Ik kan hier nu alleen maar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
We gaan zo naar de bioscoop, gelukkig wordt het een komische film :mrgreen:
Maar ik geloof het nog steeds niet…Hoe kan dat nou?? 2e ronde?? Mijn zus heeft er 17 maanden over gedaan…
Meid, dat is nou het verschil tussen de mensen. De één heeft heel veel reden tot dankbaarheid omdat het zo snel is, de ander moet meer geduld hebben om daarna heel dankbaar te zijn. :mrgreen:
Geloof me, zo werkt het nu eenmaal. :mrgreen: :mrgreen:
Veel plezier bij de film :mrgreen:
:-*
Hahaha… Mijn vriend staat nu onder de douche… Zal ik toch maar even snel die speen inpakken?? :mrgreen:
Tilly je hebt me echt goede hoop gegeven…
Ik hoop het zo!!
Hahaha patries, het begint er wel steeds meer op te lijken hè.
Durf je het aan met die speenm of wacht je tot morgenvroeg en gooi je er nog een test tegenaan?
:thumbup:
oh patricia, ik ben zooo benieuwd hoe je vriend reageert hehe…
als je het eerst zeker wilt weten kun je morgen nog een test doen en dan de speen geven. in ieder geval veel plezier bij de film :mrgreen:
Ik gooi er morgen in ieder geval nog een test tegenaan, want ik ben nog steeds niet overtuigd…
Ik heb wel die speen alvast ingepakt…
En vanavond is het nog :silenced: :silenced:
Haha ga je dat volhouden? :silenced:
Succes meid, en veel plezier bij de film!
Patricia, ik kan me best voorstellen hoor dat je twijfelt. Eerlijk is eerlijk, ik heb er ook 3 testen tegenaan gegooid. Bij de eerste kwam de streep zo laat en vaag, bij de tweede nog vaag maar wel iets eerder, bij de derde veel duidelijker en sneller. Toen begon het pas langzamerhand door te dringen en pas de dag daarna had ik het idee dat het dan toch wel zo zou zijn.
Meid, goed dat je de speen hebt ingepakt!! Ik hoop dat je morgen er ook nog een hele mooie, overduidelijke positieve test bij kan geven. Een mooier cadeau kun je je toch niet wensen?
Ik hoop het Jane, maar denk het wel want we worden net gebeld en er gaat nog een stel met ons mee
Ik hoop het ook Tilly, het zou het beste kado ooit zijn
Fijne avond allemaal nog en tot morgen!!!
@patricia26 wrote:
Ik gooi er morgen in ieder geval nog een test tegenaan, want ik ben nog steeds niet overtuigd…
Ik heb wel die speen alvast ingepakt…
En vanavond is het nog :silenced: :silenced:
Volgens mij kan jij de hele nacht niet slapen van spanning! :mrgreen:
Ga net naar de wc bloedverlies. Ga nu naar bed
wawa ik heb bnij zwnager zijn reactie voo rje lees dat effe meis
sterkte nogmaals :-*
@bianca81 wrote:
wawa ik heb bnij zwnager zijn reactie voo rje lees dat effe meis
sterkte nogmaals :-*
Dank je wel meid. Ik heb het gelezen.
Ik ga nu naar bed.
hey wawa w at is dat nu net zit ik alles bij te lezen… lijkt het juist beter te gaan met je en nu je allerlaatste berichtje heb je bloedverlies??
meissie lieverd ga lekker op bed liggen en neem je rust.
bloedverlies hoeft niet altijd een mk te zijn he! ik ben daar het levende bewijs van.
ik had met jessica met 11,2 dgn zwaar bloedverlies ik stroomde egt leeg… bij toeval moest ik de volgende dag voor de eerste echo en alles leek goed te zijn dus…
ik voor je
hele dikke :-* en :hug: :hug: probeer maar wat te slapen…
neemt de buikpijn weer toe dan?
Wawa :kaars: ik hoop ontzettend dat het goed blijft gaan met jouw kindje!
Sterkte meis!
Ben weer uit bed gekomen. Bloedverlies wordt meer. Ik blijf hopen, maar vrees ergste. Dreumes wil alleen maar in mijn buurt zijn, blijft huilen als ik er niet ben. Voelt volgens mij dat het niet goed zit.
Oh meisje, ik lees het net pas…Sorry!!
Ik voor je dat het goed mag gaan meid. Meer weet ik niet te zeggen, want het helpt toch vast allemaal niet veel.
Ben nu wel erg geschrokken en verdrietig Maar, toch verlies ik de hoop niet wawa. Ook mijn zus heeft tijdens haar zwangerschap veel bloedverlies gehad en zij heeft een gezonde zoon van alweer 7 jaar rondlopen, dus…
Ik ga voor je
:hug: :-*
Ach, zou het echt niet goed gaan dan? Heb je ook veel pijn dan nu?
Hoop toch zo dat het allemaal goed mag gaan!
@Tilly wrote:
Ach, zou het echt niet goed gaan dan? Heb je ook veel pijn dan nu?
Hoop toch zo dat het allemaal goed mag gaan!
Niet veel pijn, maar het gevoel is niet goed.