Stoppers Oktober 2006 - Ons hart huilt voor Wawa,Jane,Tilly

Ik ben er stil van…

Hoop dat je gevoel je deze keer in de steek laat en dat het toch oké is.

Dat hoop ik ook voor mijzelf, want mijn gevoel zij gisteren ook dat het niet goed was en opnieuw heb ik behoorlijke buikpijn. Gelukkig nog geen bloedverlies. Laat dus alsjeblieft je gevoel fout zijn.

Hoe gaat het nu met dreumes, net zo verdrietig als jij?

:hug: :-*

Wawa, lieverd ik denk aan je…Ik hoop zo dat het allemaal goed is, maar die kleintjes voelen het allemaal zo verdomd goed aan…Hopelijk dit keer niet :cry: :cry: :pray: :pray:

Wawa :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik :thumbup: heel erg hard voor je. :kaars:

(heb geen idee wat ik moet zeggen nu :cry: )

Lieve Lieve Wawa… was er een paar dagen niet, las net je berichtjes, en schrik me kapot!!

Lieve meid, Ik hoop zo voor je dat het goed mag blijven gaan :pray: :pray: :pray: :kaars: :kaars: :kaars: !!!

Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, alleen dat hier enorm aan je gedacht wordt! :hug: :-*

Dikke kus Marije.

wawa ik denk aan je :pray: :pray: :kaars:

Lieve WAWA je hebt er vanaf het begin geen goed gevoel over he. Ik zou willen dat ik iets kon zeggen om je zorgen te verlichten. Het kan nog alle kanten op en ik :pray: dat het zoiets is als bij Joyce en de zus van Tilly.

Ik denk aan je WAWA :kaars:

liefs jane

Helaas is het helemaal mis. Ga over een paar uurtjes wel gewoon werken, maar helaas zonder beeb.

WAWA? Ik zie net je bericht onder je oude reakties, maar heb nog niets gelezen. Ik begrijp dat het vanacht niet goed is gegaan. Oh wat spijt me dat voor jou. Mijn gedachtes zijn bij jou :vlinder:

Ben je alleen?

liefs jane

Lig in bed met man en laptop. Ga nu weer proberen te slapen

Lieve Wawa ik hoop dat je wat hebt kunnen rusten en vind het dapper dat je vandaag wil werken, maar zou je niet lekker een dagje voor jezelf nemen. Je baas begrijpt dat wel.

Zorg maar goed voor jezelf. Liefs Jane

Vannacht liggen kreperen van de pijn. Om kwart over 6 uiteindelijk 2 paracetamol ingenomen en nog een kwartiertje kunnen slapen. Vanmorgen mijn ouders gebeld, die nog niet eens wisten dat ik zwanger was. Ga zo naar mijn werk, maar ga vanmiddag sowieso niet vergaderen.

Wawa, lieverd, ik lees net je onderschrift… :cry: :cry: :cry:

Ben er helemaal stil van, van het onderschrift van Wawa…

maar wil wel even Patricia feliciteren met haar vriend (en mezelf dan ook he :wink: ). Dus van harte gefeliciteerd!!!

Wawa, rustig aan he op het werk…je hebt zo’n rotnacht achter de rug :hug: …

Hopelijk vind je wat afleiding op het werk :hug: :hug:

Ik denk aan je :kaars:

Lieve Wawa, lees dit alles net nadat ik van het weekend vel afwezig was hier om wat tijd met mijn vriend te hebben en ik schrik me rot.

Ik vind het verschrikkelijk voor je en wou dat ik wat anders kon zeggen dan sterkte :hug:

Wawa, ben nu op mijn werk en kan maar kort reageren.

Meid ik denk aan je en vind het erg verdrietig!! :cry:

Wat jammer dat het niet zo heeft mogen zijn. Denk nu wel een beetje aan jezelf meid, want het is toch een hele klap.

Ik denk aan je :hug: :-*

Wawa wat een vreselijk nieuws dit :cry: :cry:

Heel veel sterkte lieverd :-* :hug: :hug:

heel veel sterkte WAWA :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

wat ben ik me rot geschrokken zeg :kaars: :kaars: :kaars:

heel veel sterkte wawa :-* :hug:

Goedemorgen allemaal :-

Sh
t Wawa was lees ik nou!!! Ik zit hier met tranen in mijn ogen… Wat erg voor je meid. Ik schrik me dood. Sorry, ik heb er verder geen woorden voor, alleen veel :hug: :hug: :hug:

Ik denk aan je vandaag :vlinder:

Charissa, jij ook gefeliciteerd met Theo :smiley: :-*

Liefs, Patricia