Stoppers Oktober 2006 - Ons hart huilt voor Wawa,Jane,Tilly

lieve wawa…

wat ontzettend*** voor je meid!

heel veel sterkte…

:hug: :hug:

kuzz joyce

hey hey patricia…

helemaal vergeten je te feliciteren met je vent! van harte meid!!

kunnen we je al met iets anders feliciteren??

heb je al een nieuwe test gedaan deze morgen?

kuzz joyce

Euhmm… Ja ik heb getest…

Ik zal de foto plaatsen…

Patricia,

GEFELICITEERD!!! Zie je nou wel!! :-

Ben op mijn werk dus reageer vanavond wel verder!!

:-

Tsja… Hartstikke zwanger denk ik inderdaad :mrgreen: Ik vind het nog een beetje onwerkelijk allemaal :mrgreen:

En ik vond het ook niet zo gepast om mijn goede nieuws te brengen na het verhaal van Wawa… Sorry Wawa hiervoor…

patricia van harte gefeliciflapsteeeerd

ik kan me goed begrijpen dat je het vervelend vind ivm het slechte nieuws van wawa…

ik had er zelf ook moeite mee om het te vragen… hoe vervelend het ook is … jij mag terecht net als ieder ander dat gedaan heeft helemaal door het dolle zijn met jullie zwangerschap heb je het geweldige nieuws al aan je mannetje verteld?

kuzzz joyce

Oke hier komt ie dan::

IK BEN ZWANGER!!!

hihihihihi

:dance: joepieee de poepieeeeee

ik ben egt mega blij voor jullie!

was het ook niet zoo dat je inprecieppe( hoe schrijf je dat eigenlijk)

er maar 3 mnd de tijd ervoor had ivm je medicijn gebruik?

kuzzz joyce

Dat klopt Joyce… Na 3 maanden zou ik weer een half jaar mijn medicatie moeten gaan gebruiken, en dan zou ik niet zwanger mogen worden.

Ik :pray: :pray: zo dat het goed blijft gaan. Ik ben echt gelukkig…

Voortaan onder al mijn berichten :: :: voor de meiden die nog niet zwanger zijn!

hey…

ik zie dat je ook al een ticker hebt leuk man!

ik :pray: voor iedreeen dat de zwangerschappen goed blijven gaan en dat de andere maar heeeel snel zwanger mogen raken!

hier een ego berichtje:

ik ben kots en kots misselijk

moe moe moe

en de emoties gaan ook al heerlijk aan de haal met me…

mijn buikje groeit stiekem al …

ik zag dat bij prenatal de positie mode al in de opruiming is 50% ik ga daar zekers vanmiddag ff neuzen scheelt behoorlijk en anders zit ik straks al1 maar met voorjaar mode wat je dan nog kan kopen he en wil tog gaag nog de eerste maanden een warme broek aan mijn gat hebben hihihh

dus voor de meiden… lekker shoppen bij prenatal!

ik moet zoo jess alweer gaan halen van psz… ik ben er nog heel ff…

kuzzz joyce

ik moet nu egt weg …

wawa heel heeel veel sterkte en neem tog ff een dagje vrijaf joh!

dikke kuzz joyce

Patries meid, had het al gezegd in pb maar ben zo blij voor jullie! Vooral omdat je een tijdslimiet had!

Hopelijk helpen de hormoontjes onder aan je ticker!

Is idd moeilijk om zo’n bericht te plaatsen na het verdrietige nieuws van Wawa :cry:

Joyce, lekker gaan shoppen bij de prenatal dus :thumbup:

PATRIES :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

zie je nou wel!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ja charissa vind ik nou ook :cry: :cry: :cry:

voelt een beetje dubbel he

Is inderdaad dubbel maar ben wel super blij voor Patricia en ook blij dat ze het ons al verteld heeft…

Moet zeggen dat tot nu toe wel elke maand meiden zwanger raken uit ons groepje! Spannend hoor!

Lieve Wawa, hoe gaat het nu met jou? Hoop dat het werk wat voor afleiding kan zorgen en als je wilt schreeuwen of alles van je af wilt tikken, we zijn er allemaal voor je :-* :-*

Eigenlijk heb ik het druk met van alles, maar zit momenteel als een magneet geplakt aan de pc…

Ik vod het ook echt heel moeilijk om hier te vertelen dat ik zwanger ben hoor. Ik voel me zo lullig tegenover Wawa… :frowning: :frowning:

Maarja, aan de andere kant had ik natuurlijk wel goed nieuws waar ik op wachtte en wilde ik dat ook graag met jullie delen…

Mijn vriend was trouwens heel verrast en had echt niet verwacht dat het al zo snel zou gaan. Ik ging huilen van geluk…

Vanavond komt er weer veel visite, maar we hebben afgesproken dat we nog niks zeggen…

Hij heeft ook mijn sigaretten weg gegooid… :frowning: Maar dat is voor een goed doel natuurlijk!

Ik zit nu op mijn werk, maar moest de hele tijd aan wawa denken. De eerste mogelijkheid die ik had om hier te kijken heb ik aangegrepen…

en helaas, slecht nieuws.

Wawa wat k*t meis. Heel veel sterkte. Ik vind je wel heel stoer overkomen trouwens. :hug:

Patrica, jij van harte gefeliciteerd!! :dance: Stuur je wat van die :**: naar de andere kant van de stad? Of wacht…mijn werk is dichterbij, daar mag je ook wel wat naar toe sturen. Ik zit boven aan de voorkant.

:wink:

@patricia26 wrote:

Hij heeft ook mijn sigaretten weg gegooid… :frowning: Maar dat is voor een goed doel natuurlijk!

Probeer het vol te houden meid…Ik at dus elke keer fruit als ik trek had in een sigaret of ging wat anders (gezonds :wink: ) eten…De eerste dagen,weken zijn moeilijk maar op een gegeven moment vind je zelfs de geur van de rook smerig! :thumbup: Je gaat pas alles ruiken als je stopt, had ik ook. Opeens vond ik het vreselijk smerig dat mijn jas en alles naar rook ruikte en ik had het daarvoor niet door :?

Tot nu toe gaat het prima, maat ben pas een paar uurtje sigaret-loos natuurlijk :mrgreen: .

Joos, ik kom zo die kant op!! :smiley: :smiley: