zouden de :**: ook tot in belgie kunnen vliegen??? :think: :think: :think:
patricia hou het vol he meid!!! heb echt bewondering voor je! ook al is het nog maar 1 uurtje maar elk uurtje is er 1! en groeit mijn bewondering voor je meer en meer! ik denk aan je, en weet hoe moeilijk het is. kom op patries laat je niet kennen je kunt het! 8)
Wawa…
Een hele dikke knuffel voor jou :hug:
Doe je het rustig aan?
Heel veel :-* en :hug:
Liefs, Mirjam
@Patricia
Gefeliciteerd meid!! :dance:
En dat binnen de 3 maand warin je zwanger moest worden!
Ik ben heel blij voor je!
Verder reageer ik vanavond weer, moet naar mijn werk, kerstpakket halen en vanavond als Thomas in bed ligt kom ik hier weer langs!!
Thomas is weer beter, alleen heeft hij nu slechte eetlust en nog snip verkouden, maar goed, hij slaapt weer goed en hopelijk vind hij zijn eetlust gauw weer terug
KT! Wawa wees even egoistisch en denk even lekker aan je zelf!
Heel veel knuffels :hug: :hug: :hug: , hoop dat je een beetje kunt slapen.
:-
Nu even een heel tegenovergesteld berichtje…
Gefeliciteerd Patricia!! Zie je nou wel!!
Meid ben echt blij voor je!!! :dance:
Hier alles goed.
Even een weekend niet op het forum geweest, hadden het erg druk met familie etc…
Gisteren ben ik met Jesse gaan schaatsen op de “kerstijsbaan” midden in de stad, had gelijk helemaal een kerstgevoel :mrgreen: ( na een paar gluhwijntjes :oops: )
Ga even een beetje bijlezen, maar denk niet dat ik overal op reageer…sorry :oops:
Vanaf hier wel weer!!
:-* :-* Marije.
Patricia, laat je plezier niet door mij bederven. geniet van je zwangerschap en je jarige vriend. Charissa, ook gefeliciteerd.
Normaal zou ik uitbundiger zijn, maar ik ben nu gewoon jaloers op jullie zwangerschappen. Het bloed stroomt me nog net niet uit de broekspijpen. Vanmorgen iets verloren wat een vruchtje zou kunnen zijn. Vannacht kapotgezweet en gek genoeg zijn mijn borsten ineens weer tot normale proporties. Aan de ene kant nuchter, dat het niet zo heeft mogen zijn en dat onze tijd wel weer komt. Aan de andere kant kan ik alleen maar janken. Janken van teleurstelling en van pijn. Een soort weeën.
Vanmorgen gewerkt, maar nu thuis. Dreumes op kdv gelaten. Op die manier heb ik echt even een dag voor mezelf. Ga straks maar even douchen. In bad gaan is niet zo’n goed plan met al dat bloedverlies.
Wawa, laat je tranen lekker lopen en gooit het eruit…Dat je je jaloers bent op de zwangerschappen kan ik me nu goed voorstellen…Oh wat had ik graag dat het ook anders was geweest bij jou…
Doe rustig aan en gooi het er lekker uit, hier op het forum bij ons of ergens anders…Gewoon nu even lekker aan jezelf denken…wij denken hier aan jou :-* :hug: :hug:
Ga Loïs zo uit bed halen, moet haar naar mijn ouders brengen want morgen moet ik werken. Ben er vanaaf weer… :-* :-*
Wawa, Wees jaloers, wees boos, wees verdrietig!!! Maar zeg er alsjeblieft geen sorry voor… Wij denken hier aan je, en zijn er voor je als je je hartje wilt luchten!
:hug: :-*
Wawa, ik snap dat je niet zo uitbundig bent hoor!!
En daar moet je je zeker niet schuldig over voelen!! Nee lekker tijd voor jezelf en probeer het een plekje te geven. Sterkte :hug: :hug: :hug:
Misschien een stomme vraag, maar heb je al contact gehad met je vk/ha?
En wat moet ik nu eigenlijk doen??
:mrgreen: HA bellen??
Graaf Graaf ( in m’n geheugen)
Euhm… ja huisarts opbellen, of even langs gaan…
En je kan je wel alvast inschrijven bij de VK, maar daar kan je ook gewoon nog even mee wachten hoor, en nog even lekker genieten met je mannetje. :lol:
AL een beetje van de verbazing bekomen? :mrgreen: :mrgreen:
Patricia, gefeliciteerd!! :-*
En Wawa… wat ontzettend rot… heel veel sterkte! :hug:
:shock: :shock: :shock: Ik moet dringend bijlezen…Ben op blz 7…en dit is …17 :o :o :o
Internet lag eruit hier en pas sinds vanmorgen kunnen we weer online komen… Ik ben nog even zoet met lezen. Als meisje nou blijft slapen het komende uur… Weinig kans. Meiden, ik ga m’n best doen.
Hahaha, steeds als ik bij mezelf denk ‘ik ben zwanger’ breekt het zweet me uit :mrgreen: Bedankt allemaal voor de felicitaties :-* :-*
Ik heb net contact gehad met de trombosedienst. Ik moet per onmiddelijk mijn bloedverdunners laten liggen. Ze hebben nu direct en fax naar de apotheek gestuurd, daar moet ik heparine spuiten gaan halen :shifty:
Daarmee kan ik langs de doktersassistente en die gaat me dan laten zien hoe dat allemaal werkt.
Ook hebben ze voor morgen een afspraak ingepland met een hematoloog. Geen idee wie/wat dat is, maar ik moet erheen
Morgen ga ik contact opnemen met mijn gyn, cardioloog en huisarts. Eigenlijk wil ik dat nog niet, maar ze hebben me toen gezegd dat ik dat zo snel mogelijk moet doen.
Ik ga nu dus maar even richting apotheek en daarna nog wat boodschapjes doen.
Joos, over een minuut of 10 rij ik langs je werk… ik zal de :: :: :**: laten vloeien! :mrgreen:
PAtricia… kun je niet even een omweggetje maken langs mijn huis… ik woon ook in Zuid Holland… :mrgreen: :mrgreen:
Ligt eraan hoe ver het is… :mrgreen: Tussen Amsterdam en Den Haag is goed te doen
Tot later!
Meiden, ik ben heel blij voor de zwangere dames, maar ik kan even niet tegen het blije nieuws. Vind het heel kinderachtig van mezelf maar ik stop even met schrijven hier. (sorry Patricia, ik snap heel goed dat je superblij bent)
Wawa ik begrijp heel goed dat jouw behoefte nu niet ligt bij al die zwangerschapsperikelen van de oktoberstoppers. Ik zal je beslissing respecteren. Toch zou ik meer voor je willen betekenen en kan ik alleen maar aanbieden dat ik je maar een beetje blijf volgen hier op het KOK. Ik vind het zo verdrietig voor je en wil je bedanken voor al je berichten en betrokkenheid naar o.a. mij en dat zal ik missen. Ik wilde dat ik voor jou de juiste betrokkenheid kon tonen. waar jij behoefte aan hebt.
Liefs Jane
dat begrijpen we hoor wawa, denk maar even aan jezelf nu :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
No offense Wawa, ik begrijp het. Ik zou willen dat we iets voor je konden doen… Ik doe het op mijn manier door een :kaars: voor je te branden…
:hug: :hug: