Stoppers Oktober 2006 - Ons hart huilt voor Wawa,Jane,Tilly

Wawa :hug: k weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Alles wat ik verzin lijkt totaal nutteloos. :kaars:

@Joos wrote:

Wawa :hug: k weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Alles wat ik verzin lijkt totaal nutteloos. :kaars:

Tja, dat heb ik zelf ook hoor meid. Het enige wat ik hoop, dat het bloeden snel over is en dat we op naar de volgende ronde kunnen. Terugkijken heeft zo weinig zin.

Meiden, gewoon blijven schrijven hoor.

Ik gun het je van harte meis, dat je snel weer zwanger mag worden en dat het dan goed gaat.

@Joos wrote:

Ik gun het je van harte meis, dat je snel weer zwanger mag worden en dat het dan goed gaat.

Misschien zijn we straks wel samen zwanger :roll:

Wawa, je verhaal was heel duidelijk en ik vind het heel goed dat je het van je afgeschreven hebt. Hoop dat het oplucht.

Ik heb wel een idee van hoe je je zal voelen, maar zal me er wellicht totaal een verkeerde voorstelling van maken. Ondanks dat wij jou gevoel niet kennen leven we enorm met je mee. Ik hoop voor je dat je man je ook kan begrijpen.

Ik hoop met je mee dat vrijdag alles weg is, je hebt al genoeg tegenslag gehad.

Ik vind het fijn te lezen dat je ook de nuchtere kant van het geheel kan zien. Alles heeft zijn reden, maar dat neemt niet weg dat je je nu ongelofelijk ellendig voelt en dat is heel begrijpelijk. Je moet je wat dat betreft gewoon lekker laten gaan. Dan kan alleen maar helpen om het een plekje te geven. En je weet het he! Wij zijn er voor je. Al zet je hele pagina’s vol, met hoe ellendig je je wel niet voelt, dat vinden wij helemaal niet erg. Als het jou maar helpt.

Hoop dat je vanacht een beetje kan slapen, zodat je morgen weer wat uitgerust bent, want zoveel verdriet is echt slopend. :-*

@Wawa wrote:

@Joos wrote:

Misschien zijn we straks wel samen zwanger :roll:

Deal! :**: Ik vind het een goed plan!

hopelijk zijn we straks allemaal zwanger zou fijn zijn :slight_smile:

Lieve Wawa

Gewoon je pijn en vredriet blijven delen hoor!!!

Het is niet zo dat als er iets mis gaat, dat je weg moet of dat daar niet over geschreven mag worden…

Het blijft een verlies en het is het beste voor jou dat er zoveel mogelijk mensen voor je zijn om je te steunen waar jij dat nodig vind!

En ik wil er hoe dan ook gewoon voor je blijven zijn, met goed of met slecht nieuws!!!

:hug: :hug: :hug:

En je niet verontschuldigen dat je nu niet uitbundig ben en dat je jaloers bent :naughty:

Dat is hartstikke bergijpelijk en menselijk!!!

:-*

Zo een beetje bij…

@Charissa

Als Theo jarig is (zie dat ergens staan) dan van harte gefeliciteerd!! :dance:

@Wawa

Goed zo meid, schrijf het van je af!

En ik ken meerdere mensen die na een miskraam (ook vrij vroeg in de zwangerschap) meteen weer ongesteld zijn geworden en zelfs niet meer omdatze zwanger was (mijn halfbroertje>11 jaar is het resultaat :inlove: )

Euh…

Ik weet verder even niet zoveel meer te schrijven.

Hier gaat alles zijn gangetje…

Heb mijn nod binnen een week.

Ben benieuwd… maar ga nergens van uit.

Ik probeer pas te testen na een week overtijd te zijn, want ik heb ook een paar dagen na mijn vermoedelijke sprong, dezelfde steken gehad, dus ik ben harrie in de warrie…

Maar goed… ik heb geen haast… ik geniet van mijn kereltje…

Hij is zo cute :inlove:

Wawa ben blij te lezen dat je je verhaal toch hebt gedeeld, het is alles behalve een vaag verhaal. ( er zijn genoeg vage dingen, maar niet jouw gebeurtenis. Wawa ik vind het heel bijzonder dat je zo’n sterk voorgevoel hebt. Je hebt je al meerdere keren uitgesproken over je verontrusting en je onzekere gevoelens. Ook je kleine dreumesje werd gisteren erg onrustig.

Dikke knuffel meid en ik hoop dat jullie hier allemaal snel zwanger worden.

Mirretje spannende week dus voor jou. Je moet nog lang wachten dan he met een week overtijd. Ik hoop dat je geen testen binnen hebt gehaald die je van je missie doen laten afwijken.

Patricia jij bent zeker druk met de verjaardagsvisite, leef je een beetje op die roze wolk of moet je net als ik er af en toe even aan herrinnert worden dat het toch echt zo is.

Charissa gefeliciteerd met Theo dat hij nog maar vele jaartjes rookvrij op deze aardkloot mag rondhupsen. En dat hij snel weer papa word.

Zit jij trouwens niet al in je vakantie huisje. Is het er leuk geniet je een beetje.

Liefs jane

Jane ik heb gelukkig niet eens geld voor testen :mrgreen:

Maar misschien wel leuk voor onder de boom :oops: :angel:

Patricia gefeliciteerd met je man en met je zwangerschap.

Charissa ook van harte met je man.

Wawa heel veel sterkte deze tijd een kaarsje voor jou :kaars:

Fijn dat je bij ons blijft schrijven.

Slaap lekker allemaal :-*

(moet nodig bij lezen :oops: )

Hier een goede nacht gehad. Dreumes werd pas om kwart voor 8 wakker. Mag vandaag van mijn baas niet werken, dus ik ben thuis.

Op dit moment heb ik weer erge buikkrampen. Baal baal.

Meiden, ik wil wat spulletjes verkopen, hoe kan ik foto’s plaatsen op KOK?

Hoi Meiden! :-*

Sorry, ik heb even geen tijd om op iedereen te reageren.

Ik kwam alleen even kijken hoe het met Wawa gaat. Wawa meid, je moet hier gewoon blijven schrijven hoor! Wordt lekker boos, verdrietig, jaloers en zeg gewoon hoe je je voelt!!!

Stel dat het bij mij misgaat, dan zou ik er hier ook graag over willen praten…

Heel veel sterkte!!! :hug: :hug: Ik kom later nog even terug.

Nu naar de hematoloog. Geen idee wat hij gaat doen maar we zien wel. Gisteren heb ik voor het eerst zo’n spuit gezet. Op zich niets aan, maar heb nu wel en vette bloeduitstorting op mijn been. Dat gaat wat worden straks in de zomer :smiley:

Ik heb nog steeds niet het idee dat ik zwaner ben hoor. Wil eigenlijk nog een test gaan halen, maar ik weet dat dat onzin is.

Ben benieuwd wanneer ik kwaaltjes ga krijgen…

Wawa nogmaals veel sterkte! Mijn gedachten zijn bij jou…

Liefs, patricia

Patricia word de bonte koe van de zomer. Succes bij de H’loog. Gek idee dat je nu tegen iedereen moet gaan zeggen dat je zwanger bent zeker nu je nog geen idee hebt wat je is overkomen. Althans zo ervaar ik dat.

Vandaag MvM langs geweest weer een testje gedaan, duurde het nog even voordat die tweede streep er kwam dacht ik huh oh shit toch mis gehad, maar nee gelukkig er kwam een hele dikke vette. Mocht ook cadeautjes uitkiezen. Ik ben toch wel een nuchtere want zij was helemaal van de oh leuk en oh goed en oh dit, en ik tsja ik merk nog niets dus euh ja leuk. Had niet echt aansluiting bij haar, ze was wel heel lief en moederlijk enzo. haha

Wawa ben blij dat je wat geslapen hebt. Je baas lijkt me een hele geschikte man. Rust lekker uite. Die foto’s op KOK is een ramp, mijn foto’s zijn te groot en ik kan ze niet verkleinen. Het programma wat je hier via kok kan dowloaden lukt bij mij niet, maar misschien wel bij jou. Je kunt de link vinden bij topic hulp is onderweg.

Succes

Ga naar werk :frowning: Mirretje dat met dat geld was vorge maand ook zo, had ik maar ook een testje naar jou gestuurd. Zal een nieuw topic openen: Help mirretje aan een test, voor onder de kerstboom inzameling.

Liefs jane

@Wawa

Heel goed meissie dat je niet mag werken.

Een miskraam doet flink veel pijn (zijn gewoon weeën) en vreet veel van je energie!

Dus doe het ook asltjeblieft rustig aan en blijf je gevoelens uitspreken!

Wij zijn er voor je :hug:

@Jane

Hihi… ja lijkt me leuk 8)

Tja door de nieuwe wetgeving en zorgverzekering en het feit dat mijn vriend nu meer verdiend en we daardoor geen huurtoeslag meer krijgen, heeft er voor gezorgd dat ik het heel naar krap in de maand heb :frowning:

Het is maar goed dat je geen test had opgestuurd meid!

Er was immers niets aan de hand en ik kan me niet voorstellen dat het dit keer weer raak zou zijn…

Ik merk nog helemaal niets en dat had ik bij Lucas :vlinder: en Thomas wel.

@Patricia

Succes bij de hematoloog vandaag!!!

Hier dus nog niets te voelen...
Misschien nog wat te vroeg, mocht het wel raak zijn, maar ik ga er maar niet van uit.
Er zijn mensen die ik het hard gun om zwanger te worden (mijzelf uiteraard ook), maar die mogen van mij eerst :-*
(In hoeverre je dat zo kan bepalen natuurlijk :oops: )

@Wolk-je wrote:

Lieverds,

Ik ga een tijdje van het forum. Voel me echt zo mega :cry: !! Zit tegen mijn kleine te schreeuwen stort telkens in tranen uit. Voel me zo eenzaam en onzichtbaar (bij vrienden en kennisen). Jullie zijn echt geweldig :-

Wens de zwangere een fijne zwangerschap, en de nog niet zwanger hoop dat het voor jullie ook snel BINGO is :pray:
:-

Wolkje, veel sterkte meid en als je er behoefte toe voelt, dan ben je welkom meid.

(Berichtje van novemberstopper gequoted)

@Wolkje

:hug: :hug: :hug: