Hé Wolkje! Ik dacht al, heb ik iets gemist?! Maar nu zie ik dat het berichtje van de nov. stoppers komt.
Jeetje meid, dat klinkt niet zo goed. Hoe komt 't? Is er iets gebeurd waardoor je het zo voelt? Jammer hoor, als je hier niet meer zou schrijven! Blijf toch gewoon lekker je verhaal hier doen. Doen he, als je daar behoefte aan hebt!! :hug:
Hey Wolkje, nu niet onzichtbaar voor ons gaan worden hoor! :hug:
Muppie, ik heb die test van Jane nog niet gebruikt, dus die neem ik volgende week gewoon mee voor jou!
wawa wat een lieve baas heb jij zeg! Slimme man/vrouw!
Zo…k heb nu pauze en ga even een dansje oefenen. We nemen binnenkort afscheid van een collega, en we doen een parodie op de bonte avond. 8)
@Joos wrote:
Zo…k heb nu pauze en ga even een dansje oefenen. We nemen binnenkort afscheid van een collega, en we doen een parodie op de bonte avond. 8)
Hi hi hi, kun je straks geen filmpje plaatsen?
hijg hijgpuf dat wil ik de wereld niet aan doen
Goed…nu maar weer toetsen nakijken!
Net naar de supermarkt geweest en dat viel niet mee. Ik werd een beetje dizzy en ben blij dat ik weer thuis ben. Gelukkig was manlief mee, dus dat was wel een fijn idee.
Ik heb wel VK gebeld vanmiddag en de pijn die ik heb is normaal.
Wolkje, :hug:
Patricia, veel succes bij de hematoloog.
Wawa, goed dat je de vk hebt gebeld, zal toch een beetje een geruststelling zijn dat het normaal is wat je voelt :hug:
Mir, als je hier komt kan je ook zo een testje meekrijgen hoor
Ik ben :dance: :dance: mijn vriend is een nachtje vrij dus even weer wat tijd voor elkaar :dance: :dance: :dance:
@wawa hoe gaat het nu met je?
hooo ik lees net je laatste berichtje gelukkig was je mannetje bij je!
jeetje meid nog steeds buikpijn… veel sterkte meid :hug:
@tilly hoe is het met jou dan?
@patriciaa al een beetje kunnen wennen aan het heugelijke nieuws? en je man ?
ik ga vanaaf naar de chippendales lekker de wilde vrouw uithangen heeerlijk!!!
dikke kuzz joyce
@joycevdw wrote:
@wawa hoe gaat het nu met je?
hooo ik lees net je laatste berichtje gelukkig was je mannetje bij je!
jeetje meid nog steeds buikpijn… veel sterkte meid :hug:
Ik zit echt te wachten op vrijdag. Ik wil dit hoofdstuk afsluiten, maar helaas lukt dat op deze manier nog niet.
Patricia, fijn dat je een afspraak bij verloskundige hebt staan. Meld dat hiet toch ook gewoon, anders durf ik niets meer te posten. Lijkt nu net of alles om mij draait.
http://www.kindjeopkomst.nl/html/zwanger/zwanger.htm
Patricia, hier de lijst van wat je wel en niet mag eten.
@Poeh wrote:
Mir, als je hier komt kan je ook zo een testje meekrijgen hoor
Mogen de kittens tusse kerst en oud &nieuw al bekeken worden? K ben dan even bij Mirjam *hint*
enneuh..veel plezier :wink: :dance:
Patricia, vertel eens? Hoe wat waar wanneer?!!!
Wawa, het was ook zeker niet mijn bedoeling om niet hier te posten hoor!! Maar ben op werk en het moet dus allemaal een beetje stiekum, dus heb niet zo veel tijd
Ik heb dus 25 januari mijn eerste afspraak staan. Ik zal dan 9,4 week zijn.
Spannend :dance: :dance: Maken ze bij zo’n eerste afspraak ook meteen een echo??
Sorry, verder heb ik niet echt bijgelezen dus kan nu even niet op iedereen reageren. Voor iedereen wel een dikke :-* en voor Wawa een extra :hug:
En voor allemaal :: :: :: :: natuurlijk!! :mrgreen:
Ik ga weer snel aan het werk!!
Jane, jij vroeg of ik al in het huisje was…Nee nog niet, we gaan vrijdag heen. Deze week nog druk met het werk en dingen regelen voor Theo zijn zaakje dus daarom ben ik hier weinig tot niet…Lees nog wel mee, maar reageren op iedereen lukt niet echt…
Wolkje, sterkte meid! Als je je hart wilt luchten zijn we er hier voor je :hug:
Wawa, hopelijk goed nieuws vrijdag bij de VK, denk aan je! We nemen wel de laptop mee dus hopelijk hebben ze daar een hotspot zodat ik kan lezen hoe het vrijdag was bij de VK
Ga nog even wat doen…Kom morgen nog even buurten en dan heb ik echt geen tijd meer (donderdag werken en uitje van mijn werk en vrijdag boel inpakken en wegwezen :mrgreen: )
:-* :-* voor iedereen en een dikke knuf voor iedereen :hug:
@Charissa wrote:
Wawa, hopelijk goed nieuws vrijdag bij de VK, denk aan je! We nemen wel de laptop mee dus hopelijk hebben ze daar een hotspot zodat ik kan lezen hoe het vrijdag was bij de VK
Ik hoop inderdaad dat alles weg is en ik geen curretage hoef te ondergaan.
ik denk ook aan je wawa :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
ben nu even druk in de weer met de kerstkaart :eh:
Nou meiden, ben een beetje bijgelezen geloof ik.
Wawa, toch fijn dat ik jou naam zo vaak tegenkwam op de pagina’s die ik moest lezen. Goed dat je de vk hebt gebeld om ff te checken wat normaal is wat betreft de buikpijn. Hoe snel moet dat nu afnemen? Fijn ook dat je vrijdag terecht kan om alles goed na te kijken. Hoop voor je de een curretage niet nodig is.
Wat een goede baas heb jij zeg, verstandig en lief dat hij je vandaag thuis liet blijven. Dat was ook vast niet goed gekomen wanneer je wel was gegaan gezien jou verhaal over de winkel. Maar goed dat manlief met je mee was!!
Ik hoop dat je aankomende tijd toch langzamerhand een beetje op mag knappen en je alles een plekje kan geven. Dikke vette :-* en :hug:
Charissa, ik dacht ook al dat je nu weg ging :oops: Maar, ik weet het nu ook wel weer, je zou juist met de kerst weg zijn. :mrgreen:
Ik zit momenteel met mijn handen in het haar wat betreft onze zoon. Hij wil maar niet slapen en huilt alles bij elkaar. Ook 's nachts en vroeg in de avond wordt hij wakker en gaat dan niet meer slapen maar huilt aan één stuk door. Ik heb hem er net al een poosje uit gehad en weer teruggelegd, maar nu is het weer mis. Wat een gedoe toch, weet niet meer wat ik nu moet doen. Wanneer doe je het nu goed en wanneer niet?
Zo, dat was even een echo berichtje van een behoorlijk vermoeide mama. Dit gaat namelijk al een week zo en het wordt alleen maar erger.
Er is trouwens ook nog leuk nieuws, ik heb VAKANTIE!!! Moet alleen donderdag nog even heen voor de kerstviering en kerstpakket, maar dat is niet werken hè!!
Patricia, wat leuk dat je al weet wanneer je naar de vk mag. Geen idee of je de echo of de intake krijgt. Dat verschilt waarschijnlijk per praktijk. Mijn eerste afspraak is voor de echo, mijn tweede voor de intake. Anders bel je toch even? Weet je zeker wanneer je echo krijgt, dat is wel zo leuk :mrgreen:
Wolkje, meid. Ik miste je al, maar het gaat dus niet zo lekker. Wat vervelend zeg! Er is hopelijk niet iets heel ergs aan de hand? Wil je toch lekker van je af schrijven doe dat dan gerust, want daarvoor zijn we hier met z’n allen. :hug: en :-
Joyce, jij hebt een leuke avond voor de boeg :mrgreen: Hoe gaat het verder met je, is de misselijkheid nog een beetje te dragen? Daar had je toch last van?
Oh Poeh, geniet dan maar heerlijk van de tijd samen!! En maak er ook goed gebruik van hè!! :lol:
Mamalena, je schrijft verder niks over jezelf. Maakt niet uit hoor, maar alles goed?
Mirretje, het gaat dus beter met Thomas? En het wordt spannend voor jou!! Leuk hoor! Ik ga alvast voor je :thumbup:
Ik mis verder volgens mij nog wel wat mensen. BB heb ik wel gezien, alles goed? Kyra heb ik volgens mij nog niet gezien. Jane wel trouwens.
Jane, ik krijg donderdag MvM, ben benieuwd.
Wie ben ik nu nog vergeten? Ja, Femmie. Ook alles goed met jou meis?
Joos, met jou ook alles oké?
Ach, zoonlief huilt nog. Wat moet ik er toch mee? :roll:
:-
@Tilly wrote:
Ik zit momenteel met mijn handen in het haar wat betreft onze zoon. Hij wil maar niet slapen en huilt alles bij elkaar. Ook 's nachts en vroeg in de avond wordt hij wakker en gaat dan niet meer slapen maar huilt aan één stuk door. Ik heb hem er net al een poosje uit gehad en weer teruggelegd, maar nu is het weer mis. Wat een gedoe toch, weet niet meer wat ik nu moet doen. Wanneer doe je het nu goed en wanneer niet?
Balen meid. Ik probeer even met je mee te denken. Wij hebben hier veel slaapproblemen gehad. Helaas.
Heb je al geprobeerd een stoel in de kamer te zetten en dan blijven zitten tot hij slaapt?
Wel even temperatuur controleren, bij voorkant van oortje drukken om ziekte uit te sluiten. Op commode leggen dubbelvouwen en even zachtjes op de billen slaan. Als hij dan scheetjes laat, dan kunnen het ook de darmen zijn.
Het is de tijd van extra dekentje. Weet je zeker dat hij het niet koud heeft?
Verder is bij ons de regel na 2 uur huilen paracetamol om uit te sluiten dat het geen pijn is.
Heeft dreumes al alle tanden en kiezen? Kan het ook zijn.
Sterkte ermee
Hallo, ben ik weer.
Tilly, wat lief van je dat je gemerkt had dat ik weinig over mezelf schrijf, maar ik wilde al de hele tijd iets vertellen, wat er maar niet van kwam. Schrok eerder van alle andere berichten en ook blij verrast.
Dus, eerst:
Wawa, jou heb ik al ge-pb-d. Nemen de bloedingen al iets af? voor je.
En Patricia, ik had je nog niet gefeliciteerd…Proficiat meid!!! Hoop dat alles goed verloopt.
Wat dubbel he, al die berichten hier. We schieten van de ene emotie in de andere… :?
Nou, dat waren de belangrijkste voor nu (sorry, andere dames, niks persoonlijks) Tijd voor een update over mij.
Ik heb toch zoiets bijzonders meegemaakt vorige week. We hadden een kerstborrel op m’n werk en daar waren een aantal mensen uitgenodigd om de boel op te leuken: neptatoos maken, haren doen, make-up, sieraden en ook een vrouw die Reiki gaf. (Voor diegenen die het niet weten: Reiki spoort de onbalans in je energiehuishouding op en kan het herstellen, waardoor bijv. bepaalde kwalen kunnen verdwijnen. da’s effe kort door de bocht) Alleen deze vrouw kon meer, had ik al gehoord. Ik ben erg geinteresseerd in dit soort dingen dus ik ook naar haar toe. Begon ze meteen heel confronterende dingen te vertellen over mijzelf. Over hoe ik op m’n werk ben en wat ook mijn andere kanten zijn. Hoe het zit met de verhoudingen tussen m’n schoonvader, -moeder en manlief. Klopte allemaal als een bus!!! En ineens zegt ze:“Vervelende vraag misschien, maar heb je een miskraam gehad?” Ik vertelde haar dat de enige keer dat ik dacht een mk te hebben gehad, afgelopen maand was. Toen glimlachtte ze en zei dat dat ook zo was. Ik zei nog dat ik het niet helemaal zeker wist, maar m’n gevoel zei dat het raak was (geweest). En dat was echt zo zei ze. Maar ze zei ook dat ik er niet verdrietig over was. Klopt ook. Ze vroeg zich af of er iemand dichtbij ooit een mk had gehad, want ze voelde iets met een oude ziel. Ik kon niemand bedenken en zei dat wellicht m’n moeder de ziel kon zijn. (Zij is overleden toen ik 8 was) “Ah, dan snap ik het”, zei ze “Dan heeft je moeder nog een mooi oud zieltje voor je in petto!” Nou, moeders, laat maar komen! Moesten we erg om lachen. Ineens zegt ze: “Waarom heb je geen foto van je moeder in huis staan/hangen?!” :oops: :oops: :oops: Klopt, die heb ik niet. In m’n vorige huis wel, maar na de verhuizing nooit teruggekomen…Zij hoorde alleen maar: Waarom niet? Waarom niet? Waarom niet? Bizar he? Ik moest er maar gauw één ophangen met een :kaars: erbij. Ga ik zeker doen.
“En die dochter van jou,…dat is een ding! (Klopt!!) Laat haar lang kind zijn en dansen! (En doet ze op elk melodietje wat ze hoort!) Je doet het goed. Vind je moeder ook.”
Het deed mij goed om te horen. Geloof het ook wat ze zei. Ze vertelde nog veel meer hoor en daardoor staat voor mij vast dat ze niks verzonnen heeft. En dat van die mk…Ik schreef hier nog dat ik een vermoeden had dat het meer was dan alleen een ongi. Gek, dat weet je gewoon. Meer mensen hebben het hier, he? Ik vind dat zó bijzonder!
Verder hier alles oké. Vakantie he! Super!! Heb mezelf laatst ook een fikse kater bezorgd…Fjoe, dat was best lang geleden. Manlief ook lekker zatjes. Hebben heerlijk geklust, precies op tijd. De dagen erna niks meer gedaan, dus het hangt van die ene keer af. We hebben inmiddels ook afgesproken dat we niet echt extra gaan klussen, maar als we dan toch zin hebben, kijken we wel met een scheef oog op de kalender. Snap je? Hij was wel heel benieuwd wanneer m’n NOD is. En de dagen erna zei hij heel vaak tegen ons meiske: "Krijg jij misschien wel een broertje of zusje…! Leuk he? "… :inlove:
Wat een verhaal geworden zeg!! Ik hou m’n mond maar weer even.
Toedeloe! :-*
Wauw Mamalena, wat een prachtig verhaal! Heel speciaal om het te mogen lezen. Veel sterkte
Inderdaad Mamalena, wat een verhaal. Ik ben er even stil van!!
Dus toch een miskraam, dat had je zelf ook al gedacht hè?!
Leuk dat je nu dat verhaal met ons deelt. Doe maar lekker wat die vrouw zei, ze zal er vast wel een beetje weet van hebben.
Ga nu even terug naar de visite (m’n zusje :mrgreen: ) Ik kom straks denk ik nog wel even kijken.
Wawa, bedankt voor jou reactie op mijn verhaal. Gelukkig is hij nou stil en rustig. Nu maar hopen dat hij dat vannacht ook blijft doen. Zo niet dan ga ik zeker jou tips gebruiken. Dank je wel!!
:-*