Stoppers Oktober 2006 - Ons gedachten zijn bij Tilly

BB toch!!!: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

maar ik ben wel eerlijk :shifty:

Hihi dat ben je zeker :-* ik hoop dat je het vanaf nu wel vol kan gaan houden meid

Joos, dank je voor je reactie. Had ik even nodig. Soms zie ik wat minder positieve punten er ineens uitspringen en dan twijfel ik zo.

Ik hoop maar dat ik relaxed om kan gaan met dat soort situaties, maar goed, ik heb een vriend met ogen in zijn achterhoofd, dus daar kan ik wel op vertrouwen, dat scheelt een hoop.

En als ik dan van die verhalen zoals van mamalena hoor (of vanmiddag de kinderen van mijn broer zie) dan weet ik weer zeker dat ik het wel wil. :inlove:

femmie, je kunt 1001 redenen bedenken om het niet te doen.

ik vond er 1002 om het wel te doen! :mrgreen:

Hihi dank je BB.

Mijn vriend komt mij net roepen om te vertellen dat het mijn tv avondje is. Komen schijnbaar weer leuke dingen. Ga dus ff tv kijken, schijnbaar is hij klaar met zijn achterlijke serie :mrgreen:

Misschien tot straks :-*

Ach, ik vergeet helemaal te reageren op Femmie. (Die vraag had ik in eerste instantie nog wel onthouden omdat die zo recent is. :oops: )

Ik loop niet zo heel erg achter m’n dochter aan hoor. Maar het ligt er ook wel aan bij wie ik ben. Als het een huis is waar veel in kapot kan…dan zit ik er wel wat meer bovenop. Maar bij makkelijkere huizen (en makkelijkere mensen) laat ik haar wat meer haar gang gaan. Zorg altijd voor speelgoed of vraag of ik wat keukengerei uit de kast mag plukken. Doet het altijd goed. En ik moet ook echt even vermelden dat ik vaak een heel braaf kind heb: als ik 'nee’zeg dan doet ze het vaak ook niet. Er zit dus een soort afstandsbediening op. :lol: Maar over het algemeen ben ik redelijk ontspannen.

En Bb, jij vroeg alweer een hele tijd geleden aan me hoe ik gestopt was: cold-turkey. In één keer dus. Ik had het geluk dat ik zware angina had en ik niet eens aan roken dacht. Ik heb nooit het idee gehad dat minderen mijn manier was. Ik heb echt wel veel momenten gehad waarop ik dacht aan roken, maar negeerde dit. Ook omdat ik écht niet meer wilde roken. Het was niet altijd makkelijk, geef ik toe, maar het is me eeeenorm meegevallen. Dat meen ik echt. En ik ben nog steeds trots op mezelf. :mrgreen:

Femmie, ik snap je gevoel qua kinderen op visite wel hoor, maar ik denk ook dat je je dreumes heel veel kan leren. Onze dreumes komt aan niets op tafel. We moeten alleen wel voor voldoende speelgoed en vertier zorgen. Natuurlijk ook wat lekkers en drinken. Verder vertrekken wij als dreumes het niet naar z’n zin heeft. Meestal na zo’n uurtje of twee. Ergens anders laten slapen beginnen wij niet aan.

Tilly, ik hoop dat je je hier toch wilt uiten. Misschien helpt het uiten bij het figuurlijk loslaten, zodat je het letterlijk los kunt laten. Kun je het wel bij iemand kwijt? Het is zo belangrijk voor de verwerking om het te uiten, zodat je het een plaatsje kunt geven. Het is niet niks wat je nu allemaal door moet maken. Ik begrijp heel goed, dat je ons niet wilt lastig vallen, maar of jij nu wel of niet schrijft, je zit de hele dag in mijn hoofd en ik kijk elke keer eerst naar jouw berichtjes.

Mamalena, balen dat je ongi bent geworden. Had je deze maand het gevoel dat het raak was?

Heb je overigens al een foto van je moeder in huis staan? Ik vond het zo’n wonderlijk verhaal.

Fijn, dat je meissie weer de oude is.

Marije, ik ben inderdaad ook kapot. We zijn nu bij mijn ouders en waarschijnlijk staat mijn moeder morgenochtend op zodat wij beide uit kunnen slapen.

Bellenblaasje, meid stoppen met roken! Ik ga je steunen.

Jane, is je vriendje weer lekker thuis?

Voor de andere meiden een knuf!

@Bellenblaasje wrote:

charissa dat dvdtje staan daar wat nuttige tips enz op? ik stuur je anders wel geld voor de verzending hoor, denk dat ik het wel kan gebruiken, die-hard-roker die ik ben (WAS :cry: )

Ik zal theo vragen wanneer hij de dvd kan branden (denk morgenavond) en dan vraag ik je gegevens wel even per pb. Verzendkosten hoeven niet joh, gooi hem op de post met postzegels van de zaak :mrgreen: :angel:

Even wat anders, ik zie geen banners meer, ben ik de enige????

Femmie, Loïs hoef ik weinig te corrigeren bij andere thuis. Daar gelden de regels die daar horen en dat is meestal hetzelfde als bij ons thuis :wink: Als ze aan de kaarsen wil zitten en ik zeg dat het niet mag, dan zie ik haar ook niet meer bij de kaarsen 8)

Tilly, meid spui hier lekker! Ons lastig vallen, echt niet! Niet denken dat je dat doet hoor, zeker niet! We willen je steunen, helpen zover we kunnen, ook al is dat alleen al zodat jij lekker hier kan schreeuwen, vloeken e.d. :hug: :hug: :hug:

Mamalena, fijn dat je meissie weer beter is. Balen dat je ongi bent geworden, maar wel op schema! Wat heerlijk zo dat je meissie 'oh boem' zegt :inlove: Daar smelt je toch van he :inlove:

Wawa, ook een traan weggepinkt gisteren. Gelijk heb je! Het jaar had zo anders af moeten lopen :hug:

Marije, moe....ben al weken moe :mrgreen: Wallen hangen op mijn knieen en we gaan maar door....Maar er komt een dag dat we weer kunnen rusten en uitslapen :zzz: :zzz:

Tilly, ik hoop dat je wet weet dat je hier met ons kunt praten, zoals de anderen al zeiden we delen hier de leuke en mindere leuke dingen met elkaar :hug:

Femmie, ik snap jou gevoel wel, ik heb dat soms ook wel met kinderen van anderen alleen niet elk kind is gelijk en veel licht ook aan de ouders.

ik denk dat het ook heel anders is met een kleintje van je zelf.

Mamalena, ik ben blij dat jullie kleine zich weer wat beter voelt, wel jammer dat je ongestelt bent geworden maar van de andere kant is het idd fijn dat je nu weet dat je een hele regelmatige cyclus hebt.

Joos, ik heb geen flauw idee maar ik heb nu ook zoiets van ik zie wel, ik wil me er niet te druk om maken anders is de teleurstelling straks weer heel groot als ik toch ongi wordt.

@Tilly

Gewoon blijven kletsen meid.

Ik heb er in ieder geval geen last van en wil alleen maar er voor je zijn als je dat nodig bent!!!

Niet denken dat dat voor ons niet leuk is… het gaat nu even om jou en jouw gevoelens en die moet je gewoon kwijt kunnen!!!

@Femmie

Geloof me, zodra je mama bent weet je wel raad met die gevoelens en de angsten dat je steeds achter je kind aan moet hobbelen.

Soms zal dat gebeuren, maar op zo’n moment is dat de normaalste zaak van de wereld voor je hoor!!!

@Joos

Nee wij hadden geen lot gekocht :wall:

Dus voorlopig nog niet verhuizen :frowning:

@Charissa

Ik zie de banners nog wel.

Thomas gooide vanavond zijn complete laatste papfles eruit :sick:

Ik kijk wel ff of hij nog wakker wordt voor een fles, hij zal wel honger hebben straks… lijkt me…

Arm kind…

Hij had daarvoor ook al een vieze luier die overal zat behalve in de luier zelf :sick:

Snap er geen hout van, heb mijn vraag al bij hulp is onderweg gezet…

Op mijn laptop zie ik de banners wel :think:

Mirjam, hopelijk blijft het bij die papfles en die luier en slaap Thomas lekker vanavond :pray:

He meiden, hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties. Doet me echt goed. Vind het fijn om te horen dat het herkenbaar is en dat je het zelf ook deels in de hand hebt. Geeft me weer wat meer zekerheid en vertrouwen.

Dank jullie wel :-* :hug:

Charissa, ik heb het ooit meer gehoord dat iemand op de ene pc wel de banners zag en op de ander niet. Geen idee meer wat de oorzaak was, maar ze kunnen het je vast vertellen

Mamalena, balen dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde maar weer. Wel fijn dat je cyclus zo regelmatig is, dan kan je er iig van op aan.

Mir succes met thomas. Hoop voor je dat ie snel weer beter is. :-*

Is er morgen iemand vrij? Ikke wel namelijk :smiley: Heerlijk het huis nog op orde maken nog wat dingetjes kopen en natuurlijk kokken als er meer van jullie hier zijn :smiley:

Weltruste allemaal en tot morgen

Charissa, ik zie wel gewoon banners.

Femmie, ik ben morgen ook nog gewoon vrij.

Ik moet morgen weer werken. 7.00 gaat de wekker … :? Wilde eigenlijk vroeg naar bed, maar America’s Next Topmodel kwam weer…Kijken manlief en ik altijd samen. Lekker afgeven op die meiden. Wat heb ik toch een leuke man! :inlove:

Ik zie wel banners. Vreemd als je ze niet ziet…

Mirjam, sterkte met Thomas.

Poeh, zou jij nog een pendeltje voor me uit kunnen gooien? Ben toch wel benieuwd wat 'ie zegt. Alvast bedankt.

Meiden, tot morgenavond.

Ik ben ook vrij, deze hele week nog. Heerlijk!

De banners kan ik ook allemaal zien.

Wat is niet zie, zijn tekenen van ovulatie. :? Vreemd, want dan zou mijn mooie regelmatige cyclus van slag zijn.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=31869

Ik ga voortaan hier mijn MK verhalen schrijven en hier de gewone. Dat voelt voor mijzelf beter :-*

Dag lieve dames, Ik zit hier weer in het holst van de nacht te hopen of ik misschien een glimp van wendy tegen kom, maar nee die is nog lekker aan het feesten misschien.

Tilly voel je vrij om hier ook de miderde verhalen te schrijven ik schreef het ook al voor wawa. Het feit dat wij ook leed met elkaar delen bindt ons juist alleen maar meer. Het zou wat zijn alleen maar happy stories hier, dan was ik allang elders. Ze zeggen wel eens shit bindt, nou dat klopt wel, maak er gebruik van meid. Liefs

Morgen slaapdag ik heb afgelopen dag, gisteren dus maar drie uur geslapen was heel onrustig, ik ga dat vandaag inhalen en kom dan even kokken.

Joos bedankt voor het prachtige kaartje ik heb flink moeten turen en kon venus ontdekken wie waren de anderen. Heel leuk en orgineel.

Ah mir dus ik was niet de enige actieve vanacht Thomas is dus ook fruk bezig geweest met dingen doen. Schatje vind ik het.

M’lena fijn dat dochter lief weer wat beter is en wat een lief verhaal over boem :inlove: ik word echt blij van die verhaaltjes.

Femmie ik herken wel wat je schrijft wij zijn nog zo vrij dat ik me ook nog wel eens achter de oren krap en bedenk, jeetje straks geen loze uren of dagen meer waarin ik gewoon helemaal niet meer hoef, laat staan achter een vervelend kind aan hollen. Laatst was een kindje van collega vriend bij ons 1 jaar oud en heel ondeugend, wij hebben een zeer kindvriendelijk huis gewoonweg omdat we weinig hebben staan. Kind werd losgelaten op de grond en ging op onderzoek uit. Richtte zich stiekem aan de tafel poot op en pakte mijn en vriends telefoon in zijn knuistjes kroop toen naar hondebak vol water en plons plons en toen heel hard lachen, vond ie leuk joh. Ik was er zelf niet bij maar vriend zei dat het heel snel ging. Collega schaamde zich rot, maar wij lachen ons er rot om.

M’lena mijn vriend en ik doen dat ook, bij america’s next top model, bij x factor idols noem het maar op we voelen elkaar helemaal aan als het gaat om wat wij vinden van anderen. Heerlijk zo’n avondje.

wawa wat slim dat je dat een beetje gescheiden houd, want dan kunnen daar mensen specifiek aandacht schenken aan die situatie, hier bij dit topic gaat het snel en over veel verschillende zaken, zo kun je er nog wat beter bij stilstaan.

Charissa zo moe joh, en je bent net terug van vakantie. ga zo op showforum kijken naar je dochter.

BB alan car heeft mij enorm geholpen je leert namelijk heel goed begrijpen waar aan en hoe je verslaaft bent. Hij vertelt je hoe jij jezelf voor de gek houdt. Heel verhelderend.

Angela en patricia hoe gaat het non roken bij jullie?

Joos succes met klussen, missschien is je ei in de nacht gesprongen en heb je niets gevoeld.

Voor alle andere meiden een dikke :-*

liefs jane

Jane, sorry was films aan het kijken met hubby…

the davinci code en daarna nog wat law en order hehe.

dames morgen mag hubby weer werken dus kom ik weer lekker.

Mijn enkel(s) zijn al een heel stuk beter gelukkig…

truste en voor jullie allemaal een fijne dag :-*

Mamalena, volg jij AMT ook altijd? Ik vind het zo’n geweldige serie. Vond de nederlandse versie erg slecht gejat van de americaanse en vond dat yfke zo’n irritant accent had.

Mijn vriend kijkt dat nooit mee, maar hij was wel zo lief om me gister te komen roepen om te melden dat het weer kwam. Ik had het niet in de gaten. :wall:

Wawa, kyr@ en joos gezellig dat jullie ook vrij hebben. Wat gaan jullie vandaag allemaal doen? Ik moet zo nog ff een lijstje maken met thing to do, maar ga het wel lekker rustig aan doen denk ik.

Joos, jij voelde je ei toch altijd springen?

Enig idee waardoor hij van slag kan zijn. Toch geen stress hoop ik? Wel heerlijk dat je de hele week vrij hebt. Tijd genoeg om je komende ei te gaan verwelkomen met je man :mrgreen:

Hihi jane heb jij echt iets kunnen ontdekken op de kaart van joos? Ik heb ook lopen staren op die kaart, maar kon er echt niets uithalen. Sorry joos :-* Maar vond je kaartje wel mooi.

Vind het het wel fijn dat ook jij mijn gevoel met kleine herkent. Ik schreef het al dat ik denk dat het door het onbekende komt waardoor ik af en toe onzeker word. Maar heb inmiddels al in de gaten dat ik dus absoluut niet de enige ben die dat gevoel af en toe heeft en dat stelt me wel gerust.

Jane weltruste en ook misschien tot straks.

Fijne dag allemaal :-*