Wawa, :hug: sterkte en 2007 wordt het jaar van de oktober stoppers :hug:
Mir, ook hier is de brandweer al geweest ze hebben het nodig hier al in de fik gestoken…
Meiden, ik wens iedereen een heel gezond, gelukkig em vruchtbaar 2007 toe. Voor de zwangere meiden extra knuf, zodat beebs in buik blijve zitten. :hug:
jullie zitten al in het volgende jaar en ik moet nog een aantal uur voordat het zover is
:-* voor jullie. hoop dat iedereen toch nog een redelijk goed uiteinde heeft gehad.
mijn enkel is nog dik dus ik ga maar weer met pootje omhoog…
happy en een heel vruchtbaar 2007 voor iedreen!!
dikke kuzz joyce
iedereen een heel gelukkig nieuwjaar en dat we allemaal in 2007 iets moois mogen meemaken.
Hier ook een klein traantje van teleurstelling ik had het me ook anders voorgesteld, voel me leeg.
Veel liefs en mir wat een pracht ventje vliegt daar mijn beeld in daar word ik dan wel weer helemaal vrolijk van.
Liefs jane
@Wendy
Voor jou is het dan nu bijna oud en neiwu volgens mij of je hebt het ondertussen al!
Een heel fijn 2007 meid!!!
@Jane
:hug: Ja bah… ook voor jou geen leuke afsluiter van het jaar
Gelukkig dat Thomas je een beetje vrolijk maakt… al zal het een schrale troost zijn :hug:
@Poeh
Hoe is het bij jou gebleven het oud en nieuw gebeuren?
Hier is zelf het ME busje geweest :shock:
En een geschreeuw en gejoel buiten!!!
Het leken wel rellen :shock:
Wat er nou gebeurd is weet ik niet… hopelijk staat dat vandaag op de kabelkrant!
De ME komt niet zomaar…
goeiemorgen iedereen!!!
een gelukkig nieuwjaar!!!
sterkte voor onze jane wawa en tilly
eneeee ik rook niet meer 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) (moeilijk moeilijk)
angela hoe zit het bij jouw???
Okay, hij is niet zo mooi geworden als ik had gehoopt. Op de achtergrond staan allemaal godinnen en symbolen die met vruchtbaarheid te maken hebben. En het vuurwerk...daar moeten jullie zelf voor zorgen! :wink:
Ik hoop dat 2007 voor ons allemaal een vruchtbaar jaar wordt!
Wow gaaf kaartje Joos!
Bellenblaasje, wat super dat je gestopt bent meid! Lukt het een beetje? Theo heeft heel veel gehad aan een dvd van Allen Carr. Deze duurt maar een uurtje (theo houdt niet van lezen, vandaar de dvd) en hij is goed…Kwamen dingen in voor die ik niet eens wist, dat nicotine verslavender is dan cocaïne, heroïne e.d. Daar schrok ik van…
Als je behoefte hebt aan de dvd vraag ik wel aan Theo of hij een kopietje wil maken en dan stuur ik hem op :hug: :-*
Hoe is het met de andere meiden die gestopt zijn, Angela, Patricia, gaat het goed??
Mooi kaartje Joos
Mir, hier is het verder aardig rustig gebleven alleen waren er af en toe knallen waardoor de hele kamer trilde :shock:
Maar bij jullie de ME :shock: :shock: dan moet het idd wel heel erg uit de hand gelopen zijn.
BB, geweldig meis dat je niet meer rookt :thumbup:
Jane, :hug: ik snap heel goed dat je gisteren even een traantje gelaten hebt maar echt meis dit wordt het jaar voor de oktober stoppers over een aantal maanden lopen we gewoon allemaal met een dikke buik rond
Wendy, ik hoop dat jij ook een goede jaarwisseling hebt gehad
Hoe is het trouwens nu met jou enkel?
Hier weinig te melden de 8ste is mijn NOD teminste als mijn cyclus nu gelijk is aan de vorige :think:
Heb weer wat foto’s van Loïs gedropt in ons showtopic…Niet de allerbeste :mrgreen: maar het is al een tijd geleden en ik had het beloofd
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
Wawa, jane, joos hebben jullie het een beetje overleeft? Ik las dat jullie een traantje weg hebben moeten pinken. Kan ik me voorstellen hoor! Jullie hadden het zo anders in voorgestelt…
Ik had een redelijk rustige avond. Vanaf kwart over 11 werd het gezellig waar ik was en om 0:00 kreeg ik een heel bizar gelukzaliggevoel over me heen, zo van dit gaat ons jaar worden :inlove:
Lekkere verhalen verder allemaal van brandvuren en ME busjes. Mir woon je in zo’n gure buurt?
BB, patricia en angela, zet hem om meiden!!! Jullie kunnen het
En wie heeft de loterij gewonnen? Ben wel benieuwd waar we op feest mogen :mrgreen:
Hier even een vraagje aan iedereen.
Ik was gister dus ergens en daar zat ook iemand met een kleine. Hij was zo aan het hannessen met die kleine, heel de tijd in de gaten houden en weg houden bij kaarsen en dan weer op schoot wat die kleine niet wilde dus toch maar weer los maar dan weer weghouden bij de kaarsen en bij de stereo dus toch maar weer terug op schoot, maar dat wilde die kleine niet dus die wrong zich weer los en dan weer alles in de gaten houden want er stond ook hete koffie en die kleine wilde de kaarsen pakken dus moest ie daar weer weg en toch weer terug op schoot en…
Ik had toen echt zoiets van, jeetje wat lijkt me dat vermoeiend om zo heel de tijd bezig te moeten zijn, ik werd er al moe van als ik ernaar keek. Op dat moment twijfelde ik even of ik wel echt kinderen wilde.
Herkennen jullie dit gevoel? Ik denk zelf dat het komt door het onbekende wat op me af gaat komen waardoor ik af en toe onzeker word. Een paar minuten later was het namelijk ook weer over en dacht ik jaaaaaaaaa ik wil het!! Maar wil graag weten of jullie dit gevoel herkennen?
Hoi meiden,
Allemaal fijne avond gehad gisteren?
De meesten wel geloof ik.
Ik heb net alles bijgelezen, maar heb weinig puf om te reageren. Hier nog steeds geen bloedverlies, maar wel buikpijn en rugpijn. Hoop zo dat het toch een keer door mag zetten!
Verder voel ik me steeds meer een afgestompt persoontje worden. Ik kom de dag echt een beetje op de automatische piloot door. Heel duf, gevoelloos en verdrietig.
Nou, dan zijn jullie weer even op de hoogte. Zal nu snel stoppen met die deprimerende verhalen, is voor jullie niet zo leuk.
Dikke :-* mij
Tilly, jij mag al je teleurstellingen en verdrietigheid er best uitgooien hoor!!! Daar zijn we voor.
Jeetje ik hoop echt voor je dat het eens door gaat zetten, je zou toch denken dat die zeurderige onderrug betekend dat je lichaam in actie aan het komen is. Ik voor je hoor! :hug:
Lieve Tilly,
Als jij je verhaal hier wilt doen dan doe je dat! Rare!! We zijn er hier voor om naar elkaar te luisteren en samen te lachen en te huilen. Toch? Doen hoor!!
Hallo meiden,
Ik had het al gezegd, maar ik wens iedereen een heel fijn, vruchtbaar en gelukkig 2007!!!
Zoals jullie zien ging ik ongi het nieuwe jaar in. Had wel een beetje het vermoeden dat 't 'm niet was deze keer, maar je hoopt altijd he? Ik weet wel dat ik inmiddels een cyclus heb waar ik echt op kan rekenen. Ook heel fijn. Precies 28 dagen. Dan weet ik ook nagenoeg zeker wanneer m’n eisprong is.
Ik heb bijna niet kunnen bijlezen de afgelopen dagen en al helemaal niet geschreven. Ben ook even de draad een beetje kwijt. Sorry, ik reageer even niet totdat ik weer een beetje bij ben.
Mijn meisje is alweer opgeknapt. Gelukkig maar. Heeft echt wel een paar dagen geduurd, maar het is wel weer oké. Oud en nieuw vond ze niet heel schokkend. Ze werd om 23.45 wakker van de knallen. Huilen. Naar beneden. Vuurwerk gekeken en dat vond ze wel mooi geloof ik. Maar de slaap zat haar zo dwars dat ze wel heel jengelig was. Toen ik haar om 00.45 weer in bed legde hoorde ze nog wat knallen. Stak ze haar wijsvingertje in de lucht en zei zachtjes: “oh, boem”. :inlove: 't Is zo’n poepje!! Wel bijzonder hoor, dat ze nu echt de jaarwisseling heeft meegemaakt en dat ik haar een gelukkig nieuwjaar kon wensen. Vorig jaar was ze 6 weken oud en hing ze slapend in m’n draagdoek. Dit was toch heel anders.
Sorry, voor het egobericht. Maak het binnenkort weer goed.
Lieve meiden!
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
Zijn julie ook zo moe nu??
Ben al een paar dagen niet geweest, dus spring hier weer in!!
Ga nu wel even bijlezen!
liefs Marije. :-* :-*
hoi meiden,
ik breek weer even in, moet zo weer weg (druk persoontje ben ik he)
kom even zeggen dat ik weer aan het roken ben geweest, om half 5. we waren bij mijn schoonouders lekker eten lekker gezellig nou dat was dus DOM DOM DOM DOM DOM
heb er een stuk of 4 gerookt.
ben nu terug thuis en heb niks in huis, geen probleem, want IK STOP ERMEE!!!
wat ben ik toch een sul zeg
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
charissa dat dvdtje staan daar wat nuttige tips enz op? ik stuur je anders wel geld voor de verzending hoor, denk dat ik het wel kan gebruiken, die-hard-roker die ik ben (WAS )
verder heb ik nog iets van tilly gelezen tilly doe niet gek post toch zoveel je wil meid!!! wij zijn erg begaan met je!!! gewoon doen hoor!!!
:-* :-* :-* :-* :-*
nee hoor marije ik ben helemaal niet moet. Heel gek dit jaar, normaal ben ik verzadigd rond deze tijd van het jaar door alle feesten en eten en rare tijden naar bed, maar dit jaar nergens last van.
Ben alleen wel een beetje heetgeblakerd op dit moment. Mijn vriend zit een of ander stom rotprogramma te kijken waarin een stel mensen elkaar continue af lopen te snauwen (en das zacht uitgedrukt), daar wordt ik altijd zo agressief van!!! Ik kan dat echt niet aanzien. Dus ben ik maar weer achter de pc gekropen.
Mamalena, wat fijn om te horen dat je kleine meid weer beter aan het worden is. Ik smolt wel bij je verhaal hoor!!! Ik zie het helemaal voor me, zo’n kleine meid die zo in bed ligt te vertellen wat ze hoort. Dat lijkt me dan weer zo heerlijk aan kinderen :inlove:
:hug: Tilly, goed voor jezelf zorgen hoor. Het is helemaal niet zo gek dat je je zo voelt. En je groot houden heeft geen enkel nut. Zeker hier niet.
Ik hoop ook dat het snel doorzet.
M’lena, jamme jho. maar wel fijn dat je zo’n regelmatige cyclus hebt. schattig hoe die kleine meid reageert"oh, boem". :inlove: , volgens mij smelt je dan helemaal als moeder.
femmie, dat ‘gedoe’ met een kind hangt volgens mij ook van jezelf af. Ik heb één vriendin die ook zo achter haar kleine aanholt, maar andere mensen met kleine kinderen (die ik ken) zijn een stuk ontspannender.
Mir, de 20 miljoen is in Grun gevallen, bij jou misschien? Ik gun het je wel hoor! Dan kan je verhuizen!
Charissa, ooh ik ga meteen kijken!!
Poeh, nog een weekje wachten dus. Wat denk je zelf?
Bellenblaasje, :evil: foei!