Stoppers Oktober 2006 - Ons gedachten zijn bij Tilly

Nou meiden, wij zijn er ook vandoor. Ff lekker in bad en daarna frietjes eten en dan zijn we weg Allemaal fijne avond gewenst!!!

FIJNE AVOND AAN JULLIE DOEI

Dikke kus jane

Ook een fijne avondvoor iedereen :smiley:

En een geweldig, gezond en vruchtbaar nieuwjaar :smiley:

hoi meiden

alvast bedankt voor de lieve reacties wat betreft de oorbelletjes

ik heb er veel aan gehad, echt waar! jullie zijn schatten! :-* :-* :-*

moet er nu vandoor,

iedereen een prettig nieuwjaar!!!

Patricia, ik heb gewoon een leeg boekje gekocht om van dreumeszwangerschap alles op te schrijven. Ik ben dat pas vanaf week 13 beginnen te doen.

Ik ben overigens ook geen vroege opstaander hoor, maar ja met dreumes moet je wel he?

Jane, ik zou zelf geen tampons gebruiken, omdat ze het afraden. Misschien anders even informeren bij VK?

Poeh, hier ook niet ene heel goed contact met de schoonfamilie hoor. Maar nu na de miskraam zijn ze toch wel heel lief op hun manier. Maar ik heb daar gewoon geen behoefte aan. Ik heb niks met ze.

Femmie, we hadden nog niks voor de baby gekocht, omdat het al niet goed voelde bij mij. Ik heb gewoon elke vakantie opruimwoede en nu na de MK is het wat heftiger. Ik heb alles opgeruimd, schoongemaakt, veel weggegooid en een aantal dingen op marktplaats gezet. Ik ben niet meer zo triest hoor. Ik hoop alleen dat 2007 ons jaar wordt.

Femmie, fijn dat het al weer wat gezelliger wordt in je huisje.

Tilly, lees je vandaag wel mee of ben je er helemaal niet. Ik maak me een beetje ongerust.

Wolkje, hoe gaat het verder met je. Alles emotioneel weer goed met je. Vorige week zat je in een dipje.

Ik wens iedereen ene hele fijne jaarwisseling, maar ik ben de hele avond online hoor, dus jullie hoeven me niet te missen.

Wij gaan vanavond de staatsloterij winnen en dan nodig ik jullie binnenkort uit voor een feestje. Hi hi hi.

wawa schreef Tilly,

lees je vandaag wel mee of ben je er helemaal niet. Ik maak me een beetje ongerust.

dacht ik ook al aan, em ongerust in die zin: Ms zet het door en kan straks het herstel beginnen, hopelijk niet dat er gekke dingen zijn.

Meis mocht je meelezen laat anders even iets via pb weten of hier, iig wordt er aan je gedacht hoor

Tilly, ik hoop ook dat er geen gekke dingen aan de hand zijn :hug: meis we denken aan je.

Wawa, ik ga voor jou duimen, wij hebben dit jaar geen loten gekocht maar ik gun je die hoofdprijs van harte :smiley:

@Wawa wrote:

Wij gaan vanavond de staatsloterij winnen en dan nodig ik jullie binnenkort uit voor een feestje. Hi hi hi.

Euh… neehee… WIJ gaan winnen!! We hebben eindcijfer ACHT omdat Isabel dat het mooiste cijfer vindt :mrgreen:

Meiden, ik kom hier even zeggen dat ik jullie allemaal een SUPER 2007 wens… dat we maar allemaal ergens in 2007 een gezonde prachtbaby vast mogen houden!! :-*

@pino wrote:

@Wawa wrote:

Euh… neehee… WIJ gaan winnen!! We hebben eindcijfer ACHT omdat Isabel dat het mooiste cijfer vindt :mrgreen:

Wij hebben 0 en 4 op het einde. Onze schoonouders 1 en 8. Mijn ouders 9. Mijn beste vriendin heeft ook een 4 en volgens mij een 5 of zoiets. Dat laatste weet ik niet zeker. Dus het blijft spannend. :mrgreen:

Wij hebben ook het eindcijfer 8!

Ik las ergens dat daar de meeste prijzen op zijn gevallen, hopelijk geldt dat ook voor vanavond.

Tot volgend jaar allemaal!

Nog geen prijzen helaas :mrgreen: . Geen feestje voor jullie dus.

Dreumes kan niet slapen “Boem boem boem buituh” Dussssssssssss, ja ja, we vieren oud en nieuw met z’n drietjes. :mrgreen: :roll: :oops:

Voor iedereen hier:

Voor sommige meiden geen leuke afsluiting van dit jaar…

Het had zo anders moeten zijn…

Voor jullie, Wawa, Jane en Tilly een extra dikke :hug:

Meiden tot in het nieuwe jaar!!!

Oh Mirjam wat een superleuke kaart :inlove: :inlove:

Wawa, bij jullie is dreumes dus wakker… Vooralsnog ligt onze pretletter nog heerlijk te snurken. Hoor haar door de babyfoon heen snurken :mrgreen: . Maar af en toe hier met al die knallen, brrrr…denk wel dat ze strakkies wakker wordt :shifty:

@Charissa wrote:

Wawa, bij jullie is dreumes dus wakker… Vooralsnog ligt onze pretletter nog heerlijk te snurken. Hoor haar door de babyfoon heen snurken :mrgreen: . Maar af en toe hier met al die knallen, brrrr…denk wel dat ze strakkies wakker wordt :shifty:

Vorig jaar sliep dreumes er doorheen. Nu helaas niet. Ze zijn hier ook belachelijk aan het knallen. Het lijkt wel oorlog! :naughty: Belachelijk.

Maar ja, dreumes ligt nu op de bank met hoofd op schoot bij mijn man te slapen. Errug lief. Nog maar sinds 5 minuutjes hoor en om 12 uur zal dreumes sowieso wel wakker worden. Hopelijk slaapt dreumes morgen wel een beetje uit,

Oh wat lief dat hij zo slaapt :inlove: Hopelijk slaapt hij morgen wat langer :pray:

Hier steken ze vuurpijlen en rotjes en nog meer knaldingen af vlakbij de auto’s dus we hebben hier af en toe een koor van alarmen die afgaan :wall:

Pfoef, da’s ook lekker die auto alarmen en slaapt ze daar wel doorheen?

Bij ons hadden ze een vuurhoop…

En die gaan echt veel te ver :snooty:

Hij is net uitgeblust door de brandweer :lol: :dance:

Eindelijk weer rust hier 8)

Ze stonden net al voor ons raam op de balustrade te joelen! :shock:

Thomas slaapt er op het moment ook doorheen…

Is wel onrustig, dus ik ben benieuwd hoe dat over een halfuur gaat.

Hij heeft de hele dag niet kunnen slapen door het geknal…

Gelukkig slaapt ze daar wel doorheen :lol: :lol: …

Mirjam, hopelijk slaapt Thomas lekker door alles heen :pray:

Meiden, ik wens jullie al het goeds voor 2007 met veel geluk, liefde, gezondheid en vruchtbaarheid!

Ga nog even bij mijn mannetje zitten voordat hij straks de kroeg induikt…

:-* :-* :-*

Charissa, je hebt gelukkig je ei-sprong al gehad, dus je kunt straks gerust slapen :wink:

Mirretje, balen meid dat knallen.

Hier even een :cry: traantje, ik had 2007 zo graag zwanger in willen gaan.

@Wawa

:hug: :hug: :hug:

Sterkte meid… :-*

Hier is de vuurhoop al weer aangestoken :roll:

Stomme asobuurt :wall: