FEMMIE SCHREEF: Angela, heb je een mooi wiegje gehad? Mijn vriend en ik hadden het er laatst over dat wij misschien ook dat soort dingen door gaan krijgen. Ik heb de spullen nog nooit gezien, staan bij schoonmoeder op zolder, maar hij bereidde me alvast voor dat we die spullen dus echt niet willen
Hoe heb je dat trouwens aangepakt zonder argwaan te kweken bij je schoonmoeder? Heeft ze nu niet een vermoeden?
Het is een schommelwiegje van 30 jaar oud, donkerbruin (eiken volgens mij) met zacht gele bekleding. Hij ziet er nog mooi en ongeschonden uit. Ja, niet echt meer van deze tijd, maar best wel een beetje nostalgisch. Ik vind het idee dat mijn man erin gelegen heeft heel erg leuk. Een stukje emotionele waarde zeg maar. Hij moet nog wel opnieuw bekleed worden hoor, maar daar heeft mijn schoonmoeder ook alweer iemand voor geregeld. Misschien dat we de wieg ook nog in een andere kleur gaan schilderen, maar het moet eerst maar eens lukken.
Het is moeilijk om geen argwaan te wekken, ik kan dit soort dingen nooit voor me houden. Ik heb er dus een beetje lacherig om gedaan en tegen mijn schoonouders gezegt (toen ze vroegen of het al zover was), dat we nog druk aan het oefenen waren, maar dat ik wel erg nieuwsgierig was naar de wieg. Ook heb ik de kinderwagen van mijn ouders gekregen waar ik zelf in heb gelegen. Deze heb ik al twee jaar. Het heeft voor mij een enorme emotionele waarde.
Ik denk dat mijn schoonmoeder wel in de gaten heeft dat we aan het klussen zijn, ze reageerde zo verrukt toen we de wieg kwamen bekijken. Maar ik heb ze wel op het hart gedrukt dat het nog niet zover is.
Liefs Angela
Weet je wat het is, het zijn en blijven zijn ouders. Daar kun je gewoon niet omheen. En het klinkt misschien stom, maar ze heeft eigenlijk het IQ niet om zich te beseffen wat ze doet. Dit is niet als lullige opmerking naar haar toe bedoeld, maar het is echt zo.
Als ze straks pake en beppe worden, wil ik ook dat ze deel uit maken van het leven van hun kleinkind. Ik weet bijvoorbeeld dat ons toekomstige kindje in goede handen is bij hun. Daar mag en kan wel altijd alles. Bij mijn ouders thuis is dat wel anders. Daar wonen ze in een porceleinen kast.
Als je ruim een week aan het klussen bent dan heb je het op een gegeven moment ook wel ff gehad. Ben er niet vies van, maar iedere dag? Hihi Grapje hoor!!!
Je zal het er inderdaad mee moeten doen en wat dat betreft kan je er maar proberen het beste van te maken. Wel fijn dat je het vertrouwen hebt dat je kindjes dadelijk in goede handen zijn daar.
Wij hebben het altijd ons geheimpje gehouden. Ik moet zeggen dat ik er af en toe wel moeite mee heb om het voor me te houden. Maar het is me tot nu toe nog gelukt
We zijn nu het hele huis weer op orde aan het maken. Hoop dat het vanavond allemaal weer aan kant is. Dan kunnen we eindelijk weer normaal leven. Verder is het erg rustig hier verder. Iedereen lekker bezig met andere bezigheden?
@femmie wrote:
Iedereen lekker bezig met andere bezigheden?
Ik heb bezig om spulletjes te verkopen op marktplaats. :roll:
Ik weet dat mijn schoonouders gek met kinderen zijn en ze hebben hun twee zoons ook tot prachtige mensen weten groot te brengen, dus dat vertrouwen heb ik zeker! Ik denk juist dat ze hun kleinkinderen door en door zullen verwennen.
Ik kan dat gewoon niet hè, ik denk dat als ik weet dat ik zwanger ben dat ik dan zo verrukt ben dat ik meteen mijn moeder, vriendin, schoonzus en schoonmama bel. Ik kan dat soort geheimpjes niet stil houden. Dat is hetzelfde dat ik ga stoppen met roken. Ik vertelde het op mijn werk en iedereen dacht dat ik zwanger was. Moet je het weer uitleggen enzo. Ik heb niet gezegt dat ik bezig ben, maar wel uitgelegd dat het beter is, mocht ik zwanger willen worden.
Ik zit nog lekker in mijn pyama een beetje te surfen op het net. Ik ben net nog even op de site van clearblue geweest om te kijken of ik daar ook wat meer info kon krijgen over de twee gelijke strepen op de test. Volgens de site zou mijn eisprong er aan moeten komen. Ik hoop dat ik vanmiddag een duidelijke piek kan zien op de test. Dat betekent dat we vandaag nog even aan de slag moeten. En morgen. Pffff :roll: Nee hoor geintje.
Als mijn man straks thuis is zullen we de rommel nog ff opruimen, krijgen eters vanavond. Heb je de kerstboom er al uit???
:-*
Kerstboom heeft hier niet gestaan dit jaar, lekker makkelijk :mrgreen:
Tja en mijn schoonmoeder, ik vind het vooral jammer voor Loïs, maar aan de andere kant, ze heeft een super opa en oma (mijn ouders) en daar zijn theo en ik erg blij mee…
Zij heeft tot nu toe nog niet geaccepteerd dat ik met Theo ben, komt omdat Theo en ik een aantal jaren (15) verschillen in leeftijd…Maar na 4 jaar mag het toch wel eens :roll: Maar ach, ik mis er niets aan en Theo ook niet (zegt hij :? )…Heb haar wel uitgenodigd via een uitnodiging voor 28 januari want dan vieren we loïs haar verjaardag maar waarschijnlijk kiest ze ervoor om naar Limburg te gaan omdat Theo zijn broer 1 dag voor Loïs jarig is. Dus zijn familie komt nooit op Loïs haar verjaardag :wall: :wall:
Hallo Lieverds,
Schik me hier een hoedje…
Ben ik even niet geweest en zijn er 2 lieve sterretjes bijgekomen.
De rillingen staan op mijn rug. Ik weet even niet meer goed wat ik moet zeggen.
Tilly en Jane heel veel sterkte deze tijd, ook voor jullie steek ik een kaarsje aan :kaars:
Liefs Astrid
Hallo lieve meiden, ik ben Bianca. Sommige kennen me ws , sommigen ook niet. Ik kreeg een pb-tje van Wawa.Dit wb het trieste nieuws van Tilly en zoals ik hier lees lieve tilly wweet je er van af dat wawa mij gevragd heeft om eens iets te vertellen over hoe bij mij het 1 en t ander ging en verliep.
Ik wil dus ook graag je helpen waar kan. Ten eerste wil ik je ontzettend veel sterkte wensen,en je condoleren met dit verlies. Hoe ver en of hoe minder vereen zwangerschap ook is, het eindigen er van is toch een vervelend iets, een domper ophoe jetoch een stukje toekomst velriest. Zo voelde ik het.
Ik ken je persoonlijkeverhaal niet dus daar kan ikniet op ingaan.
Wel wil ik je even zeggen tilly , mocht je buiten hier om vragen hebben mag je me ook een pb zenden, soms is dat makkelijker over en weer typen. Maar dat mag je zelf weten.
Wawa vroeg mij hoe het afwachten kon gaan wb de tijd tussen weten dat het niet goed zit in de zwangerschap tot aan de uitdrijving, en stel dat er een evt curetage zo volgen.
Toen ik met mijn 12 wkn zwangerschap te horen kreeg dat ons uk met 9 weken was overleden, was het ook afwachten. Wij hebben een echo gehad waar op te zien was dat het hartje niet meer klopte ( ik weet dusniet jouw verhaal ) Thuis hebben we 2 weken af gewacht ongeveer, waarop daarna thuis de uitdrijving plaatsvond.
Ikzelf heb al die 2 weken niet gevloeid, wel pijn gehad en niet lekker voelen, Hoofdpijnen en rugpijnen. ( dat heb jij nu meen ik ook?) Dat kan normaal zijn.
Toen ik met uitdrijving begon was het een helse pijn, net weeen, was koortsig, en had krampen.Ik heb omdat ik alleen thuis was de ha gebeld en die is er samen met mijn partner bij geweest, omdat ik veel bloed verloor. Ons uk is toen de uitdrijving er was in water gelegd om de compleetheid te zien en evt voor verwerking.
Dit kan voor ieder anders gaan hoor .
Wb het wachten, als jij het te lang vind duren , mag je zeker anageven bij de artsen, ze zullen dan eerder een curetage verrichten. Vaker wachten ze liever af ivm dat natuurlijke uitdrijving gezonder is voor je lichaam dan een curetage. Maar de keus ligt bij jou.
Mocht de uitdriving thuis gebeuren, kun je het geen het vruchtje is, soms herkenne. Het is een stolsel die niet wegdrukbaar is ( gewone stolsels zul je vast krijgen maar kun je uiteendrukken. ) het is afhankelijk van de grote, een bolletje beetje grijzige kleur…euhm grauw, dat was bij mijn 1e mk, bij de 2 e dus was het al een echt kindje, maar daar was ik verder heen. Soms krijg je een 2e uitdrijving en dan heb je de placente, het zakje waar je uk in groeide, die heb ik zelf nooit herkent eig. Maar is een klein sliertje…Maar hoe het er uitziet ligt net aan de zwangerschaps duur dus.
Ik heb zelf na de uitdrijving een dag later een bloeding gehad en drm ben ik na gecureteerd met spoed, een week daaarop nogmaals een curetage ivm infectie en beide keren met ambu naar zkh en infuus en 3 dgn opname.
Als je een geplande curetage krijgt ( heb ik dus niet gehad ) wordt je opgenomen op een afgesproken dag. Je krijgt een bed, speciale OK kleding. Een tabletje om iets rustig te worden. Een cureage kan onder alggehele narcose, is bij mij gebeurt, maar vaak willen artsen liefst onder plaatselijke verdoving of met ruggeprik. Afhankelijk van je situatie, je medisc achtergrond, an het ziekenhuisbeleid enz zullen ze afwegen wat voor jou het beste is.
Normaal na een goed verlopen zonder complicaties kun je nar de curetage na een uur of 2 naar huis, afhankelijk hoe je je voelt.
Soms krijg je er na een antibiotica kuur en een vervolgafspraak voor een echo. ter controle zeg maar.
Punten waar je op moet letten, zo wel nu als na een evt curetage.
-koorts hoger dan 38.
-pijn in schouderbladen.
-vies ruikende afscheidng uit je vagina…
-hevigepijnen die echt niet te houden zijn ,
-duizelig zijn, dreiging tot flauwvallen.
TIPS - neem een kruik
- rust veel
-pijnstilling mag
-douchen mag
-in bad en zeker zwemmen afgeraden of eig mag niet.
( diut ivm infectie gevaar)
Gebruik geen tampons, alleen maandverband bij bloeden( dit ivm infectiegevaar en soms kan een arts’gyn vragen om het maandverband te bewaren klinkt gek maar doen ze wel es, zelden hoor.
BIJ ELK ENIGETWIJFEL ONZEKERHEID NIOET GOED VOELE VERDRIETIG ZIJN OF WAT DAN OOK<bel gewoon een arts of gyn ze zijn er voor hoor.
Verder weet ik zo even niet wat ik je meer moet of kan vertellen, wat je meer zou willen weten. Vragen ana mij mag altijd , ik zou zo nu en dan even spieken in mijn pb ook vandaag omdat ik nu weet dat ik ms een bel pb kan krijgen,schroom dus niet om te vragem, maar ik wet niet of ik gelijk kan antwoorden.
Euhm hopelijk heb ik je zo iets geholpen, ik wil je sterkte wensen en beterschap.
Nog q ding schiet me te binnen, ik weet niet hoever je bent kwa zwangerschap, maar wij hebben het vruchtje, wat compleet ene mensje al was begraven.
Nou liefs van hier bianca
excuus voor de typfoutenn ,
Bianca, wat lief dat je hier schrijft om een en ander te vertellen aan Tilly! Je bent een topper :-*
Bianca, nogmaals dank je wel voor het opschrijven. Ik hoop dat het voor Tilly niet meer nodig is. :hug:
Hoi allemaal :-*
Het huis is weer aan kant dus nu neem ik ff lekker de tijd om uitgebreid op jullie te reageren. Wat is er weer veel geschreven!
Jane, hoe is het met jou? Zie je erg op tegen je nachtdienst? Je werkt toch niet helemaal alleen vannacht of wel? :eh:
Mamalena hoe ie het met jullie kleine meid?
Wendy wat balen van je ongi!! Maar wel mooi op tijd, dat is dan ook wel weer fijn…Je moet je banner nog aanpassen Ik heb een beetje last van zwangerschapsdementie en als het niet klopt raak ik in de war :mrgreen:
Wat vervelend van je enkel! Sterkte ermee. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen eigenlijk? Ben je gevallen??
Mir wat een schattige kittens krijgen jullie :inlove: Echt hele mooie beestjes. Ik heb totaal niets met dieren, maar als ik dan zo deze fotootjes zie doet dat toch wel wat met me hoor
Charissa misschien hebben we elkaar wél gezien in de stad Misschien als we straks beide met een dikke buik lopen herkennen we elkaar wel
:mrgreen:
Tilly ik moet steeds maar weer aan je denken meid. Hoe gaat het nu met je? Ben je de nacht een beetje goed doorgekomen? :hug:
Jij hebt lekker lang mogen slapen vandaag Wawa! Lekker hoor! Ik denk dad dat echt iets is waar ik heel erg aan moet gaan wennen als onze kleine er is…vroeg opstaan :eh: Ben ik niet zo’n ster in :o
Femmie, hier werd ik ook om 10 uur mijn bed uitgeknald door vuurwerk. Ik schrik me kapot elke keer!! Ik had zo graag nog
Angela succes met de ovu testen. Ik zelf heb ze nooit gebruikt, maar de meiden hier hebben er verschillende ervaringen mee…
En bovendien hoeft elke dag klussen echt niet hoor. Geef je geklutste ei maar wat rust
Zoals ik zei heb ik geen ovu testen gebruikt, maar wel getempt. Volgens de temp heb ik op dag 14 mijn ei gehad. Wij hebben op dag 11, 13 en 15 geklust, en zie het resultaat!
Ook Jane kluste vermoedelijk nog na haar eisprong (omdat ze een weekendje weg was) en was toch zwanger. Ze zijn misschien een hulpmiddeltje voor je, maar hou je er niet teveel aan vast
Wolkje hoe is het met jou? Is alweer een tijdje geleden dat we jou hier gezien hebben…
Bianca wat lief dat je hier je verhaal wilde vertellen voor Tilly. Het zal ook best voor jou weer wat gevoelens naar boven halen :hug:
Tilly meid, ik hoop dat je er steun aan hebt :hug: :hug:
Ik ben gisteren op zoek geweest naar een zwangerschapsdagboek, maar in diverse boekhandels niet kunnen vinden helaas. Heeft iemand van jullie misschien nog een tip??
Ook heb ik vandaag de eerste buikfoto gemaakt :mrgreen: Nog niks op te zien natuurlijk, maar 1 moet de eerste zijn toch?
Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond?
Liefs, Patricia
Ik heb ovulatietesten gebruikt, maar geen één dag een vette streep gehad. Ik ga mijn geld er niet meer aan uitgeven. :roll:
Hey meiden,
Ook ik ben om 10.00 mijn bed uitgeknald bah bah bah. Ik was bang dat ik beneden een trillende hond zou aantreffen, maar die kan er beter tegen dan ik. Niet te geloven met uitlaten kijk ik angstig om me heen naar die rotjong en hond kwispelt op iedereen af met of zonder rotje volgens mij vind ie het leuk.
Wawa wat lief dat je bianca voor tilly hebt gevraagd te schrijven en wat lief dat bianca dat heeft gedaan. Ik vond het een nogal eng verhaal, maar het is kennelijk de realiteit. Ik gebruik nu trouwens wel tampons, mag dat niet? is alleen nog bruin verlies en heel weinig, maar ik wil geen ontplofte mol zoals bij bb.
BB volgende keer leuke foto van dochter lief extra op discussie forum plakken kunnen ze daar discussieren. Jeetje wat kreeg jij ineens reaktie zeg. dat topic was de heetste plek van het forum Ik heb positief gereageerd hoor.
Tilly hoe gaat het met je meid?
Patricia stond het je die kinderwagen heb je in elke etalage ruit even naar jezelf gekeken om te zien of ie past.
Charissa jij dus ook lekker gewinkeld. in utrecht heb twee rommel h en m’s en een hele nette. Ik kan er altijd wel goed slagen ik hoef niet eens te passen en dat scheelt tijd en frustratie de maat is altijd goed.
Femmie is het een keten waar jij altijd slaagt en mag ik dan weten welke. Ben benieuwd naar je kleding keuze. H en M is trouwens heel goed te doen om dinsdag ochtend dat is mijn favo dag, maar ik werk onregelmatig. Dan ga ik op zo’n ochtend echt neuzen en speuren is het helemaal leeg ideaal.
Wendy wat een pech voor jouw meid zo op de laatste dag van het jaar. veel succes met je enkel en omhoog houden he. Ik hoop dat 2007 voor jouw ook een vruchtbaar haar word.
Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling Ik zit tussen vier beveiligings medewerkers :wall: niet alleen, maar ook niet fijn.
En dat 2007 maar een fijn en vruchtbaar jaar mag worden voor ons allen
oh over ovu testen er kwam bij mij na het weekendje weg een hele lichte streep en toen hebben we meteen geklust en het was raak ik vermoed dat ik de dag ervoor een gesprongen ei had. nu denk ik misschien dat de kwaliteit van mijn ei misschien al niet meer goed was en dat hij oud was, kan dat??
oh ik vergeet nog wat…
Mirretje gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding wat een schatjes zeg/ :inlove: :inlove:
Joos wat fijn dat dat middel werkt joh twee van die blaffende honden is echt niets wat zul jij in de herrie hebben gezeten. Nou en dus fijn geklust, ik hoop dat het raak is. :thumbup: :thumbup:
Poeh leuk hoor dat mirretje er twee neemt dan heb je er nog een beetje zicht op en weet je zeker dat ze goed tercht zijn gekomen. Heb je thomas nog gezien? ik zie het namelijk zo voor me jij met thomas op de arm en mirretje en lech met de kittens aan de gang. 11 weken duurt nog lang zeg.
Femmie goed dat je wolkje hebt ge pb’t ze schreef inderdaad wat, maar heel weinig.
Wolkje meid gaat het goed met je, je klinkt wat triest meid.
Angela toch wel leuk al met al dat je schoonouders er zo mee bezig zijn ze moesten eens weten ik denk dat je hartstikke vruchtbaar bent want je ziet toch een duidelijke streep is het niet. Toch nog maar weer klutsen dat ei.
M’lena is je kleine weer helemaal beter?
liefs jane
Wawa, wat lief dat jij aan Bianca hebt gevraagt hier haar verhaal te vertellen en Bianca heel lief dat je dat ook hebt gedaan.
Tilly, fijn dat je gister op stap bent geweest en dat het gezellig was.
Jane, :hug: ik vind vuurwerk ook 10 keer niks en ben ook altijd bang dat het naar mij toe gegooit wordt
BB, de oorbelletjes staan prachtig alleen ik moet bekennen dat het eerste wat mij opviel aan die foto de prachtige ogen van jou dochter was
Patricia, mischien eens bij wat webwinkels gaan zoeken of ze daar geschikte boeken hebben?
Gister was Thomas trouwens niet mee maar ik zie hem binnenkort vast nog wel eens
Charissa, in iedergeval fijn dat jullie wel een heel goed contact hebben met jou ouders
Toch is het jammer dat Theo zijn familie zo moeilijk doet je zou toch zeggen dat zijn geluk belangrijker voor hen zou zijn dan hun mening/vooroordelen :think:
Voor de rest weet ik het even niet meer, jullie hebben ook zoveel geschreven
Hier was het net weer gezellig ben absoluut niet close met mijn schoonfamilie, dat had ik denk ik al wel eens verteld hier :think:
Nu was het gisteren erg laat geworden, we lagen rond een uur of 5 vanmorgen in bed dus was ik er ook vrij laat uit en zat nog even in makkelijke kleren in de kamer.
Komt een van mijn schoonzussen lang, wil ze niet binnenkomen kijkt mij alleen maar heel afkeurend aan en maakt nog even een sneer dat het belachelijk is dat wij de kerstversiering nog hebben…
Argggg zou ze soms gewoon echt liever nooit meer willen zien.
Wat ik ook doe het is toch niet goed.
Als het mij gewicht niet is dan is het wel mijn kleding of te makkelijk of te netjes :roll: en anders is het wel de inrichting van ons huis mijn hobby, sof mijn fam die niet deugt…
Ik wil me er wel niks van aantrekken maar toch doe ik het wel, en eigenlijk heb ik ook wel zoiets dat als ik zwanger wordt ik het ze zolang mogelijk niet wil vertellen en eigenlijk zou ik helemaal niet willen dat mijn kind dan daar op visite zou gaan…
snappen jullie dat of ben ik te hard???
getver zit hier al weer te janken, dat lijk ik de laatste week wel constant te doen
Wawa, je bent spulletjes aan het verkopen op marktplaats. Heb je het huis flink opgeruimd of zijn het spulletjes die je eigenlijk voor de baby gekocht had? Je klonk een beetje triest. Maar spulletjes voor de baby kan je in de toekomst toch weer gewoon gebruiken toch?
Jane, ik koop bijna al mijn kleren bij de SPS (superstar). Daar slaag ik altijd wel eigenlijk. Koop natuurlijk ook wel eens iets in andere winkels hoor, maar het is erg makkelijk een winkel te hebben waar je zoiezo kan slagen.
Angela, wat leuk dat jullie die spulletjes overnemen. Ik hoor het heel vaak. Het enige is dat ik geen nostalgisch typje ben en mijn vriend ook niet. Vandaar dat een overname niet zullen gaan doen.
Ik ben benieuwd hoe jij die ovu testen bevallen. Hoor hier op het net niet zo’n positieve verhalen erover.
Wij hebben ook geen kerstboom gehad dit jaar. Schoot niet op met bouwvakkers in huis. Had wel alles aangekleed en dat is nog altijd zo, lekker gezellig :mrgreen:
Jeetje charissa, wat jammer dat je de fam van theo niet ziet op de verjaardag van loïs. Aan de ene kant moeten mensen natuurlijk gewoon lekker wegblijven als ze geen zin hebben, maar het is gewoon jammer dat je kleine niet de schoonfamilie heeft zoals vele kinderen die wel hebben.
Bianca, wat lief dat je dat hele verhaal hier hebt gedaan en wat goed van de signalen waar ze op moet letten. Hoop dat tilly er wat aan heeft (of eigenlijk ook niet, ik hoop natuurlijk dat de mk inmiddels is doorgezet natuurlijk :? )
Hihi patricia, dat lijkt mij ook erg wennen als wij een kleine krijgen, de nachtrust. Ik slaap altijd erg veel. Ik hoop dat de kleine dat van mij erft en wij nog heerlijk van onze nachtrust mogen blijven genieten :mrgreen:
En je kan op anne geddes punt en el een zwangerschapsdagboek bestellen. Verder heb ik er eigenlijk nog niet naar gezocht. Wil er ook graag eentje, maar ga tegen die tijd wel verder kijken.
Grappig he jane. Onze katten waren bij de eerste knallen ook doodsbenauwd en nu doet het ze niets meer. Zitten ze zelfs voor het raam te kijken naar het vuurwerk.
Ik schrik er niet van gelukkig. Het gaat hier aan een stuk door met die knallen (soort van lopende bandwerk) heb geen tijd om te schrikken :mrgreen:
Poeh, gooi het er maar lekker uit hoor! Het is ook helemaal niet leuk als je zo behandeld wordt door je schoonzus. En het probleem is dat je er min of meer toch aan vastzit omdat het een deel van je partner is.
Bedenk maar gewoon dat het waarschijnlijk haar eigen onzekerheden en onvermogen zijn wat ze op jou probeert te projecteren.
Ik snap ook heel goed dat als iemand altijd zo’n negatieve energie om zich heendraagt dat je je kindje daar niet aan bloot wil stellen. Ik hoop dat ze een beetje bijdraait als het eenmaal zover is.
Nou meiden, hier is in ieder geval de kamer waar ik nu zit aan kant. Slaapkamer begint wat te worden en het trappegat ook. Heb weer wat foto’s opgehangen, dat kleed altijd leuk aan. Verder doen we het rustig aan vandaag.
Ga nu in ieder geval even wat eten maken. Misschien tot strakjes en anders tot morgen :-*
Meiden ik moet nu de deur uit, maar wil jullie vanaf hier een hele gezellige avond en
:: :: :: EEN SPETTEREND NIEUWJAAR
:: :: ::
toewensen…
Liefs, Patricia
Jeetje poeh wat een rotwijf, zeg. Ik vind je helemaal niet hard ik vind haar hard. en weet je wat het erge is, jij zit met traantjes op de bank je rot te voelen, misschien lukt het je de volgende keer je niet te laten overvallen door een sneer, maar voor jezelf op te komen. en haar een stapje voor te zijn.
zo van voordat je binnenkomt geen lelijke dingen zeggen, of goedemorgen gaan we vandaag lief doen…
Ik kan daar echt niet zo goed tegen,maar ik ben vandaag ook wel gevoelig want broer en vriendin heeft mij ook het ouderlijk huis ontzegd, maar ik weet zeker dat mijn moeder daar wel wat van gaat zeggen als ik haar vertel hoe ego hij is geweest naar mij.
Charissa ook al zo’n drama schoonfamilie, nou het is graag of niet toch, je schoonmoeder moest eens weten wat ze mist zo’n prachtige kleindochter.
Patricia ik had een heel leuk dagboek van vriendin gekregen zal even het isbn nr naar je toe sturen dan kun je het bestellen als je het wat vind. Het is een dagboek met heel veel informatie per week en waar je van alles in kunt bijhouden, van gewicht, maten tot nieuwtjes van de dag, rooster en kwaaltjes die informatie vond ik vooral erg handig, heel uitvoerig. en je ziet precies hoever je bent. en wat je te wachten staat
sps oh femmie dan draag je wel modieuze en vaak wat aparte kleding en ook wel sexie . Ik haal daar meestal wel wat als ik een avondje ga stappen. In de uitverkoop kom ik er ook graag. Leuke kleding.
Voor mijn werk draag ik jammer genoeg altijd makkelijke kleding.
liefs jane
Hallo hier was ik nog eventjes.
Ik wil jullie een Fijne jaarwisseling wensen !!
Dat 2007 voor ierdereen goed nieuws mag brengen.
Liefs Astrid
p.s. ik lees en reageer een andere keer weer als ik meer tijd heb.
Meiden graag gedaan hoor. Bij mij is het al even terug gebeurt allemaal, en het was idd niet leuk en prettig en ik ben lang na ziek geweest van complicaties. Maar ik help graag waar kan.
Ik heb nog geen reactie gehad verder, dus ik hoop eig dat het goed gaat, datde mk doorzet zonder te veel pijn en omslag.
Even een quote van jane…
Ik gebruik nu trouwens wel tampons, mag dat niet? is alleen nog bruin verlies en heel weinig, maar ik wil geen ontplofte mol zoals bij bb.
Een tampon wordt doorgaans afgeraden tot aan dat het bloeden end volledig weggeweest is,bij een volgende menstruatie mogen tampons weer gebruikt worden. Op zich kan het geen kwaad, het gaat meer om dat de kans op ontsteking en infectie in de bm -mond en opstijging via deze hoger ligt. Dus het is een keus die je makt.
Ik heb géén tampons gebruikt en me aan de "regels" gehouden en toch een infectie gehad ( opstijgend en vrij ernstig ) én daarna een week er op nog een bloeding, dus ja .
Nu ja iig liefs van hier
bianca