En we kunnen weer verder!!!
Vragen, opmerkingen, veranderingen etc. met betrekking tot het lijstje graag even via pb!. Dan heb ik namelijk alle gegevens goed bij de hand en kan ik er ook niet overheen lezen…
En als het lijstje niet aangepast is dan eerst even op F5 drukken zodat de nieuwe gegevens tevoorschijn komen en als er niets verandert dan gewoon even een dag afwachten.
Wij wensen Wawa en haar man heel veel sterkte toe :vlinder:
Wij wensen Jane en haar vriend heel veel sterkte toe :vlinder:
Wij wensen Tilly en haar man heel veel sterkte toe :vlinder:
Onze gedachten zijn bij jullie :kaars:
Charissa wat lief dat je het lijstje zo hebt aangepast. fijn dat je zo meedenkt.
Wawa wat een ontzettend mooi beeldje, je blijft er echt even naar kijken, de gedachte en symboliek vind ik ook mooi. Het lege plekje.
Ik vind het heel lief dat je iets gekocht hebt voor mij en tilly
ik zal mijn adres even pb’en. dankje wel.
Patricia ik hoop niet dat je je al teveel zorgen maakt meid. Het klinkt rationeel maar je nu zorgen maken is echt zonde en spijtig, maak je zorgen als er echt aanleiding toe is en dat is nu niet het geval. Geniet jij maar dubbel en dwars. Niet bang zijn :hug:
Ik maak me niet echt zorgen, want op zich heb ik wel het gevoel dat het goed zit. Maar toch, als ik al die nare berichten van jullie lees word ik wel bang…
Maar inderdaad, zolang ik nog niks zeker weet moet ik er maar van genieten. Nog 27 dagen tot de echo :mrgreen:
Ik heb Tilly hier vandaag verder niet meer gezien. Ben benieuwd hoe het met haar gaat… :kaars:
Ach nou…
Ben ik even afwezig… zijn er zo maar weer 2 :: :: bij gekomen.
Jane en Tilly… ik weet even niets te zeggen.
Ik vind het zo naar dat het ook voor jullie zo moet eindigen.
:hug: :hug: :hug:
Liefs, Mirjam
Ik haak verder weer in vanaf hier.
Kom straks weer ff babbelen…
ik vraag me ook af hoe het met haar is, ze zal wel even tijd nodig hebben denk ik.
Niet om het een of ander maar lieve patricia bang voor iets is toch zorgen maken over iets Maar ik begrijp dus dat je je niet de hele dag zorgen maakt en gelukkig maar, ik besefte na wawa ook dat een prille zwangerschap weinig garantie geeft en dat is bij mij gebleken dus het is logisch dat je bangig bent, maar wat je al zei genieten is ook belangrijk en nog even wachten :wall: en dan heb je een echo.
Tilly :kaars: veel sterkte meid ik denk aan je.
liefs jane
Tilly, hier wordt ook aan je gedacht…Neem de tijd en we zien je wanneer jij er weer ‘zin’ in hebt…
Ik heb drie kaarsjes branden thuis voor elk vlindertje dat van ons weg is gevlogen :kaars:
Kom later nog even buurten hier…
hoi meiden,
Na een dag hard werken, kan ik nu even een berichtje plaatsen. Ik heb de hele werkdag aan jullie gedacht. Ik had niet veel tijd om te reageren, mag officieel op mijn werk niet internetten, maar ik wilde wel op de hoogte blijven.
Jane: hoe is het nu met je? Voel je je al iets beter?
patricia: ik kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt als je dit leest. maar het is mooi dat je verder een goed gevoel hebt bij je zwangerschap. Ik zou niet kunnen wachten totdat de eerste drie maanden voorbij zijn.
Mijn vriendin had na een aantal weken al een gevoel dat het niet goed zat en helaas heeft ze gelijk gekregen. Gister heeft ze een curretage gehad in het ziekenhuis. Het viel gelukkig qua ingreep mee. Na de tijd had ze wel een enrom ongi gevoel. Verder voelt ze zich redelijk en gaat zondag weer aan het werk. Ik hoop maar dat ze haar goed blijft voelen. Ze is er vrij nuchter onder.
Liefs Angela
Via de PB heb ik contact met Tilly. Ze leest mee en volgens mij geven onze berichten haar steun. Tuurlijk is het verdriet enorm :kaars: . Ik hoop dat het vruchtje uit zichzelf loslaat zoals ze hoopt. Voor Tilly: , want ik weet dat jij dat nu ook doet.
Jane, Tilly, ik stuur geen grote dingen op hoor. Dus je niet teveel verheugen :mrgreen: . Het is iets heel kleins om te bewaren in je broekzak, je portemonnaie of in je nachtkastje. Het komt wel uit een goed hart. Jane, jouw PB is nog niet aangekomen.
Patricia, het is misschien hadr om te zeggen, maar een positieve test zegt helemaal niets. Vorige week heeft de VK dat toevallig tegen me gezegd. Ga op je gevoel af. Besteed je geld niet aan testen. Zonde, want als het fout zit, zit het fout en als het goed zit, zit het goed.
Charissa, bedankt voor het nieuwe deeltje.
Wendy, misschien kun jij het onderste lijstje weer een beetje opvrolijken. Ik duim voor je.
Wij zijn heel stiekem weer aan het klussen, maar ik vind het nu net lijken of de miskraam ons niets deed. De leegte kan niet opgevuld worden, maar de kinderwens is en blijft er.
Stom stom stom. ik schreef de verkeerde naam!
Damn!
Ik kom hier enthousiast naar toe om te vertellen dat ik weer helemaal verliefd ben op Thomas van Mirjam, en ik lees alleen maar ellende
Meiden wat vreselijk! Ik sta met mijn mond vol tanden…
stekte :hug:
:: :: :**:
Ik ook voor Tilly…Fijn dat je contact met haar via pb hebt Wawa en ons laat weten hoe het met haar is en dat we weten dat ze meeleest… :hug:
Wawa, je laatste regel :thumbup: , tuurlijk blijft het verdriet maar ik vind dat je er super mee omgaat. Je bent een topper! :-*
Ik heb het nieuwe deeltje gevonden en blijf op de achtergrond meeleven met alles! :-*
zucht, wat een ellende allemaal hier. Tilly, het kwam erg onverwacht niet? En je keek zo uit naar de echo en nu moet dit eruit komen. Wat een ellende. Ik hoop voor je dat het vruchtje zelf afkomt en je geen curretage hoeft te ondergaan. :hug:
Wawa wat een mooi beeldje en wat lief van je dat je jane en tilly zo wil steunen. Ik denk vast dat ze er wat aan zullen hebben.
En heel goed dat je je hart volgt en weer gaat klussen. Ik begrijp heel goed dat dit niets afdoet aan het verdriet dat je hebt, maar je zal toch ooit verder moeten en die stap zal altijd moeilijk zijn. Vind het echt goed van je hoe je ermee omgaat. En zet hem op meid. Jij komt er wel! :-
Kyr@ en mamalena jullie nod mogen we ondanks alle ellende niet vergeten. Ik voor je en ook voor de overige 4 zwangere. Laat het bij hun alsjeblieft goed gaan.
En voor alle klussende meiden, hopelijk brengt 2007 zwangerschappen die volledig uitgedragen gaan worden. Ik voor iedereen :hug: :-
… Lieve Tilly, ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet…Ik vind het vreselijk voor, denk aan je en wens jou en manlief veel sterkte. :-*
Jane, hoest met jou? Wens je ook alle goeds toe.
Wawa, wat een prachtig beeldje heb je gekocht! Echt heel mooi symbolisch. En wat ben je eens schat dat je een cadeautje voor de andere meiden heb gekocht. Lief!!
Hoi meiden,
Fijn dat jullie allemaal zo meeleven, jullie zijn schatten. :-
Ben heel verdrietig en krijg inmiddels ook steeds meer kramp. Wat dat betreft heb ik goede hoop dat het vruchtje nu snel loslaat en we voorzichtig kunnen beginnen met verwerken van dit alles. Hoop dus ook heel erg dat een curretage niet nodig zal zijn, dat zou ik heel vervelend vinden.
Wij hebben inderdaad al om kracht om met dit verlies om te gaan.
Een aantal van jullie vroegen of het als een schok kwam, ja het kwam als een grote schok. Ik begon stiekem een beetje te denken dat het wel goed zat en de plannen voor de toekomst werden steeds mooier. De toekomst zal er voor nu eerst even heel anders uitzien. We hopen alleen dat we hierna aan een nieuwe toekomst kunnen bouwen.
Patricia, vrees niet teveel meid. Feit blijft toch dat de meeste zwangerschappen wel goed verlopen en het kindje gezond ter wereld komt. Reken je toch alsjeblieft tot die personen want daar hoor je echt bij tot het tegendeel bewezen is. Je kunt dus maar beter met volle teugen genieten en de toekomst rooskleurig inzien. :- Beloofd?!!
Mamalena en Kyr@, het wordt zo spannend!!! Charissa, voor jou toch ook stiekem nog wel een beetje. Jij denkt misschien dat het niet raak zal zijn, maar je weet maar nooit!!! :dance: Ik voor jullie !
Meiden, dank jullie wel voor alle steun tot nu toe.
:-*
Tilly, fijn om even wat van je te horen. Ik hoop, dat het nu echt doorzet, want het is vreselijk om te moeten wachten totdat het echt zover is. Weet je al wat je met het vruchtje wilt doen? Vond ik zelf een heel pijnlijk iets. het is toch iets van jezelf.
Ik hoop, dat je ene beetje goed de nacht doorkomt meid. :hug:
Ik heb weer een ticker onder mijn naam gezet. Slaat nergens op. Heb maar wat ingevuld, maar het stond zo kaal.
Nee wawa, ik weet nog niet wat we met het vruchtje gaan doen. Ik hoop wel dat ik het op kan vangen en kan bekijken. Mijn man gaf aan dat hij het niet hoefde te zien, maar dat wacht ik eerst nog even af.
Ik ben inmiddels echt zenuwachtig aan het worden of het nu snel komt of niet. Nu ik weet dat het niet goed is wil ik het eigenlijk ook zo snel mogelijk weg. Niet om weg te doen, maar om niet meer het idee te hebben zwanger te zijn. Ik vind het moeilijk zwanger te zijn van iets wat niet meer leeft. Voor het slapen gaan zal ik eerst nog wel wat medicijnen innemen, mocht er dan vannacht wat gebeuren dan heb ik meteen een beetje pijnverlichting. Ook neemt het dan misschien een beetje de pijn weg die ik nu heb.
Even een vraagje, wat moet ik nu met MvM? Misschien kan ik wel doorgaan tot het vruchtje komt, maar ik wil dat eigenlijk niet. Nu wil ik eigenlijk dat alles gewoon ophoudt omdat er toch niks meer is. Is dat gek?
Jane, wat heb jij gedaan?
:-*
Tilly ben ook blij wat van je te horen. Heel begrijpelijk dat je verdrietig bent! Laat het maar lekker gaan. Ik met je mee dat het vruchtje zelf gaat komen. Succes komende dagen en ik hoop dat je toch van oud en nieuw kan gaan genieten.
Wawa, het is helemaal niet gek dat je een nieuwe banner onder je naam hebt gezet. Het fleurt idd wat op en ok je zou natuurlijk wat beter aan kunnen geven hoeveel dagen het nog zijn tot aan je nod als je je eerste echte ongi hebt gehad, maar als jullie toch weer zijn gaan klussen moet je voor jezelf ergens een nod stellen vanaf waar je misschien toch weer eens zou kunnen gaan testen toch? Ik ken dat gevoel maar al te goed dus join the club met mij want mijn banner slaat ook nergens op.
Jeetje wat zijn wij in korte tijd toch van een mega vruchtbare club omgeslagen naar een club met onzekerheden en twijfels.
Ik hoop echt dat het de afsluiting van 2006 is en het nieuwe jaar wat meer goeds en vooral vreugde en geluk voor iedereen gaat brengen.