Nee wawa, ik weet nog niet wat we met het vruchtje gaan doen. Ik hoop wel dat ik het op kan vangen en kan bekijken. Mijn man gaf aan dat hij het niet hoefde te zien, maar dat wacht ik eerst nog even af.
Ik ben inmiddels echt zenuwachtig aan het worden of het nu snel komt of niet. Nu ik weet dat het niet goed is wil ik het eigenlijk ook zo snel mogelijk weg. Niet om weg te doen, maar om niet meer het idee te hebben zwanger te zijn. Ik vind het moeilijk zwanger te zijn van iets wat niet meer leeft. Voor het slapen gaan zal ik eerst nog wel wat medicijnen innemen, mocht er dan vannacht wat gebeuren dan heb ik meteen een beetje pijnverlichting. Ook neemt het dan misschien een beetje de pijn weg die ik nu heb.
Even een vraagje, wat moet ik nu met MvM? Misschien kan ik wel doorgaan tot het vruchtje komt, maar ik wil dat eigenlijk niet. Nu wil ik eigenlijk dat alles gewoon ophoudt omdat er toch niks meer is. Is dat gek?
Jane, wat heb jij gedaan?
:-*
Tilly, je kunt per direct met MvM stoppen. Vorige zwangerschap ben ik in week 11 in het ziekenhuis beland. Mijn man heeft toen gebeld en de flessen weggebracht naar de MvM vrouw in het dorp. Dat kon dag en nacht. Ik kan me goed voorstellen, dat je er gelijk mee wilt stoppen.
Mijn man wilde het vruchtje eerst ook niet zien, maar toen ik het vruchtje in het buisje had zitten en hij niets hoefde aan te raken, heeft hij het toch ook bestudeerd en bekeken. We wilden het beide niet aanraken, terwijl het toch echt van ons zelf was.
Groot gelijk, dat je vast wat pijnstilling neemt. Wat voor pijn heb je nu? Ik had het gevoel, dat mijn baarmoeder kromp, terwijl dat nog niet kon, omdat het vruchtje er nog zat. Ik vind het zo erg voor je Tilly. Voor mijn gevoel was je al bijna over die risico grens van de miskraam heen. :hug:
Even een vraagje, wat moet ik nu met MvM? Misschien kan ik wel doorgaan tot het vruchtje komt, maar ik wil dat eigenlijk niet. Nu wil ik eigenlijk dat alles gewoon ophoudt omdat er toch niks meer is. Is dat gek?
:-*
Ik denk dat jij nu moet doen waar jij je goed bij voelt tilly. Het is heel nobel van je door te willen sparen voor MvM, maar als je het nu gewoon niet ziet zitten door alles, moet je gewoon echt voor jezelf kiezen.
Denk in eerste instantie maar even aan jezelf nu. (ik vraag me ook af of je nu nog wel de stoffen aanmaakt die MvM uit de urine haalt?)
Probeer lekker te gaan slapen en ik hoop echt voor je dat het vanacht doorzet en de medicijnen helpen tegen de pijn. :hug: en
Groot gelijk, dat je vast wat pijnstilling neemt. Wat voor pijn heb je nu? Ik had het gevoel, dat mijn baarmoeder kromp, terwijl dat nog niet kon, omdat het vruchtje er nog zat. Ik vind het zo erg voor je Tilly. Voor mijn gevoel was je al bijna over die risico grens van de miskraam heen. :hug:
De pijn die ik nu heb lijkt toch nog het meest op gewone menstruatiepijn. Mijn rug doet ook zeer en het lijkt inderdaad of mijn baarmoeder samentrekt om weg te duwen wat er niet meer hoort.
Ik stop inderdaad dan maar direct met MvM en zal ze bellen.
Tilly, ik zit alleen maar te wachten op jouw berichtjes. Niet dat het helpt, maar verder kan ik niets doen. Ik weet nog dat ik midden in de nacht op het forum schreef en dat jane nachtdienst had. Ik vond dat zo fijn.
:hug: :hug: :hug: nog even een dikke knuffel voor ik ga slapen. tilly ik wens je alle sterkte toe vannacht.
verder weet ik ff niets meer te zeggen, voel me zo raar. jullie hebben zo’n groot verdriet te verwerken, hebben zoveel steun aan elkaar. ik vind dat heel erg fijn om te zien.
De pijn die ik nu heb lijkt toch nog het meest op gewone menstruatiepijn. Mijn rug doet ook zeer en het lijkt inderdaad of mijn baarmoeder samentrekt om weg te duwen wat er niet meer hoort.
Ik stop inderdaad dan maar direct met MvM en zal ze bellen.
:-
Ik hoop dat het bij deze pijn blijft meid. Ik ga nu slapen. Hopelijk draai je een goede nacht :-
:kaars: Tilly ik wens je alle sterkte vanacht en ik wens jullie veel kracht om deze situatie aan te gaan. Ik denk aan jullie. :kaars:
liefs jane
Met mij gaat het naar omstandigheden redelijk alleen ben ik het vele alleen zijn nu echt wat zat, was net even heel erg verdrietig echt huilen huilen en huilen. Nu gaat het wel weer, maar vriend heeft alleen maar nachtdiensten.
Ik heb MvM de volgende dag gebeld maar kreeg een van haar kinderen aan de telefoon dus heb ik de bussen vanochtend maar buiten gezet en ja hoor er staan keurig netjes 8 nieuwe en jawel het boek over zwangerschap. Dat was wel een heftig moment. Die kratten heb ik zo de schuur in gesodemietert en het boek ver opgeborgen, dat zijn echt geen dingen waar ik nu aan wil denken laat staan ze zien. Tilly gewoon afbellen desnoods wat wawa zegt je partner het even laten regelen, want ik zie enorm op tegen dat geaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh wat erruug. Het valt me heel zwaar om het mensen te vertellen.
Bedankt. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Voel weinig, maar dat zegt niks. Heb stiekem vandaag al getest, maar 't was niks. We zullen wel zien. Ik geloof dat ik echt wel pas weer test als ik ook echt over tijd ben.
Kyr@ ik zie at het vandaag je nod is. Spannend!!! Ik :thumbup: voor je.
Mamalena voor jou nog een nachtje slapen… Ik :thumbup: ook voor jou!
Belleblaasje, ik zie op het lijstje dat wij een beetje gelijk op gaan. Jij zit twee dagen na mij. Kunnen we elkaar daar ook mooi mee steunen. Zie je al tegen maandag op, vanaf dan geen sigaretten meer . Komt goed hoor, je bent niet alleen.
Een :hug: voor de rest!
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik het eventjes over een andere boeg gooi. Ik vind dat er hier idd wel weer wat goed nieuws bij mag komen. Een :kaars: voor onze :vlinder: tjes
Wawa, ik las jouw kleine lettertjes. Waarom schrif je het zo klein? Je hoeft je er toch niet voor te schamen ofzo? Ik vind het juist heel knap van je dat je de draad weer opppakt. Zoals je zelf al zegt, er is nu iets verschrikkelijks gebeurd maar de kinderwens blijft natuurlijk! Misschien zelfs nog sterker geworden? Wat mij betreft had je het zelfs in het rood mogen schrijven! :thumbup:
Tilly wat fijn dat ik ook een stukje van jou lees… Nogmaals heel veel sterkte! :hug: Ik hoop dat het vruchtje snel los gaat laten…
Jane, ik kan me voorstellen dat het helemaal niet fijn is om nu zoveel alleen thuis te zijn. Heb jij nu verder geen pijn meer?? :hug:
Ik hoop echt dat er snel weer een zwangere bij komt!! Dat kunnen we hier wel goed gebruiken!
Ik heb vannacht heel erge buikpijn gehad. Maar geen bloedverlies o.i.d. dus ik moet me maar niet druk maken denk ik.
We gaan vanmiddag naar mijn zus en zwager toe, kan ik lekker genieten van mijn neefje :inlove:
Wawa, Jane en Tilly, nogmaals heel veel sterkte! Ook voor alle andere meiden een dikke :-*
Ik begrijp best dat je je op zo’n moment toch een beetje druk maakt, zou ik ook doen. Maar blijf er niet te lang bij stil staan en geniet van je zwangerschap meid! Je lichaam kan ook op je geest reageren, zo was ik vorige maand er stellig van overtuigd dat ik zwanger was. Ik had allemaal verschijnselen. Ik leefde helemaal naar mijn nod toe. Toen deze iets eerder kwam dan ik had verwacht dacht ik dat het innestelingsbloed was. Niet dus. Omdat mijn geest het graag wilde reageerde mijn lichaam daarop. Je maakt je denk ik toch wel zorgen en bij het minste geringste gevoel dat je hebt heb je misschien toch de angst dat er iets is. Je houdt het altijd in je achterhoofd. Mijn tip: geniet van de komende periode en zoals je zelf al eerder schreef, het voelt verder goed. Concentreer je daar op meid
Sorry voor het egoberichtje, maar dat was alweer een tijdje geleden. Misschien ook wel fijn om het tussendoor wat luchtiger te houden. Natuurlijk niet bedoeld om de minder leuke verhalen weg te werken he, dat snappen jullie.
Patricia: graag gedaan hoor, maar ik meen het ook. Je kunt je wel van alles in je hoofd halen, maar je lichaam houdt je dan alleen maar voor de gek. Houd alles goed in de gaten, maar vergeet niet te genieten. Je hebt nog een hele lange weg te gaan! :-*
Mamalena, ik ben blij dat het nu beter met je kleintje is. En niks ego hoor! Ook jij wil je verhaal kwijt. Vergeten doen we de andere meiden niet en we zullen ze blijven steunen. En in gedachten leven we met ze mee.
Wij zijn nu deze periode druk aan het klussen. Ik vermoed dat ik nu in deze periode mijn eisprong krijg :o Ik heb nog steeds geen idee hoe mijn cyclus loopt. Ik ga maar weer van 36 dagen uit. Normaal zou ik mijn ei dan op de 9e van januari krijgen. Klussen we in die periode ook maar. Vind ik niet erg O ik hoop toch zo dat het raak mag zijn!