Stoppers Oktober 2006 - Ons gedachten zijn bij Tilly

Mamalena, veel sterkte met je meissie. :hug:

Dank je. Ze ligt nu weer lekker te slapen. (Kan een kind ook teveel slapen??)

Hoe is 't met jou Wawa?

Mamalena sterkte met jullie meissie! :hug: Euhmmm…teveel slapen kan volgens mij niet? Slapen is het beste medicijn toch? Zolang ze maar genoeg drinkt volgens mij… :roll:

Neehoor, teveel kan volgens mij ook niet, maar het was ook meer een ‘bij wijze van spreken’. Ze kan zó lang slapen. :shock: Echt niet normaal. Maarja, dat zal wel nodig zijn. Alleen, wat jij ook zegt, als ze 15 uur slaapt, drinkt ze ook niks in die tijd. Laatst had ze echt een droge mond en lippen na het slapen. Dan sta je best droog, volgens mij. Maar ik maak haar niet wakker, dat is mijn credo. Ze meldt zich wel als het nodig is.

Hoi meiden,

Ben de nacht redelijk goed doorgekomen. Weinig pijn gehad. Ook nu niet heel erg veel pijn, nog wel steeds ongi krampen. Helaas nog geen bloedverlies en dat zou ik nu toch eigenlijk wel graag willen. Ik wil zo graag echt bewijs zien dat het niet goed zit!!

Mamalena, stiekem al getest!! :naughty: :mrgreen: Hou het nu nog even een paar dagen vol meid, hoe later je test hoe beter, toch?!! Heb je een vermoeden dat je zwanger zou kunnen zijn?

Heel veel beterschap voor je meisje trouwens. Hoop dat ze gauw beter mag worden!

Kyr@ en Charissa, spannend!!!

Jane en Wawa, hoe is het nu met jullie?

Voor alle andere meiden een dikke :-

Ik lees wel iedere keer mee, maar heb niet echt iedere keer zin om te reageren. Dat zal wel weer komen, maar dan weten jullie het even.

:-

Hey tilly oh meid balen dat afwachten, koester je daardoor nog hoop? moeilijk hoor.

Gisterennacht nog een tijdje hier gezeten en dacht misschien dat je nog even wil spuien, maar vermoedelijk heb je toch wat slaap kunnen vatten. Ik heb wel veel aan je moeten denken.

Gisterenavond was ik heel erg verdrietig en voelde ik me ook heel erg alleen, nu gaat het eigenlijk wel weer. Ik heb vandaag helemaal geen pijnen meer en het vloeien is ook minder. nu maar wachten tot donderdag krijg ik weer een echo.

M’lena wat is jouw kleine dame ziek geweest, hoe kwam dat oogje zo dan? gelukkig dat het nu beter gaat en dat slapen ik doe dat nu nog wel eens. Ik ben een echte slaperd. Mijn vriend denkt wel eens dat ik pfeifer heb of zo ik slaap gemiddeld twee uur langer dan hem. Nu ook slaap ik al twee nachten de hele klok rond. zo verwerk ik denk ik ziekte en ander leed.

M’lena je hebt dus niet zo’n leuke zwager ik heb niet zo’n leuke schoonzuster, maar ze was wel heel ontroerd toen ze hoorde dat ik zwanger was, dat was wel verwarrend want ze kan mijn bloed wel drinken :think: fijn dat je een leuke dag hebt gehad en leuk om dat ook te lezen :wink:

Patricia heel veel plezier met je neefje, leuk hoor, ik had het ook erg naar mijn zin met de kleine van mijn vriendin. Kun je vast oefenen.

en ik heb niet zo’n zin om morgen te werken,maar ik wil het ook niet vieren ik wil gewoon dat het snel voorbij gaat.

wawa en angela bendankt voor de lieve woorden. :-*

angela succes met het geklus dat je maar leuke tijden in de slaapkamer mag meemaken :wink:

liefs jane

Neem de tijd die je nodig hebt Tilly, ik kan me goed voorstellen dat je met je gedachten nu ergens anders zit. Ik hoop voor je dat je snel je bewijs hebt, en dingen af kan sluiten…nou ja…je begrijpt wel wat ik bedoel toch? :hug:

m’lena, oohhh toch stiekem al getest! Foei!! Hoe voel je je nu? Gelukkig is je kleine meid al weer een beetje beter.

angela, wij zitten nu ook in de klusperiode. Al moet ik zeggen dat het wel moeilijk is om in de mood te komen, als de honden uit hun ster gaan vanwege het vuurwerk :frowning:

wawa, ik sluit me bij Patricia aan hoor. Je hoeft je nergens voor te schamen. Als je je wens in vervulling wilt laten gaat, dan moet je ook wel…

Jane, hoe is het nu meid?

patricia, veel plezier met je kleine neefje! Dan kan je alvast oefenen :wink:

Poeh, leuk je weer te zien hier! Voel je je nu weer goed?

Veel plezier met Mirretje vandaag!

Ik koester geen hoop meer hoor, maar wil gewoon nu alles weg!!!

Niet meer zwanger zijn, dat wil ik!! De hormonen zijn namelijk nog volop aanwezig, zoals hoort, en daardoor voel je je echt heel zwanger. Dat ben ik ook wel, maar niet van iets wat leeft. Ik wil het dus echt weg. Ook omdat ik er best wel tegenop zie.

Vandaar.

:-*

Hallo Allemaal,

Ik breek even in om Jane, Tillly en WaWa heel erg veel sterkte te wensen :-* Vind het zo naar… alle drie zo vlak na elkaar!

Het beste voor jullie en hopelijk in 2007 meer geluk! :hug:

Tilly omdat je hiervoor schreef dat je zeker wil weten dat het niet goed is dacht ik dat misschien. Het is verschrikkelijk dat je weinig invloed hebt op wat de natuur nu met je van plan is, ja misschien vrijen en klaarkomen, maar ik denk niet dat je daar de zin voor kunt maken, maar dat schijnt wel te helpen. Ik zou meer voor je willen betekenen nu. Is je man thuis of ben je alleen? Liefs en :hug: voor jou.

Joos het gaat wel hoor, gaat nu wat beter met ups en downs zeg maar, klinkt dat cliche.

Jij zit dus ook in de klus periode nou doe je best, mijn hond gaat er eigenlijk wel goed mee om met dat vuurwerk. Nu na een paar dagen schrikt hij er niet eens meer van. Gisteren tijdens het uitlaten gooide een onverlaat een knalerwt voor zijn neus kapot en toen schrok hij wel even, maar was ook nieuwschierig. Ik zelf bleef er heel rustig bij staan want anders bevestig je de schrik reaktie, maar het liefst was ik een potje gaan staan schreeuwen. Waarschijnlijk zit de hond alleen want ik mag hem oudjaarsnacht niet meenemen. daar maak ik me wel wat zorgen om.

Poeh veel plezier vandaag bij mirretje ga je met Thomas spelen.

affie dank je wel.

voor de anderen :-*

Tilly, zouden al die fabeltjes van het op gang brengen van een zwangerschap bij jou misschien ook kunnen helpen? Misschien wonderolie halen? Ik ben vanaf zaterdagavond tot woensdag (de dag dat ik het vruchtje verloren ben) veel aan de diarree geweest. Ik heb niets gebruikt hoor. Misschien dat je darmen je baarmoeder in werking kunnen zetten. Het blijft triest. k heb tot op het laatste moment gehoopt, dat ik zwanger was van een tweeling en dat er op de echo nog iets te zien zou zijn :oops: . Mijn gevoel en verstand lagen en liggen nog steeds zo ver uit elkaar.

Ik snap heel goed dat je wel leest, maar niet schrijft. Als ik je op wat voor manier kan steunen dan hoor ik dat wel.

Jane, eenzaam he zo’n miskraam. Het is zo’n leeg gevoel van binnen. Dat voelde ik tenminste zo. Zoveel mensen om je heen om je te steunen, maar uiteindelijk moet je het toch alleen verwerken.

Mamalena, hier gaat het beter. Ik heb deze vakantie heel veel opgeruimd en schoongemaakt. Dat heeft me geholpen met het verwerken. Nu de datum van de echo voorbij is en ik het beeldje heb gekocht, heb ik het gevoel dat ik naar de toekomst durf te kijken. Ik wil het allemaal nog niet uitgebreid bespreken en vandaar de kleine lettertjes. Ik PB momenteel veel met Jane over de toekomst. Ik vind het allemaal nog erg eng en ben bang om een volgende zwangerschap weer teleurgesteld te worden.

Jane, wat rot om alleen te zitten nu zeg! Je bent met oud en nieuw toch niet alleen he?!

Nou maar hopen dat het vloeien zo blijft: niet te erg en niet te pijnlijk.

Mamalena, wat sneu dat jullie kleine meid zo ziek was, gelukkig maar dat het nu wat beter lijkt te gaan.

Ik kan mij ook voorstellen dat jullie net als zij nu heel moe zijn…

Wawa, ik vind het ook helemaal niet raar dat jullie meteen weer gaan proberen, je had een kinderwens en die heb je nog steeds en dat je het dan zo snel mogelijk wil is heel bergijpelijk.

Jane, mischien dat je idd zoveel slaapt nu om het te verwerken :hug:

Ik hoop dat je met oud en nieuw niet alleen bent.

Joos, ik snap heel goed dat je nu moeilijk in de mood komt maar ja het is ook zonde om deze periode niet te gebruiken.

Tilly, ik hoop (wat klinkt dat erg) dat de miskraam snel doorzet zodat je niet meer hoeft af te wachten.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat het heel moeilijk is om zwanger te zijn en je ook zo te voelen terwijl je weet dat je kindje niet leeft :hug:

Mirretje en haar vriend zijn net weer naar huis ze hebben uitgebreid met de kittens geknuffeld en ze hebben hun keuze gemaakt over wie er bij hun komt wonen over een week of 11 :smiley:

Poeh, wat leuk dat Mirjam een kitten neemt van jullie!

Mamalena, je poppetje ziek :cry: Geef haar maar een dikke knuf en een lekkere natte zoen van Loïs en beterschap :-

Tilly, gelukkig dat je lekker hebt geslapen met niet al te veel pijn. Hopelijk zet alles snel door :hug:

Joos, hopelijk zijn de honden niet al teveel van slag zodat je toch nog in de mood kunt komen :hug:

Wendy, en hoe is het bij jou? Nog steeds kwaaltjes? Al iets bekent over de zus van Shanwdee (ben haar naam kwijt :oops: )

Hier de hele dag druk gehad met van alles en nog wat. Ben wezen shoppen in de stad en ging heen voor mezelf. Moest een pantalon hebben, die heb ik, maar uiteraard kon ik de leuke dingen van de H&M weer niet ontlopen dus heb ik maar weer een broek en twee truitjes gekocht voor Loïs. Zal er maandag een foto van maken, want dan mag ze het aan(1 van de 2 truitjes dan he :wink: ), gaan we namelijk naar mijn ouders de hele dag :smiley:

Straks lekker mc cleod’s daughters kijken en dan samen met Theo een fimpje kijken…

Tot later of tot morgen

:-
voor iedereen

He meiden,

Hier even een berichtje van mij. Ik lees wel alles mee, maar heb op dit moment weinig zinnigs te melden eigenlijk.

Ik :pray: nog steeds voor tilly en ook voor jane en wawa, dat ze er snel weer bovenop zijn en deze dagen toch een beetje door kunnen komen.

Mijn gedachten zijn echt bij jullie de hele dag.

Ik zag vandaag een zwangere lopen en ik realiseer me nu meer dan ooit hoe bijzonder het is als je zo rond mag lopen. Dat gevoel bekroop me al vanaf het moment dat ik stopte met de pil, maar wordt door alles hier een stuk versterkt.

Ik wist altijd wel dat je niet zomaar zwanger wordt, maar toch leek het altijd zo vanzelfsprekend…

Poeh wat leuk dat mirretje een kitten overneemt! :dance:

Mamalena, gaat het weer wat beter met de kleine meid? Vervelend hoor als ze zo ziek is :-* Hoop maar dat het snel beter met haar gaat :hug:

Ow charissa, ben benieuwd naar de kleertje van loïs. Ik vind het altijd zo knap als mensen leuke spullen kunnen vinden bij de H en M. Vriendin van me koopt er ook altijd leuke kleren, maar als ik er kom kan ik die toch echt niet ontdekken tussen alle troep en ren ik altijd maar weer kei hard naar buiten :think: (bij ons is die winkel altijd een grote bende, echt niet normaal)

:hug: aan iedereen, fijne avond

Met een hoop geduld en vaak heen en weer lopen zie ik toch altijd wel wat hangen :mrgreen:

Maar nu had ik het boek van de H&M al doorgespit dus wist ik waar ik naar zocht :wink:

Charissa, ik ben benieuwd naar de kleertjes! Ze hebben daar best leuke spulletjes hè.

En om daar even op door te gaan, Femmie, het verschilt heel erg per filiaal. In Leiden heb ik ook nog nooit iets kunnen vinden. Het is er altijd een rommeltje en de winkel staat overvol (mijn mening). Als ik naar binnen kijk weet ik meestal al genoeg.

Poeh, ik zit te wachten op een berichtje van mup! Ik weet een klein geheimpje en ben benieuwd of dat werkelijk door gaat!! Maar ik zeg niks :silenced:

Jane, fijn dat jou hond zo goed op vuurwerk reageert.

Ik heb een homeopatisch middeltje gekocht voor een van onze honden. Die was echt super gestressed en bleef maar blaffen. De andere vond dat wel een leuk spelletje en ging mee doen. Nu zijn ze beide weer rustig, maar niet helemaal stoned. Dat vind ik ook zo sneu.

Maar goed, het middeltje werkt dus, en daar hebben we wel even gebruik van gemaakt. :dance:

Nog ff voor iedereen…GROUPHUG :hug:

hier nog geen :evil: maar de dag is nog vroeg…

nog geen nieuws van alissa.

devin en ik zijn ziekjes. devin is kei verkouden en ik kan niet slikken of zo mijn keel doet zo’n zeer… en heb hoofdpijn… bah

gelukkig is hier altijd een apotheek open dus zal daar dalijk binnen lopen en ik zal een test halen …

:-*

Oh, Kyra, wat ontzettend spannend meid!! Ga je nog wel even wachten met testen, of doe je de test meteen na thuiskomst?

Balen dat jij en Devin ziekjes zijn. Hopelijk gaat het snel over en voel je je weer tip top!!

Oh, ben nu zo benieuwd of je zwanger bent :mrgreen: Heb je zelf een vermoeden?

Hier alles nog steeds rustig. Heb net weer een flinke huilbui gehad. Wachten is zo ontzettend moeilijk!! Je weet dat het niet goed is, maar toch zit het er nog. Momenteel ben ik dan ook weer even zo verschrikkelijk moe. Emotioneel ben ik een wrak.

Kent een van jullie toevallig iemand die ook zoiets heeft meegemaakt? Ik ben zo bang dat het niet uit zichzelf komt en ik geen keus heb maar naar het ziekenhuis moet.

:-* voor jullie allemaal.