Angela, de namen die jij nu noemt zijn wel heel algemeen
een aantal andere scandinavische namen zijn bv voor jongens Roar, Hakon, Rune, Runar, Sverre, Gunnar, Finn, Steinar, Per, Ivar, Vidar, Andor, Ragnar, Ask, Torgils, Kjell enz enz enz
een aantal meisjes namen zijn bv. Jordis, Marit, Mette, Sigrid, Ylva, Bente, Solveig,Vigdis, Sunniva, Ellisiv, Siv, Idun, Synnøva, Elise-synne, Merete enz enz
Ik heb deze namen van een andere site geplukt maar het zijn voorbeelden van schandinavische namen
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet alle namen die ik hier heb neer gezet mooi vind
En terwijl ik aan het zoeken was is er al weer heel veel bij geschreven…
Hahaha wat zijn we ook een stelletje beppers
Haha ja joos, zullen we een weddenschap af gaan sluiten.
Wanneer heeft femmie haar nod? :lol: :lol: :lol:
Ik kan me overigens ook wel vinden in de visie van jane, ondanks dat het zo’n zooitje lijkt te zijn heeft zij er toch een logica in weten te vinden.
Tilly, dat de pijn maar snel mag zakken :-
En kyr@, dat dreumes maar snel van alle ellende af is en jij morgen je maizena vind…
Meiden, ik ben naar bed. Truste en wrs tot morgen :-
t gaat echt snel hè poeh
femmie, ik hoop dat je je nod gewoon overslaat en zwanger bent/wordt :thumbup:
succes wendy!
Ik ga zo ook mijn bed maar eens opzoeken. Het wordt weer een drukke week.
Hallo meiden,
Nou, ben de dag doorgekomen, maar vraag niet hoe. Men, wat voel ik me belabberd. Heb m’n collega al gebeld dat zij de vroege dienst maar moet doen omdat ik niet kom morgen. Trek het niet.
Wolkje, jammer dat je hier stopt met schrijven. Héél veel sterkte met de onderzoeken en hou ons op de hoogte zo af en toe. Oké?
Jullie snapten toch hopelijk wel waarom ik de naam Kitty opperde? Inderdaad, vrééééselijke naam, maar dat kwam omdat Poeh schreef dat ze een leuke meisjesnaam hadden gevonden. En dat stond in één zin met een berichtje over de poesjes. Vandaar Kitty.
Maar nu lees ik ineens dat veel van jullie engelse/ierse/scandinavische namen mooi vinden. Mijn meisje heeft zo’n naam, maar ik zag net dat Poeh die al opnoemde. Wel iets andere schrijfwijze…Eigenlijk druist het tegen mijn principes in, maar ik ga het toch zeggen…Omdat ik de naam nog steeds zó mooi vind…Mijn popje heet Ilva. :inlove: Niet verder vertellen he!
En ja Tilly, wij hebben gewoon al 2 namen. Jongens- en meisjesnaam. Wel twijfelen we over de meisjesnaam omdat we inmiddels een vriendin hebben die zo heet. Maarja, wie weet duurt dat geen eeuwen. En ik vind de naam wel heel goed passen bij Ilva.
Ga zo lekker slapen. Tot morgen allemaal!!
Mamalena, jou popje heeft een prachtige naam, het was ook een van mijn favorieten
Er is alleen een naam die steeds in mijn hoofd blijft spoken maar het is wel heel, heel waarschijnlijk dat wij voor een scandinavische naam gaan
mooie naam hoor van je poppetje
Wij gaan voor een amerikaanse naam… DOHHHHHH maar wel eentje die niet al te veel voorkomt. onze achternaam is al super veel voorkoment.
en voor een meisje tja nog wel dezelfde als vorige keer in ons hoofd. dat is al 15 jaar mijn favoriete naam. maar we zien wel…
dames een fijne dag… ik ga weer
:-*
oh ja ik kon weer geen maizena vinden… baal baal maar de medishe poeder schijnt nou toch ook redelijk te werken…
Lieve meiden, alles gaat goed hoor hier!! Beetje druk geweest…Heb nu ineens 11 pagina’s om bij te lezen!! :shock:
Ik reageer verder even niet, moet zo weer naar werk. Ik pas wel even het lijstje voor jullie aan. Hoop dat ik van de week weer wat meer tijd voor jullie heb!!
Dikke kus, Patricia :-* :-* :-*
@Angela
:wall: Hoe kom ik daar nou weer bij dan :shock:
Hihi heb alles in sneltrein vaart gelezen… dus ik zal de verkeerde wel voor mijn neus gehad hebben…
Maar onthou… als je ooit weer iets moet studeren,… dan heb ik je in elk geval succes gewenst :lol:
Hmmm tja mannen schijnen het hormonaal gezien heel goed aan te voelen wanneer je eisprong is.
Lech weet het ook altijd precies…
Alleen die van mij haakt niet af, maar bespringt me dan juist :shock:
Ook niet altijd een pretje trouwens :?
@Jane
Balen van je verbinding steeds!
Hopelijk wordt er gauw wat aan gedaan!!!
Ach soms heb je dat een beetje…
Ik heb veel tegenslagen gehad het vorige jaar en het jaar daarvoor… dus soms krijg ik ff weer een terugslag.
Gelukkig duurt het nooit zo lang…
@Joos
Ik ben ook dol op nederlandse namen.
Zo makkelijk mogelijk.
Voor een meisje zijn we er ook al uit bij een (hopelijk) 3e kindje.
Nu nog een jongensnaam, maar daar kan ik vreemd genoeg niet opkomen :?
Aangezien Thomas en Lucas :vlinder: bijbelse namen hebben (geheel onbewust overigens) leek het me ookvoor een volgend kindje wel weer leuk…
Hmmm… bedenk me net dat de naam voor een meisje niet een bijbelse naam is :wall:
Enne… ik neem mijn oordoppen wel mee 8) :lol: :mrgreen:
@Wawa
Klopt die vraag kwam van mij!
Ja dat is inderdaad wel een pokkeeind rijden zeg!
Voor iemand zijn verjaardag.
Sneu dat je dreumes steeds zo ziekjes is…
En die snottebellen… hihi heb er nog wel een leuke foto van, van Thomas, die loopt nu ook nog steeds te snotteren 8)
Het houdt ook maar niet op…
@Wolkje
Ik wens je veel kracht en moed toe!!!
Hopelijk kom je zo nu en dan nog ff langs
Sterkte meid :hug:
@Femmie
Ik ben dol op de naam Jan :inlove:
Maar dat komt ook omdat daar een hele bijzondere persoon achter zat… mijn opa… daar is Thomas ook naar vernoemd…
Soms heb ik ineens van die buien inderdaad… :mrgreen:
@Tilly
Hier alles weer prima!
Had ff een weekdipje… :oops:
Thomas gaat goed!
Alleen spookyt ie weer 's nachts en dat breekt wel op moet ik zeggen.
Zo ook vanacht… niet te troosten :shock:
Uiteindelijk na 1,5 uur gehannes… toch maar een klein beetje melk gegeven en het was goed :wall:
Hmmm je rugpijn kan ws nog wel van de curretage komen…
Ze zijn wel in beermoeder bezig geweest en dat is nu natuurlijk nog geïrriteerd…
Maar als je het niet vertrouwd moet je wel ff bellen met de HA!
:hug: Hopelijk is het gauw weer over…
En ik duim dat je heel gauw weer lekker zwanger mag zijn :-*
@Wendy
He bah… at zielig dat Devin zo’n last van zijn billetjes heeft…
Tip van de meimama’s ( :mrgreen: ): verwarming lekker hoog aan… talkpoeder op de billen en lekker naakt laten rondsjeesen!
Dit een paar dagen herhalen en het zou moeten helpen…
@Mamalena
Ilva is heel mooi :inlove:
Die hoor je tenminste niet zo vaak
@Patricia
Rustig aan meid!!!
Pfff... Dit soort nachten moet Thomas niet te vaak gaan herhalen.
Men... ik ben gesloopt... wil eigenlijk nog wel ff op bed... maar ja, wil hier ook ff kleppen nu hij op bed ligt...
Ik heb nu al last van vage menstruatiekramp :?
Dus waarschijnlijk net als Joos een vervroegde cyclus...
:wall: baal :wall:
Hi meiden!
Heb het een beetje chaotisch druk de afgelopen dagen… ga straks alles even bijlezen, en kom vanavond even reageren!
Ben jullie niet vergeten hoor!! :-* :-* :-*
Liefs Marije.
Hoi meiden,
Patricia, fijn even iets van jou te lezen. Het gaat dus wel goed met je?
Mirretje, hoop dat Thomas snel weer de oude is. Een keer in de zoveel tijd hebben ze van die buien hè? Als ouders weet je dan niet meer waar je het zoeken moet en wat er toch aan de hand is…en dan ineens is het weer over. En kunnen we dus eindelijk bijslapen.
Hoop voor je dat het bij jullie ook snel over is. Ga nog maar lekker even op bed liggen meid, is heel goed voor je!! Kom je een beetje aan je rust want die kun je nu wel gebruiken.
Mamalena, ik had echt nog nooit van de naam Ilva gehoord. Geloof dat ik hem wel mooi vind :mrgreen: Ja, ik vind hem mooi!!
Hier nu een erg zere rug, heup, zij, been etc alleen aan de linkerkant. Wist niet wie ik moest bellen, HA, ziekenhuis of vk. Ik heb de laatste maar gebeld en die belt mij straks weer terug. Wil even weten of dit bij de curretage hoort of ik toch aan iets anders moet denken. Doet echt behoorlijk veel pijn. Kan soms haast niet zitten en lopen.
Gelukkig is mijn schoonmoeder even aan komen waaien en heeft me even met wat schoonmaak werk geholpen. :oops: Heb ik niet om gevraagd en vind het altijd best moeilijk om te accepteren, maar wat is ze lief!! :inlove:
Ga zo nog even plat voor de vk belt en dan ben ik benieuwd wat ze zegt.
Voor jullie allemaal een dikke :-*
Tsjonge wat is het hier rustig zeg!!! :shock:
Allemaal druk aan het werk? Veel van jullie wel hè! Nou, ik volgende week maandag en dinsdag hopelijk ook weer.
Ik heb de vk gesproken en het lijkt er niet op dat het iets te maken heeft met de curretage. Ben ik natuurlijk erg blij om, maar wat is het dan? Zit echt niet te wachten op een nieuw probleem dat zich weer aandient.
Als het morgen nog zo erg is misschien even een afspraak maken met de huisarts. Nu doe ik gewoon maar wat rustiger aan, een warme pittenzak ertegenaan en wie weet wordt het dan vanzelf een beetje beter.
:-*
Jee, Tilly, wat vervelend! Voelt het aan als een heftige spierpijn, kramp? Lijkt haast wel op Ischias en kun je een spierontspanner proberen? Zou daar inderdaad wel even mee naar een huisarts gaan. Is het wellicht een terugslag van alle spanningen?
Zeker heel rustig hier. Ik ben ziek geweest en heb zitten wachten op een telefoontje van de Informatie Beheer Groep. Daar heb ik een studieschuld en vorig jaar veel problemen gehad met afbetalen. Nu bijna weer, dus ik zit er bovenop! Heeft me vorig jaar bijna m’n relatie gekost en dat gebeurt me niet weer.
Nog steeds op zoek naar een nieuwe wasmachine. Ja, een nieuwe kan ik overal krijgen, dat weet ik ook wel (haha) maar ik wil een goeie die doet wat ik wil. En die niet 5x gerepareerd moet worden in 2 jaar. Heb in de forumhuiskamer een topicje staan. Tips zijn welkom. (Hier mag natuurlijk ook.)
Hoi allen!! Ben druk aan het werk maar kom even spieken.
Tilly wat vervelend zeg!! Doe je wel een beetje rustig aan meis?? :hug: .
Mamalena ik heb vorige week toevallig een nieuwe wasmachine gekocht! Hij wordt a.s. donderdag bezorg. Ik heb voor een Bosch gekozen.
Nou verder is het wel stil hoor hier!
En nog bedankt voor alle complimentjes over het lijstje :oops: Ik vind het leuk om te doen.
Liefs, patricia
Mamalena, we hebben net een nieuwe machine gekocht.
Tilly, balen meid. Ik zou overigens ook nog even ziekenhuis bellen morgen. Heb je geen spierpijn van een vreemde houding tijdens curettage?
Hier alles goedgegaan met dreumes op kdv. maar wel meet veel snot.
Moet vanavond vanalles doen voor het werk, dus jullie zien me weinig.
Dreumes en mannetje stoeien nu met de bal in de kamer, dus ik check forum even snel.
Wawa, welk merk en waarom dat merk?
pakt een lamp en schijnt die midden in het gezicht van Wawa
hoi meiden!
tilly wat vervelend zeg! hopelijk wordt je snel geholpen
wawa fijn dat alles goed was :dance:
patricia je dat lijstje is idd heel mooi! hoe gaat het verder met je?
jane hoe gaat het met jou?
(ik spiek straks ff weer)
kom even melden dat het met mijn onthaalmoeder toch niet goed afgelopen is, het vruchtje is nergens te bekennen en ze moet woensdag gecurreteerd worden, de artsen hebben er totaal geen hoop meer op, en langer ermee doorlopen zou enkel maar schade berokkenen aan haar gezondheid.
ze zit diep in de put (logisch)
ik ga nu, rayana ligt aan mijn broek te trekken :roll: :lol:
Ow meiden,
Jullie zijn zo geweldig. Jullie maken me tenminste weer een beetje aan het lachen.
Ik heb zo’n KT dag gehad op het werk
Waarschijnlijk snappen jullie wel waarom. Ik zit zo met mezelf in de knoop op dit moment. Kan alleen maar
En morgen moet ik weer werken
, ik wil helemaal niet meer naar dat stomme werk
Ow sorry, maar moest er echt even uit. Ga zo sporten. Hoop dat ik dan alles er weer uit kan gooien en jullie misschien later kan vertellen wat er allemaal gebeurd is. Kan het op dit moment niet, zit echt te hoog allemaal
Joos, dank je :hug: ik hoop ook wel een beetje dat ik zwanger ben of wordt (ooit uiteraard, want dat is wel de bedoeling). Zaterdag weten we meer.
Ik lees vanalles over namen. Ik heb geen idee wat we mooi vinden. Ik zie het wel als het zover is. Ik heb mijn broer ooit een namenboekje kado gegeven. Misschien kan ik het een keertje lenen.
Patricia, werkse en top dat het lijstje je gelukt is!
Mirretje, hoop dat je een goede nacht tegemoet gaat :hug: en ik dat je een innestelling voelt…
Tilly :hug: als je niet weet wie je moet bellen, kan je altijd de HA bellen. Die is de poortwachter binnen de gezondheidszorg en kan je altijd aangeven waar je moet zijn.
Dat je klachten snel over zijn :-
BB, wat zielig voor je onthaalmoeder, maar vertel me eens hoe ze iets kunnen curreteren wat er niet zit? :think:
Nou meiden. Ik ga sporten, ga alles er hopelijk heel fanatiek uitgooien als het mogelijk is. Misschien dat ik strakjes nog even komen. Anders zien jullie me (misschien morgen) woensdag weer.
Iedereen dikke :hug: en :-*
Hi meiden,
Was halverwege met reageren toen de computer uit viel… :x :x
Heb nu even niet zo veel puf om het over te doen… :oops:
Zit ook een beetje te vol in mijn hoofd op dit moment denk ik…Ga morgen toch nog een keer naar mijn opa toe… gaat nog steeds erg KT, wil gewoon toch nog even bij hem zijn…
Verder doet mijn ongi ook erg raar, schreef zaterdag dat ik ongi was geworden( was uiteindelijk maar een heel klein beetje), gisteren helemaal niets… en vandaag ook niet maar alleen krampen. Snap er niets meer van… :think:
Sorry voor dit enorme ego-bericht…
Kom morgen avond echt weer aktief schrijven, sorry dat ik jullie nu een beetje verwaarloos… Dikke kus voor jullie! :- :-*
liefs Marije.