Stoppers Oktober 2006 - Dit jaar allemaal een beeb!

lieve femmie, zo te horen gaat het niet zo goed :hug: :hug: :hug: je hebt gelijk, ff lekker sporten, lekker alles eruit gooien, kan idd opluchten, en wij zijn er voor je meid, als er iets is, bij ons kun je terecht he! :hug:

marije balen he van die pc, hier is het net zo soms :roll:

femmie ik snap er ook niet zo veel van hoor, van die curretage enzo. maar naar haar verhaal te horen hebben ze ooit wel een vruchtje kunnen zien :think: maar nu niet meer. ze heeft wel hcg in haar bloed zitten en de baarmoeder is wel uitgezet.

heb net rayana proper gemaakt die heeft diarree :shock: en nog geen beetje ook. het loopt er zo uit, heb haar bedje ook al helemaal kunnen afwassen en verschonen. heb haar net iets gegeven en hopelijk hopelijk hopelijk blijft ze vannacht droog :sick:

ik ga nu even haar kleren verder uitwassen, vaatwasser opzetten, en hier eens dweilen…

tot strakkies of morgen lieverds :-*

ik heb weer een banner, slaat nergens op maar kom :roll:

Even een ego berichtje.

Er is net weer een kitten overleden een die naar Mir zou gaan en we hebben een vermoedelijke diagnose de ziekte van Tyzzer :frowning:

dit komt veel voor bij knaagdieren zowel tam als wild maar ook bij Paarden en honden en katten en het is niet te behandelen :frowning:

Het zijn trouwens alleen de hele jonge en verzwakte dieren die er aan dood gaan.

Mensen kunnen wel besmet raken maar krijgen alleen last van diarree en gelukkig heb ik niks kunnen vinden of het ook gevaarlijk is voor een ongeboren kindje…

oh poeh weet even niet wat ik moet zeggen, wat ongelofelijk triest zeg :cry: :cry: :cry:

mir jij ook veel sterkte :cry:

:hug: :hug: :hug:

:frowning: Voel me een beetje zielig nu…

Kom later wel weer reageren…

Al mijn hoop en duimen zijn nu gevestigd op Yoda… :pray: :pray: :pray:

En uiteraard ook op Sakari… dat zij net als haar broertje een grote sterke kat wordt!!! :pray:

En Poeh… ook jij veel sterkte… je moet het ook maar telkens aanzien :hug:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

(en nu ben ik écht weg!)

Even een hele dikke knuf kom ik langsbrengen voor alle meiden die het moeilijk hebben :hug: :hug:

:-* :-* :-*

Van mij ook allemaal een hele dikke :hug:

Sorry, ik probeer zo veel mogelijk mee te lezen, maar kom er vaak niet toe te reageren. Kom vast wel weer goed binnenkort…

Ik ben nu klaar op werk, ik ga lekker naar huis, douchen en slapen :zzz: :zzz:

Tot gauw! :-*

Poeh, wat een ellende. Ik :cry: heel hard met je mee en blijf kaarsjes branden :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Mir voor jou ook :cry: :kaars:

Marije, succes bij opa morgen. Probeer ervan te genieten voor zover het kan. :hug:

BB succes met rayana. Hoop dat ze snel beter is :hug:

Patricia, truste :-*

Ik duik ook mijn bed in. Zat net bij het sporten in de spiegels te kijken en de wallen hangen onder mijn ogen :shock: niets voor mij. Ga een poging doen ze weer weg te krijgen. :zzz:

charissa, lief dat je even langs kwam :-* :hug:

@mamalena wrote:

Wawa, welk merk en waarom dat merk?

pakt een lamp en schijnt die midden in het gezicht van Wawa

We hebben een Siemens XLP 1632. Gekocht bij Wehkamp, want dan kreeg je er 5 jaar garantie cadeau bij. Hij heeft een hoog toerental 1600 toeren. Centrifugeert dus erg droog en dat scheelt weer qua tijd in de droogtrommel. Hij is zuinig qua energie en water in vergelijking met andere machines. Miele schijnt het beste te zijn, maar die zijn dubbele qua prijs. Wij willen geen 20 jaar met een machine doen, want over 20 jaar dan is een zuinige Miele machine niet zuinig meer qua energie. Hij kan het dan nog goed doen, maar voldoet niet aan nieuwe technologiën. Dan liever nu wat goedkoper, energie- en waterzuinig. Hij is niet zoals de oude machine: Fasten your seatbells. Voldoet prima. Kom maar een keertje een proefritje maken :mrgreen:

Femmie, balen meid, dat je niet lekker in je vel zit. Hoe lang moet je nog werken.

Mirretje en Poeh, vreselijk voor jullie katje. Sterkte ermee. :kaars: :kaars: voor de laatste twee katjes

Tilly, fijn om te horen dat het bloedverlies nu minder is. Hoe gaat het nu met je pijn?

Bellenblaasje, balen voor je gastouder. Nooit leuk zoiets.

Meiden, ik ben verhuisd naar de januari-februari stoppers, omdat we waarschijnlijk in die periode voor het eggie gaan klusen.

Ik kom nog wel eens langs.

Liefs Lotte :vlinder:

@Lotte wrote:

Meiden, ik ben verhuisd naar de januari-februari stoppers, omdat we waarschijnlijk in die periode voor het eggie gaan klusen.

Ik kom nog wel eens langs.

Liefs Lotte :vlinder:

Heel veel succes met klussen en laat je even weten als het raak is?

pfffft ik ben moe. Heb net de hele oprit sneeuwvrij gemaakt… WA vermoeiend zeg… ik vind het wel leuk om te doen haha. Heb alles met de hand gedaan, terwijl we zo’n blaasmachine hebben :think: dus ik ga ff wat lezen met een kop koffie

Poeh en Mirjam, sakari is toch die witte he? voor een of andere reden is dat mijn favoriete vanaf het begin. Ik :thumbup: echt zoooooooo hard mee voor jullie dat deze 2 het wel redden. :hug: :kaars:

Lotte, suc6 :-

Femmie, een dikke knuffel voor jou. Hopelijk voel je snel wat beter in je vel :hug:

Charissa, :-
voor jou lieffie dat je bent

Patricia, slaap lekker

BB, hopelijk slaapt Rayana lekker door vannacht en is het snel over met de diaree. Is niet prettig voor haar en voor jullie… Devin heeft ook nog steeds wat diaree … zielig vind ik dat voor die kleintjes…

Tilly, oh meid toch ik hoop dat het meevalt me je hoor. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Het is vervelend en weet maar al te goed dat als je nog niet over het ene heen bent het volgende weer voor de deur staat… Wel goed opjezelf passen hoor… :-*

Hoi meiden,

Ben moe dus reageer maar even heel kort.

Poeh, wat ontzettend verdrietig voor je meid. Ik blijf heel hard duimen voor de andere kittens!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Mirretje, dus één kitten zou van jullie worden? Meid wat verdrietig ook voor jou. Zal ook voor jou hard duimen gaan draaien. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik heb nog steeds veel pijn en ben er nu echt heel moe van. De tranen rolden me vanavond over de wangen, dit kan er dan ineens niet zo goed meer bij. Ik begin een beetje het vermoeden te krijgen dat het misschien een blaasontsteking is. Heb nog weinig pijn gehad in de buik en bij het plassen dus dacht eerst niet dat het dat kon zijn. Nu begint m’n buik wel zeer te doen en dacht toen straks ook dat ik wat voelde bij het plassen. Zal morgenvroeg dus maar even naar de huisarts gaan. Hoop dat we de oorzaak kunnen vinden, verga echt van de pijn.

Zo, lekker berichtje hè!! Sorry, moest het even kwijt.

Tot morgen allemaal en slaap lekker. :zzz:

:-*

lieve tilly verondschuldig je niet meis,

ik hoop dat je de nacht doorkomt en anders bellen naar de HAP hoor,

succes en sterkte voormorgen en idd ha bellen, en niet te vergeten beterschap :thumbup: :-*

Tilly, :hug: beterschap meid!! En vergeet niet je plasje mee te nemen morgen. Mocht het een blaasontsteking zijn dan kun je er ook snel vanaf zijn. Hoop het voor je.

Tilly, beterschap meis en als je het niet vertrouwd wel de HAP bellen hoor :hug: