oh ik kreeg net telefoon met.
hey aunt wendy remember me…
Allisa belde om te vragen of ik haar op kom zoeken als ze voor 28 dagen naar rehab gaat voor haar gedrags problemen. Oh ik werd er zoo emo van en heb nog de tranen in mijn ogen. Tuurlijk ga ik haar opzoeken. Het is dicht bij ons zo’n 15 min hier vandaan en we mogen alleen in het weekend haar bezoeken.Ik hoop zo dat ze nou toch beter word met wat haar ook dwarszit of wat ze ook heeft. Ik vind het verschrikkelijk om te zien dat ze haar leven zo aan het weggooien is/was. Als het goed is is ze uit rehad rond devins verjaardag dus kan ze ook naar zijn verjaardag komen.
Ik ben blij dat er nou eindelijk wat met haar gedaan word.
Wendy, bedankt voor jou berichtje in mijn gastenboek vind dat heel lief. knuf voor jou.
graag gedaan, vind het zoo sneu. Ze waren allemaal zo lief en mooi om te zien…
Goedemorgen :-
Hoe is het met jullie allemaal??
Wendy, gezellig hoor die sneeuw!! Was je vergeten dat jullie zo’n blaasmachine hebben??
Lotte veel succes! Ik zal je hier van het lijstje halen. Laat af en toe nog eens iets van je horen :-
Poeh en Mir wat verschrikkelijk toch van de kittens. Ik denk aan jullie en brand een :kaars: voor ze… :hug:
Charissa leuk dat je er even was!! Zie je nou dat je ons niet los kan laten :mrgreen:
BB hoe is het nu met Rayana?? Beterschap voor haar in ieder geval. Wat heb je een leuke foto in je avatar staan! :thumbup:
Femmie hoe is het nu met jou? Heb je een beetje kunnen slapen?
Jullie hadden het over namen… Ook wij zijn er nog niet uit. Het wordt in ieder geval wel een Turkse naam. Mijn vriend denkt er volgens mij helemaal nog niet zo over na… Hij wil wachten tot na de echo. Ik wil in ieder geval wel een naam die ook voor Nederlanders goed uit te spreken is, of een naam die ook in het Nederlands voorkomt. Bijvoorbeeld: Sara, Melissa, Yasmine, Deniz… Voor een jongen wordt het wel erg moeilijk :think:
Jane en Joos, hoe is het met jullie?? En Wawa? Gaat het al wat beter met dreumes??
Mamalena, jouw nieuwe NOD staat ook op de lijst.
Voor alle anderen een dikke :hug: en tot later!!
oh wat een berichten weer he. Pff.
Nou ik ben nu bij een vriendin en zit even achter de comp. Het blijkt dat er in mijn regio grote storingen zijn. Ik hoop dat het vandaag verholpen is zodat ik wat meer hier kan zijn.
Femmie meid wat klinkt dat weer zielig meid kom op hoor, laat je niet gek maken door je werk. Dikke knuffel voor jou.
Poeh meid wat erg weer een die het niet gered heeft ik hoop zo dat de andere twee sterk genoeg zijn. Wat een heftig virus is dat zeg. dikke :-*
Tilly succes vandaag toch. Ik hoop niet dat je ook nog een blaasontsteking erbij hebt. Maid Sterkte.
Wendy goed dat je bij haar langs gaat dat zal ze zeker nodig hebben.
Voor alle anderen ik hou het even kort is niet zo gezellie als ik hier lang blijf zitten, maar wilde even zeggen dat ik jullie mis, allemaal.
kus kus
Jane we missen jou ook!! :-*
@Tilly
:hug: :hug: :hug:
Ik weet niet meer wie het vroeg… volgens mij jij of niet :oops: maar Yoda en Noki zouden bij me komen wonen…
Noki is helaas niet meer… (ben er nog steeds kapot van)
Maar voor Yoda houd ik goede hoop
En uiteraard gaan al mijn duimen ook naar Sakari… het meisje die ook in ons keuzevakje was
Maar uiteindelijk waren we gevallen voor Yoda en Noki :oops:
@Femmie
Als je meer dan 48 uur geen internet hebt, mag je je geld terug vragen van deze maand!!! (renminste dat is wel zo bij @Home)
Ze zullen daar niet zelf mee komen, dus misschien moet je dat nader onderzoeken… :think:
@Lotte
Succes meissie!!!
Hopelijk kom je ons gauw goed nieuws brengen!!! :-*
@Wendy
Ach gos… dan smelt je hart toch ook… :inlove:
Arme meid!
Hopelijk kan ze gauw geholpen worden en haar leventje weer oppikken!
Nou de menstruatie krampen zijn weer weg... gelukkig, want als mijn cyclus nu weer raar gaat doen ga ik heel hard gillen!
Was net zo gewend aan een regelmatige cyclus!
Hoi meiden,
Net gebeld naar de ha voor de uitslag, maar het lijkt nog niet op een blaasontsteking. Nu wordt het op kweek gezet en moet ik morgen weer terug bellen. Dat schiet dus niet echt op. Zul je zien dat het geen blaasontsteking is…moet ik misschien toch laten bekijken wat het dan wel is.
Het gaat met m’n rug wel een beetje beter, maar nu begint m’n buik dus meer te zeuren. Hè, ben er zo zat van!!!
Zal straks wel weer op jullie reageren, moet nu eerst een kleine jongen uit z’n stoel halen. Hij is het zat :mrgreen:
:-*
Oh tilly balen joh weer deze onzekerheid, ik mag toch hopen dat het nu snel een beetje beter voor je word.
Mir volgens mij bedoel je mij ipv Femmie of heeft femmie ook weer verbindingsprobleme. Ik heb in ieder geval een hele boze klachtbrief geschreven naar ze :evil:
Mir had je krampen, maar je bent toch nog niet ongi. Heb het allemaal een beetje gemist hier baal ik van ga even kijken of ik wat terug kan vinden.
Ik duim ook mee voor de andere twee schatjes. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Oh eb ik heb weer verbinding, maar ja voor hoe lang…
Femmie voel je je alweer een beetje beter.
Patricia wat een snoepige foto weer he jij bent echt ene trotse tante he?
Is iedereen druk, ben ik er heb ik iedereen zo gemist kan ik nog niet kletsen. Nou laters dan maar
liefs jane
Tilly, ik hoop dat het duidelijk wordt wat er met jou aan de hand is en dat het niks ernstigs is
Mir, fijn dat je geen kraqmpen meer hebt
Ik ben nog steeds niet ongi en heb ook niet het idee dat ik dat snel zal worden over een dag of 2 gooi ik er mischien maar weer een testje tegen aan :think:
Wat is het hier trouwens rustig :shock:
Jane, ik dacht al precies het zelfde
ik ben er ook hoor! :lol:
is iedereen al terug weg dan
Nee hoor ik ben hier nog
leuk zeg! hoe gaat het ermee???
hoi
Hier is het wel goed, de 2 overgebleven katjes zitten aan een ab kuur als voorzorg en op dit moment ziet het er goed uit…
Zelf ben ik alleen zo verschrikkelijk moe…pff is niet leuk meer…
Maar eh hoe is het met jullie?
hello 8)
ik ben al de hele avond alleen thuis, rayana is bij haar oma en manlief gaat haar na het werk pas halen, hij heeft de late dienst.
is zeker een jaar geleden dat ik nog eens alleen thuis ben geweest :think: ik dacht altijd dat het heerlijk moest zijn maar ik vind het een beetje saai en ik mis mijn meissie
:lol:
heb wel al een lekkere pizza verorberd :drool:
poeh ik hoop echt dat het helemaal goed komt
BB, foei snoepkont hahahaha ik mag eigenlijk niks zeggen want ik heb 2 brodjes gehaktbal gehad :drool: :drool:
Een nadeel ik ben er nu wat misselijk van :wall: :wall:
Ik kan mij voorstellen dat jij jou meisje mist, het zal wel heel raar zijn om haar ineens nietthuis te hebben…