mmmm broodjes gehaktbal :drool: :drool: :drool: :drool:
moet zeggen dat ik ook al 2 dagen misselijk ben en die pizza er niet veel goed aan heeft gedaan :sick:
maar hij was toch lekker (lees: was) :lol:
heb ook geweldig zere (.)(.) zou dat een erg late eisprong kunnen zijn :think:
ben benieuwd hoe het bij jou zit???
Ik heb geen flauw idee hoe het bij mij zit :lol: :lol: :lol: :lol:
Echt ik kan er maar beter om lachen want ik kan weinig anders doen dan afwachten…
Ik ga ook niet meer op kwaaltjes letten en mocht ik negatief blijven testen dan zal ik wel een cyclus overslaan :think:
devin heeft een blauw oog
ja dat was hier ook zo vorige maand. en als je dan bij het topic “eerste zwangerschapsverschijnselen” gaat kijken ben je vast en zeker zwanger! er staan wel zeker 20 dingen tussen waar ik ongetwijfeld last van had. schiet je dus ook niets mee op :roll:
ben echt benieuwd hoor ik hoop het zo hard voor je! (en mss heeft de pendel het dan toch nog goed dat je in december zwanger geraakt bent?)
ach nee kyr@ wat erg hoe heeft ie dat opgedaan???
Wendy, wat sneu voor Devlin :hug:
Hoe is hij aan een blauw oog gekomen?
BB, je hebt helemaal gelijk meis als dat gaat bekijken heb ik bijna elk kwaaltje wel gehad :roll:
Ach er zijn maar 2 mogelijkheden of ik ben zwanger of ik ben het niet en we zien van zelf wel welke van die 2 het is :lol: :lol: :lol:
gevallen op de leuning van de stoel.
hahaha in het begin is het moeilijk he want dan wil je het weten enwel NU maar na een week is het bij mij overgegaan, dan heb je eerder zoiets van “ach we zien wel”
zou je ook eens voor mij kunnen pendelen? als het je uitkomt?
arme knul :hug: :hug: :hug: heb je er iets koud op gelegd dat helpt vaak. is het ook erg gezwollen enzo?
poeh , ik :thumbup: zooo hard voor je
ja had zijn oog afgeplakt met een ijskoud doekje… verbazend liet hij het zitten
flink van hem zeg, lijkt wel of hij begrijpt dat het goed voor hem is. ttss zielig he als ze zich bezeren, verwen hem maar goed :hug: :hug: :hug:
ja ik hoop het ook zo hard voor je poeh!
(al heb ik stiekem al wel een vermoeden dat het raak is)
gelukkig bleef hij ervan af want het is nu wel beter voor hem dat het even gekoeld wordt.
BB, als het morgen nog goed gaat met de kittens dan wil ik wel vor jou pendelen, nu doe ik het niet want ik ben te moe en dan gaat het nooit zo goed.
Ik ga nu trouwens nog even tv kijken en dan vroeg op bed alvast welterusten dames
hartstikke bedankt poeh! en je moet je niet haasten hoor, zorg maar eerst voor jezelf en de kittens, dat spreekt vanzelf natuurlijk
ik ga me nog een kopje koffie zetten :drool: iemand ook eentje?
gelukkig is het nou niet zo erg als ik dacht. Het was meteen blauw toen hij zich had gestoten. door veel koud doekje en zo is het toch niet zo gezwollen gelukkig .
Oh arme jongen een blauw oog, gut oh gut wat zielig zeg. Geef hem er maar een dikke kus op.
Poeh oh wat spannend ik ga voor de eerste optie hoor. Jouw cyclus was toch altijd wel regelmatig. Nou ik draai mijn duimen suf hier. en ook voor jouw kleine katjes.
BB meid voor jou is het ook spannend, misschien geen gesprongen ei maar de eerste kwaaltjes zou kunnen, maar ik ga je niet zwanger praten, maar ik zou het gewoon zooooooo leuki vinden als er goed nieuws kwam en dat iemand patricia een beetje gezelschap kan houden. Geniet van je rustige dagje, neem het ervan hoor.
Ik ga hier over 5 min. de gil more Girls kijken ben ik verzot op. Dikke kus
ja ik lust wel een kopje koffie hoor :lol:
Meiden die tv gaan kijken, veel kijk plezier
Meiden die naar bed gaan zo, alvast weltrusten
oh ja. wij lijken wel gek hoor…
NUTTELOZE INFO … ByThe Way
Afgelopen nacht kwam het nieuwe uhm deel van het spel dat we spelen uit. Dus ik John na zijn werk langs de walmart gestuurd om het te gaan halen haha (dit was om 2 uur) . Komt ie daar mog hij mar 1 meenemen per klant… ARGGG dus Ik uit bed aangekleed, ja Devin was nog wakker met zijn zielige afgeplakte oog want hij sliep slecht. John mij en Devin opgepikt en wij terug naar de winkel zodat ik mijn upgrade voor het spel ook kon halen… Ze hadden er maar 15 en dus wachten tot nou was geen slimme optie omdat zoiets ZEER snel verkoopt vooral als het net uit is… Wat een stelletje gekken zijn we toch he… Maar ohhh ik was zo blij en kan nou een nieuwe karakter maken om mee te spelen :lol:
Bij deze kopje koffie voor jou alsjebliiieefffff
ziet er zielig uit zeg geef er idd maar een dikke kus op!!! (mamazalf heet dat hier, en werkt het beste!!!)
eerste kwaaltjes??? :shock: :think:
had ik eerlijk gezegd nog niet bij stilgestaan
misselijk zijn kan door de rijstpap komen die ik eergisteren op de kinderboerderij heb gegeten, mannetje heeft er ook last van (maar die was bij mijn vorige zwangerschap ook gewoon mee misselijk in het begin! hahaha)
en die zere (.)(.) je misschien een vervroegde ongi? maar heb dan weer geen buikkrampen… hm spannend weer allemaal he
maar ik ga er niet vanuit dat het het komende half jaar raak gaat zijn (dan kan het alleen maar meevallen)
jane hoe voel jij je tegenwoordig??? ik ben zo begaan met je
whahaha grappig hoor ik zie het al helemaal voor me!
vrouw in badjas op sloffen met jongen onder de arm met afgeplakt oog