haha…ik had me aangekleed hoor, maar was toch wel een zombie hehe, en devin zijn pyama aangelaten maar goed ingepakt omdat het -19 was vannacht. BRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Het rare vind ik dat ik nooit zere (.)(.) had bij een ongie. tot op het moment dat ik dus voor nummer 2 ging en nou regelmatig dat heb net voor de ongie. Raar is dat he, misschien zijn het dingen die we in onze hoofd prenten om hoop op te wekken ofzo. Het nare is dus dat je idd wel een sprankje hoop hebt op dat moment. Mijn lichaam houd me dus net als bij vele andere erg voor de gek rond de NOD :eh:
ja idd dat is zo!
ik weet dus totaal niet hoe het was rond mijn NOD want ik ben 1 jaar niet ongi geweest! :think: (met de prikpil)
bovendien kan het tot 18 maanden duren voor ik terug rijpe eitjes heb en dus zwanger kan worden
maar ben wel al ongi geweest en goed ook (die eerste keer) en de vorige keer toen ik stopte na bijna 3 jaar was ik de eerste ronde al gelijk zwanger
ik ga er dus van uit dat mijn lichaam al aan het oefenen is op rijpe eitjes te maken en daar maar gauw in gaat slagen ook!
maar het is idd afwachten, en nu we bezig zijn om zwanger te worden ga je idd veel meer letten op alles
patricia is ook online zie ik, ook een kopje koffie??? :drool:
Whahaha :mrgreen: Ik ben op werk stiekum alles ff aan het bijlezen. Ga nu langzaam aan opruimen want ik mag om 9 uur naar huis!! Fijne avond nog meiden en tot morgen!! :-*
joepie patricia mag naar huis :dance: zo laat nog werken zeg ik denk niet dat ik dat gewoon zou kunnen worden :think: alhoewel, de avond heeft toch een heel aparte sfeer over zich he :think:
fijn dat je zo lekker naar huis mag patricia.
BB, ja ik ben ook aan de prikpil geweest jaren lang (ik mag niks met hormonen) was daarna toch vrij snel zwanger van Devin hoor.
Hey koffie leuten
bb is lief van je met mij gaat het goed hoor.
Wendy is spel verslaafd. We hebben volgens mij gelijk de NOD is het niet.
Patricia lekker gewerkt. ik ga weer even verder kijken.
dikke kus
moet wel zeggen dat dit de laatste keer is geweest dat ik aan de prikpil ga hoor!
- geen ongi en al snel buikpijn gehad
- was mezelf niet meer (slecht humeur)
- 10 kg aangekomen
- zin in sex = 0,000000000
denk toch dat het daardoor kwam want begint nu stilaan weer in orde te komen :dance:
(met dank aan de tips van jane ik heb er met haar eens kort over gesproken toen ik daardoor in een dipje zat en ik moet zeggen jane je bent een topper)
Jane, ja lijkt erop de 27e is mijn NOD
En tja spel verslaafd uhm het is een leuk spel en ik speel het bijna dagelijks. Maar dan ook alleen als Devin op bed ligt. In het weekend speel ik het met mijn man en RL vrienden en schoonbroer. Johns broer speelt ook en dan collega’s van John. We kunnen samen praten via ventrillo dat is een programma waar je met anderen kunt praten via een microfoon/koptelefoon. Het is echt super in dat spel omdat je dan niet steeds hoeft te typen :lol: Het is een leuke ontspanning en gewoon leuk om te spelen.
oh btw de koffie was lekker, de volgende keer neem ik wel wat appelflappen of zo mee tijdens het koffie uurtje HAHA
mmmmmmmmm appelflappen :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
ik kan ook een lekkere chocoladecake bakken mmmm
ohhh dat klinkt ook goed , vooral rond de NOD :lol:
mmmmmmmmmm :drool:
ik ga nu even tv kijken ik denk (hoop) dat mn meissie snel thuis is
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
veel kijkplezier :lol:
tot morgen lieverds!!!
morgen heb ik een vrije dag heerlijk
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Hallo allemaal,
Ben ik ook weer. Alleen thuis, wel met meisjelief, maar manlief is repeteren met z’n band.
Wendy, wat sneu voor Devin, zo’n blauw oog! Kan flink zeer doen.
BB, vermaak je je een beetje zo alleen? Hoe is het trouwens met het niet-roken?Goed geloof ik he? Hou vol he! Supergoed van je.
Poeh, wat raar dat je nog helemaal niks voelt! Niet dat ik zo veel voelde aan het begin van de zs, maar ik had in elk geval een positieve test. Zonder zo’n test en zonder verschijnselen weet je niks! Het moest verboden worden!!! Ben even kwijt hoe jouw cyclus voorheen was…
Ik hoop voor je dat de ab-kuur aanslaat.
We hebben trouwens een wasmachine gekocht!! Eerst wilden we voor een Miele, toen een LG, maar uiteindelijk zijn we nu gezwicht voor een…AEG (laat je niet in de steek) Lavamat, 1400 toeren, 6kg laadvermogen en superstil!!! Vrijdag de 26ste wordt 'ie gebracht. Joepiedepoepie!!! :dance:
Oh, ik loop alweer achter! Ik was dus meer dan een uur geleden aan het typen, maar kreeg telefoon.
Wat ik laatst nog vergat trouwens…:
Lotte, veel plezier bij de jan.-stoppers!! (No hard feelings?? Hoop ik maar) Laat nog maar horen hoe het je vergaat.
slaap zacht iedereen. Wendy lekker hoor, ikzelf ben ook wel dol op spelletjesd, Jij en je man hebben elkaar ook zo ontmoet. is echt een heel wereldje het dat WoW want dat spelen jullie toch.
Mijn NOD is nog niet heel duidelijk, maar ik heb gisteren eisprong gehad,
M’lena veel was plezier ik heb een LG was paar jaar geleden beste koop. Maar aeg is ook goed hebben we bij ons in de kliniek en die draait heel wat wasjes per jaar en zonder mopperen hoor.
patricia ben je al thuis slaap zacht voor zo.
Poeh succes meid en ik draai nog steeds.
BB neem jij belgischen bonbons mee volgende koffie uurtje
Tilly beterschap heb je nog veel last? :hug:
iedereen weltrusten x je Jane
Tilly, hoe gaat het nu? Ik heb na de MK vaginale schimmelinfectie gehad en last van aambeien :roll: . Misschien toch verminderde weerstand. Dacht eerst ook aan blaasontsteking, maar dat was dus niet zo. Sterkte in ieder geval.
Vandaag getest en negatiever dan negatief, wel ongi gevoel, dus zal wel snel ongi worden.
Verder erg druk en moe.
Liefs.
Wawa
He Wawa, wat jammer van je test!!
Zorg goed voor jezelf he! Lekker gaan slapen?