Ik denk het Joos. Hij keek me ook zo raar aan toen hij dat zei. Ik durfde ook niet te vragen waarom nu dan wel en met oud en nieuw niet. Ik heb het nog steeds niet gevraagd. Maar ik vind het wel ontzettend lief :inlove:
Gister hebben we er nog wel een heel gesprek over gehad (kids). Ik kreeg niet de indruk dat hij er nu niet voor wilde gaan, maar een duidelijke JA heb ik ook niet gehoord. Ik ga hem ook niet vertellen wanneer ik mijn ei heb, want dan is de kans groot dat hij net als de vorige keer weer panisch wordt en op het moment suprème weer afhaakt. Maar ik heb het vage vermoeden dat hij wel in de gaten heeft wanneer mijn ei komt. Ik ga in ieder geval een spannende tijd tegemoet.
Wat namen betreft, wij hebben een hele oerhollandse achternaam en daar passen ook geen dure namen bij. Eerder Jan, Piet of Klaas. Wij zijn op zoek naar lokale namen. Gelukkig zijn we voor de meisjesnaam al klaar en die namen passen perfect bij de achternaam. Ook moet je er rekening mee houden dat ze niet gepest kunnen worden met hun naam (Jeroen, poep aan je schoen bijv. alhoewel het wel een hele leuke naam is). Maar ja, de jeugd is tegenwoordig vindingrijk genoeg en verzint wel iets anders waar ze evt. mee kunnen pesten.
Jazeker Wawa, mijn man is gelukkig erg solidair. En ja, de kwaliteit van de zaadjes gaat ook enorm omhoog! Wist je trouwens dat ze sowieso een half uur nodig hebben om een afstand van 10 cm te zwemmen? :shock:
O ja, ik wil me nog even bij jullie aansluiten. Onze namen eindigen ook niet op een -ey of -y. Daar houden wij ook niet zo van.
Hoi Lieverds,
Heb een stukje meegelezen en heb patricia al een PB gestuurd.
Ben nu natuurlijk niet meer bezig met zwanger worden dus stop hier met het topic voor de mensen die hier wel horen.
Het gaat jullie allemaal goed, ik hoop voor jullie dat dit jullie jaar word !!
Dikke kus en knuf.
Joos, ik zou nooit een naam van 1 van onze katten gebruiken, ok ik weet dat al mijn katten mensen namen hebben, maar het idee een kind naar een kat te vernoemen… nee dat is niks voor mij.
Ik ben dus iemand die niet naar de achternaam gaat kijken, ik bedoel het is allemaal heel leuk en aardig maar ik geef een naam die wij mooi vinden en ik wil mij niet beperkt voelen door een achternaam.
Trouwens vaak wen je er wel aan.
Ik vind mijn naam in combinatie met de achternaam van mijn vriend ook 10 keer niks maar anderen vinden het wel goed klinken :think:
Wat de Engelse namen betreft ik vind dat er een heel groot verschil zit tussen Engelse en Amerikaanse namen jullie niet?
Wolkje :hug: laat af en toe nog even horen hoe het met jou gaat meis.
Poeh,
Zal zeker nog afentoe mee lezen toch heb je dan wel een band hé :oops:
En zal zeker een berichtje plaatsen wanneer ik er weer voor zal gaan.
Hoop dat alles goed met jullie zal verlopen, maar dat komt wel goed.
Even wat geluks sterretjes strooien :: :: :**: Veel geluk !!
:-*
@Wolk-je wrote:
Hoi Lieverds,
Heb een stukje meegelezen en heb patricia al een PB gestuurd.
Ben nu natuurlijk niet meer bezig met zwanger worden dus stop hier met het topic voor de mensen die hier wel horen.
Het gaat jullie allemaal goed, ik hoop voor jullie dat dit jullie jaar word !!
Dikke kus en knuf.
Wolkje veel sterkte ermee. Ik kan je besluit begrijpen vooral nu je al die onderzoeken moet ondergaan. Sterkte ermee en we komen elkaar zeker een keer tegen op een ander plekje op het forum
@Angela79 wrote:
Jazeker Wawa, mijn man is gelukkig erg solidair. En ja, de kwaliteit van de zaadjes gaat ook enorm omhoog! Wist je trouwens dat ze sowieso een half uur nodig hebben om een afstand van 10 cm te zwemmen? :shock:
Weet je wel hoe klein ze zijn? Ze zwemmen zich kapot en jij vindt het langzaam gaan???? :mrgreen: Zielig voor ze hoor. :mrgreen:
Een hamster die 10 kilometer moet hardlopen!
Wolk-je, ik wens je veel sterkte meid. En ik kan het heel goed begrijpen. Ik wens je al het goede van de wereld toe. Een hele dikk :hug: voor jou.
Wawa: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Een hamster die 10 km moet hardlopen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar ff alle gekheid op een stokje. Vond het wel interessant om te weten!
Hihi mirretje, je moet jan ook lekker een hele mooie naam blijven vinden hoor! Smaken verschillen en daarbij dus ook de smaken voor namen. Dat is maar goed ook, anders heette iedereen hetzelfde.
Ik hoor hier iedereen het hebben over scandinavische namen, maar kan iemand me vertellen aan wat voor namen ik dan moet denken? :think:
Haha mirretje, jij had er wel weer zin in niet? De humor klinkt door in je tekst :lol:
Wawa, ik heb geen idee of ik zwanger ben. Ik heb vanaf het begin af aan alles bijgehouden. Ik had het aan jane gepbt voor een nuchtere kijk en zij zag een logica waarbij mijn nod rond de 20e zou liggen. Als ik BB haar visie hanteer zou het de 4e zijn geweest en als ik uitga van een cyclus van 41 dgn zoals vorige ronde zou het de 31e zijn. Ik weet dus niet waar ik aan toe ben. Vooralsnog test ik niet, omdat ik mezelf overtuigd heb niet zwanger te zijn. Voor de zekerheid doe ik de 20e wel een test. We gaan die avond nml op stap en ik wil wel even weten of ik het er flink van kan nemen. En jane is er zeker van dat haar visie klopt, dus daar gaan we vooralsnog vanuit.
Ben blij te lezen dat dreumes weer wat beter is. Is altijd zo zielig, zon kleine zieke uk.
Angela, wat fijn dat je vriend nu ook gestopt is met roken
Ja jane we hebben een heerlijk weekend achter de rug, maar hebben ook veel opgeruimd in huis hoor. Alles is nu weer enigszins aan de kant en we kunnen weer fatsoenlijk leven.
Fijne avond
Joos, ik vind namen eindigend op een y op zich wel eens leuk, maar kitty vind ik echt stom. Dan moet ik denken aan dat witte katje wat kitty heet, dat ga ik mijn kind echt niet aandoen. Vlgs mij ga ik echt een zeikerd worden wat namen betreft. Ik zeg namen nml dan vaak heel vaak achter elkaar. Moet je eens doen voor de gein, er zijn maar weinig namen die die proef doorstaan (bij mij dan) :lol:
Angela, laatst was op het nieuws dat vrouwen zich in hun vruchtbare periode expres (onbewust) sexy kleden. Misschien dat je vriend daaraan merkt wanneer jij je ei hebt…
Wolk-je. Succes met komende periode. Ook ik zou het leuk vinden nog af en toe wat van je te vernemen.
Jullie zijn echt schatten :oops:
:-* :-* :-* :-* :-* :-*
Meiden, ik ben moe en ga naar bed.
Trusten. Vier dagen hard werken en dus weer even weinig online.
Knuf vanuit hier
PS Wat is Tilly vandaag weinig online. Alles goed?
Wolk-je, je weet het he, we spreken elkaar nog wel Wil je toch nog ff suc6 wensen met alles om je heen.
Verder Wawa fijn dat dreumes weer een beetje beter is.
Poeh, spannend nog hoor … blijven :thumbup: hiero.
Verder weet ik het ff niet . Heb vandaag niet zoveel tijd dus lees morgen ff bij.
Tja namen dat is hier ook moeilijk hoor. Hier vallen veel nederlandse namen af want da kunnen ze hier niet uitspreken of het komt er kompleet belachelijk uit :lol: hier ook drama om samen een naam te vinden. Maar we hebben toch al een jongens naam en meisjes naam in gedachten.
Kon geen maizena vinden, heb wel helende poeder gevonden die ik heb gebruikt maar ik ga zo ff naar andere winkel en misschien hebben ze het daar.
Femmie: Scandinavische namen zijn o.a. Lars, Sven, Björn, Inga. Namen uit Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland. Staat ook vaak in een namenboekje vermeld bij de naam zelf.
Ik heb het ook gelezen dat een vrouw zich in haar vruchtbare periode sexier kleedt. Daarom hou ik er ook rekening mee en loop ik iedere dag van de week zodra ik thuis kom in een makkelijke broek en een slobber trui. Ja, ik ben niet gek
Wawa: trusten ze!
Kyr@: Maizena is toch een bindmiddel gemaakt van maïs??? Dat wordt vast wel bij jullie gebruikt, maar heet het ook hetzelfde???
Ik ga lekker tv kijken met mijn man (ben getrouwd al sinds juli '05). Spreek jullie later weer.
Dikke :hug: voor jullie allemaal
Zo, ik moest even wat bijlezen hoor!!
Heb vandaag wel even gespiekt maar nog niet de zin gehad om te reageren. :oops:
Poeh, ik snap er niks van meid! Had vanmorgen speciaal snel hier gekeken om nieuws van jou te horen, maar…dit had ik niet verwacht. Weer volop :thumbup: draaien hier voor jou. Gek hoor, je klinkt zo zwanger!!
Gelukkig dat het goed lijkt te gaan met je overige kittens. Ook voor hen blijf ik duimen :thumbup:
Jane, wat een gedoe toch de hele tijd met de verbinding!! Daar word je toch helemaal dol van :wall: Leuk dat je zo toch even bij je ouders hebt kunnen reageren. Hoe gaat het verder ECHT met je meid? Voel je je langzamerhand een beetje de oude worden?
Wawa, fijn dat het weer iets beter gaat met je uk. Nu hopen dat hij er snel bovenop is. Heeft hij het een beetje uitgehouden in de auto? Een uur en 3 kwartier is lang zeg!! :shock: Kan me indenken dat dat niet echt een pretje is. Maar, je hebt het weer gehad en het was vast wel gezellig hoop ik.
Dan de namen, een meisjes naam wisselt bij ons nog sterk. We hadden er nog één van de vorige keer, maar er zijn er wat bijgekomen en die zijn ook leuk. Een jongensnaam is nog geheel onduidelijk. Heb werkelijk geen idee :roll: :think:
Ik wist inderdaad ook niet wat scandinavische namen waren, maar dank je wel voor de opsomming Angela. Nu krijg ik een klein beetje een idee.
Femmie, fijn dat Jane jou een beetje heeft kunnen helpen met het brekenen van je cyclus. Denk je dat het een beetje klopt? Zou wel mooi zijn, dan weet je misschiene en klein beetje waar je aan toe bent.
Wolkje, wil je heel veel sterkte en wijsheid toewensen bij de onderzoeken waarmee jullie bezig zijn. Ik hoop dat je toch een mooie toekomst tegemoet gaat. Kom je nog wel af en toe even spieken en laat je dan even weten hoe het met je gaat?
Wendy, wat een gedoe om Maizena te vinden. Hoe is het nu met de billetjes van je bijna 2-jarige man? Nog steeds open en bebloed? Ik ken het zo goed van hier. Ik kreeg uiteindelijk een zalfje met iets erin tegen een schimmelinfectie, want dat komt al snel erbij wanneer de billetjes zo open liggen. Dit heeft bij onze dreumes goed geholpen. Misschien is dat nog iets waar je naar kan vragen bij je ha? Of had je al zo’n zoort zalf?
Succes ermee iig.
Joyce, wat ontzettend leuk dat jullie waarschijnlijk jullie huis hebben verkocht en bijna een nieuwe hebben gekocht!! Ben je er helemaal blij mee?!!
Wawa en Angela, wat een grote kennis van zaadcelletjes zeg :shock: Ik heb er inderdaad ook al wel van alles over gelezen. Wonderlijk hè!
Mirretje, jij klinkt vrolijk meid!! Zo mag ik het graag zien. Alles goed verder met man en kind?
Patricia, meid hoe is het met jou? Toch niks bijzonders aan de hand hoop ik? Laat je snel wat van je horen, we missen je en beginnen ons een beetje zorgen te maken. :-
BB, wat een onnodige vraag of jij ook mag blijven :naughty: Tuurlijk meid!! Doe niet zo gek :wall: Jij hoort er toch alweer heeeeeeeeeeel lang bij?!!!
Hoe gaat het verder met je meid?
Mamalena, jullie hebben dus gewoon de 2 namen al klaar liggen zeg je?!!! Zo, dat ik lekker!! Zijn jullie het dan zo snel eens? Of hebben jullie gewoon zulke mooie namen dat er geen twijfel meer over bestaat? :mrgreen:
Marije, hoe is het met jou meid? Heb je vandaag nog niet gezien. Hoeft natuurlijk ook niet, maar was me gewoon opgevallen.
Erg veel last van je ongi? Hoop voor je dat het snel voorbij is en je lekker aan de klus kan met hopelijk een super resultaat.
Joos, en alles goed met jou? Heb jij veel last van je ongi? Ik ben trouwens ook niet iemand van de namen die eindigen op ey of y. Maar, zoals zovelen al zeiden gelukkig verschillende smaken anders werd het zo saai.
Hoop dat jij binnenkort ook weer aan de klus kan gaan met ook voor jou een heel positief resultaat.
Zo, nu ben ik bang dat ik iemand vergeten ben maar weet even niet wie. Voor diegene een dikke :- als ik je was vergeten.
Hier alles wel redelijk goed. Heb echt heel veel last van mijn rug. Heb er al wat voor ingenomen maar het resultaat kan ik niet echt bespeuren. Vraag me af of dit nog komt van de curretage of dat er iets anders niet lekker zit. Doet echt wel veel pijn en daar word ik zo moe van en een beetje minder vrolijk.
Wawa vroeg naar mijn bloedverlies, nou dat is eigenlijk zo goed als niks. Ik had tijdens de operatie ook al weinig bloed verloren en nu ook praktisch niks. Dat is zo fijn.
Hoop nu dat ik snel helemaal mag herstellen want ook ik zie uit naar een nieuwe gezonde zwangerschap, ondanks alles :mrgreen:
Voor iedereen een dikke :-*
tilly ik heb je even een pb gestuurd, :-*
Bianca,
Dank je wel, ik had hem al gelezen en je een berichtje teruggestuurd. Fijn dat je me zo goed kan helpen en informatie geeft.
:-* geleesd superfijn en sterkte. ( als wat is vragen mag he) :-*
Pooh, Ik kon het me al niet voorstellen, maar ik wilde het toch even voorzichtig vragen.
Wat betreft Engelse en Amerikaanse namen heb je gelijk. De y/ey namen zijn vooral Amerikaans volgens mij.
Wawa, bijna 2 uur op en neer met een kleintje in de auto lijkt me inderdaad wel lang. Slim om hem dan te laten slapen. (jij ook weltrusten nu!)
Wolk-je. Sterkte meid!
Angela/wawa hahaha een hamster die 10 km moet hardlopen. Zie je het al voor je! Het arme dier zal bekaf zijn. Ik las laatst hier een topic over ‘randjesfietsen’. Dan help je de zwemmertjes een beetje en komen ze niet helemaal buiten adem bij hun grote liefde Miss Ei aan. Alleen was het best een gedoe volgens mij
Femmie, ik ben benieuwd wie gelijk krijgt wb jouw nod!
Angela, ik zie dat jij de cyclus dagen ook maar even in je onderschrift hebt gezet. Het leek mij wel handig
Tilly, gelukkig ben ik nooit lang ongesteld. Het is al bijna weer voorbij. Toen ik de pil slikte duurde het altijd een paar dagen langer. Voor de pil duurde het 2 a 3 dagen.
Ik hoop ook dat alles snel hersteld is bij jou, en dan bedoel ik niet alleen lichamelijk. Geestelijk moet dit ook onzettend zwaar zijn, ik kan alleen maar een poging doen om te begrijpen wat je doormaakt :-*
Wendy, heb je al maizena gevonden? Ik sprak net mijn nicht. Zij heeft een tijd in Amerika gewoond en is nogal dol op koken/bakken. Volgens haar staat maizena vaak bij Mexicaanse ingrediënten.
Patricia heb ik inderdaad vandaag nog niet gezien. Moest ze werken of zou ze gewoon erg moe zijn?
Joos, ok thanks ik zal zo daar is ff gaan kijken… ik heb zalfjes gehad met schimmel infecties en zo. soms is het bijna weg maar hij heeft diaree en dan is het er weer vind het zo vervelend hij kan dan niet zitten en schreeuwt al als ik zijn broek omlaag doe…