@mamalena wrote:
Kitty?
Wahahahaha nee absoluut geen Kitty pfff moet er niet aan denken ik hou helemaal niet van zulke namen…
Nee het is vinden wij echt een leuke meisjes naam

@mamalena wrote:
Kitty?
Er staat trouwens bij zwanger worden een topic wat mij wel hoop geeft, iemand die pas na 28 dagen overtijd positief teste en bij haar vorige zwangerschap zelfs pas positief teste toen ze al 15 weken zwanger was…
@mamalena wrote:
Oh, wij moeten hier echt aan de klus mensen!! (zie banner) Ware het niet dat ik me echt belabberd voel. Wéér verkouden, inclusief rillingen, gevoelige huid, hoofdpijn, enz. Bleeeeh!!! En vanmiddag hebben we hier een nieuwjaarsborrel. Oh, wat heb ik daar een zin in. :liar:
@Poeh wrote:
@mamalena wrote:Kitty?
Wahahahaha nee absoluut geen Kitty pfff moet er niet aan denken ik hou helemaal niet van zulke namen…
Nee het is vinden wij echt een leuke meisjes naam![]()
Ik zag trouwens net dat lotte zich aangemeld heeft bij de jan/feb stoppers.
je hebt gelijk hoor ieder zijn smaak.
Ik hoe zelf van scandinavische namen en mijn vriend houd ook wel van engelse/Ierse namen.
Hahah maar het zal bij ons nog best moeilijk worden, meisjes namen zijn makkelijk daar komen wij wel uit, maar over jongens namen zijn wij het nooit eens :lol: :lol: :lol:
Bij ons net zo. Mijn vriend houd van hollandse namen, maar jan ofzo gaat er bij mij echt niet in. Ik denk dat we er wel uit komen, maar zullen er nog wel een flinke kluif aan gaan krijgen denk ik. We gaan er dus ook pas over denken als het zover is…
Wat herkenbaar mijn vriend hield eerst ook echt van oer hollandse namen, maar langzamerhand is zijn smaak veranderd.
We zijn het vaak nog niet eens maar ik vind het al een hele verbetering als ik het vergelijk met 1 jaar geleden :mrgreen:
Ow dus er is nog hoop?
Ow meiden, hier ongelovelijke krampen in mijn rug, uitstralend naar mijn bovenbenen. AUWWWWWWWWWWWWWWWW
Denk dat mijn ongi eraan zit te komen…(das dan wel weer positief ofzo)
Euh…okay…hoelang ben ik weg geweest?? Toch maar anderhalve dag? :shock:
Pff wat is er veel gebeurt in die tijd. Ik zat net alles (vluchtig) te lezen.
Mensen gaan, mensen gaan niet, mensen komen en gaan snel weer weg…
KIPPENVEL van het verhaal van Tilly. Ontzettend fijn dat je zo goed bent opgevangen in het ziekenhuis.
Poeh en het drama van de kittens. Maar ook de grote kans op een zwangerschap (van wel heel bijzondere baby’s!!).
ja euh…en nu vergeet ik een heleboel, maar vinden jullie het erg als ik niet weer alles terug ga lezen?
Ik voel me thuis bij deze groep. Fijn dat alles nu eens op tafel is gegooid.
Mamalena, flink aan de klus vandaag en morgen hoor!!! Ik heb af en toe ook geen zin, maar het is voor het goede doel :mrgreen: En als je eenmaal bezig bent, is het toch wel weer leuk?
Poeh, balen meid, dat de test negatief was. Ik ken nog het teleurstellende gevoel bij dreumes. Toen testte ik pas met 8 dagen overtijd positief. Hij is uiteindelijk ruim 3 weken te vroeg geboren met een stevig geboortegewicht. Dus mijn eigen berekening van NOD klopte gewoon. Ik duim voor je.
Geen idee, wie het opperde. Maar de naam Kitty is ook niet mijn naam. Ik houd niet zo van Engelse namen, omdat mijn Engelse uitspraak niet goed is en de naam dan niet mooi klinkt. Ik houd wel van Scandinavische namen. Wel moet ik een naam wel een aantal keren gehoord hebben, voordat ik hem echt mooi ga vinden. Ik vind sommige top 20 namen heel mooi, maar als hij in de top staat, dan wordt het niet onze naam.
Joos, ik voel me nu ook weer helemaal thuis hier, maar blijf het jammer vinden dat Charissa en Pino vertrokken zijn. Dat komt misschien ook wel omdat de dreumessen van Charissa en Pini evenoud zijn als mijn dreumes. Er was dus veel herkenning.
Femmie, fijn dat Lotte nu een plekje heeft. Ik vind het best rot voor haar, maar ja het is nu eenmaal zo gebeurd.
Mamalena, wij hadden naam voor onze dreumes, maar ten we het geslacht wisten, zijn we toch overgestapt op een andere naam. Paste toch beter bij mijn buik :mrgreen:
Tilly, hoe gaat het nu met het bloedverlies? Al bijna over?
Jane, weer weekenddienst?
Bellenblaasje, Angela, Patricia, gaat het nog steeds goed met het niet-roken?
Wij zijn weer terug van een lange reis. Bleeeeeeeeeeeeh. Ik haat reizen, maar ja het moet nou eenmaal weleens. Half 9 vertrokken vanaf huis en om 3 uur waren we weer thuis. We kunnen altijd maar kort blijven, want dreumes moet 's middags slapen. Dus we vertrekken altijd als dreumes moe is, zodat hij in de auto kan slapen.
Wawa: Het gaat goed met het niet roken. Manlief heeft nu ook besloten te stoppen om mij te steunen. Dat is voor mij een stuk makkelijker. Ik vind het namelijk erg moeilijk om niet te roken, terwijl hij wel rookt. Hij riep altijd dat hij pas zou stoppen met roken als we er volledig voor zouden gaan (misschien is ie nu wel over de twijfel heen??? :think: ). We zullen zien. Hoe is het nu met dreumes? Nog steeds snotterig? O ja, ps: ik ben er ook overheen hoor. Zodra iets is uitgesproken ga ik direct weer verder en blijf ik er niet in hangen. :-*
Mamalena: gewoon verstand op nul en klussen!!! Kom op, je kan het!
Wij houden niet zo van vreemde namen. Maar Scandinavische namen vind ik wel erg mooi. Voor een meisje zijn we er al uit. We hebben er zelfs 2 (mooie lokale namen). Maar voor een jongen wordt het wat lastiger. De naam die ik leuk vind, vindt hij niks. Zelf weet hij geen leuke jongensnaam. Tegen de tijd dat ik zwanger ben, moeten we maar weer eens kijken.
Poeh: ik hoop dat de overgebleven kittens gezond blijven. Ik blijf mijn duimen draaien :thumbup: . Het is toch raar dat de testen steeds negatief zijn. Je wordt er best gefrustreerd van. Maar wat Wawa ook al eerder schreef, het kan nog een tijdje uitblijven. Vertrouw je het niet, gewoon de HA bellen voor een afspraak.
Oké ik moet even klagen hoor! Maar wat heb ik een ongelovelijke pijn in mijn onderrug! Het staalt door naar mijn heupen. Ook heb ik een zeurderige koppijn. Ik voel me net en oud wijf. Ik kan me niet heugen dat het bij de vorige ongi’s ook zo was. Ik hoop dat ik er weer snel vanaf ben. Ik kijk nu al uit naar volgende week (niet aankomende maar die week erop), dan breekt de klus periode weer aan!!! Dan weer 14 dgn in spanning zitten (wordt weer een hel!) en dan vanaf 08/02 weten we meer!!! Ik kijk er nu al naar uit. Was het maar weer volgende maand!
Zo dat lucht op. :lol:
Manlief heeft het eten op staan. We eten vandaag hachee met rijst. Heerlijk. Het is alweer zo lang geleden dat we dat gehad hebben. Moet nog even lekker sudderen en dan kunnen we over anderhalf uur eten. Morgen mag ik weer aan het werk. Ik moet om half 8 beginnen en ik ben pas weer om half 5 klaar. MAARRRRRRR… woensdag ben ik weer vrij!
Tot later
@Femmie
Ja zeg!!! :naughty:
Jan is een prachtige naam :snooty:
Mijn kleine vent heet ook zo :inlove: (nou ja 2e naam dan )
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Geintje hoor, ieder zijn eigen smaak
@Poeh
He balen van de negatieve test…
Ik wil je niet gek maken maar ik teste ook pas positief bij Thomas na anderhalve week overtijd zijn…
Ik had een late bevruchting.
Daar kwamen we achter toen ik ineens bloedingen kreeg en het kindje (Thomas dus :inlove: ) kleiner was dan de berekeningen.
En jippie!!!
De mini’s doen het nog goed!!! :dance:
Ik blijf duimen!!!
Voor jou en de kittens!
@Joos
Ga jij eens ff heel gauw alle pagina’s doorlezen :naughty:
Dit accepteer ik niet hoor 8)
:mrgreen: Geintje meid.
Ik lees ook niet alles…
Ligt er net aan hoe druk ik het heb gehad…
Ongesteld geworden zie ik
Jammer… dan heb je wel een erg korte cyclus gehad zeg :o
@Mamalena
Hups aan de klus!!! :mrgreen:
:hug: beterschap meid, niet ziek worden he!!!
Ziek zijn is niets aan :?
@Angela
Oei… die pijn klinkt niet fijn! (rijmt :lol: :oops: )
Ik had het afgelopen maand ook.
Niet prettig!!!
Studeer ze!!!
@Wawa
Ik zal het wel weer gemist hebben… maar waar ben je heen geweest dan, dat je zo ver moest reizen?
Hmmm ik moet helpen met eten koken…
Ik kom later terug en anders morgen!
We hebben qualityzondag samen en dus benik niet zoveel achter het net te vinden…
Mirretje: Het vlees moet nog even sudderen, ik hoef niet te studeren, hahahahaahhahahaha
Oh meiden wat een ramp. Vandaag weer geen vebinding erg he. Ik ga morgen weer bellen. Zit nu even bij mijn ouders en hou het kort is niet zo gezellie.
Angela goed dat je blijft, door je actieve houding en betrokkenheid vind ik het niet meer dan k hoor dat je hier bent. Was alleen even wennen en dat zegt iets over de hechtheid van de groep. Ben blij dat Lotte elders is, waar ze meer aansluiting kan vinden.
wawa wees trots dt je het zo aan de kaar hebt gebracht doorjou heeft deze groep zoals "m;lena al schrijft een opleving gehad. Dus petje af en ik ben blij dat je je zo verantwoordelijk voelt voor deze groep :-*
Femmie ik volgens mijn berekening zo rond de twintigste dus ik ben benieuwd
Wawa hoe is het met je kleine snotterkopje.
Marije wat heb jij mooi gesproken voor Tilly en jij ook m’lena.
Tilly meid ik was blij te lezen dat je je door die maffe meiden hier wat hebt laten opvrolijken. Sterkte jullie samen en ik herken je stukje over je partner en jij. De mk heeft mijn vriend en mij ook dicht bij elkaar gebracht. Voor die mannen vakt het ook niet mee. Die staan zo machteloos.
BB natuurlijk ben je hier op je plek. Meid hoe is het met je en heb je al nieuws over je vriendin.
Joos veel word er geschreven he ik kan het ook maar net bijhouden :?
mirretje ben blij dat je uit je dalletje gekropen bent, je klonk zo zielig.
Femmie is het met jou ook wat beter ja he. Lekker lui weekend gehad wij hier ook.
Poeh wat balen zeg die streep. Goed dat je nu even wacht. En er is zeker nog hoop ik duim me suf voor jouw.
Angela je mag over 8 dagen weer lekker klussen. succes
M’lena wij zitten ook in de klusfase. Vanavond gaat het weer gebeuren. Heb lekker wijntje gedronken en voel me al in de mood nu hij nog. Ik hoop dat je je wt beter voelt.
Wendy die allisa verbergt duidelijk iets hoor. Misschien haar vriendje of misschien een gebruikers pand. Ik hoop dat ze nu beseft dat ze bij je schoonzus beter af is. Wat moet dit frustrerend voor haar zijn. Ze staat zo machteloos. Bipolair schreef je, dat betekende vroeger in het Nederlans dat ze Manisch depressief is, dat is heel goed te behandelen, als je maar wil, je moet namelijk wel medicatie gebruiken om de gemoedstoestand meer te stabiliseren.
Liefs jane
Jane. Bedankt.
Ik wens jou veel suc6 vanavond. Het lukt je vast wel om je mannetje in the mood te krijgen. Doe je best
Leuk hè, namen verzinnen. Ik heb ook al een hele lijst.
Ik vind Hollandse namen wel leuk. Engelse namen (vooral eindigend op y/ey) zijn niet mijn smaak. Vreemde namen (10 keer lezen om de uitspraak te begrijpen) zijn ook niet mijn ding.
Een leuke jongensnaam vinden vind ik ook erg moeilijk. En dan moet het ook nog bij de achternaam passen. Steijn of Thijs bijvoorbeeld vind ik erg leuke namen, maar de achternaam van mijn vriend eindigt op eij. Dat vind ik dan mindermooi staan. Maar goed, we hebben nog lang om daarover na te denken.
Jane, heel hinderlijk dat je weer geen verbinding hebt. Kan je niet overstappen?
mirretje, gek hè…van die korte cyclus. dat levert trouwens nog wel een ‘probleem’ op. Ik verwacht mijn vruchtbare periode rond de tijd dat jij bij mij zou komen :?
Angela, wat lief dat je man nu ook gaat stoppen. Ik kan me voorstellen dat dat een extra motivatie voor jou is. Enneuh…het kan best zijn dat hij nu niet meer twijfelt. Het is wel een typische mannen manier om dat duidelijk te maken.
Wawa, ik vind het ook jammer dat Charissa en Pino niet meer hier schrijven. En van jou kan ik me dat helemaal voorstellen. Je zit in hetzelfde schuitje hè. Al een dreumes hebben en dan voor een tweede gaan.
Poeh, ga je een van de namen van de kittens gebruiken?
Jane en m’lena…veel plezier vanavond! :dance:
Femmie en Angela, sterkte met de pijntjes. Femmie, ben je sowieso niet zwanger?
Angela. goed hoor, dat je vriend nu ook gestopt is met roken. Scheelt ook voor de vruchtbaarheid schijnt: snellere zwemmertjes :mrgreen:
Jane, lastig hoor die verbinding, maar ja in je klusperiode is gene internet wel een reden om errug vroeg naar bed te gaan :mrgreen: :mrgreen:
Joos, ik heb volgens mij dezelfde smaak :mrgreen: . Ik houd ook niet van namen eindigend op ey en y. Maar ja, gelukkig verschillen smaken, zodat er een lekkere variatie is in Nederland :mrgreen:
O ja, met dreumes gaat het beter, maar nog wel een grote snottebel.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar vandaag hadden we verjaardag van kennissen van ons 1 uur en driekwartier rijden. Best ver vind ik om even een paar uurtjes heen te gaan.