Oja ik weet het weer Marije je hebt dat echt zo mooi gezegt en je hebt ook helemaal gelijk knuffff voor jou
Joyce, wat supervervelend dat je je zó beroerd voelt!! Dat maakt het zwanger zijn wel effe wat minder leuk nu, denk ik. Hou vol meid. Nog effe en dan is de kans groot dat het over is. Wel fijn dat jullie huis bijna verkocht is zeg!!
mamalena
ja dat klopt dat maakt het zwanger zijn egt minder leuk… miss ook wel dat ik daarom hier minder schrijf er gebeurden hier de laatste tijd zulke nare dingen dat ik zoiets had van aan mijn gezeur over continu misselijk zijn zitten die lieve meiden nu niet op te w88…
maar idd heel fijn nieuws dat ons huis bijna verkocht is ik kan niet w88 tot dat de definitieve handtekeningen gezet zijn.zal ontzettend snel zijn he in dec kwam het bord in de tuin te staan
hoe gaat het verder met jou??
kuzzz joyce
ik ga nu trouwens lekker naar bed toe val hier bijna van de stoel af door de slaap… slaap lekker iedereen… en hopelijk word deel 7 (alweer) een heel leuk en gezellig deel met veel zwangerschappen …
dikke kuzzz voor iedereen van mij
Wawa, ik duim voor jullie dat jullie de nacht goed doorkomen en dat dreumesje morgen weer een heel stuk is opgeknapt.
Joyce, oh jeetje zeg vervelend dat je zo misselijk bent… het is wel voor een goed doel maar dat maakt het niet minder vervelend op dat moment…
spannend en suc6 met de onderhandelingen
Joyce, ik hoop dat je snel wat minder misselijk bent :hug:
:shock: :shock: :shock:
kletskousen! :lol:
ben even veel te moe om te reageren maar wilde even snel het volgende zeggen:
angela mag niet weggaan
poeh is zwanger
charissa ik ga je zooooooooooooooooooooo missen!
tilly wat een verhaal zeg, goed van je dat je het wilde delen :-*
poeh sterkte nog met de kittens
de rest doe ik morgen val hier bijna omver
P.S: ik ben Julie, ben 22 jaar woon in antwerpen, belgie en ben sinds 1 oktober gestopt met anticonceptie, en sinds diezelfde maand aan het proberen zwanger te worden
mag ik ook blijven???
poeh als je eens heeeeeeeeeel veel tijd hebt wil je dan ook eens pendelen voor mij? pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssse poeh kan het kan het poeh kan het?
maar laat eerst de zorg voor je poesjes maar voorgaan hoor ik begrijp het
Even snel een berichtje, want we moeten zo weg. Haast haast haast.
Mamalena, ik voel hetzelfde als jij. Een opleving in dit topic.
Tilly, Poeh, dreumes vindt neusspray niet leuk omdat het koud is. Eerste neusgat gaat altijd goed.
Uhmmmmmmmmmm, wat wilde ik verder zeggen. Geen idee.
Dreumes heeft redelijk geslapen, maar werd vanmorgen kletsnat wakker, dus mannetje had hulp nodig. Dus helaad niet tot 8 uur kunnen slapen.
Jeetje meiden,
Wat een heftig avondje gister. Ik eindig op pagina 2 en stap zojuist binnen op pagina 8 :shock:
Ben wel blij dat ik gedurende het doorlezen steeds vrolijker wordt. Eindelijk weer wat humor in dit topic waar ik echt om kan lachen.
Ik vind het heel goed dat alles is uitgesproken wat men dwars zit en kan me in eea ook best vinden.
Angela, ook van mij uit meid: blijf lekker hier (lekker spuit 11 maar zeg het toch nog maar even).
Haha ik heb moeten lachen om je voorstellen aan wawa :lol:
Ik vond het wel grappig: ik vertelde mijn vriend wat hier gaande was en ik verwachte een “sjonge jonge, vrouwen ook altijd” maar tot mijn verbazing kwam er een “ja iedereen moet zich toch ook aansluiten bij het topic van de maand waarin ie voor het eerst voor een kindje gaat”
Ik vond het zo leuk om te ervaren dat hij wat dit onderwerp betreft stiekum van binnen zo met mij meeleeft :inlove: Hij uit het alleen niet altijd, eigenlijk alleen als ik erom vraag, maar dat zal wel manneneigen zijn.
Haha poeh, als bij iemand de pendel moet kloppen is het wel bij jouzelf! :mrgreen:
Ow en ik herken je gevoel zo goed! Ik had afgelopen keer ook echt het gevoel ongi te worden en daarna was het ineens volledig over… Ik hoop zo voor je dat het bij jou gewoon is omdat je zwanger bent!!!
Wawa hoop dat dreumes er weer snel bovenop is? (bij mij hielp een doorgesneden ui vroeger ook altijd erg goed)
Tilly, wat een aangrijpend verhaal over het ziekenhuis. Ik ben zo blij dat je de zorg als echte zorg ervaren hebt en dat je geen rem hebt gevoelt en lekker alle emoties eruit gegooid hebt! :hug:
En ik ben ook heel blij dat ik je nu weer lol zie maken hier.
Doet me echt goed om jou en wawa weer zo bezig te zien :mrgreen:
Marije :-* ik hoop zo dat je gelijk krijgt wat mij betreft en vond het ook erg mooi hoe jij het beschreef bij tilly over kamertjes in je hart.
Ow mamalena, je mist je moeder vast heel erg :hug:
Doet vast goed om een kaarsje bij de foto te branden. Zeker in je hart is ze altijd bij je.
Ik voel me verder gewoon op dit moment. Ik laat het ook allemaal maar zo komen als het komt, maar hoop echt dat marije gelijk krijgt en als het straks eenmaal zover is ik helemaal in de wolken ben en me niet alleen maar zorgen ga maken over hoe het allemaal verder moet…
Hihi wawa, was jij weer wat lui gisteravond dat je met allemaal quotes reageerde? :lol:
Ow kyr@ wordt devin alweer 2!!! Heb je al wat leuks kunnen vinden voor zijn feestje? Doen jullie ook aan kinderfeestjes?
Heb je de maizena al geprobeerd?
Joyce :hug:
Voor alle meiden een dikke :hug: en :-*
BB ik wilde ook nog even reageren op jou idee dat als je een ei hebt overgeslagen je nu in de groene zone zou zitten.
Ik heb daar nog eens over na gedacht en eea nagekeken. Zoals je weet zit ik met hetzelfde probleem. De gyn zei bij mij ook dat ik wrs een ei gemist had.
Ik ben jou visie er eens op na gaan slaan en als ik dus alles doorreken, dan zou ik de 4e jan mijn nod hebben gehad. Ik stond wel versteld om te zien dat ik op die dag en de dag daarna oud bruin bloedverlies heb gehad. Maar geen ongi dus.
Ik hoop uiteraard heel erg voor je dat het bij jou allemaal netjes doorloopt, maar ben er op voorbereid dat het ook anders kan gaan. Wil niet dan je dan in een dip terecht komt :hug:
Ow ja en ter info aan iedereen.
Dit is deel 8 !!!
Hoi meiden,
Ja Femmy wat is er gekletst hè meid. :mrgreen: Maar, jij hebt inmiddels weer aardig meegedaan toch?!
Dus jij zou je nod al gehad moeten hebben? Wat ingewikkeld zeg. En nu? Zou je dan overtijd zijn, of zou het toch nog niet helemaal op gang gekomen zijn?
Hoop dat je overtijd bent, maar hoe kom je daar achter?
Poeh, ben zo nieuwsgierig naar jou meid. Heb je misschien nog getest vanmorgen?
Hoe hebben de kittens het gedaan vannacht? Zijn ze allemaal de nacht goed doorgekomen?
Wawa, inmiddels ben je al op de verjaardag maar wilde even zeggen dat ik blij voor je was dat je een redelijke nacht hebt gehad. Balen dat ze 's morgens soms zo nat kunnen zijn hè?!! Hier ook zo één die een keer in de zoveel tijd zeiknat uit bed wordt gehaald. Overvolle luier!! Heel vervelend. Vaak is hij ook net de avond ervoor in bad geweest en was hij dus net zo lekker schoon :wall: :wall: Ach ja, zo gaat dat nu eenmaal.
Beterschap voor dreumes.
Joyce, fijn jou ook weer eens hier te zien. Ontzettend vervelend voor je dat je zo misselijk bent. Dat maakt een zwangerschap er niet leuk op. Moeilijk zelfs om van de mooie dingen te genieten. Hoop voor je dat het snel beter word en de zetpillen alsnog aanslaan.
Wendy, Devin alweer bijna 2!! Leuk joh!! Wat worden ze dan alweer groot hè. Leuk cadeau dat je hem misschien wilt geven.
Succes alvast met de voorbereidingen.
Er hangt hier een mannetje aan mijn been die ik maar eens aandacht zal schenken.
Voor alle dames die ik nu niet heb gehad, een dikke :-* maar weer.
:-*
He tilly, ik ga niet van de visie van BB uit. Niet omdat ik haar niet zou geloven, maar omdat ik er meer in geloof dat mijn cyclus gewoon nog niet goed op gang is. Wacht vooralsnog dus maar eerst een volgende ongi af.
Had vanacht weer wat last van mijn rug, dus wie weet.
Hihi heeft kleine dreumes aandacht nodig? Lijkt me wel heerlijk, maar ook vermoeiend, maar denk dat het leuke overheerst of niet?
Ik moet nog gordijnen maken. Zal ik zo eens gaan doen. Zou het het liefste hier bij de pc doen zodat ik af en toe op de refresh knop kan drukken om alles bij te houden. Jeetje zoveel bijlezen is niet altijd even fijn hoor. Dan typ ik direct in een ander scherm mijn reactie die ik vervolgens nog tig keer moet wijzigen omdat het alweer achterhaalt is :wall: Maar ja onthouden ben ik niet zo goed in, dan ben ik bang dat ik mensen vergeet :wall:
Fijne dag allemaal en wellicht tot straks. :-*
Nou meiden ik heb getest en het was weer negatief
Ik snap er echt niks meer van, maar als ik over een dag of 4 nog niet ongi ben dan test ik nog wel eens en anders maar eens langs de ha…
Met de kittens gaat het goed ze zijn er alle 3 nog en hihi mocht ik ooit zwanger zijn van een meisje dan hebben we in iedergeval al 1 naam op ons lijstje staan :mrgreen:
he poeh, wat een onduidelijkheid allemaal. Echt vervelend joh! :hug:
Ik blijft gewoon tot er duidelijkheid is hoor!
ben wel blij voor de katjes. Maar wat heeft een naam voor een meisje met de katjes te maken? (of kan je dat niet zeggen?)
Nou moe, Poeh, daar kijk ik echt van op! :shock: :think: Wat vreemd… Ik had het echt gedacht. Maar inderdaad, ongi ben je ook niet, dussss…
Fijn dat het goed gaat met je poezekinderen. Enne, leuke naam bedacht? Wij hebben al tijden 2 namen klaarliggen en daar zal het wel bij blijven. Of ik moet ineens het gevoel krijgen dat het niet klopt. Dan gaan we nog even verder denken.
Kitty?
hihi ja dan zie ik het verband naar de kittens wel :mrgreen:
Oh, wij moeten hier echt aan de klus mensen!! (zie banner) Ware het niet dat ik me echt belabberd voel. Wéér verkouden, inclusief rillingen, gevoelige huid, hoofdpijn, enz. Bleeeeh!!! En vanmiddag hebben we hier een nieuwjaarsborrel. Oh, wat heb ik daar een zin in. :liar: