Ik zie het altijd zo… Je hart heeft heeel veel kleine kamertjes, en elke heftige gebeurtenis krijgt zo’n eigen kamertje…
Af en toe gaat het deurtje van zo’n kamertje open , en denk je eraan…
Dit deurtje gaat wanneer de tijd verstrijkt steeds minder vaak open, maar blijft altijd wonen in je hart. :-* :hug:
Mooi gezegd Marije! Ik had toevallig de afgelopen week nog een heel heftig gesprek met een vriendin van wie de moeder ook is overleden toen ze 8 was. En we waren het er ook roerend over eens dat dit soort gebeurtenissen nooit slijten, zoals altijd gezegd wordt, maar het krijgt een plekje en het went. Maar bij tijd en wijlen gaat dat kamertje zoals jij het noemt, weer open en is het gevoel in al z'n hevigheid weer daar. Dat is wel eens even schrikken, maar ik ben toch ook wel weer blij dat het er nog wel Ãs. Snappen jullie wat ik bedoel?
Vandeweek een mooie foto van m'n mama neergezet en brand nu elke dag een kaarsje.
Ik ga nu ook, is niet echt gezellig voor manlief. Ik zeur ook altijd op hem als hij achter de comp zit als hij eens een keertje thuis is (hij is vaak op pad namelijk).
Lieverds ik wil nog even zeggen dat jullie van jullie hart geen moordkuil moeten maken en vooral jezelf hier moet blijven. Ik ben blij dat alles (hopelijk) is uitgesproken. En wees eerlijk over alles.
O ja, ik ben alleen thuis. Dreumes is verkouden en is al een paar keer wakker geweest, maar sinds ik KOK is hij weer even stil. Op deze manier hebben we trouwens binnen een week een deel vol.
Per dag 5 pagina’s
Ah, vandaar dat jij ook zoveel reageert.
Balen dat dreumes zo verkouden is. Heeft hij alles verstopt zitten, of komt het al een beetje los. Meestal gaat het dan weer de goede kant op.
Sneu voor ze hè?! Ze kunnen dan echt zo slecht in slaap komen. Ze worden dan ook inderdaad ineens huilend wakker. Het vervelende vind ik dat je dan zo weinig voor ze kan doen.
Onze dreumes is vanavond zelfs al weer even uit z’n bedje geweest. Dat betekende dus echt dat hij flink overstuur was, en waarom??? :think: Joost mag het weten. Na een half uurtje beneden is hij dan toch lekker gaan slapen en tot nu toe hebben we hem nog niet weer gehoord.
Wawa, ik hoop voor je dat je dreumes snel beter is en je toch een rustige nacht tegemoet mag gaan. :-*
Al drie keer z’n onderlakentje verschoond vanwege al het snot! Al begonnen met babyneusspray, maar dat vindt dreumesje niet zo leuk.
Ik hoop, dat vannacht een beetje goed gaat. Morgen om half 8/ 8 uur sowieso op, want we hebben een verjaardag ver weg.
Wawa: Doe niet zo mal! Ik vind het juist heel knap hoe jij je gevoel zo durft te laten spreken!Dat daar sommige mensen een beetje verdrietig van worden, of het er niet mee eens zijn heb je dan altijd…dat is niet leuk, maar wel beter want nu kun je er over praten met elkaar zonder dat het een opgekropt iets wordt…
Zoals je ziet zijn er meer mensen met zo’n zelfde gevoel, ik heb het persoonlijk ook bij bepaalde punten die er genoemd worden.
Ik vind ook dat er geen nieuwe mensen meer bij moeten komen…Voel me dan ook niet zo op mijn gemak om overal over te schrijven, merk dan ook aan mezelf dat ik me dan terug trek op die momenten…
Hoop dat hier nog enigzins iets van te begrijpen valt…Schrijf dit echt uit mn gevoel, en dat is meestal dan wat warrig :oops:
Ik vond het heeeeeeeeel erg moeilijk om het op te schrijven hoor. Maar achteraf geen spijt van. Ik hoop wel, dat Angela het nu ook los kan laten, want het opgekropte gevoel bij mij is nu weg.
Lieverds ik wil nog even zeggen dat jullie van jullie hart geen moordkuil moeten maken en vooral jezelf hier moet blijven. Ik ben blij dat alles (hopelijk) is uitgesproken. En wees eerlijk over alles.
Wawa, heb je al een doorgesneden ui bij z’n bed gezet? Doet hier altijd wonderen!! Veel sterkte met 'm. :hug: Hoop dat jullie nog een beetje kunnen slapen.
Poeh, was nog helemaal vergeten te zeggen hoe rot ik het voor je vind van je kittens. Arme schatjes… Ik duim voor de anderen!!
Tilly, wat een aangrijpend verhaal van jou in het ziekenhuis…Moest erg slikken. Knap van je om het hier te vertellen.
Jane, inderdaad goed om je hier weer te zien.
We hebben een soort revival, lijkt wel…Of voel alleen ik dat zo…?!
Marije, jammer voor je joh…Vol goeie moed naar de volgende ronde, he!
Ik ga zo John uit bed skuppuh en dan lekker naar de winkels… Hier hebben ze van die fijne winkels vind ik dus komt goed. Ga alvast rondneuzen voor devins feestje volgende maand… morgen over een maandje word ie al 2… oh mijn kleine baby word zo grooooooot… maar ik vind deze leeftijd wel heerlijk hoor. als hij zegt mama i love you :inlove:
Wendy, dat lijkt me ook zó fijn!!! :inlove: Ik smelt nu al als ze haar hoofdje op m’n borst legt en “Haaaaaaa” zegt ( met zo’n toontje van hoog naar laag) Laat staan als ze echt iets gaat zeggen.
Overigens worden hier in korte tijd steeds meer stapjes genomen. Zoooo leuk! Ze begint steeds meer te durven. Dat duurt niet lang meer of ze loopt echt.
oooow jeetje zeg wat een gebeurtenissen hier allemaal!
tilly… ook bij bij gaan de tranen over mijn wangen als ik jou verhaal lees over je zh opname… voor de komende tijd heel veel sterkte en hoop dat je het snel een plekje kunt geven.
wel fijn te lezen dat je begin van de aaf heerlijk hebt zitten laggen om groene en paarze tepels enzooow.
jullie weten allemaal dat ik er erg weinig ben… maar leees wel( meestal) alles bij.
sja de reden dat ik er gewoon haast niet ben is dat ik me egt mega beroerd voel en ontzettend misselijk ben en veel moet spugen! heb hier nu ook zetpillen tegen gekregen maar tot heden hebben die nog geen positieve werking
verders hebben we ons huis bijnaaaaaaaa verkocht… en hebben bijnaaaaaa een ander huis weer gekocht maar we zitten op het moment vast op 5 000 euro dus op zich moeten w edaar tog met elkaar uit kunnne komen… i hope soooo
spannend spannend spannend
wawa fijn te lezen dat jullie weer aan het klussen zijn en dat je je weer beter voelt al kan ik me goed voorstellen dat je soms nog best verdrietig er onder bent.
jane hoe gaat het met jou? heb ik er nu net over heen gelezen( sorry hiervoor dan) of laat je je zelf er niet zo over uit?
poeh wat spannend bij jou… al een aantal dagen overtijd en volgens je pendel z wanger van een 2 ling he ik ben zooooo nieuwsgierig het zal tog wel heeeeel fijn zijn als jij hier weer goed nieuws zult brengen!
ik :thumbup: voor de overige kittens dat ze het gaan halen… loopt de moeder poes ook gevaar met dit sterke virus?
ik ga nu eerst ma is weer bijlezen… jullie schrijven ook zooo ontzettend veel men hey…
geniet maar van je lieve poppetje want alles gaat dalijk snel… als ze je komen knuffelen en zo is het echt zo wonderbaarlijk dat zijn zulke mooie momenten.
Devin durft ook alles… hij springt overal vanaf en heeft geen angst :?
daarom wil ik zo’n ballenbak voor zijn verjaardag kan hij daar in springen en vallen en zo… hij duikt ook in bad en springt en valt… zo veel engergie lol