STOPPERS MET DE PIL VAN MEI 2007

Maantje Jim gaat ook naar het kdv 3 dagen per week. Hij heeft het er altijd erg naar zijn zin en de dames zijn allemaal erg gek op hem. Maar hij komt daar al vanaf dat hij 4 maanden is. Als je kids wat groter zijn is het wel weer wat anders (vooral met wennen). Je moet gewoon bij een paar kdv’s gaan kijken en je gevoel zegt je wel wat goed is!

Nou de ongi is doorgezet maar echt met weinig klachten deze keer dus het stoppen met de pil was alleen om die reden al goed. Ik vind het toch wel apart eigenlijk…

Hier vannacht een spookje. Hij werd om 12.00 uur wakker met een poepbroek en vond het wel gezellig om wakker te zijn. Heb hem in ons bed een flesje gegeven en Ramon dacht dat hij dan bij ons wel in slaap zou vallen. Niet dus. Heb hem gauw in zijn eigen bedje gelegd en om 1.30 uur lag hij nog rond te kijken volgens Ramon, daarna zijn we allemaal in slaap gevallen. Jim was om 6.45 uur weer wakker en na zijn flesje heb ik hem weer terug gelegd omdat ik nog zo moe was en heeft hij nog tot 9.30 uuur geslapen!

Straks gaan we naar mijn vader en stiefmoeder, voor het eerst in ruim 9 maanden dat we daar zomaar op visite gaan erg hè? Maar ja mijn vader werkt vaak in het weekend zij zijn op vakantie geweest en wij zijn steeds ziek en onderweg geweest. Mijn stiefje had al eens gevraagd of ik niet een keer op maandag of donderdag wilde langskomen, maar op die dagen vind ik het al druk genoeg en die dagen heb ik ook hard zat nodig. Bovendien is het op een doordeweekse dag nou niet echt leuk om de A2 op te moeten, files beginnen steeds vroeger… (en ik heb er ook geen zin in alleen daarheen te gaan). Ach ja we liepen de deur voor Jim er was ook al niet plat bij elkaar dus waarom zou dat nu opeens wel moeten?

hoi hoi,

nou de kdv verhalen klinken wel positief. Mijn kids zijn idd wel wat ouder dus zullne misschien wel meer moeten wennen…

De oudste is dan alweer 3 en die heeft er denk ik niet zo veel moeite mee. De jongste is waarschijnlijk een ander verhaal… :think:

handig len zo’n flexibel kdv, en het klinkt ook wel heel gezellig met huisdieren enzo!!

Hier is alles alleen wel erg vol. Ik heb al gebeld voor info en ze hadden nog maar op 1 kdv plek. Dat is op een terrein waar een psychiatrische inrichting zit, voor drugsverslaafden en mensen met een psychische aandoening. Ik ben er ff langsgefiets maar het beviel mij niet helemaal.

mensen die uit de vuilniszakken stonden te eten :sick:

Ik ga nog wle is binnen kijken…

Balen he suzan als je er 's nachts uit moet. Aan de ene kant vind ik het op het moment zelf nooit zo heel erg maar 's ochtends ben ik zo moe :zzz: succes dus vandaag!

Geen tijd om bij te lezen… even snel

Heb net mn banner aangepast… hoef dus niet te testen :?

Santos je hebt iets niet helemaal goed gedaan hoor 337 dagen overtijd…

Je hoeft trouwens niet steeds een nieuwe banner te maken hoor, je kan als je in je profiel kijkt de datum zo aanpassen, je hebt de url tekst toen geknipt en geplakt in je profiel en als je goed kijkt zie je de datum daar tussen staan, die kan je gewoon aanpassen en dan is je banner ook weer aangepast.

:mrgreen: per ongeluk 2006 ingevuld! Bedankt voor de tip!

Hoe is het met Debby? En Suzanne, ook al ongi? Mijn cyclus is in elk geval exact op 28 dagen (deze 1e ronde) :wink:

Zo, ik ben net een kwartiertje m’n bed uit… tja nachtdienst hè :lol: , maar hier is nog niets veranderd. Had gisteravond wel wat buikkrampen dus ik denk dat het niet zo lang meer zal duren. Maar ach, ik merk het vanzelf, ik voel me verder niet raar ofzo dus ik wacht de komende dagen gewoon rustig af. :think:

Wat is het ineens rustig hier! :o

Ik ben vanochtend ongi geworden dus heb ook mijn banner weer aangepast. Op naar de volgende ronde!

hier nog steeds niet ongi…

ben druk met kaja en de laatste hand aan mijn afstudeerartikel!

liefs len

Succes met je afstudeerartikel!

Zit je er al aan te denken om te testen?

@Debby, we gaan er weer voor!

Valt me trouwens 100% mee, heb weinig meer last van ongi dan anders! Was er wel een beetje bang voor :wink:

@santos_05 wrote:

Succes met je afstudeerartikel!

Zit je er al aan te denken om te testen?

dankje, nou ik heb al de hele ochtend krampjes dus denk dat de duivels er toch aan zitten te komen, ik ga voor de zekerheid wel een test in huis halen, maar wacht in ieder geval dan tot donderdag, dan is vriendlief ook vrij!

liefs Len

Heb je nog 2 dagen, dus ben benieuwd!!

@smartygirl Ik zal voor je duimen meid.

Hier verder weinig, nog steeds wel misselijk zo af en toe en af en toe een vreemd gevoel in me buik, maar ach ik zal wel zien.

spannend!!! al die nod’s die er aan zitten te komen!

En voor jou helemaal len, je bent gewoon over tijd, of ben je dat wel vaker???

Ik had waarschijnlijk al getest :oops:

ik moet van eht weeknd ongi worden en dat zit er volgens mij ook wel gewoon aan te komen. heb al af en toe wat kramp.

Vind het ook wel prima dan kan ik me nog ff goed laten verdoveen bij de tandarts, mijn kies is nl doormidden gebroken :roll:

fijne avond nog allemaal

Wat is het percentage wat volgens de statistieken in 1x zwanger wordt? Er vallen er al steeds meer af, dus jullie kans wordt steeds groter!

Wat is het percentage wat volgens de statistieken in 1x zwanger wordt? Er vallen er al steeds meer af, dus jullie kans wordt steeds groter!

hihihi :lol: das wel waar.

Ik zat net te denken: als ik niet ongi word en zondag positief test dan is eht wel een errig mooi vaderdag cadeautje :inlove:

maar denk toch van niet hoor :?

Maantje, dat zou inderdaad wel een erg leuk vaderdagcadeautje zijn.

Dat zou trouwens ook voor mij gelden, ik ben altijd netjes op tijd ongi geworden, ook voor ik aan de pil begon. Als deze dan ook nu zou wegblijven, denk ik dat ik ook maar een test doe. Al lijk mij dat wel lastig op een camping, aangezien ik daar dit weekend ben. Misschien meteen een leuk vaderdagcadeautje voor me schoonvader. Als we het al vertellen natuurlijk. :lol:

Het is idd een leuk vaderdagkado!

Zie het al helemaal voor me… testen in de gemeenschappelijke toiletruimte :mrgreen:

Ja precies stel je voor. Iedereen die om je heen staat mee te kijken en de tijd bij te houden.

Ja precies stel je voor. Iedereen die om je heen staat mee te kijken en de tijd bij te houden

hahaha :mrgreen: :mrgreen:
en iedereen juigen en feliciteren en de vader:"he, wat is daar nou aan de hand, reden voor een feestje ofzo?"
en jij:"ja schat, je wordt vader!!! :inlove: "

wel leuk toch?

maar ik had weer krampen, wel erg vroeg overigens hoor, normaal komt dat een beetje in het weekend, op zijn vroegt vrijdag en wordt ik zondag of maandag ongi.
Verder net naar de tandarts geweest en hij heeft mijn gebroken kies een beetje opgevuld.
Over 2 weken terug en dan kijkt ie verder. Hij vond een kroon eigenlijk niet nodig want dan zou hij de lies nog mee af moeten slijpen en zou hij nog zwakker worden.
Hij vind alleen opvullen ok, iemand ervaring?suggesties?
een kroon is ook duur maar ik ben wel goed verzekerd (weet dat ik een zwak gebit heb :cry: )

bye bye weer, ga de was doen :roll: [/code]

Vandaag moedervlekken weg laten halen, heb ik nu mn kansen verspeelt :mrgreen:

Nog nieuws dames?