Ach weet je maantje, het zou best grappig kunnen wezen inderdaad, maar of me hubbie er blij mee zou zijn dat andere het eerder weten als hij, dat weet ik niet om eerlijk te zijn. Denk dat ie dat toch liever een beetje tussen ons 2tjes wil houden.
Ach we zullen zien dit weekend.
je hebt gelijk hoor kitt3n zou het ook eerst is ff met zijn tweetjes vieren…
het was maar een grapje, zag het al voor me :mrgreen:
enrieke, waarom heb je die moedervlekken weg laten halen?
Ik heb er zelf nl. op mijn been die af en toe zeer doen.
Ben er een tjd geleden al mee naar de dokter geweest maar zei dacht dat dat kwam omdat ze groeide (door de zwangerschap enzo…)
maar nou is het al meer dan een jaar geleden dat ik zwanger was, dan moet het toch wel is over zijn dacht ik!!
Maantje ik zag het ook al helemaal voor me, had wel grappig geweest om eerlijk te zijn.
@santos_05: moedervlekken weg laten halen lijkt mij een pijnlijke aangelegenheid. Ik hoop niet dat je er al te veel last van hebt.
maarre ga je wel testen kitt3n???
prive in een prive wc ofzo?
of in de tent/caravan of waar jullei ook slapen??
Zou even wachten tot je weer thuis bent met testen! Het is toch een klein feestje en zie dat maar eens voor je te houden op een camping!
Ik heb 4 moedervlekken in mn gezicht, waarvan 1tje groter werd en begon te jeuken. Dus naar de huisarts gegaan en die zei dat het niet schadelijk was, maar ik er wel voor mocht kiezen om ze weg te laten halen (valt onder ziekenfonds). Dus toch maar besloten om het te laten doen… zag er wel tegenop, maar je krijgt een plaatselijke verdoving (net zo een als bij de tandarts). Hij snijd het plekje weg, hechting erin, pleister erover en klaar. Toen de verdoving eruit ging voelde je het wel een beetje trekken, maar mocht gewoon paardrijden. Heb vanavond maar even gelongeerd, want elke keer als ik buk wordt ik toch iets dizzy, maar verder weinig last Er zijn er nu 2 minder!
Die ene waar ik last van kreeg daar bleek trouwens een wratje onder te zitten, vandaar dat hij groter werd :?
Mocht ik overtijd blijken te zijn, er vanuitgaand dat me cyclus 28 dagen is, dan ga ik zeker testen, maar ik denk niet dat ik dat op de camping zal doen. Daar zal ik mee wachten tot ik thuis ben.:shifty:
santos_05 nooit geweten dat dat dus eigenlijk zo makkelijk ging, zou bijna zeggen ik laat er ook 1 weghalen, heb er die me namelijk nogal irriteert en af en toe een beetje pijnlijk is.
Je moet nog 1 dag, dus eerst maar eens afwachten
Bij mij is het nu alweer over :roll: Ruim twee dagen korter als normaal 8)
@ Santos: Ik zit me hier ook te verbazen hoe weinig last ik deze keer van m’n ongi heb. Normaal is het al niet veel, maar ben nu pas op dag 3 en het stelt al helemaal niks meer voor. Als dat nou altijd zo zou zijn… :dance:
Hier ook :mrgreen: Als dit zo blijft ga ik nooit weer aan de pil :silenced:
Hoe zit het eigenlijk met zwanger en toch nog ongesteld zijn… dat kan is alleen als je de pil nog slikt?
Tuurlijk wacht ik eerst vandaag af. Zal je net zien dat ik morgen wel ongi ben, zit ik me druk te maken om niks
Volgens mij heeft zwanger zijn en toch ongi worden niets te maken met het feit wel of niet de pil slikken om eerlijk te zijn.
Ik mag dan misschien ongi geworden zijn, maarre ik heb nergens last van, terwijl ik voor me pil altijd giga buikpijn had en zo’n 2 dagen ziek op bed lag.
Zelfs tijdens de stopweek van me pil, had ik er nog meer last van als nu.
Als mijn ongi voortaan altijd zo is, dan begin ik nooit meer aan de pil geloof ik.
hallo meiden, door een kinderwens (de 3e) kwam ik op deze site terecht, zag dat er een cluppie was voor mei stoppers…nou hier is er dus weer één …
Lijkt me gezellig om mee tekletsen hier…als jullie het natuurlijk ook gezelllie vinden :eh:
Zal me eerst maar eens voorstellen…
mijn naam is Diana,bijna 34, getrouwd met jacques(bijna 11 jaar), en moeder van Kenneth (bijna 12), en Marvin van( 10 ).
Zijn pas verhuisd naar een nieuwe woonplaats, dus we gaan eigenlijk volledig opnieuw beginnen .
We zaten al een tijdje tedubben om voor een derde tegaan (ik heb reuma), maar eind mei de knoop doorgehakt en met de pil gestopt …ben benieuwd hoe het gaat lopen…
Welkom diaantje!!
dat het voor jou maar snel mag lukken en lekker gnietne van het klussen he
zo iedereen toch wel ongi geworden geloof ik :think:
maar gelukkig niet veel last gehad zie ik ook :lol:
Zelf nog niet ongi, zou morgen moeten zijn. Heb voor de zekerheid een test inhuis gehaald :oops:
zou het zo leuk vinden op vaderdag…
Dus morgen ga ik eerst met de kids naar beneden, broodjes bakken enzo, enm ja dan toch een test doen. en mocht ie positief zijn dan pak ik die ook in :lol: :lol:
Gister met een vriendin uit eten die vertelde dat ze zwanger is, ben heel blij voor haar en hoop ook nog samen met haar zwanger te kunnen zijn!
fijn weekend allemaal!
Nou maantje hoop voor je dat je morgen een mooi vaderdag kadootje kan geven
Ben 1 juni voor het laatst ongi geweest, en nou had ik de 14e bloedverlies…nouja…bruin afscheiding, heeft maar 1 dag geduurd…en nu lichte buikpijn in de onderbuik…geen idee wat het kan zijn, pijnlijke borsten (waar-sorry voor de details-vocht uit kwam)…we zullen wel zien…had een test gedaan…pfff kon me weer eens niet inhouden :oops: …maar was negatief…wellicht tevroeg getest…afwachten maar op de volgende ongi…lijkt me ook sterk dat ik nu al in verwachting ben … :think:
heel fijn weekend…laat je nog weten hoe de test was?..ben reuze benieuwd.
groetjes Diaantje
JAAAAAAA
Ik had een heeeeeeeeeeeeel mooi vaderdag cadeautje :inlove: :inlove: :inlove:
manlief was wel verbaast dat het nu al raakl was en ikzelf ook. was er eigenlijk vanuit gegaan dat hij negatief was maar jippie de pippie wat zijn we blij hier :lol: :lol: :lol:
kwam ff checken wanneer ik dan precies uitgerekend ben, 24 februari, duimen maar dat alles goed gaat
enne ik duim natuurlijk oko voor jullie dat het snel raak is :thumbup:
ik ga weer, groetjes!!
ohhhhhhhh Maantje, wat fantastisch om tehoren/lezen !!! :dance:
Nou een mooier kado kan je niet geven he op deze dag.
Geniet er maar lekker van!!!
Iedereen een hele fijne dag vandaag !!!
groetjes Diana
GEFELICITEERD!!! Supersnel raak zeg!!! Wat een mooi vaderdagkado :mrgreen:
Welkom Diana! Gezellig dat je mee komt kletsen!
Heb vanmorgen toch ook nog maar even getest, ongi was zo snel over, dus wilde toch zekerheid. Helaas…
Mama25 - ?? -25 jaar - 2e
Woman - ?? - ?? jaar - 2e
Maantje - ?? - 28 jaar - 3e - 24 feb
Femke - Femke? - 32 jaar - 2e
Smartygirl - Lenneke - 22 jaar - 2e
Debby81 - Debby? - 25 jaar - 1e
Santos_05 - Henrieke - 26 jaar - 1e
Sam24 - Samantha - 24 jaar - 1e
Tante Soesa - Suzanne - 31jaar - 2e
DarkAngel - Monique - 25 jaar - 2e
Ester30 - Ester - 30 jaar -??e
K1TT3N - Marcha - 26 jaar - 1e
enidan - Nadine - 25 jaar - 1e
Diaantje17- Diana - 33 jaar - 3e
Maantje Gefeliciteerd!!! Wat supersnel raak zeg!!!
Ik duim met je mee hoor! :thumbup:
hoi meiden!
maantje super meid gefeliciteerd joh!
hier nog steeds niet ongi, maar wel een nega test tot 2 keer toe…
ik denk dat het beetje bruinige slijm wat ik laatst had mogelijk toch een soort ongi was… ik weet het ook niet.
maar goed ik ga snel weer verder, kaja moet in bad!
liefs LEn