STOPPERS MET DE PIL VAN MEI 2007

HOI HOI

IK GA EIND MEI STOPPEN MET DE PIL

EN WIL DIT GRAAG DELEN MET MENSEN DIE OOK ROND

DIE PERIODE STOPPEN

IK WEET NOG NIET PRECIES HOE ALLES WERKT

MAAR UITEINDELIJK DENK IK DAT IK ER WEL UIT KOM

GROETJES MAMA 25

Hoi,

Misschien heb je zin om met ons hier mee te komen kletsen?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=38006

:-*

Hallo,

Ik ben vorige week gestopt met de pil. Onze dochter is nu vijf maand. Met haar was het na 2 maand al raak. Benieuwd of het nu ook weer zo snel gaat… :pray:

wij gaan vanaf nu ook voor een volgend kindje!! de derde).

lijkt me gezellig om hier te ketsen…

Heb alleen niet altijd tijd.

Houden jullie je cyclus bij of doen jullie ‘het’ gewoon op goed geluk zeg maar :slight_smile:

Ik hoop dat iedereen snel zwanger is en we er lekker van kunnen genieten. groetejs maan

Wij houden er wel een beetje rekening mee, maar niet met ovulatiestrips enzo hoor… Dat soort dingen komen wel als het met een jaar nog niet gelukt is. Ik ben wel een beetje huiverig voor een nieuwe zwangerschap. Bij die van mn dochter ging alles errug gemakkelijk. Zelfs tot aan de bevalling toe! Die duurde nog geen 3 uur en bijna pijnloos…Daar komt bij dat zij erg rustig en makkelijk is. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik een tweede keer weer zoveel geluk zaal hebben. Maar we zullen zien. Ik kan niet wachten tot ik weer zwanger ben. Ik mis dat echt…

Groetjes :oops:

wauw woman, dat klinkt echt gewelidig!!

Ik mag zelf ook niet klagen hoor…

Mijn eerste bevallig duurde 9 uur maar zeer goed te doen. De tweede duurde 2,5 uur en vond ik wel heel pijnlijk, maar ja het ging dan oko zooooo snel.

Ben ook heel benieuwd wanneer het gaat lukken bij ons. Onze eerste is niet gepland (dwars door de pil heen) en de tweede was meteen raak.

Durf oko niet te geloven dat we nu weer zoveel geluk zullen hebben dus wacht het maar rustig af.

Wij doen ook niet met ovulatie testen e.d. voorlopig laten we alles gewoon op zijn beloop. Weet niet eens meer precies wanneer ik de laatste keer precies ongesteld was maar ga dat vanaf nu wel in de gaten houden.

nou meiden ik ga weer, ff profeit trekken van het feit dat er 2 liggen te slapen!

groetjes

@Claudje wrote:

Hoi,

Misschien heb je zin om met ons hier mee te komen kletsen?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=38006

:-*

Hebben jullie Claudje haar postje niet gezien meiden of gewoon geen behoefte aan medestoppers? :wink:

Jawel, heb ik gelezen. Maar dit lijkt op een nieuw cluppie en das makkelijker om er in te rollen…

Maar ik hou dat groepje ook in de gaten hoor! Bedankt voor de tip!

Jawel, heb ik gelezen. Maar dit lijkt op een nieuw cluppie en das makkelijker om er in te rollen...
Maar ik hou dat groepje ook in de gaten hoor! Bedankt voor de tip!

hier sluit ik me bij aan. Daar kletsen al heel veel mensen en een klein cluppie vind ik ook wel gezellig!! maar bedankt!

woman: wat vind je leuk aan zwanger zijn? Ik vond het eigenlijk best zwaar hoor! Ik was vooral bij de eerste echt wel moe. Ik kijk er aan de ene kant erg naar uit maar ik zie er eerlijk gezegd ook wel een beetje tegen op. Het duurt zo lang 9 maanden!!

fijne dag nog!

groetejs maan

Leuk meiden dat jullie vast houden aan de mei stoppers.

Een topic met kwartaalstoppers kan erg groot worden, en dan is het lastig om alles mee te krijgen.

Zelf schrijf ik bij de augustusstoppers 2007, en wat mij betreft blijft het daar ook bij alleen augustusstoppers.

Het is er tot nu toe alleen nog erg rustig :cry: , maar daar zal binnenkort wel verandering in komen.

Meiden, succes met zwanger worden!!!

Liefs Lotte

Het is er tot nu toe alleen nog erg rustig , maar daar zal binnenkort wel verandering in komen.

je mag altijd gezellig hier komen kletsen hoor!

augustus is ook nog wel ver weg, wie weet zijn wij dan wel al zwanger :pray:

Hier schrijft ook nog niet een hele grote club, er mag best wat bij vind ik maar idd niet heel erg groot want dan hou ik het niet meer bij.

Weet iemand waar mama25 is gebleven eigenlijk :think: ze heeft tenslotte deze topic geopend…

oh sorrei verkeerd gequote :oops:

Wij zijn al met ons 4-en bij de augustusstoppers.

Al een leuk cluppie bij elkaar dus.

Wij zijn al met ons 4-en bij de augustusstoppers.

Al een leuk cluppie bij elkaar dus.

ik zag het ben net ff wezen spieken :lol:

gezellig hoor!!

Hihi, sorry voor de uitdrukking “eigenwijze” meiden.

Hallo Maan,

Ik vond het gewoon super, dat gevoel dat er een kleintje in je groeit. Ik voelde me heel speciaal. Nou moet ik zeggen dat ik het wel erg makkelijk heb gehad. De eerste 5 mnd viel ik af doordat ik alleen maar vanilleyoghurt binnen kon houden, daarna groeide ik in totaal zon 12 kilo. Kon mn werk volhouden tot 6 wk voor tijd. Kreeg alleen op het eind zwangerschapsvergiftiging (zeer lichte vorm) en moest ingeleid worden op de begravenisdag van mn oma vanwege mn bloeddruk(117). De bevalling was goed te doen en duurde maar 2 1/2 uur… Ik vond het zo spannend, we wisten niet wat we zouden krijgen, en vond mn buik supermooi! Die spanning mis ik nu.

:pray: Dat het snel weer zover mag wezen…

hoi hoi,

een vriendin van mij kan elk moment bevallen, vandaag waren we even op bezoek en het begint nu echt wel heel erg te kriebelen hoor!!

laat maar komen zo’n kleintje…

@woman: werk je nu ook nog?

wel emotioneel dan op de begravenis dag van je oma :?

maar je hebt er wel iets heel moois voor terug gekregen.

Fijn dat het zo geod ging, dat gaat ook wel eens anders bij ingeleiden bevallingen.

Maan: Yep, ik werk 30 uur in 3 dagen. Mn moeder en mn schoonmoeder passen beide 1 dag op en 1 dag is mn vriend thuis. Dag om dag werk ik en das tot nu toe goed te doen. Maar zeg er wel bij dat zogauw er fincieel ruimte is ik wel graag 1 dag minder zou willen werken. Gelukkig heb ik een leuke baan en baas en dat maakt werk een stuk fijner. Hoe oud zijn jouw kids? Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor!? :oops:

Doei

Hallo allemaal,

Ik ben dan wel niet met de pil gestopt maar ik ga a.s. dinsdag naar de huisarts om mijn spiraaltje te laten verwijderen. Telt dat ook? :wink:

Ik ben al moeder van een zoontje van 2,5 jaar en ik heb eigenlijk gisteren samen met mijn man de beslissing genomen om nu voor een tweede te gaan. Eerst wilde ik nog tot de zomer wachten maar voor hetzelfde geld duurt het deze keer langer. Waarom niet nu beginnen dacht. Als het gelijk raak is, prima. Maar als het een half jaar duurt, ook prima. En als het tegenzit en we moeten nog langer wachten, so be it!

We gaan er dus met een heel relaxed gevoel weer voor.

Is je vriendin al bevallen maantje?

Groetjes,

Femke

hoi hoi,

gezellig Femke!!natuurlijk telt een spiraaltje verwijderen ook!!

Zelf ben ik ook niet gestopt met de pil, wij gebruikte condooms.

Laten we het er op houden dat we stoppen met anticonseptie :mrgreen:

Lekker dat je er zo relaxed over bent hoor. Volgens mij iks dat het beste, het komt wanneer het komt maar ik ben wel heel benieuwd. Een maand duurt dan oipeens wel lang hoor. Zeker omdat ik ook niet meer precies wet wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest…

afwachten dus maar.

@woman: mijn oudste is 2 en wordt in augustus 3. de jongste is juist donderdag 1 jaar geworden.

Het eerste jaar vond ik bij allebei best heftig. Ik gaf borstvoeding en moest op een begeven moment ook kolven enzo…

ook komen ze dan nog wel eens s nachts dus ik was wel veel moe, nu gaat alles echt heel goed dus durven we het wel aan. En we wisten sowieso dat we er nog wel een derde bij wilden. Ik heb trouwens 2 zoontjes.

Ennn ja mijn vriendin is vannacht bevallen!!

Alles gelukkig goed gegaan en vannochtend ff wezen kijken naar het kleine hummeltje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Echt geweldig :inlove:

fijn weekend allemaal en geniet morgen lekker van mama dag :mrgreen: