ps, leuke aparte naam heeft je mannetje Femke!!
Bedankt Maantje!
Dat wordt straks nog wat met een naam verzinnen. Tot in de zevende maand waren we nog steeds niet uit over een naam. Totdat ik ineens op een aftiteling deze naam zag. Ik was er gelijk weg van. Nu Onno nog dacht ik. Hij was die avond niet thuis dus de volgende dag heb ik hem die naam voorgelegd. Gelukkig wees hij hem niet direct af. Uiteindelijk vond hij het na een week ook leuk. Je moet soms ook wel eens wennen aan een naam. DUss dat wordt veel tv kijken komende tijd… :mrgreen:
Nog gefeliciteerd trouwens met je zoontje! Hoe heten jouw boys?
Denk dat jij straks wel steeds de vraag krijgt of je op een meisje hoopt denk je ook niet?
Fijn dat alles is goed gegaan met je vriendin. Was het haar eerste?
Ik moet er gauw vandoor, ben op mijn werk :oops:
Denk dat jij straks wel steeds de vraag krijgt of je op een meisje hoopt denk je ook niet?
Ja dat vrees ik wel een beetje :?
maar het is echt niet waar hoor!! Ik vind mijn mannetjes geweldig en het lijkt em voor hun ok heel gezellig om nog een broertje te krijgen. Een zusje past toch minder in zo'n jongens gezin denk ik :think:
Maar een maisje is ook heel erg welkom hoor! maar ik vind een jongen ook erg leuk.
Een vriendin vroeg het trouwens idd al een tijdje terug:"willen jullie nog een derde?"
"ja hoor zeker wel!"
"oh en dan een meisje?"
Alsof je het kan uitkiezen!!!! :roll:
Maar goed......
Mijn zoontjes heten: Gawan (de g spreek je uit als ke zeg maar zoals bij megan) en Micah (spreek je uit als Mika).
Een nieuwe naam lijkt me wel weer moeilijk hoor, maar voorlopig is het dan ook nog niet zo ver. Hier is het idd. ook ff wennen aan een naam (vooral vriend dan) en dan vindt hij hem toch wel leuk.
Ik kwam vandaag trouwens nog foliumzuur tegen. Het was nog goed dus maar meteen begonnen met slikken!! hoe is dat bij jullie? slikken jullie dat al?
Voor mijn vriendin was het de tweede, haar oudste is16 maanden dus best vlot op elkaar!
Fijn weekend nog allemaal, groetjes maan
hoi hoi meiden
mag ik ook met jullie mee doen?
ik ben Lenneke en ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend (nou ja eigenlijk verloofde ) en ons zoontje Kaja
wij hebben besloten dat ik na deze stopweek met de pil niet meer terug aan de pil begin en dat we gaan voor een 2e wonder!
we hebben nu een zoontje van bijna 9 maanden, een heerlijk ventje!
mijn zwangerschap bij hem is erg gemakkelijk gegaan, nergens last van 9 maanden en precies op de uitgerekende datum was hij er binnen 9,5 uur!in het begin wat opstart problemen gehad met zijn darmen en het slapen, maar dat gaat nu allemaal zo super!
ik ben momenteel aan het afstuderen aan de SPH en werk vanaf 1 juni 20 uur in de week op een woning voor mensen met een verstandelijke beperking! werk nu ook al binnen dezelfde stichting maar voor maar 6 uur in de week ivm mijn studie!
nou we gaan ervoor he meiden!
liefs Lenneke
Hai Lenneke!
Welkom. Tjee, nu al voor de 2e? Ik kan me herinneren dat ik nog aan het ontzwangeren was toen Marnick 8 maanden was. Moest er echt nog niet aan denken. En dan heb ik ook een makkelijke zwangerschap gehad en redelijk vlotte bevalling (15 uur). Maar natuurlijk is dat voor iedereen anders. Wil je graag het leeftijdsverschil klein houden?
Hoi allemaal!
Ik kom me hier ook maar eens melden. Ik had me ook al aangemeld in het topic van de 2e kwartaalstoppers, maar hier pas ik geloof ik ook mooi tussen. Ik ben vorige week met de pil gestopt, en nu kan ik sinds vandaag ook zo’n mooie avatar plaatsen… nu alleen nog even afwachten hoeveel dagen mijn cyclus gaat zijn, want ik heb nog geen flauw idee.
In ieder geval gaan ik en mijn vriend voor een 1e kindje. Als het goed is heb ik in de week van 11 juni mijn NOD. Spannend hoor!
Hallo allemaal, hier nog een Mei-stopper!
Mijn naam is Henrieke (26), sinds 7 maart 2007 getrouwd met Roel (27). Ik heb altijd gezegd dat ik voor mn 30e kinderen wilde, maar eerst wilde trouwen, dus Roel heeft me braaf ten huwelijk gevraagd :mrgreen: Nu hebben we besloten te stoppen met de pil, dus hopelijk lukt het ook om voor mn 30 kinderen te krijgen!
@Debby, ik had ook zo’n mooie banner gemaakt en mn cyclus gewoon op 28 dagen gezet tot ik meer weet Welke dag ben jij gestopt? Ik heb donderdag mn laatste pil geslikt!
hoi hoi allemaal!!
Het wordt steeds drukker, gezellig hoor!!
Vandaag moest ik werken dus ben nu wel moe. Soms zijn mijn kinderen dan een beetje zeurderig omdat we edan wat later eten…
Maar nu liggen ze dus lekker in bed (al roept er nu wel 1… :? )
Wanneer ben je getrouwd Henrieke?
Spannend hoor de eerste, ik hoop echt dat het jullie gaat lukken voor je dertigste maar je hebt volgens mij nog ruim de tijd :mrgreen:
Welkom Debbie! Je mag oko bij allebei schrijven hoor.
Welkom ook lenneke.
ik ga nu ff ruimen meiden, tot later misschien of anders morgen.
Hoi meiden, ik wil me hier ook graag aanmelden…
Ik ben Samantha (24jr), woon nu ong. 3,5 jaar samen en we gaan voor de 1ste.
Ben wel al een tijdje gestopt met de pil, maar der zijn heel veel dingen tussen gekomen…
Ben vorig jaar april gestopt (heb toen ook tijdje meegeschreven met de april 2006 stopper), maar ben toen door mijn rug gegaan wat bijna een hernia was. Gelukkig is het wel weer goed gekomen met fysiotherapie, maar moest het zwanger worden wel weer uitstellen. Ben niet meer aan de pil gegaan. Vorig jaar december heb ik weer groen licht gekregen door mijn fysio. febr. dit jaar was ik zwanger, maar is helaas 8 apr. geeindigd in een miskraam. Heb nog wel meegeschreven bij een topic om met mensen te praten die dit ook meegemaakt hebben, want ja tis niet niks. Maar ik heb dit nu achter mij gelegd en wil er zeker weer voor gaan!!! Dus ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen, want bij andere topics kom je der bijna niet meer tussen :lol:. Ik weet niet hoe mijn cyclus nu is dus dat is ook wel weer even spannend, hoop dat het snel op gang komt.
hoi hoi allemaal!
het clubje wordt steeds groter zie ik al, gezellig!
wij willen inderdaad proberen om een niet al te groot leeftijdsverschil tussen de kids te krijgen! maar goed het wil natuurlijk niet zeggen dat het allemaal in 1 keer gaat he! en ik werk onregelmatig en draai slaapdiensten, dus kan best wel even duren…
Samantha wat heeft het jou allemaal tegen gezeten meid! hoop echt voor je dat het nu allemaal lekker gaat!
henrieke je hebt inderdaad nog ruim de tijd voor je 30! hoop dat het gaat lukken! (maar dat hoop ik voor iedereen!)
maar goed ik ga weer even verder, er staat een flinke was met strijk te wachten op me!
groetjes Lenneke
@maantje wrote:
Wanneer ben je getrouwd Henrieke?
Spannend hoor de eerste, ik hoop echt dat het jullie gaat lukken voor je dertigste maar je hebt volgens mij nog ruim de tijd :mrgreen:
7 maart 2007 :mrgreen:
@Sam24, heel veel succes, hopen dat het nu gaat lukken!
@Smarygirl, heerlijk, de 2e vlak achter de eerste aan! Zelf scheel ik heel weinig met mn zus (15mnd) en je hebt dan heel veel aan elkaar! Hopelijk gaat het lukken en voel ik mezelf na zoveel maand ook weer in staat voor de 2e! Nu eerst maar eens richten op de eerste :mrgreen:
Henrieke, ik denk dat wij dan op dezelfde dag gestopt zijn, want vorige week donderdag heb ik ook nl. mijn laatste pil geslikt.
Ben benieuwd of onze cyclus ook gelijk gaat lopen :lol: Tot nu toe in ieder geval wel zie ik! :mrgreen:
haha, kunnen we elkaar waarschuwen wanneer we aan de klus moeten :mrgreen:
Ben benieuwd wanneer jullie weer voor het eerst ongi werden. Weet van mezelf dat mijn cyclus na het stoppen van de pil de 1ste keer 28 dagen was! Daarna ging het naar 29 toen weer 30 en daarna bleef ik op 32 ong elke maand af en toe wel 1 of 2 dagen langer of korter, maarja dat is toch te doen. Dan kun je in iedergeval je vruchtbare dagen een beetje gokken. En ja niet te veel mee bezig zijn he. De maand dat ik zwanger was, was precies die maand dat ik er niet mee bezig ben geweest. Ik dacht toen van nou zal wel niks zijn, want we hebben niet geklust met mijn vruchtbare dagen. Ha dat dachten we dus, maarja toch zwanger he. haha. Dus ja gewoon lekker doen wanneer je zin heb en idd wel een beetje in de gaten houden he. Hoop dat we een vruchtbare groep zijn :dance: :dance: .
Ik zie wel dat we allemaal nog lekker jong zijn!!!
:hug: Sam
Ben nog nooit zo open geweest over wanneer ik ongi ben geworden :mrgreen:
Het is best moeilijk om er niet mee bezig te zijn… maar dat komt hopelijk omdat het hele idee nog nieuw is :silenced:
Kunnen we een rijtje maken wie er allemaal gestopt is met wat info? Dan weten we ook wie iedereen is
@santos_05 wrote:
Kunnen we een rijtje maken wie er allemaal gestopt is met wat info? Dan weten we ook wie iedereen is![]()
lijkt mij ook wel handig, weet alleen niet goed hoe je dat moet maken, anders had ik dat wel willen doen, maar weet het niet helaas!
We kunnen beginnen met een simpel lijstje:
Mama25
Woman - 2e
Maantje - 3e
Femke - 2e
Smartygirl - Lenneke - 22 jaar - 1e
Debby81 - 1e
Santos_05 - Henrieke - 26 jaar - 1e
Sam24 - Samantha - 24 jaar - 1e
Als je meer data hebt of nieuw ben kan je het lijstje “quoten”
@santos_05 wrote:
We kunnen beginnen met een simpel lijstje:
Mama25
Woman - 2e
Maantje - 3e
Femke - 2e
Smartygirl - Lenneke - 22 jaar - 2e
Debby81 - 1e
Als je meer data hebt of nieuw ben kan je het lijstje “quoten”
ik ga voor de 2e

Voor mij geldt ook dat het nog lastig is om niet bezig te zijn met het zwanger worden. 't Is maar goed dat ik vrijdag op vakantie ga, en er even anderhalve week tussenuit ben. Ik ga met m’n vader op vakantie, dus ik zal m’n vriend wel gaan missen, maar dan is de thuiskomst des te leuker!
Hier is ook meteen mijn aanvulling op het lijstje:
Mama25
Woman - 2e
Maantje - 3e
Femke - 2e
Smartygirl - Lenneke - 22 jaar - 2e
Debby81 - 25 jaar - 1e
Sorry Lenneke :mrgreen:
wauw, ben ik de oudste met de 1e :oops: