@santos_05 wrote:
Sorry Lenneke :mrgreen:
wauw, ben ik de oudste met de 1e :oops:
ach dat maakt toch helemaal niet uit!
ik ben de jongste die voor een 2e gaat

@santos_05 wrote:
Sorry Lenneke :mrgreen:
wauw, ben ik de oudste met de 1e :oops:
Inderdaad, wat zegt leeftijd? Je bent aan kinderen toe of niet. Ik vind het altijd zo’n onzin jong of oud. Hoewel, boven de 40 aan kinderen beginnen lijkt me wel wat oud (in de zin van risicovoller).
Ik ben overigens 32.
Heb vanmorgen bij de huisarts spiraaltje laten verwijderen. Was zo gepiept :mrgreen: Ze kon hem alleen in eerst instantie niet meer vinden :roll:
Vind het ook aan de ene kant wel moeilijk hoor om er niet al te veel mee bezig te zijn. Als je er voor gaat dan blijf je er aan denken, toch?
Debby, wat leuk dat je met je vader op vakantie gaat. Waar gaan jullie naartoe?
Ben eigenlijk benieuwd of mamma25 zich nog meld. Zij was degene die dit topic opende… :think:
Ga even lekker bankhangen!
Laters
he he meiden,
wat een gezellige kletsboel hier zeg!
dat gaat goed!
maandag en dinsdag zijn dus de dagen dat ik werk en dan laat ik me dus ff minder zien, donderdag ook trouwens…
Welkom aan alle nieuwe meiden! Dat het maar een hele vruchtbare maand mag worden!
hoe voelen jullie je allemaal? nog niet zwanger
Ik zat me af te vragen hoe dat nu moet trouwens; ik weet nl. niet meer precies wanneer ik voor het latst ongesteld ben geweest en stel nou dat :oops:
Het kan natuurlijk zomaar in 1x raak zijn (ik ben er eht mee bezig hoor, voel me al bijna misselijk :lol: )
Wanneer kan je eignelijk voor het eerst testen?
Nou ja ik ga er nog maar ff niet vanuit.
Fijn dat het spiraaltje er zo uit was femke. raar dat ie hem niet meteen kon vinden, werk ie dan wel??
oh ja , ik ben 28 en als ik weet wanneer ik ongi ben laat ik het wel weten…
nou ga ik slapen, morgen meer tijd…
Even weer een geupdate lijst! Laten we idd hopen dat het een vruchtbare maand wordt! Hier geen nieuws, want het klussen begint pas vrijdag :mrgreen:
Mama25 - 25 jaar - 2e (even terug gezocht in voorstel topic :mrgreen: )
Woman - 2e
Maantje - 28 jaar - 3e
Femke - 32 jaar - 2e
Smartygirl - Lenneke - 22 jaar - 2e
Debby81 - 25 jaar - 1e
Santos_05 - Henrieke - 26 jaar - 1e
Sam24 - Samantha - 24 jaar - 1e
hmmmm, ik ben de enige die voor nummer 3 gaat zo te zien…
maar wie weet wat er nog bij komt!
haha, we zullen toch echt eerst met nummer 1 moeten beginnen, voor we aan nummer 3 toe zijn :mrgreen:
@Femke: Ik vertrek vrijdag samen met m’n vader naar Florida! Niet de slechtste plek om naar toe te gaan hè. Mijn moeder is 2 jaar geleden overleden, en sindsdien is dit erin gekomen, het wordt de eerste keer in jaren dat ik met m’n vader op vakantie ga! Ik heb er wel echt zin in, al ga ik m’n vriend wel heel erg missen.
Maar ik ga me nu maar weer eens storten op het inpakken, en daarna nog even een paar uurtjes slapen… ik heb nachtdienst.
haha, we zullen toch echt eerst met nummer 1 moeten beginnen, voor we aan nummer 3 toe zijn
jaja gewoon een beetje door werken hoor :wink:
wauw florida!! heel veel plezier daar!!
verder alles geod met iedereen? lekker vrij morgen en overmorgen ook?
Ik in ieder geval wel :dance:
Hallo meiden! Ik meld me ook hier! Ik ben Suzanne, 31 jaar, sinds 24 augustus 2006 de trotse mama van Jim en wij hebben besloten om voor een tweede kindje te gaan. Hubbie wilde liever wachten tot Jim 1 jaar oud is, maar die paar maandjes wat maakt dat dan nog uit? De komende maand wordt de eerste pilloze maand de maand erna met vakantie en dan slaapt Jim op onze kamer, dus van romantie zal weinig komen :mrgreen: en dan gaan we wel zien hoe het gaat lopen! (Het kan mij niet snel genoeg, maar hubbie heeft stiekem nog een klein beetje tijd nodig :inlove: ).
Lenneke ken ik al van de augustusbaby’s dus wij krijgen het druk Lenneke
Nou het wordt nog druk zo haha. Nou ik heb weer een banner gemaakt, want ben vandaag eindelijk ongesteld geworden. En ja ben erg blij, want heeft nu zo’n 6 wk geduurd na MK. Dus alles is weer opgang en we kennen er weer voor gaan… :lol: :lol:
Welkom suzanne!
dat je maar veel klus plezier mag hebben :lol:
Mijn oudste was net iets ouder dan de jouwe nu toen we voor de tweede gingen. Ze schelen 20 maanden maar ik vind het perfect hoor!
Gewoon doen als het goed voelt!
Succes met klussen ook Sam. lijkt me best emo na een mk.
Hoe ver was je toen het gebeurde?
Hier lekker vrij :dance:
Vannochtend nog ff langs geweest bij de kliene van mijn vriendin. Alles gaat goed, bv, ect ect. dus ben erg blij voor haar.
Ik hoop dat het weer vanmiddag nog wat beter wordt dan gaan we lekker ff wandelen met de bopys. zijn ze vanavond lekker moe en kunnen wij wat voor ons zelf doen!!
groetjes weer!
hey suus wat leuk :dance:
ik hoop dat jullie snel een brusje voor jim mogen verelkomen, dan zal je hub ook wel helemaal brijdraaien :-*
he Suus,
goed zeg!
niet wachte tot na de zomer maar gelijk nu al :dance:
dat er maar snel een brusje mag zijn
Hey wat leuk van José en Laura!
Wat betreft een lijstje als dat zeg maar op de eerste pagina moet staan dan moet degene die het eerste berichtje heeft geplaatst dat even doen (die kan het wijzigen) of bij een nieuw deeltje een lijstje maken.
Maantje een derde kindje dus voor jullie. Ik ga er vanuit dat ik de komende maanden nog niet zwanger zal raken en wil er ook niet zo heel erg mee bezig zijn als de eerste twee keer (ook ik heb een mk gehad, precies een jaar later werd Jim geboren :inlove: ). Toen was ik beide keren na 3 maanden zwanger overigens, daar deden we dan ook wel heel erg ons best voor, dat zal nu wat minder gaan denk ik. Ons bed is eigenlijk meestal wel om in te slapen… ach het komt als het komt!
Welkom Suzanne, heel veel succes en hopelijk gaat het snel (nog voor de vakantie) lukken!
Helaas is Mama25 niet meer bij dit topic langs geweest, dus we kunnen het even zo bijhouden, dan weten we in elk geval wie er allemaal mee-klust :mrgreen:
Mama25 - 25 jaar - 2e (even terug gezocht in voorstel topic :mrgreen: )
Woman - 2e
Maantje - 28 jaar - 3e
Femke - 32 jaar - 2e
Smartygirl - Lenneke - 22 jaar - 2e
Debby81 - 25 jaar - 1e
Santos_05 - Henrieke - 26 jaar - 1e
Sam24 - Samantha - 24 jaar - 1e
Tante Soesa - Suzanne - 31jaar - 2e
hey suus!
leuk dat je je hier ook aangemeld hebt! hier is ook het motto het komt als het komt! wil proberen er niet te veel mee bezig te zijn, maar goed we zien wel he!
ben weer terug van het werken en ben kapot, morgen nog een dienst van 13.00 tot 22.00 en dan ben ik er weer een paar vrij! even bij tanken!
tot snel weer!
liefs Len
Hallo meiden,
Ben een paar dagen ziek geweest. Niet ernstig hoor. Beetje griepverschijnselen maar het zet niet door. Beetje rillerig, hoofdpijn en buikpijn (zou toch niet van het verwijderen van dat spiraaltje komen ?? :think: :think: )
Ik ben iig heel blij met het lijstje. Moet af en toe even wat berichtjes teruglezen om te weten wie wie is. Hopelijk bestaan de mei 2007 stoppers straks niet uit 30 man :o :shock:
Debby, weet niet meer wanneer je gaat maar heel veel plezier in Florida!! Ik ben er ook geweest. Geweldig vond ik het, zeker omdat het de eerste keer in Amerika was. Je krijgt dan iedere keer zo’n “film” gevoel (sorry, kan het niet anders omschrijven)
Ik las overigens hier dat er meerdere wisseldiensten werken. Nachtdiensten enzo…wat voor werk doen jullie?
Ikzelf werk 3 dagen per week op een alarmcentrale dus werk zelf ook wisseldiensten. Moet straks om 13.00 uur weer en daarna ben ik 6 dagen vrij!!! :dance:
Suus, zo relaxed denk ik er ook over maar merk nu al dat ik toch stiekem hoop dat het snel raak zal zijn. Ik had een spiraal zonder hormonen dus mijn cyclus hoeft zich niet aan te passen. Nu hoef ik volgens mij volgende week pas ongesteld te worden en hebben het gisteren even heel gezellig gehad :inlove: Dan schiet er toch even door mijn hoofd, t zal me maar gebeuren dat het nu raak zou zijn… :lol:
Ik ga nog even wat nuttigs doen vanmorgen voordat ik uren achter de pc verdwijn…
Groetjes!
@Tante Soesa wrote:
Hallo meiden! Ik meld me ook hier! Ik ben Suzanne, 31 jaar, sinds 24 augustus 2006 de trotse mama van Jim en wij hebben besloten om voor een tweede kindje te gaan. Hubbie wilde liever wachten tot Jim 1 jaar oud is, maar die paar maandjes wat maakt dat dan nog uit? De komende maand wordt de eerste pilloze maand de maand erna met vakantie en dan slaapt Jim op onze kamer, dus van romantie zal weinig komen :mrgreen: en dan gaan we wel zien hoe het gaat lopen! (Het kan mij niet snel genoeg, maar hubbie heeft stiekem nog een klein beetje tijd nodig :inlove: ).
Lenneke ken ik al van de augustusbaby’s dus wij krijgen het druk Lenneke![]()
@Debby, heel veel plezier in Florida!
@Sam, heel veel succes, hopelijk gaat het nu lukken
@Maantje, hebben jullie nog een gezellige avond gehad gister
@Femke, ik werk in de dagdienst, 8-5, 5 dagen per week :? Ben je nog toegekomen aan het nuttige werk? Ik ken het, als ik eenmaal achter de computer zit… :doh:
Het echte klussen kan beginnen :mrgreen: Zeggen ze dat je er niet teveel mee bezig moet zijn… dan zouden ze niet zo’n forum uit moeten vinden, want nu ben ik vanalles aan het lezen, dus er de hele tijd mee bezig