Maantje, hebben jullie nog een gezellige avond gehad gister
ja hoor de jongens hebben prima geslapen van half acht tot 8 uur deze ochtend dus dat was heerlijk!!
Ben wel blij dat de jongeste nu zo oud is dat hij bijna niet meer 's nachts komt ff afkloppen hoor!!)
Door dit forum ben ik er idd. ook wel erg mee bezig hoor. maar vind het ook wel erg gezellig zo met zijn alle er mee bezig zijn.
haha het lijkt bijna wel een orgi :wink:
Hoe voel je, je femke? al wat beter? kan het van het verwijderen komen?
zeiden ze daar iets over? Ik ben zelf erg aan het niezen.....
waarschijnlijk gewoon hooikoorts dus gaat wel over.
nou meiden ik ga weer wat beters doen dan met dit weer achter de pc zitten; lekker in de tuin met een boek!!
Houden jullie van lezen?
Allemaal aan het genieten van het mooie weer? Hier ligt hubbie voor de tweede keer deze maand met een zware keelontsteking op bed :roll: Hij is gisteren naar de hap geweest en heeft een hele zware antibioticakuur gehad. Ze begon al over amandelen knippen maar daar wilde hij niks van weten. Ik hoop dat het deze keer over gaat want over een week of 3 gaan we op vakantie… Met een beetje pech heb ik dit jaar twee mannen met geknipte amandelen, Jim moet waarschijnlijk zijn neusamandelen laten verwijderen in het najaar… Geen gezellig weekend dus hier!
Ja, dus nu gaat de computer uit en heerlijk de tuin in
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@suzanne: balen zeg van die keelontsteking!amandelen er uit is zeker geen pretje. hopelijk is het al wat beter?
Ik heb 5 jaar geleden ofzo mijn amandelen er uit laten halen, had ook steeds ontstekingen e.d. daarna ging het veel beter :thumbup:
hoop dat dat voor julli eook gaat gelden!
Ben net ongezteld gewopden dus ga het nu allemaal in de gaten houden!
vanaf nu gaan we er echt voor meiden! :dance:
zo meiden ik ben er weer eventjes hoor, maar straks tijdens het strijken schoot het me ineens in de rug niet meer normaal, heb er nu nog wat last van, dus ga zo plat!
maar hier gaat alles nog steeds prima met kaja! gister een middagje weg geweest naar het broertje van mijn vriend en kaja heeft zich daar zo prachtig gedragen he! hij was echt super makkelijk! hij lag een uur later dan anders in bed, maar allemaal zonder problemen! echt super!
wij hebben ook genoten!
nou ik kom morgen wel uitgebreid reageren, want hou het niet vol achter de pc, ga maar slapen!
moest iedereen misschien werken? Ik wel in ieder geval, ben dus moe en zo naar bedje toe!
balen van je rug zeg len. maar wat goed dat Kaja het zo goed doet als hij later naar bed gaat. Dat hebben mijn kinderen niet zo helaas :roll:
als het 19 uur si worden ze prompt stierlijk vervelend.
Bij Gawan gaat het nu gelukkig wel iets beter al maar Micah trekt dat echt niet.
Morgen weer werken en dan lekker een dagje vij. Ben wel blij dat mijn vriend gewoon thuis is op maandag en dinsdag dat geeft wel een rust voor de kinderen
Hier een rommel en poetsdagje achter de rug. Ik ben op maandag en donderdag vrij dus dan ga ik aan de poets en dat soort leuke bezigheden. Net even mijn haar geverfd, had voor de verandering eens zo’n setje van L’oreal gekocht waarbij je ook highlights kan maken zeg maar. De kleur zou chocomousse donker mahonie moeten zijn maar ik vind het erg rood uitvallen. Nou ja we zien wel anders gooi ik er over een paar weken gewoon echt donker overheen…
Hier heerlijk weekend achter de rug. Zaterdag sinds tijden met manlief wezen eten en naar de film (Next met Nicolas Cage) en gisteren en topdag met gezin. We zijn naar een grote speeltuin geweest en Marnick heeft zich echt kostelijk vermaakt. Nog even bij Donald wat patatjes gegeten en dat triomfantelijke koppie zit de komende dagen weer in mijn hoofd…
Suus, is jouw mannetje alweer opgeknapt? Heeft de antibiotica zijn werk gedaan?
Lenneke, sterkte met je rug. Das niet fijn. Hopelijk is het snel over!
Ben bekaf, heb niet veel gedaan vandaag maar denk dat ik er maar in kruip. Zou morgen om half 10 gaan zwemmen…
nou met mijn rug gaat het vandaag al weer een stuk beter gelukkig, wat een verkeerd beweging al met je rug kan doen zeg!
maar gelukkig gaat het beter want met het weekend weer werken en ivm pinksteren zijn er veel begeleiders weg en als ik me dan ook nog ziek moet melden zitten ze helemaal met hun handen in het haar!
verder gaat hier alles nog steeds prima! moest vandaag met kaja naar het cb en hij is ondertussen 77 cm en weegt 10.580 gram! een flinke grote jongen dus!
nou ik ga snel verder met mijn eten, mijn vriend is zo thuis dan kunnen we gaan eten!
Len gelukkig voel je je weer wat beter! Ik heb ook niet zo’n goede rug maar afkloppen al tijden niet echt veel last meer van gehad… Kaja is weer lekker gegroeid!
Femke de ab begint gelukkig zijn werk te doen. Omdat hij de vorige keer (begin mei) binnen 3 dagen weer is gaan werken gaat hij donderdag nog even naar de ha om de boel na te laten kijken. En dan gaat hij misschien wel weer werken. Ze belden maandag al van de arbo en ik had het idee dat ze aardig liepen te pushen erg irritant… wat mij betreft blijft hij deze week gewoon nog thuis, heb echt geen zin in een zieke man als we over een week of 3 met vakantie zijn!
Ben er ook nog steeds, alleen overdag werken en 's avonds paardrijden, en natuurlijk klussen, dus niet zo heel veel tijd voor het forum :mrgreen: Als ik wat meer te vertellen kom ik vast vaker langs. Nu kijk ik vaak snel even
@Smartygirl, fijn dat het beter gaat met je rug! Kaja wordt al groot zeg!
@Femke, klinkt als een goed weekend! Ben je gister nog wezen zwemmen?
@Mama25, misschien kan je ook via “quote” het lijstje even aanvullen met je gegevens? Misschien even wat meer over jezelf vertellen?
@Suzanne, al die afkortingen, moet er nog een beetje aan wennen, maar denk dat ik eruit ben Ik ben altijd bang dat mijn haar een knalkleur krijgt, daarom durf ik het niet te verven :lol:
Bedankt Suzanne, helpt me weer een stukje wegwijs te worden :mrgreen:
@Lenneke, succes bij het cb en voor je hubbie bij de ha.
(zie kan de afkortingen direct zelf gebruiken )
Van het weekend lekker druk, hubbie is jarig, dus ben blij dat we een extra dagje weekend hebben :lol: Hubbie wordt 28, dus kan hem heerlijk pesten dat hij oud wordt :silenced: Vanavond taarten bakken en naar een tupperware party. Voel me steeds burgerlijker worden :doh:
ik had al gereageerd in het topic juni stoppers 2007, maar daar is het erg rustig. Dus ik dacht, ik ga hier ook ff reageren, mei en juni schelen niet zoveel he
En het is ook nog niet zeker wanneer we stoppen. Mijn vriend wil liever dat ik na deze stopweek nog 1 strip slik, terwijl ik dat eigenlijk niet meer wil. Dus dat wordt misschien met condoom een maandje…
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Monique, 25 jaar (28 mei 26 jaar) en ik woon in Meppel, samen met mijn vriend (25) en dochter van 11 maand.
We wilden graag dat er niet zoveel leeftijdsverschil tussen zat, dus daarom gaan we er nu weer voor.
Bij Sarah was het in 1 maand raak (met de pil gestopt, stopweek gehad, en maand later hadden we een plus). Dat ging erg snel dus, ben benieuwd of het nu weer zo snel gaat. Moet zeggen dat ik het niet zo erg vind als het langer duurt, maar ik zou het niet zo leuk vinden als onze 2e ook in juni wordt geboren hihi