STOPPERS MET DE PIL VAN MEI 2007

dank jullie wel allemaal!!

we zijn nog wel een beetje overdonderd hoor, maar wel super gelukkig!

hoop zo dat het bij jullie ook snel raak is!

Ik heb me ook aangemeld bij de fbr. mama’s, maar blijf hier ook kletsen hoor! ben veel te benieuwd wie de volgende is :mrgreen:

toch vreemd len…

ik zou het wel in de gaten houden en anders idd nog een keer testen.

Wat hebben jullie verder aan vaderdag gedaan?

's ochtends was het hier echt bagger weer en zijn wel lekker binnen gebleven. met mijn eigen vader heb ik geen contact meer dus daar hoefde ik niet heen. En mijn hubbie’s ouders doen nooit aan zulke dingen.

's middags dus lekker gaan fietsen en de speeltuin met de boy’s. helemaal goed.

Vond het ok wel lekker gewoon met mijn eigen familie na dit nieuws…

meiden fijne avond!

Ontbijtje voor Hubbie gemaakt, ondanks dat hij nog geen vader is :wink: Helaas voor hem stond hij al onder de douche, dus geen ontbijt op bed!

Onze eigen papa’s doen er niet aan, dus heerlijk niets gedaan :mrgreen:

hoi hoi,

tijdje niks van me laten horen hiero omdat ik niet zo lekker in mn vel zat en in de ziektewet zit momenteel…

ik dacht overspannen te zijn…want ben vreselijk moe en prikkelbaar

samen met mn mannetje besloten om toch nog even te wachten met een kleine… afgelopen maand hebben we maar een keer geklust dus kleine kans om toch zwanger te zijn.

ik had gister ongesteld moeten worden maar ben het nog niet…

voor de zekerheid even een testje gehaald…

en een dikke vette plus :inlove:

geen overspannenheid maar dus gewoon zwanger, wat een muts ook he!

ik ben er hardstikke blij mee!!!

GEFELICITEERD!!! Dan is het ook wel heel verklaarbaar dat je moe bent!

Niet eerlijk hoor, wij hebben het veeeeeeeel vaker gedaan :wink:

Wist je dat:

http://www.allesoverkinderen.nl/ne_kinderwens.htm#cijfers

Tot je dertigste jaar is de kans om zwanger te worden 15 procent per maand. Van alle vrouwen die zwanger proberen te worden lukt dat bij 30 procent binnen 3 maanden, bij 70 procent binnen een half jaar en bij 80 procent binnen het eerste jaar.

We klussen dus rustig door!

Mama25 - ?? -25 jaar - 2e
Woman - ?? - ?? jaar - 2e
Maantje - ?? - 28 jaar - 3e - 24 feb
Femke - Femke? - 32 jaar - 2e
Smartygirl - Lenneke - 22 jaar - 2e
Debby81 - Debby? - 25 jaar - 1e
Santos_05 - Henrieke - 26 jaar - 1e
Sam24 - Samantha - 24 jaar - 1e
Tante Soesa - Suzanne - 31jaar - 2e
DarkAngel - Monique - 25 jaar - 2e
Ester30 - Ester - 30 jaar -??e
K1TT3N - Marcha - 26 jaar - 1e
enidan - Nadine - 25 jaar - 1e - 26 feb
Diaantje17- Diana - 33 jaar - 3e

We zitten on target!!!! 2 per maand = 14% :mrgreen:

hoi hoi!

nadina proficiat! ga er maar lekker van genieten hoor!

hier nog steeds niet ongi, maar ook niet zwanger…

ach ja wil nu wel graag ongi worden zodat we weer verder kunnen…

liefs Len

dank jullie wel allemaal…

hoop dat het voor jullie ook snel raak is!!

ik heb even gekeken wanneer ik uitgerekend ben en dat is 26 februari…

gezellig want ik ben de 25ste jarig :smiley:

Gefeliciteerd Nadine!!!

Hopelijk dat je nu toch lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap ondanks de kwaaltjes!!! :pray:

Oh wauw, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!, geniet er maar lekker van!!

Is toch altijd weer spannend tijdens zo’n test .

Hier weet ik het niet meer hoor…heb onwijs last van mijn tepels, en die druk in mijn onderbuik…pffff…slaap een gat in de dag…en nog moe hahahaha

Maar we wachten rustig af…heb een lading testen besteld…dus volgende week maar eens testen…by the way…volgens de vele sites die ik afspeur zou mijn innesteldag de 20 ste zijn…kun/zou je dan überhaupt wel die symptomen hebben zo vroeg?..

Ach hoe dan ook…we klussen vrolijk verder :wink: …je moet toch iets doen tijdens het wachten … :smiley:

greetzzz diaantje :smiley:

wouw nadine gefeliciteerd!! :dance: :dance:

ben heel blij voor je!

dan is het idd. niet zo gek dat je moe ben :wink:

hopelijk voel je je na de eerste maanden wat beter.

Ik ben de 24ste uitgerekend, kom je ook gezellig bij de februari mama’s kletsen?

Was ook wel moe vandaag en had noig wel een drukke dag, dat zal je altijd zein. Ik wilde eignelijk gewoon lekker over mijn kindje dromen maar daar kwam dus niks van in.

ach misschien maar beter ook, het duurt nog zo lang…

lekker klussen allemaal!!

meid… klus me een ongeluk hahahha :smiley: :thumbup:

We gaan gewoon doorklussen, want zo te horen krijgen we straks nog genoeg slaap zo moe als de andere dames zijn :mrgreen:

Maantje en Enidan23 GEFELICITEERD !!! :dance:

Jeetje, leuk hoor WOW !!!

Wij gaan gewoon door met klussen…

Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ben gelukkig al weer van me ongi af, dus er kan weer geklust worden!!!

goedemorgen allemaal !!

pfff had gisteravond bruine/oud roze afscheiding…word er niet goed van!! :evil:

vorige week ook maar halve dag, vanmorgen had ik weer niets…pffff

Jeetje…nooit zo gehad…zou het ontpillen zijn of toch innesteling??

Hoes’t met jullie allemaal ?

greetzzz

hoi hoi…

hier alles goed, wel wat krampjes in mn buik…

ik ga zo ff langs mn oma`tje die help ik elke week in de huishouding maar heb er vandaag weinig zin in,eerlijk gezegd.

gelukkig is het wel heerlijk weer hiero!! :smiley:

ja nu beginnen de kleine kwaaltjes tekomen meis…maar o zo waard he!! :thumbup: …zei gisterenavond nog tegen mijn hubbie over mijn vage kwaaltjes…als het nou voor een goed doel is vind ik het niet zo erg…maar niet weten wat er nou precies aan de hand is…erg frustrerend :frowning:

Maargoed…ga zo lekker even in de tuin zitten…even van het zonnetje genieten, en daarna om kwart over 3 naar school…was gisterenavond het 10 minuten gesprek vergeten van mijn zoontje :oops: :oops: …dus moeten we het straks maar even inhalen…(echt totaal glad vergeten!!..de jongens zitten net op een nieuwe school…zullen wel denken daar :roll: )

nou nou ben lekker bezig vandaag, heb een schoteltje kapot laten vallen, net als een deksel van een pot, mn hoofd gestoten en liep door de deurpost maar vergat mn arm en stootte hard mijn schouder tegen de post en nattuurlijk had ik in die hand een bakkie koffie… die op de grond belandde :roll:

kom net bij mijn omatje vandaan, ik moest ff de kelderkast uitruimen en schoonmaken.. wat verzamelt mn oma een rommel zeg!!<br /> <br /> merendeel van de potten en blikken waren gemiddeld zon 5 jaar overdatum… en kreeg bijna ruzie met oma`tje omdat ik ze weg wilde gooien! hahaha '‘blikken kun je 10 jaar bewaren’'zei ze… ik heb dus een blik weg mogen gooien die uit 1997 kwam.

de rest gooi ik waarschijnlijk over 5 jaar weg :wink:

ohhh ja dat ken ik…heb ook zo’n eigewijze oma gehad. 80 en nog op haarzelf wonen …mocht geen zout eten(kreeg een zoutloos diner van tafeltje dekje)…maar de SRV man kwam elke week in de straat dus zij op eigen houtje zout halen…met gevolg dat de hele medische staf in paniek was…want hoe kon haar bloeddruk zo omhoog schieten…en mijn oma?..die zei niets :silenced: …tot mijn moeder 5 pakken vond onder haar bed!!..en dan nog volhouden dat die niet van haar waren maar van de hulp :liar: hahahahah

mijn oma is 74, woont nog samen met mn oop`je en tja… heeft de oorlog meegemaakt en is zo zuinig als wat… en geld zat hoor :wink:

schoonmaakdoekjes koopt ze niet daar gebruikt ze oude hemden voor, vuilniszakken knoopt ze dicht met een stuk panty, de stofzuiger bestaat uit onderdelen van 3 andere stofzuiger en de slang is zo vaak kapot gegaan dat ie inelkaar getapet is,hahaha! een nieuwe kopen ho maar… ‘‘hij doet het nog prima’’ roept ze dan!

ik heb dr vandaag trouwens een nieuwe wc borstel kado gedaan, beneden heeft ze er een maar boven niet… dus moet ik altijd dat ding beneden ophalen… me nooit afgevraagd hoe me oma dat nou deed… nou vorige week zag ik t… schuurspons beetje jif dr op en boenen maar (zonder handschoenen) ze verdween bijna die pot in…

mn oma doet gewoon liever moeilijk als t makkelijke meer geld kost.

dus heb dr vandaag blij gemaakt met een wcborstel…

lekker ding hoor! die oma van mij! :mrgreen:

haha, de schoonmaakwoede begint nu al :mrgreen:

Oma’s zijn vaak van de oude stempel… jaren zuinig geleefd, dus nu kan er ook niets meer vanaf. Hier hetzelfde verhaal, dus heel herkenbaar :wink:

Schoonmaakwoede ? Ik heb ook nog het 1 en ander te doen.

Morgenmiddag vrij, hopelijk kan ik dan ook iets doen.